Diskuze k článku Tři teorie o konci HIMYM: Je seriál temnější, než vypadá?
avatar uživatele
AdaW
Dlouholetý uživatel | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
27. 4. 2013 / 16:06:50 (před 10 roky)
off

Tak já nejvíc věřím té poslední teorii :)) Je to Himym, nevěřím tomu, že to skončí smutně :D Druhá teorie je podle mě blbost a ta první... no, ta zní docela uvěřitelně, ale i tak věřím v tu třetí, že jsou naživu všichni :D

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
27. 4. 2013 / 16:35:43 (před 10 roky)
off

Já osobně bych samozřejmě asi také upředňostňoval onu poslední verzi, ale je fakt, že už dlouho mou hlavou hlodá myšlenka oné verze první. Už po třetí sérii jsem si říkal, proč ho nepřerušila? Proč se jí nezeptal a proč dětem vlastně vykládá, jaký to byl děvkař? Že je matka v roce 2030 již mrtvá se opravdu zdá sérii od série pravděpodobnější.

Doufejme ale, že tomu tak není a skončí to happyendem. Každopádně už se těším na konec 8. série, kde by matka měla být představená.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
LucieKM
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
27. 4. 2013 / 16:36:52 (před 10 roky)
off

ÁÁÁÁÁLE kulový, všichni budeme u finální epizody brečet, i ti co přestali koukat v minulých seriích a stáhnou si jenom poslední díl.. protože jedna půlka týhle planety prostě chce vědět, kdo je matka a ta druhá ještě nemá v buši u Kilimanžára a u Mekongu přístup k internetu/tv s Himymem.
Bude to epický, bude to legendární, bude to smutný, protože jsme na to čuměli/čumíme skor deset let, ale bude to happy end, tim jsem si jistá.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
27. 4. 2013 / 16:41:21 (před 10 roky)
off
LuciKr napsal(a):

ÁÁÁÁÁLE kulový, všichni budeme u finální epizody brečet, i ti co přestali koukat v minulých seriích a stáhnou si jenom poslední díl.. protože jedna půlka týhle planety prostě chce vědět, kdo je matka a ta druhá ještě nemá v buši u Kilimanžára a u Mekongu přístup k internetu/tv s Himymem.
Bude to epický, bude to legendární, bude to smutný, protože jsme na to čuměli/čumíme skor deset let, ale bude to happy end, tim jsem si jistá.

Souhlas, koukáme na to (budeme na to koukat) 9 celičkých let a i it největší opovrhovači HIMYMU se podívají na to, kdo je ona matka. Všichni budeme brečet a loučit se s HIMYMem těžko. To je jasné. Mimo to jsem se dočetl, že poté, co bude odvysílána poslední epizoda 9. série, vznikne celovečerák na toto téma, který by měl diváka oněmi 9 sériemi "stručněji" provést. TĚŠÍM SE.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 130 | Gordon Ramsay
27. 4. 2013 / 16:46:28 (před 10 roky)
off

Já myslím, že kdyby nakonec byla Matka mrtvá, tak by to i docela vtipný bylo :D Jakože všichni čekají tisíc let a nakonec se přijde na to, že není na co čekat :D To by se všichni začali smát tím šíleným smíchem a rvát si vlasy z hlavy :D Ale jinak si taky myslím, že bude happyend :)

avatar uživatele
phoebess
Dlouholetý uživatel | Cool level: 72 | Sam Winchester
27. 4. 2013 / 17:04:57 (před 10 roky)
off

Ta druhá teorie mi nedává smysl, protože v prvních dílech ten "vypravěč" se svými dětmi komunikuje... Alespoň já mám takový matný pocit, že jo :D

"There are three kind of people in the world: those who know how to count and those who don't."
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
27. 4. 2013 / 17:13:53 (před 10 roky)
off
phoebess napsal(a):

Ta druhá teorie mi nedává smysl, protože v prvních dílech ten "vypravěč" se svými dětmi komunikuje... Alespoň já mám takový matný pocit, že jo :D

On jim tuším říká jen 'děti', vůbec jim neříká jménem... mám takový dojem, že za celý seriál jsme se ani jejich jména nedozvěděli.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Sparkles
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
27. 4. 2013 / 17:19:54 (před 10 roky)
off

