Diskuze k článku Vzpomínáme: How I Met Your Mother (2005-2014)
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
1. 4. 2014 / 13:05:32 (před 10 roky)
off

Opět supr práce, Pajky.

R.I.P. HIMYM, budeš nám chybět, ať už jsi byl jakýkoliv. :-(

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
HoumíJunior
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
1. 4. 2014 / 13:13:26 (před 10 roky)
off

Pro mě tenhle seriál skončil po 5. sérii. To byla poslední, série která se mě líbila. Ale mohl bych to znova skouknout znova, když už to skončilo.

avatar uživatele
Vegen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
1. 4. 2014 / 13:30:18 (před 10 roky)
off

Příjemné zakončení, které dává konečně smysl, proč byl seriál tolik zaměřený na vše ostatní než matku po většinu doby :)

avatar uživatele
dagsoftware
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
1. 4. 2014 / 13:31:01 (před 10 roky)
off

Seriál ma bavil až do konca, výber matky perfektný, len mi je ľúto, že Tracey umrela.

Nesúhlasíš? Trhni si!
avatar uživatele
Clear
Redaktor | Cool level: 53 | Roy
1. 4. 2014 / 13:40:56 (před 10 roky)
off

Viděla jsem zatím cca dvě série a možná bych koukala i dál, ale nemůžu se rozhodnout, jestli s titulky nebo s dabingem. Jsou ty titulky v začátcích dobré? Myslíte, že se ten dabing povedl? Nechci názory nějakých zarytých odpůrců dabingu!

Seriálový maniak, překladatelka a velká fanynka sci-fi seriálů. Překládám seriály: Suits, Homeland, The Strain, The Americans a další. Působím na stránce neXtWeek.cz.
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
1. 4. 2014 / 13:44:09 (před 10 roky)
off
Clear napsal(a):

Viděla jsem zatím cca dvě série a možná bych koukala i dál, ale nemůžu se rozhodnout, jestli s titulky nebo s dabingem. Jsou ty titulky v začátcích dobré? Myslíte, že se ten dabing povedl? Nechci názory nějakých zarytých odpůrců dabingu!

Tak jako vždy, originál i dabing mají každý své klady i zápory. Ale myslím, že ty první série jsou s dabingem slušné. I vtipy, i narážky a hlášky, to vše si myslím, že bylo obstojně přeloženo. Poslední série jsem pak koukal s titulkami, ale je to zrovna tady hodně srovnatelné. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
manro
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
1. 4. 2014 / 13:47:05 (před 10 roky)
off

Super seriál a ten konec no prostě nářez tohle jsem fakt nečekal.
Jak mě poslední série moc nebavili tak konec byl skvělí a začal ten příběh dávat i smysl :-D

avatar uživatele
kamila.t
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
1. 4. 2014 / 13:55:22 (před 10 roky)
off

I když mě poslední dvě série moc nebavily, tak jsem ten konec stejně obrečela :)

avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
1. 4. 2014 / 13:55:57 (před 10 roky)
off
Clear napsal(a):

Viděla jsem zatím cca dvě série a možná bych koukala i dál, ale nemůžu se rozhodnout, jestli s titulky nebo s dabingem. Jsou ty titulky v začátcích dobré? Myslíte, že se ten dabing povedl? Nechci názory nějakých zarytých odpůrců dabingu!

Já myslím, že je to jedno. Mně ten dabing moc nevadil, řekl bych, že se i docela povedl. Ale originál je originál.

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
1. 4. 2014 / 14:05:06 (před 10 roky)
off

Celkově mam do smíšený pocity, ale musím říct, že finále se mi líbilo. Na co ale koukam trochu skepticky je, že oni stráví celou sérii na svatbě Robin a Barneyho jenom aby ses po 10 minutách v posledním díle dozvěděl, že se rozvádí. Kdyby místo tý svatby poslední sérii udělali ve stylu toho finále bylo by to lepší. A druhá věc je, že celej seriál je o matce, ale ona ve skutečnosti(a o to víc ve světle událostí z konce dílu) ze seriálovýho hlediska nikdy nic neznamenala. Celou dobu šlo jenom o Teda a Robin. Ale i přes to všechno finále se mi líbilo. ;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
1. 4. 2014 / 14:17:16 (před 10 roky)
off
nevermore napsal(a):

