Diskuze k článku Nová soutěž! Hrajte o přístup do online databáze VOYO!
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 4. 2013 / 19:48:50 (před 11 roky)
off
Jelikož se pokoušíme o osvětu a snažíme se fanoušky naučit, že na seriály se dá dívat snadno i hezky legálně...

No škoda, že ta osvěta jde cestou Novy a Blesku, kdy se snažíte naznačit, že se diváci seriálů jinak dívají na seriály nelegálně. Podle zákona ČR je stahování audiovizuálních děl z internetu legální. Tečka.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
22. 4. 2013 / 20:22:41 (před 11 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

No škoda, že ta osvěta jde cestou Novy a Blesku, kdy se snažíte naznačit, že se diváci seriálů jinak dívají na seriály nelegálně. Podle zákona ČR je stahování audiovizuálních děl z internetu legální. Tečka.

Mám dojem, že to patřilo pod ten minulý článek, ale můžeme si tu chvilku trolovat. By mě zajímal ten zákon, podle kterýho je stahování legální...

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 4. 2013 / 20:29:23 (před 11 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Mám dojem, že to patřilo pod ten minulý článek, ale můžeme si tu chvilku trolovat. By mě zajímal ten zákon, podle kterýho je stahování legální...

1) je to citace z aktuálně dnes zveřejněné soutěže, takže ne, nepatřilo to pod minulý článek
2) netroluji, jen nemám rád překrucování skutečných informací, které je běžné u českých zpravodajských webů typu TV Nova, kdy se často mluví o o "nelegálním stahování"
3) jestli to s tím dotazem na zákon myslíš vážně, klidně pohledám a odcituji, ale doporučím omrknout vody internetu, na tohle téma se dá najít spousta článků, včetně těch citací zákonů a právě takovéto překrucování pravdy je v nich pranýřováno, protože je to manipulace s lidmi

Editováno: 2x | Naposledy: 22. 4. 2013 / 20:31:16
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
22. 4. 2013 / 20:32:05 (před 11 roky)
off

No právě že mám omrklé vody na internetu. A nic jednoznačně legálního to není. Je jen nejednoznačně napsanej zákon. Kterej se dá vykládat tak i onak, záleží za kterou stranu kopeš.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 4. 2013 / 20:37:19 (před 11 roky)
off
Fruiko napsal(a):

No právě že mám omrklé vody na internetu. A nic jednoznačně legálního to není. Je jen nejednoznačně napsanej zákon. Kterej se dá vykládat tak i onak, záleží za kterou stranu kopeš.

pleteš se, zrovna v tomto směru je zákon poměrně jasný.
odkaz

mimochodem tohle někde tvrdila i ta "druhá strana"... to právě jen zpravodajské weby se dopouští toho překrucování.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
22. 4. 2013 / 20:40:24 (před 11 roky)
off

O dva roky novější článek od stejného autora...

Obzvlášť se doporučuji zaměřit na tzv. bernský třístupňový test. Tím bohužel většina věcí neprojde...

Edit: Dokonce o tři roky.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
Editováno: 2x | Naposledy: 22. 4. 2013 / 20:41:55
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 4. 2013 / 20:51:03 (před 11 roky)
off
Fruiko napsal(a):

O dva roky novější článek od stejného autora...

Obzvlášť se doporučuji zaměřit na tzv. bernský třístupňový test. Tím bohužel většina věcí neprojde...

Edit: Dokonce o tři roky.

tak jsem si to přečetl a stále platí, že u nás je stahování audiovizuálních děl legální...

http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/obcanske-pravo/autorske-pravo/5719-je-mozne-legalne-stahovat-filmy-na-internetu.html

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
22. 4. 2013 / 20:57:03 (před 11 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

tak jsem si to přečetl a stále platí, že u nás je stahování audiovizuálních děl legální...

http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/obcanske-pravo/autorske-pravo/5719-je-mozne-legalne-stahovat-filmy-na-internetu.html

Zase starý článek, navíc tam evidentně odpovídá nějaký Franta nevím o čem mluvím, Druhý komentář pod odpovědí, je 2x tak inteligentnější než celá odpověď.

Když už citovat právníky, tak alespoň ty opravdový...

A jsme zpátky u tý 29 a neuškodění autorovi a teritoriálnosti, který úplně s čistým svědomím tím třístupňovým testem neprojdou...