Já věřím na 50 %, že matka je mrtvá. Když Ted randil se Stellou, tak ta ho přerušila ve vyprávění jejich příběhu.
Na druhou stranu matka může být živá a mohou být šťastní a manželé, ale myslím, že konec nebo celá finální série bude temnější. Robots vs. Wrestrlers a Time Travelers pro mě osobně byly epizody, kde se nejvíc ukázalo (spolu s momenty, kdy Marshallovi zemřel otec nebo Robin mluví o vztahu s otcem), že se tvůrci nebojí vážných věcí, i když je nakonec nějak "shodí" vtipem. Ted v Robotech říká dětem, že by rád řekl, že se nikdy už neodloučili a byli spolu, ale že to tak nebylo, ale alespoň se každý rok, ať se dělo cokoliv, sešli všichni na zápase. Ten posun před 8 lety nebo 3 lety (Roboti) a teď jde vidět u všech, kromě Teda. Barney dospěl a s Robin se budou brát, Robin vždycky ještě chtěla pracovat v cizině, Marshall a Lily asi zkusí tu Itálii, plus už mají dítě. A jediný Ted stagnuje na místě a tak se nedivím, že by dal v tu chvíli všechno na světě za těch 45 dnů navíc. Tak jako tak ale nečekám ultimátní happy konec.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
27. 4. 2013 / 17:31:54 (před 10 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

On jim tuším říká jen 'děti', vůbec jim neříká jménem... mám takový dojem, že za celý seriál jsme se ani jejich jména nedozvěděli.

Přesně ta, jejich jména jsme se nedověděli. Jen víme, že o jsou "děti".

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Mummy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
27. 4. 2013 / 17:36:15 (před 10 roky)
off

A prečo by ho musela prerušovať? Kľudne im to môže rozprávať len v jedno popoludnie, keď ona nie je doma alebo čo.. Určite im to nerozpráva 8 rokov, aj keď im sa to asi tak zdá :D

www.supernatural.cinemaview.sk
avatar uživatele
smarinka
Uživatel od první verze | Cool level: 33 | Jack Carter
27. 4. 2013 / 17:51:34 (před 10 roky)
on
phoebess napsal(a):

Ta druhá teorie mi nedává smysl, protože v prvních dílech ten "vypravěč" se svými dětmi komunikuje... Alespoň já mám takový matný pocit, že jo :D

Na konci epizody "vypravěč" říká "a to byl příběh o tom, jak jsem poznal vaši tetu Robin" a dcera na to reagují slovy "Já myslela že to bylo o tom jak jsi se seznámil s mamkou!". Tím pádem vypravěč logicky musí být Ted a nemůže být mrtvý...

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
27. 4. 2013 / 18:13:50 (před 10 roky)
off

Já myslím, že mrtví jsou všichni a jsou v očistci nebo v pekle ( což by vysvětlovalo, proč děti musí jen sedět na gauči a poslouchat nekonečný příběh svého otce ) a na konci, až Ted dovypráví, odejdou do bílého světla ( tvůrci se totiž určitě nechali inspirovat šestou sérií Lostu ).

Ale spíš to tak nebude no :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Jaroslav Vlček
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
27. 4. 2013 / 18:15:25 (před 10 roky)
off

za 1. proč by ho jeho žena měla opravovat když ani u těch věcí nebyla když se staly (Ona je mrtvá = kravina :D)
za 2. děti se ozvali několikrát třeba hned v prvním díle (Ted je mrtvý = kravina :D)
za 3. kdyby byl vypravěč někdo z Tedových blízkých určitě by to byl Barney nebo Marshall a ne někdo neznámej
za 4. prostě s ní chtěl být o těch dalších 45 dní dýl protože ji miloval nic víc
za 5. je taky možný že tohle všechno autoři přehlídnou a prostě budou oba mrtvý :D

avatar uživatele
Rainbow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
27. 4. 2013 / 18:27:01 (před 10 roky)
off

Ted nemůže být mrtvý, hned v druhém díle ta slečna osloví vypravěče: "Oh, dad...". Teď můžu jenom doufat, že matka není mrtvá, chci pro Teda šťastnej konec. :))

avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
27. 4. 2013 / 18:43:45 (před 10 roky)
off
Jaroslav Vlček napsal(a):

za 1. proč by ho jeho žena měla opravovat když ani u těch věcí nebyla když se staly (Ona je mrtvá = kravina :D)
za 2. děti se ozvali několikrát třeba hned v prvním díle (Ted je mrtvý = kravina :D)
za 3. kdyby byl vypravěč někdo z Tedových blízkých určitě by to byl Barney nebo Marshall a ne někdo neznámej
za 4. prostě s ní chtěl být o těch dalších 45 dní dýl protože ji miloval nic víc
za 5. je taky možný že tohle všechno autoři přehlídnou a prostě budou oba mrtvý :D