Celkově mam do smíšený pocity, ale musím říct, že finále se mi líbilo. Na co ale koukam trochu skepticky je, že oni stráví celou sérii na svatbě Robin a Barneyho jenom aby ses po 10 minutách v posledním díle dozvěděl, že se rozvádí. Kdyby místo tý svatby poslední sérii udělali ve stylu toho finále bylo by to lepší. A druhá věc je, že celej seriál je o matce, ale ona ve skutečnosti(a o to víc ve světle událostí z konce dílu) ze seriálovýho hlediska nikdy nic neznamenala. Celou dobu šlo jenom o Teda a Robin. Ale i přes to všechno finále se mi líbilo. ;)

Jak právě podotkla i dcera - nebyl to příběh o tom, jak jsi potkal naši matku, ale o tom, jak ses zamiloval do Robin. To, že strávili 9. sérii svatbou, kterou za 10 minut popřeli a hráli to na Matku, kterou jednou větou odsunuli pryč, jako člověku, který HIMYM neviděl teď opravdu stačí (slovy uživatele inekafe) podívat se na pilot, a pak na finále. O nic nepřijde.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
didla
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
1. 4. 2014 / 14:19:20 (před 10 roky)
off

SPOILER...PRO MĚ NEJHORŠÍ FINÁLE ZE VŠECH SERIÁLŮ...Robin si Teda nikdy nezasloužila a chudinku matku úplně zazdili a pohřbili...podle mě to měli skončit pod tím deštníkem...Robin byla sobecká postava a nikdy pro nikoho nic neobětovala...FUJ FUJ FUJ FINÁLE!!!Ale Barney jako tatík byl super...

avatar uživatele
Pajky
Autor článku | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
1. 4. 2014 / 14:23:32 (před 10 roky)
on
HonZajs000 napsal(a):

Opět supr práce, Pajky.

Díky za chválu, kvůli té to dělám ;-)

Já mám z finále smíšené pocity. Nemyslím, že by bylo špatný. Jen jsem nikdy neměl rád Robin, takže ji to prostě nemůžu přát. Až v posledním díle jsem si uvědomil, jak moc jsem si oblíbil matku. :)

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
1. 4. 2014 / 14:25:53 (před 10 roky)
off
Pajky napsal(a):

Díky za chválu, kvůli té to dělám ;-)

Až v posledním díle jsem si uvědomil, jak moc jsem si oblíbil matku. :)

Není zač. A naprostý souhlas, Matka mi fakt přirostla k srdci a teď bez ní bude smutno. I když jsem si při jejím prvním spatření říkal "Pane Bože, co to je?", tak to je opravdová sympaťačka a k Tedovi se moc hodila. :-(

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
Editováno: 1x | Naposledy: 1. 4. 2014 / 14:26:45
avatar uživatele
Veruuuu
Dlouholetý uživatel | Cool level: 68 | Charlie Harper
1. 4. 2014 / 14:28:05 (před 10 roky)
off

Tolik rozhořčených komentářů ohledně finále... Asi jsem výjimka, které se to líbilo. :)
Líbí se mi, že to měli promyšlené celou dobu. Já tam teda nevidím to, že by matka byla zbytečná, nebo nic neznamenala. Znamenala - 10 krásných let. Taky se nám odkrývá pozadí scény - "chci s tebou prožít 45 dnů navíc."


odkaz

A že po 6 letech od její smrti chce hledat zase štěstí? Něříkejte mi, že každý má v životě jen jednu lásku, to už by nikdo s nikým nechodil, nikoho si nebral atd. Prostě ho to táhlo k té staré dobré Robin. Život vždycky nekončí největším happy endem, jak by tomu bylo, kdyby žil Ted s matkou šťastně až do smrti. (Jo a matku jsem si moc oblíbila, líbila se mi, takže já jsem nikdy nebyla žádná extra fanynka Ted+Robin.)

A že se Barney a Robin rozvedli? Myslím, že opodtatněně. Barney poznal svou lásku, malou dceru, která mu převrátila život vzhůru nohama. :)

Takový hořkosladký konec se mi líbil a dokonce mi ukáplo i pár slz. Takže za mě super. :)

Editováno: 2x | Naposledy: 1. 4. 2014 / 14:30:38
avatar uživatele
pRo.lama
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
1. 4. 2014 / 14:49:15 (před 10 roky)
off