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 4. 2013 / 21:25:53 (před 11 roky)
off

ano, koukám, že do toho motají paragraf 29, ale patrně jen jako způsob zastrašení, protože tím třístupňovým testem u seriálů není problém projít.

mimochodem hezky je to vidět zde v sekci, jak se vyhnout piratství
http://www.stoppiratstvi.cz/cs/o-piratstvi/jak-se-piratstvi-vyhnout.shtml

29 je tam taky zmiňována, ale samozřejmě zůstávají u klasiky nesdílet...

edit: ale klidně uveď, kterým bodem toho bernského třístupňového testu to neprojde...

Editováno: 1x | Naposledy: 22. 4. 2013 / 21:52:47
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
22. 4. 2013 / 22:34:20 (před 11 roky)
off

Nejsou nepřiměřeně dotčeny oprávněné zájmy autora

a

pak "jedná se o zveřejněné dílo" - tady se dá použít to teritorium

Ale jsme zase tam, kde jsme byli. Já tvrdím, že to je nejednoznačné. Asi tak jako množství větší než malé...

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 4. 2013 / 22:46:30 (před 11 roky)
off

tvrdíš, že je to nejednoznačné (podle mě zase tolik ne), ale v soutěži děláte osvětu s narážkou, že lidé, kteří si stahují seriály, tak činí nelegálně...

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
22. 4. 2013 / 22:52:26 (před 11 roky)
off

Takže podle tebe je běžné užití, to že si to stáhnu z uložto a ani podle tebe autorovi nevznikla nepřiměřená škoda, tím, že jsi neviděl tuny reklam.

Proto jsem hned na začátku psal, že to je trolling (je fuk jestli mé nebo tvojí strany), ale o tomhle se můžeme dohadovat stejně dlouho jako o (ne)existenci boha.

Pozn. Soutěž psal Vláďa, proto jsem ze začátku ani nevěděl, kde si to vyšťoural.

Ragelly bude mít radost, že má tolik komentářů. :D

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 4. 2013 / 23:12:29 (před 11 roky)
off

viz paragraf 30.
1) stahování není užití
2) dle (1) se za užití díla nepovažuje užití pro osobní potřebu
3) tím, že jsem neviděl tuny reklam (product placement vidím), opravdu nikomu žádná škoda nevznikla a rozhodně ne nepřiměřená

edit:
btw to že něco od samého počátku považuješ za trollování svědčí o tom, že je to něco, o čem odmítáš vést normální diskuzi

Editováno: 1x | Naposledy: 22. 4. 2013 / 23:16:18
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 130 | Gordon Ramsay
22. 4. 2013 / 23:17:19 (před 11 roky)
off

Fruiko: Já jsem ráda, že se jednou konečně diskuze netočí kolem nějaké mojí chyby, takže se bavím, jen pokračujte, radost mám :D

avatar uživatele
Hlawoun
Uživatel od první verze | Cool level: 27 | Bobby Singer
23. 4. 2013 / 00:31:44 (před 11 roky)
off

S chutí se zapojím do vašeho "trollování". Zaujalo mě srovnávání Voya a Novy. Nova je televize pro "širokou veřejnost", což u nás znamená ponejvíce lidi, kteří za naprostý vrchol TV zábavy považují Ordinaci, Ulici atd. Ale Voyo se snaží jít jinou cestou! Všimli jste si například, že velká část zmiňovaných seriálů nejde s dabingem, ale s titulky? Mluvím o Spartakovi, Merlinovi, Community, Black Books, Inbetweeners, Breaking Bad... Vzpomínám si, kolikrát jsem tady četl nadávky na český dabing... Právě cesta titulkování je neklamná známka toho, že se Voyo snaží vyjít vstříc i nám, kteří se nepovažují za tu "širokou veřejnost". CET 21 (úmyslně nepíšu Nova) má minimálně dva "kanály", které nelze promptně odsoudit - Voyo a Fandu.
Já si myslím, že problém je spíš v tom, že to není "zadarmo". Spousta lidí bohužel považuje za své "právo" neplatit, když se to dá sehnat i jinak...

Zima se blíží...
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 4. 2013 / 00:49:26 (před 11 roky)
off