Moudrá to slova.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
lauraa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
27. 4. 2013 / 18:47:18 (před 10 roky)
off

Tento serial ma stále baví a bude mi veľmi chýbať keď skončí. Čakám na každú časť a už sa nemôžem dočkať 9. séria... Tieto tri série sú podľa mňa hlúposti. Určite čakám na konci happy end... Teraz sa trošku bojím toho, že v ďalšej sérii neuvidím Marshla a Lily. No čítala som, že Marshal nakoniec bude hrať aj v deviatke... Takže dúfam že si to s tým sťahovaním rozmyslia...

avatar uživatele
charlieh
Uživatel od první verze | Cool level: 1 | Luke Dunphy
27. 4. 2013 / 18:54:31 (před 10 roky)
off

konečně můžu napsat svůji teorii, která mě hlodá už od epizody 7x17 No Pressure. Podle mě jsou děti u Teda na víkend, protože mu to s matkou nevydrželo. Podle mě ho nakonec daj dohromady s Robin - v poslední epizodě se jasně ukázalo, že ten proutník v Barneym pořád je a jednou se mu to vymstí.

Zakládám to jenom na tom Lilině a Marshallově Pay Up! a No Yet! a taky na tom, že každý dlouhodobější vztah Teda ztroskotal na tom, že upřednostnil Robin (u Stelli se mu to stalo osudné a i u Victorie za to mohlo tohle) a nevěřím, že matka by mu to ultimátum dřív nebo později nedala taky. A v 7x17 už to vypadalo, že se ji konečně vzdal a stejně s tím v 8.sérii otravujou, takže se to k Robin vždycky nějak vratí (to podle mě nemůže bejt náhoda)

Vim je to asi kravina, ale od 7x17 o tom pořád přemýšlím. Alespoň mi to když tak konečně někdo vyvrátí

Editováno: 1x | Naposledy: 27. 4. 2013 / 18:55:06
avatar uživatele
charlieh
Uživatel od první verze | Cool level: 1 | Luke Dunphy
27. 4. 2013 / 19:03:45 (před 10 roky)
off

jo a samozřejmě to v seriálu neukážou, ale tak nějak to vypravěč dobá, když dovypráví celý příběh

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
27. 4. 2013 / 19:38:14 (před 10 roky)
off

Asi bych v tom nic víc nehledala, jenom to, že ji prostě miluje, tak s ní chtěl být o těch pár dní déle. Podle mě to bude happy end. Matka se tam na konci objeví, řekne jim, že je oběd, nebo večeře, nebo něco takového, všichni se rozloučí a sbohem.

Každopádně první teorie mi nepřijde tak špatná. Jasně, je to sitcom, má to být vtipné, ale tohle by byl fajn konce. Něco, co skoro nikdo nečekal, něco originálního. Něco, co by všechny fanoušky posadilo na zadek, protože to podle nich takhle končit nemělo. Obávám se, že scénaristé nemají takovou fantazii jako fanoušci, ale pokud ano, tak to bude rozhodně epický konec. Epicky smutný, ale hlavní je to "epický" :)

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
nekronaut
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
27. 4. 2013 / 20:08:38 (před 10 roky)
off

aby bolo jasné , tvorcovia už vedia ako ukončia seriál...alebo to nevedia ani oni sami ? :)

Myslím že himym bude chcieť skončiť niečim veľkolepým a nie len "a toto je vaša matka" .. takže očakávam niečo dobré a neočakávané.Také prekvapenie ako ked Barny žiadal o ruku robin a predchádzalo tomu veľké úsilie a prekvapenie na záver ako to spravil..tak veľkolepo :)

You can´t always get what you want
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
27. 4. 2013 / 20:50:36 (před 10 roky)
on

Uz opravdu dlouho si myslim, ze Ted a Matka se rozvadeji a Ted detem vypravi co vsechno tomu predchazelo. S tim, ze vzdy bude jejich matku milovat, ale holt tetu Robin miluje od uplneho zacatku.

avatar uživatele
Lelouch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
27. 4. 2013 / 21:28:17 (před 10 roky)
off