Nemyslím si, že by lidé nechtěli platit. Vezmu to schválně na sobě. Problém vidím v tom, že neexistuje konkurence tomu stahování, co se rozjelo celkem ve velkým. Já si nechci předplácet nějaký přístup k nějakým programům. Na to mám spoustu televizních kanálů, které mi na zabití toho mála volného času naprosto dostačuje... (a popravdě by mi pomalu stačila jen Prima Cool) Nečinilo by mi ale problém koupit konkrétní věc, ke které bych měl přístup v cloudu. Příklad jedna sezóna CSI Miami, za kterou bych dal třeba 300,-. Mohl bych si ji pak kdykoli stáhnout v různých kvalitách. Tohle by samozřejmě kvalitativně trumflo jakoukoli streamovací službu... Takto bych byl ochoten zainvestovat do seriálů klidně několik tisíc za rok, ale potřebuju mít pocit, že si tu věc kupuju...
Dát dva tisíce ročně na placení přístupu k pořadům, kdy by mě většina nemusela ani zajímat? A kdy po skončení přístupu vlastně nic nemám? To mi z dlouhodobého hlediska nepřijde efektivní.
Ano, je to služba. Pokud někdo nemá větší výběr kanálů, může být i poměrně zajímavá. Bez exkluzivních titulů, které nikde jinde nebudou, však její dlouhodobé používání zas takové terno není.
Takže já ve finále vidím problém v tom, že ono to jinak než "zadarmo" sehnat nejde...

edit: a aby bylo jasno, Voyo jako takové nezatracuji. nejsem nepřející člověk a pokud to funguje a někomu vyhovuje, fajn. jen bych byl raději, kdyby se ta online distribuce ubírala trochu jiným směrem :)

Editováno: 3x | Naposledy: 23. 4. 2013 / 00:54:06
avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
23. 4. 2013 / 10:36:17 (před 11 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

No škoda, že ta osvěta jde cestou Novy a Blesku, kdy se snažíte naznačit, že se diváci seriálů jinak dívají na seriály nelegálně. Podle zákona ČR je stahování audiovizuálních děl z internetu legální. Tečka.

Skoda je, ze k nove a blesku SZ prirovnavas pravidelne a v 99% je to oprene o dedukci a nesmyslny zaver plynouci z jednostranneho vykladu nejake vety ve clanku. Pravidelne je ten zaver reakce na neco, co ve clanku nepadlo a naznak tam vidi jen ten, kdo hleda spor. Precti si to po sobe, chovas se jako klasicky trol, ne ze ne.

Stahovani serialu je seda zona. Neexistuje precedens, ktery by rikal,ze je legalni. Lze zaujmout obe stanoviska, takze pls nevydavej vlastni interpretaci za dogma. Zaroven by bylo uplne super, kdyby lide prestali slovickarit u textu typu omacka a soustredili se na zasadni sdeleni, ktere zde logicky je = nova soutez.

Jinak zdravim a upozornuju, ze z dovci reaguju uz jen max na PM :) mejte se doma vsichni co nej :)

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 4. 2013 / 14:35:57 (před 11 roky)
off
megawir napsal(a):

Skoda je, ze k nove a blesku SZ prirovnavas pravidelne a v 99% je to oprene o dedukci a nesmyslny zaver plynouci z jednostranneho vykladu nejake vety ve clanku.

na SZ jsem zaregistrovaný od 6.1.2009. celkem by mě zajímalo, kde a jak SZ pravidelně přirovnávám k nově a blesku. jestli je to něco pravidelného, očekávám, že těch případů bude v minulosti víc, rád bych je znal... taky abych si ujasnil význam slova "pravidelně", možná ho chápu jinak.

narážel jsem na tuto větu:

Jelikož se pokoušíme o osvětu a snažíme se fanoušky naučit, že na seriály se dá dívat snadno i hezky legálně...

nesmyslný závěr plynoucí z jednostranného výkladu? každý se znalostí českého jazyka má snad nějaké povědomí o výrokové logice. některé věci lze napsat přímo, jiné nepřímo. pokud někdo napíše "na seriály se dá dívat snadno i hezky legálně", znamená to, že to ostatní dívání (zde se dá považovat to klasické a většinové stahování), označuješ za nelegální... zbytečně se tak snažíš shodit mou "dedukci", protože ta věta to říká jasně. a právě to je ta manipulace s veřejným míněním, kdy si nějaký uživatel může takovou větu přečíst a říct si: "tak já dělám něco nelegálního a takhle to jde legálně?". já rozhodně spor nehledám, pouze jsem upozornil na něco, co mi osobně vadí. v tom přirovnání jsem patrně křivdil blesku, ten nesleduji a nevím, jak se k této problematice staví.

každopádně ještě bych upozornil na skutečnost, že jsem vůbec nepřirovnal SZ k nově. mluvil jsem právě jen o té osvětě, která jde cestou, která je vidět u někoho jiného. jestli tedy bereš novu jako urážku a vztahuješ to na celé SZ, činíš tak zbytečně.

konkrétně jsem narážel na tento případ seriálu Ulice, což je dá se říct rovněž osvěta, která celkem dost zavání objednávkou...

megawir napsal(a):

Stahovani serialu je seda zona. Neexistuje precedens, ktery by rikal,ze je legalni. Lze zaujmout obe stanoviska, takze pls nevydavej vlastni interpretaci za dogma.