Keďže začínam len 6. sériu, článok som si preistotu celý neprečítala, iba niečo. Najpravdepodobnejšia mi príde teória tretia, potom prvá a ako posledná tá druhá. To, že matka je mŕtva nemôžem vylúčiť, no to, že Ted je mŕtvy je podľa mňa obrovský nezmysel.. Tiež som niekedy rozmýšľala nad tým, že starší Ted má iný hlas, ale nevenovala som tomu nejakú veľkú pozornosť. A podľa mňa, ak by to dal Ted prečítať nejakému svojmu kamarátovi, určite by zvolil Marshalla alebo Barneyho, poprípade Lily alebo Robin. A že by boli aj oni mŕtvi..? :)

Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu?
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 4. 2013 / 21:57:56 (před 10 roky)
off

Jaroslav Vlček:
za 1. proč by ho jeho žena měla opravovat když ani u těch věcí nebyla když se staly (Ona je mrtvá = kravina :D)
za 2. děti se ozvali několikrát třeba hned v prvním díle (Ted je mrtvý = kravina :D)
za 3. kdyby byl vypravěč někdo z Tedových blízkých určitě by to byl Barney nebo Marshall a ne někdo neznámej
za 4. prostě s ní chtěl být o těch dalších 45 dní dýl protože ji miloval nic víc
za 5. je taky možný že tohle všechno autoři přehlídnou a prostě budou oba mrtvý :D

Souhlasím, matka nemá do toho co zasahovat když tam nebyla. To že vykládal o svých předchozích chtěl jen dodat osudovost tomu setkání s jejich matkou, že si prostě byli "předurčeni".

charlieh:
Zakládám to jenom na tom Lilině a Marshallově Pay Up! a No Yet! a taky na tom, že každý dlouhodobější vztah Teda ztroskotal na tom, že upřednostnil Robin (u Stelli se mu to stalo osudné a i u Victorie za to mohlo tohle) a nevěřím, že matka by mu to ultimátum dřív nebo později nedala taky. A v 7x17 už to vypadalo, že se ji konečně vzdal a stejně s tím v 8.sérii otravujou, takže se to k Robin vždycky nějak vratí (to podle mě nemůže bejt náhoda)

To si nemyslím, kdyby nakonec skončil s Robin, nemluvil by o ní o furt jako o tetě, a že je hlídává a tak. Myslím že tím že si veme Barniho že se z toho dostane.Jako byla by možnost že by s ním utekla ze svatby, ale pak by nebyla potřeba další řada ( pokud to není jen "kachna natahovačka" - ale zase to nesedí s indicema)

Ještě by bylo více teorií, jako že si Ted děti jen představuje ale to tu už bylo s Robin ( ale konec by to byl dost šílený :-D)

Ajam
avatar uživatele
Sparkles
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
27. 4. 2013 / 22:11:20 (před 10 roky)
off
nekronaut napsal(a):

aby bolo jasné , tvorcovia už vedia ako ukončia seriál...alebo to nevedia ani oni sami ? :)

Myslím že himym bude chcieť skončiť niečim veľkolepým a nie len "a toto je vaša matka" .. takže očakávam niečo dobré a neočakávané.Také prekvapenie ako ked Barny žiadal o ruku robin a predchádzalo tomu veľké úsilie a prekvapenie na záver ako to spravil..tak veľkolepo :)

Už někdy během třetí série řekli tvůrci v rozhovoru, že přesně vědí, jak bude seriál končit. Ale ve smyslu toho, jaký bude úplně finální záběr, že o tom mají jasno dlouhou dobu. Ale 8. série byla od začátku psaná jako finální, ale když se rozhodlo, že dostanou finální 9. sérii, tak samozřejmě překopali původní plán. Nicméně z toho všeho usuzuji, že minimálně od té 3. série vědí, co a jak a jen to natahovali, když dostali tolik času nakonec.

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
27. 4. 2013 / 22:14:03 (před 10 roky)
off

Ono by asi bylo divný kdyby matka byla mrtvá protože se mi vybavila scéna z slučáku z Tedovo, Marshallovo A Lyliiny školy, všichni se tam zhulí a pak Ted řekne: "Kde je moje žena?" a pak se začnou hrozně smát. To by v případě prvních 2 teorií byl asi řádně černej humor.;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
Sparkles
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
27. 4. 2013 / 22:29:54 (před 10 roky)
off
nevermore napsal(a):

Ono by asi bylo divný kdyby matka byla mrtvá protože se mi vybavila scéna z slučáku z Tedovo, Marshallovo A Lyliiny školy, všichni se tam zhulí a pak Ted řekne: "Kde je moje žena?" a pak se začnou hrozně smát. To by v případě prvních 2 teorií byl asi řádně černej humor.;)

A to by byl epický konec a perfektní černý humor :-D Ale vážně, to přece nevylučuje nic. Matka umřela, tak Ted vypráví dětem příběh, jak ji poznal. Přece se mohl oženit znovu. Ten pohled do budoucnosti, když jsou "zbagetovaní" nevypráví dětem.

Ale uznávám, že čím víc lidí tady věří ve šťastný konec, tím víc mi nabouráváte moji temnou linii :-)

avatar uživatele
charlieh
Uživatel od první verze | Cool level: 1 | Luke Dunphy
27. 4. 2013 / 22:46:24 (před 10 roky)
off

Ajam

Ale takhle jsem to nemyslel. Já jsem to myslel tak, že děti sice má z matkou, ale po čase se rozvedou (možná, že matka opravdu zemře, ale to si nemyslím). Robin si Barneyho vezme, ale poslední epizoda jasně ukázala, že starý Barney tam ještě někde je a to se mu podle mě vymstí.

A dále je tady pořád otevřená věc - Robin se má dozvědět, že Victorii nechal kvůli ní (i když ne kvůli tomu, aby byl s ní) a to by mohlo mít taky velký vliv. Mohlo by to tam bejt jako dovětek, že matce taky vadilo kamarádění s Robin a na tom to zase ztroskotalo.

avatar uživatele
zuz6xik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
28. 4. 2013 / 09:32:45 (před 10 roky)
off

velmi zajímavé, je fakt že už to prodlužují celkem dost dlouho a poslední díly jsou o ničem,ale že by ještě nekdo umřel nevím nezdá se mi je to komedie...nakonec to bude matka beztak Robin

avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
28. 4. 2013 / 11:32:02 (před 10 roky)
off
zuz6xik napsal(a):

velmi zajímavé, je fakt že už to prodlužují celkem dost dlouho a poslední díly jsou o ničem,ale že by ještě nekdo umřel nevím nezdá se mi je to komedie...nakonec to bude matka beztak Robin

To těžko Robin je neplodná museli by být adoptovaní :-D

Ajam
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
28. 4. 2013 / 11:49:10 (před 10 roky)
off

Co když Ted matku potkal už v druhé serii ale ještě si to neuvědomil. A kdo bude matka tvůrci prozradily už na konci pilotu. Když na konci Ted poznamená "a tak jsem potkal tetu Robin" cokdyž se nejedná o tetu jako rodinou známou, ale o tetu jako pokrevní příbuznou. Cokdyž si Ted nakonec veme Robininu sestru Kati? Věkem by odpovídala studence která mohla sedět na zaměněné Tedově přednášce.A že Robin neví že má v New Yorku sestru ?? Nevěděla že tam má otce, takže že neví že tam má sestru už není tak překvapivé. Navíc na 100% bude na Robinině svatbě ne ? A kde na poslední chvíli veme Robin kapelu na svatbu než kapela její vlastní sestry.

Taky jedna teorie - dost překvapivá a proto i šílená :-D

Abych si i trochu oponoval děcka by se asi bránila proč Ted vykládá dál když ji už potkal v druhé serii ve dvanáctém díle.

Ajam
avatar uživatele
monberunka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
28. 4. 2013 / 12:07:20 (před 10 roky)
off
Ajam napsal(a):

Když na konci Ted poznamená "a tak jsem potkal tetu Robin" cokdyž se nejedná o tetu jako rodinou známou, ale o tetu jako pokrevní příbuznou.

teď teda z hlavy nevím... ale neříká tam normálně i "teta Lily"?

avatar uživatele
nekronaut
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
28. 4. 2013 / 12:24:26 (před 10 roky)
off

mohla by sa s toho spraviť kľudne tipovacia sútaž , kto si tipne dobre , niečo "symbolické" vyhrá.
Teórii je naozaj dosť
Sparkles - dakujem za objasnenie ;)

You can´t always get what you want
Editováno: 2x | Naposledy: 28. 4. 2013 / 12:25:05
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
28. 4. 2013 / 12:43:29 (před 10 roky)
off
Ajam napsal(a):

(...) Když na konci Ted poznamená "a tak jsem potkal tetu Robin" cokdyž se nejedná o tetu jako rodinou známou, ale o tetu jako pokrevní příbuznou. (...)