Stahování seriálů zas taková šedá zóna není, pouze se ji z toho někdo snaží udělat. Paragraf 30 celkem jasně mluví o tom, že je to legální. Podle bernského třístupňového testu k reálným škodám dojdeš pouze s hodně přitaženými vlasy. Na paragrafu 30 staví i veškeré kopírování na vysokých školách. Neexistuje žádný precedens, který by tvrdil, že stahování audiovizuálních děl pro vlastní potřebu je nelegální. Jenže to se právě nepřímo v tom zadání soutěže tvrdí a na to jsem narážel. A myslím, že ten můj první příspěvek je napsán zcela normálně a jasně a moc vytknout mu nelze. Ten má do trolování daleko a tedy můj názor tak shazuješ zbytečně... I když je možné, že tady nakonec troluji pravidelně...

Když zůstanu u té šedé zóny, je to mimochodem velmi podobné tomu, když by se někdo snažil ostatním namluvit, že vytvoření titulků k nějakému seriálu je protizákonné. Není. Šedá zóna je až ono šíření titulků a to hlavně kvůli tomu, že je zákon v tomto směru poměrně nejasný.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 4. 2013 / 15:19:09
avatar uživatele
Kytka
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 20 | Zipper
23. 4. 2013 / 15:56:07 (před 11 roky)
off

Já trochu odbočím. Soutěž se mi líbí, doufám že vyhraju, a nebudu muset tentokráte závidět ostatním:-).

Holt a hold jsou slova s rozdílným významem.
avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
23. 4. 2013 / 16:33:29 (před 11 roky)
off

Tak ja jeste odpovim, pak uz te krmit nebudu :)

Ano, komentoval jsem tvou dedukci a ano, je nesmyslna. O stahovano tam neni jedine slovo. To je dedukce trola, ktery si domysli veci, ktere nejsou recene a ani naznacene. S podobnou logikou jsi tam mohl napasovat i pujcovani nebo kopirovani dvd. Stejne nesmyslna dedukce a smer. O tom se tam nepise a nikdo to nenaznacuje. Paranoidni clovek vidici vsude skryte naznaky a kody si samozrejme ale najde cokoli i ve vete o peceni vanocky a ozve se,ze mu to vadi = trol.

Pravidelne? U clanku o Voyu jsi tam taky neco kritizoval, ozval ses. Stejne tak nedavno byl problem zase nazev clanku, pokud vim, ktery jsi oznacil za lzivy, prestoze byl pouhym nazorem autora, nikoliv tvrzenim faktu. Velmi casto si vytvaris vlastni cesticky pro sve potreby tak, abys mohl trolovat u jakehokoliv tematu. Proste si udelas dedukci tak, aby vyhovovala tomu co napises. Zadny nasledny sahodlouhy rozbor me nepresvedci o opaku. Souhlasit se mnou nemusis, je to pouhy nazor, ktery si delam, kdyz ty komentare dlouhodobe ctu.

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
23. 4. 2013 / 16:34:45 (před 11 roky)
off

Jo a hodne stesti v soutezi :)

O nic jineho nejde, zadne naznaky, lidi, jen soutez...

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 4. 2013 / 16:56:56 (před 11 roky)
off

To myslíš vážně?

Ano, komentoval jsem tvou dedukci a ano, je nesmyslna. O stahovano tam neni jedine slovo. To je dedukce trola, ktery si domysli veci, ktere nejsou recene a ani naznacene. S podobnou logikou jsi tam mohl napasovat i pujcovani nebo kopirovani dvd. Stejne nesmyslna dedukce a smer. O tom se tam nepise a nikdo to nenaznacuje. Paranoidni clovek vidici vsude skryte naznaky a kody si samozrejme ale najde cokoli i ve vete o peceni vanocky a ozve se,ze mu to vadi = trol.

Rád bych tě upozornil na skutečnost, že český divák se k drtivé většině seriálů dostane pouze tak, že si je stáhne z internetu (druhou častou variantou je online streamování, což do té množiny nelegální taky nespadá). Jiná možnost není, i když se něco takového teď snažíš naznačit. Proto na mé dedukci není nic nesmyslného. Jen se snažíš vymluvit něco, co jsi napsal celkem jasně. Půjčování a kopírování DVD počítám nemyslíš vážně...

Pravidelne? U clanku o Voyu jsi tam taky neco kritizoval, ozval ses.

na konci zdejšího článku o VOYO ragelly napsala:
"Využíváte videoportál VOYO? Těší vás nová nabídka? Jaký další seriál byste zde uvítali vy?"