Taky říká "strejda Barney" - co když se jedná o Barneyho nevlastní sestru? Přece v díle, kde šel Barney na večeři k otci, říkali, že jejich dcera je na vysoké. To by taky odpovídalo tomu, že by mohla být v té třídě, kde Ted omylem učil. Taky je pravděpodobné, že Barney pozve rodinu na svatbu, takže se tam bude moct seznámit s Tedem.

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
28. 4. 2013 / 14:24:23 (před 10 roky)
off
naninka358 napsal(a):

Taky říká "strejda Barney" - co když se jedná o Barneyho nevlastní sestru? Přece v díle, kde šel Barney na večeři k otci, říkali, že jejich dcera je na vysoké. To by taky odpovídalo tomu, že by mohla být v té třídě, kde Ted omylem učil. Taky je pravděpodobné, že Barney pozve rodinu na svatbu, takže se tam bude moct seznámit s Tedem.

s tou už teed krátce chodil.

podle mě v tom hledáte zbytečně víc, než v tom fakt je. podle mě je to jednodušší. ted se osm let honí za robin, a jak jsem poslední dobou hodně psala, seriál zní spíš už jako "jak mi kamarád barney převzal robin, lásku mého života, a já se tudíž musel spokojit s vaší matkou", takže beztak jenom chtěli vyslat zprávu o tom, že ji tak strašně miloval, že by dal všechno za těch pár dní navíc, aby konec opravdu působil jako happy end.

avatar uživatele
Andrew Wild
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
28. 4. 2013 / 17:57:42 (před 10 roky)
off

Chm, chm, chm.. Tak jsem si teda přečetl všechny příspěvky a stále se mi nejvíce pravděpodobně jeví ten rozvod. Prostě Ted a matka se rozvedli, děti jsou u Teda na víkend a ten jim vypráví jak se s jejich matkou setkal. Smutný, ale aspoň ne tak morbidní, jako že je matka mrtvá. :D

avatar uživatele
Thomm97
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
29. 4. 2013 / 10:47:57 (před 10 roky)
off
LuciKr napsal(a):

ÁÁÁÁÁLE kulový, všichni budeme u finální epizody brečet, i ti co přestali koukat v minulých seriích a stáhnou si jenom poslední díl.. protože jedna půlka týhle planety prostě chce vědět, kdo je matka a ta druhá ještě nemá v buši u Kilimanžára a u Mekongu přístup k internetu/tv s Himymem.
Bude to epický, bude to legendární, bude to smutný, protože jsme na to čuměli/čumíme skor deset let, ale bude to happy end, tim jsem si jistá.

Prostě to bude jak bude a bude to legendární tak či tak :D

Don´t Blink!
avatar uživatele
TheHalf
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
29. 4. 2013 / 11:02:42 (před 10 roky)
off

Teórie sa mi páčia, ale podľa mňa to tiež skončí happyendom

avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
29. 4. 2013 / 13:15:21 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

s tou už teed krátce chodil.

podle mě v tom hledáte zbytečně víc, než v tom fakt je. podle mě je to jednodušší. ted se osm let honí za robin, a jak jsem poslední dobou hodně psala, seriál zní spíš už jako "jak mi kamarád barney převzal robin, lásku mého života, a já se tudíž musel spokojit s vaší matkou", takže beztak jenom chtěli vyslat zprávu o tom, že ji tak strašně miloval, že by dal všechno za těch pár dní navíc, aby konec opravdu působil jako happy end.

To je fakt, v jednom díle chodil s Barneyho sestrou a byl z ní na prášky :-D

Ajam
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
29. 4. 2013 / 13:19:08 (před 10 roky)
off
naninka358 napsal(a):

Taky říká "strejda Barney" - co když se jedná o Barneyho nevlastní sestru? Přece v díle, kde šel Barney na večeři k otci, říkali, že jejich dcera je na vysoké. To by taky odpovídalo tomu, že by mohla být v té třídě, kde Ted omylem učil. Taky je pravděpodobné, že Barney pozve rodinu na svatbu, takže se tam bude moct seznámit s Tedem.

Já to nadhodil jako jednu z podobně šílených teorií, ale jak bylo již řečeno s tou už chodil a neklapalo to.

monberunka: Jo říká i teta Lili, a strejda Barney ..... ale to neznamená že to v Robininým případě to fakt nemůže být Teta :-D. Ne dělám si srandu tohle by už bylo asi moc :-D

Ajam
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
29. 4. 2013 / 15:36:03 (před 10 roky)
off
Ajam napsal(a):

To je fakt, v jednom díle chodil s Barneyho sestrou a byl z ní na prášky :-D

V jakém díle chodil Ted s Barneyho sestrou?

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Lola_L
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
29. 4. 2013 / 18:41:49 (před 10 roky)
off

1. a 2. teorie se mi zdá pravdivá. Když vypravěč na začátku oznámil dětem, že bude vyprávět o tom jak poznal jejich matku, reakce dětí byla znuděná a otrávená. Nebyla taková jako by měla být od dětí, kterým umřel(a/i) matka nebo Ted. Na druhou stranu si autoři mohou kdykoliv konec nebo děj rozmyslet.

ananas
avatar uživatele
Anti~
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
29. 4. 2013 / 20:42:28 (před 10 roky)
off

Upřímně, nemám sebemenší představu a snažila jsem se nad tím ani moc nepřemýšle, avšak našeně doufám v poslední možnost. Na konci budu brečet i bez toho všeho a ještě aby někdo umřel O_O

"Mé pokusy o zbavení se závislosti na filmech a seriálech jsou zbytečné." (ukecana-antitalentka.blog.cz)
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 4. 2013 / 08:39:16 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

V jakém díle chodil Ted s Barneyho sestrou?

Název dílu z hlavy teda nevím, ale mám dojem že byl v letošní sezoně. Díl byl taková variace na Murtouv seznam. Barneho sestra je o něco mladší jak Ted nevim cca 10 let ? No a on s ní prostě nedokázal držetk krok v "studentských zálibách"

Ajam
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
30. 4. 2013 / 10:54:48 (před 10 roky)
off
Ajam napsal(a):

Název dílu z hlavy teda nevím, ale mám dojem že byl v letošní sezoně. Díl byl taková variace na Murtouv seznam. Barneho sestra je o něco mladší jak Ted nevim cca 10 let ? No a on s ní prostě nedokázal držetk krok v "studentských zálibách"

A jo, vlastně. Já na to úplně zapomněl. Díky moc za oživení.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Ivčí
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
1. 5. 2013 / 13:13:42 (před 10 roky)
off
Ajam napsal(a):

Co když Ted matku potkal už v druhé serii ale ještě si to neuvědomil. A kdo bude matka tvůrci prozradily už na konci pilotu. Když na konci Ted poznamená "a tak jsem potkal tetu Robin" cokdyž se nejedná o tetu jako rodinou známou, ale o tetu jako pokrevní příbuznou. Cokdyž si Ted nakonec veme Robininu sestru Kati? Věkem by odpovídala studence která mohla sedět na zaměněné Tedově přednášce.A že Robin neví že má v New Yorku sestru ?? Nevěděla že tam má otce, takže že neví že tam má sestru už není tak překvapivé. Navíc na 100% bude na Robinině svatbě ne ? A kde na poslední chvíli veme Robin kapelu na svatbu než kapela její vlastní sestry.

Taky jedna teorie - dost překvapivá a proto i šílená :-D

Abych si i trochu oponoval děcka by se asi bránila proč Ted vykládá dál když ji už potkal v druhé serii ve dvanáctém díle.

To je teda ale sakra dobrej postreh! Pac vime, ze matka je ta, ktera je na podiu na svatbe a Ted na ni zbozne kouka a v podstate tam rika neco jako, ze to je ona. Samozrejme jsme ji zase nevideli. Kazdopadne i to posledni, co pises, je dost neopomenuti hodne - proc by jim vykladal dal? To leda by Kati musela byt prezdivka nebo co ja vim, prece by deti asi vedely, jak se jmenuje jejich matka..

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
2. 5. 2013 / 15:19:44 (před 10 roky)
off

a věděly by, že je robin sestra jejich matky.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
3. 5. 2013 / 19:34:33 (před 10 roky)
off

Trochu mě mate to, že někde ve druhém či třetím díle první série - prostě někde na začátku - starší Ted začíná epizodu slovy: "Večer před tím, než jsem potkal Vaši matku". Pak následuje 8 dlouhých let. Myslíte, že na to tvůrci zapomenou nebo se k tomu vrátí? Každopádně je to zajímavé, že ji potkal před osmi lety a až teď se dají dohromady.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
Editováno: 1x | Naposledy: 3. 5. 2013 / 19:34:43
avatar uživatele
Pipís
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
7. 5. 2013 / 16:11:55 (před 10 roky)
off

Moje teorie je taková , že Ted vlastně ani žádné děti ještě nemá a jen si představuje , až jim bude všechno jednou vykládat :D

Pipís
avatar uživatele
dixi789
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
7. 5. 2013 / 19:02:16 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

Trochu mě mate to, že někde ve druhém či třetím díle první série - prostě někde na začátku - starší Ted začíná epizodu slovy: "Večer před tím, než jsem potkal Vaši matku". Pak následuje 8 dlouhých let. Myslíte, že na to tvůrci zapomenou nebo se k tomu vrátí? Každopádně je to zajímavé, že ji potkal před osmi lety a až teď se dají dohromady.