Dovolil jsem si na tyto otázky reagovat
"videoportál VOYO nevyužívám a ze svého okolí neznám vůbec nikoho, kdo by ho využíval..."

Tak to prosím pardon, že jsem si dovolil popravdě odpovědět na otázky (tedy mohl jsem odpovědět pouze na tu první) napsané autorem článku... Mám dojem, že tohle bereš za útok na VOYO zcela zbytečně. Pak jsem tam zmínil jen tu pochybnou 7denní nabídku zdarma, kdy jsem si dovolil odcitovat podmínky z webu. Tomu říkáš nějaká hrozná kritika, kterou si musím nechat pro sebe? Útočil jsem na někoho? Pomlouval jsem někoho? Řešil jsem fakta. Kde tam SZ přirovnávám k nově a blesku?

Ten lživý titulek je zde a je holt lživý. Chceš snad tvrdit opak? Útočil jsem tím na někoho? Četl jsi ten můj příspěvek se smajlíkem pořádně? K blesku ho tam přirovnal někdo jiný. Já ne.

Souhlasit se mnou nemusis, je to pouhy nazor, ktery si delam, kdyz ty komentare dlouhodobe ctu.

Tady není s čím souhlasit. A když tvrdíš, že SZ pravidelně přirovnávám k nově a blesku, tak sprostě lžeš... Řekl bych, že si některé věci bereš příliš osobně a proto přecházíš do útoku a zároveň obrany toho, co jsem podle tebe napadl...

edit: z mé strany uzavírám diskuzi na toto téma, protože to přechází pouze do urážek mé osoby, kdy si vymýšlíš. to je opět manipulace s veřejným míněním - shana shodit argumenty toho druhého. omluvu žádnou nečekám. předpokládám, že stále věříš tomu, že SZ pravidelně přirovnávám k nově a blesku a že jsou mé dedukce nesmyslné... přeji méně stresu na dovolené a ostatním hodně štěstí v soutěži... třeba vyhraju já :D

Editováno: 9x | Naposledy: 23. 4. 2013 / 17:50:08
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
23. 4. 2013 / 18:40:13 (před 11 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

třeba vyhraju já :D[/b]

Doufám, že mi to pak dáš. :D

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 4. 2013 / 18:53:43 (před 11 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Doufám, že mi to pak dáš. :D

No to teda ne! :) Žádná zábava, práce na SZ... :)

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
23. 4. 2013 / 19:11:03 (před 11 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

No to teda ne! :) Žádná zábava, práce na SZ... :)

Však bych to měl jak pracovní nástroj. Dohnal bych Inbetweeners a další resty, co tam v těch seriálech mám. :D

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
24. 4. 2013 / 03:09:19 (před 11 roky)
off

1) myslim to vazne, dvd bylo prirovnani a ukazka stejne nesmyslne dedukce, v te vete si najdes co chces. Psal jsem ji ja, takze rikam, ze LZES, pokud rikas, ze naznacuju cosi o stahovani. Jako mistr velkych slov a prohlaseni to jiste uvitas.

2) je to nazor, ten z podstaty byt lzivy nemuze. Nazor vyjadruje neci pohled na vec, nikoliv dogmaticke tvrzeni faktu.

3) v diskuzich jsi psal nekolikrat, ze ti neco v textu/nadpisu vadi, vetsinou slo o nepodstatne nebo zcela vykonstruovane nesmysly, jako v teto diskuzi

4) ja naopak omluvu uvitam, tvrdit, ze sproste lzu, vzhledem k tvemu stylu reakci v diskuzich (a to prirovnani uz padlo, ne ze ne, mozna ne doslova, ale podobne, proste k bulvaru = prestan pls slovickarit, je to nedustojne). Obecne jsem se ohradil ke stylu off topic komunikace, odpovedi byl hystericky a zcela osobni utok bez uznani osobni chyby nebo nevhodnosti vyjadreni.

Dal pripadne v PM, ok?

nemam co bych dodal a navic barca dostala na prdel od bayernul, jdu se trapit pod palmu :)))

Dovcu si uziju, dik :)

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
Araziel
Uživatel od první verze | Cool level: 28 | Timothy McGee
24. 4. 2013 / 09:51:58 (před 11 roky)
off

Tak ja se zeptam jednoduse... Existuje precedens, ktery rika, ze je stahovani (ne sdileni) nelegalni? Protoze ten by zase zajimal me.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
24. 4. 2013 / 12:04:45 (před 11 roky)
off

Neexistuje.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.