To je fakt je to epizoda 01x03. Zajímavej postřeh. Jen mimo epizoda 08x23 mě vážně zklamala, jestli Robin odvolá svatbu, tak se na to vybodnu.

Polopravda je často velká lež.
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
7. 5. 2013 / 21:18:16 (před 10 roky)
off
dixi789 napsal(a):

To je fakt je to epizoda 01x03. Zajímavej postřeh. Jen mimo epizoda 08x23 mě vážně zklamala, jestli Robin odvolá svatbu, tak se na to vybodnu.

Naprostý souhlas. Právě jsem ji dokoukal a čím dál víc to, až nesmyslně, zamotávají, ale uvidíme. Příští díl je poslední.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
duhamuz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
9. 5. 2013 / 07:29:36 (před 10 roky)
off

Další indicie, že by to Robin neměla být, a že prostě a jen bude teta Tedových dětí, je přesně tak jak někdo již poznamenal, že Jejich matku potkal již před 8 lety. Nejsem si jist v kterém dalším díle, nebo někdy na začátku, Ted zahlédl její nohu, která šla do jiného pokoje, když chodil s nějakou slečnou. Pokud Vím Robin v tom bytě nikdy nebydlela. To by Ted věděl, že je u ní v bytě. A navíc když, byli na zastávce a říkal, že tam ji potkal znova. Bylo to nedávno. Robin byla jinde. A mohl bych pokračovat.

Já vím, že se to opět zamotává. V posledním díle, přijel za Robin, kdo jiný nežli Ted. Ale je nutné zatím hledat něco víc? Ted je Ted.. Za těch 8let, bych ani nic jinýho nečekal. Takovej prostě je. A navíc si myslím že v 8.řadě trochu víc dozrál, od toho najivního kluka co byl na začátku. Jsem zvědavý na poslední díl. A to už v pondělí.

No a samozřejmě bych ruku do ohně za to nedal. Stát se může ledacos. Jak jsme se mohli už několikrát dozvědět.

Editováno: 1x | Naposledy: 9. 5. 2013 / 17:52:54
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
9. 5. 2013 / 08:56:22 (před 10 roky)
off
duhamuz napsal(a):

Další indicie, že by to Robin neměla být, a že prostě a jen bude teta Tedových dětí, je přesně tak jak někdo již poznamenal, že Jejich matku potkal již před 8 lety. Nejsem si jist v kterém dalším díle, nebo někdy na začátku, Ted zahlédl její nohu, která šla do jiného pokoje, když chodil s nějakou slečnou. Pokud Vím Robin v tom bytě nikdy nebydlela. To by Ted věděl, že je u ní v bytě. A navíc když, byli na zastávce a říkal, že tam ji potkal znova. Bylo to nedávno. Robin byl jinde. A mohl bych pokračovat.

Já vím, že se to opět zamotává. V posledním díle, přijel za Robin, kdo jiný nežli Ted. Ale je nutné zatím hledat něco víc? Ted je Ted.. Za těch 8let, bych ani nic jinýho nečekal. Takovej prostě je. A navíc si myslím že v 8.řadě trochu víc dozrál, od toho najivního kluka co byl na začátku. Jsem zvědavý na poslední díl. A to už v pondělí.

No a samozřejmě bych ruku do ohně za to nedal. Stát se může ledacos. Jak jsme se mohli už několikrát dozvědět.

Naprostý souhlas.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Zdeněk Král
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
11. 5. 2013 / 20:39:27 (před 10 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

On jim tuším říká jen 'děti', vůbec jim neříká jménem... mám takový dojem, že za celý seriál jsme se ani jejich jména nedozvěděli.

Luke a Leia, ne? :-D

Zdeněk
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
11. 5. 2013 / 21:13:15 (před 10 roky)
off
Zdeněk Král napsal(a):

Luke a Leia, ne? :-D

Luka a Leia jsou jména, která Ted říká svým přátelům jako jména svých budoucích dětí, ale souhlasím se Seraphinem 313, že dětem jako takovým jménem neřekne ani jednou za těch 8 let.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.