Jedna veľká éra končí. Pozeral som seriál celých 9 rokov a musím povedať, že tento seriál mi dal fakt veľa. Boli časy keď som to chcel zabaliť (niečo medzi 5-7. sériou), ale musím povedať, že táto 9. séria sa im fakt podarila. Posledná epizóda bola tiež fajn, i keď som nečakal, taký záver aký bol. Myslím, že to mali uzavrieť s tým, že Tracy zomrela (možno ukázať prečo a a čo tomu predchádzalo) a nie znova privádzať na scénu Robin. To už je teraz ale jedno. Budú mi chýbať tieto postavy a popravde si neviem predstaviť, žeby herci mali hrať v iných seriáloch. Nakoniec len poviem, že výber T.M. aka Cristin Milioti bol fakt výborný a veľmi dobre zapasovala do celého seriálu. Klobúk dole. ;)

avatar uživatele
dagsoftware
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
1. 4. 2014 / 14:53:53 (před 10 roky)
off
gecelovska.dita napsal(a):

SPOILER...PRO MĚ NEJHORŠÍ FINÁLE ZE VŠECH SERIÁLŮ...Robin si Teda nikdy nezasloužila a chudinku matku úplně zazdili a pohřbili...podle mě to měli skončit pod tím deštníkem...Robin byla sobecká postava a nikdy pro nikoho nic neobětovala...FUJ FUJ FUJ FINÁLE!!!Ale Barney jako tatík byl super...

súhlasím

Nesúhlasíš? Trhni si!
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
1. 4. 2014 / 14:54:20 (před 10 roky)
on

Skvělý článek, Pajky, úžasné shrnutí celého seriálu v několika odstavcích. Moc se ti povedl! :)

Co se finále týče, já jsem zklamaná i spokojená, ale rozhodně jsem od toho čekala mnohem víc. Posledních pár sérií šlo s kvalitou dolů, tak jsem si myslela, že aspoň v tom finále se vytáhnou a ono ne. Škoda.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
DrMovr7
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
1. 4. 2014 / 14:58:26 (před 10 roky)
off

Naprosto perfektní článek!

"Lawyers, I suppose, were children once." Charles Lamb
avatar uživatele
Willow R.
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
1. 4. 2014 / 15:34:31 (před 10 roky)
off

Baby not sleepy,Barney died :)

Finale sa mi celkom pacilo ale nikdy som nebola velka zastankina Ted+Robin takze v tomto ohlade ma moc nepotesily.

Skvely clanok.

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 4. 2014 / 07:21:26
avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 4. 2014 / 15:46:16 (před 10 roky)
off

Článok veľmi pekný. Palec hore!
Čo sa ale finále týka tak to bol prúser. Nikdy som nebola fanúšik Teda a Robin. Nehodili sa k sebe. Absolutne. Zato Robin a Barney boli pre seba perfektní. Ide však najmä o to, že to vyzerá ako keby matka bola len výplňou Tedovho času, kým sa dostane k Robin. Podľa mňa bola chyba napísať to finále už pred pár rokmi lebo tie postavy už neboli také ako v 1. alebo 2. sérii. Prešli obrovským vývojom a celé finále mi prišlo ako keby úplne odignorovali posledných pár sérií. Ten predchádzajúci diel ukázal ako veľmi sa Barney a Robin ľúbia a nechce sa mi veriť, že by celé manželstvo nechali len tak krachnúť. Celá deviata séria bola o nich dvoch, o tom ako sa zmenili, čo všetko pre seba obetovali. A potom sa vo finále len tak šmahom ruky rozvedú. Jednoducho celé finále bolo hrozne neuveriteľné a nereálne po tom, čím všetkým si postavy prešli za tie roky.

avatar uživatele
IZFNP
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 4. 2014 / 16:26:24 (před 10 roky)
off

Finále sa mi páčilo, ale nesúhlasím s ním. Celú poslednú sériu tvorcovia divákom tlačili do hlavy, ako sa Barney s Robin našli, dokonca došlo i k tomu, že Robin chcela svadbu zrušiť, pretože Ted je pre ňu ten pravý. V tú chvíľu to tvorcovia ale (už niekoľký krát) vyvrátili a opäť ukázali, ako skvelý pár B+R sú. A zrazu sa po troch rokoch rozvedú. Jedinou svetlou stránkou tohto rozvodu je Barneyho dcéra ako jediná žena, pre ktorú by urobil čokoľvek. To moc chválim.
Ale dať na konci dohromady Teda s Robin? Prečo? Veď sa tvorcovia tak snažili, aby im diváci uverili myšlienku, že ak má Robin s niekým skončiť, bude to Barney. A zrazu je to Ted? Jej úplný opak, človek, ku ktorému boli jej city (aspoň tak, ako nám boli ukázané) poväčšine chladné, ak nie vypočítavé?

HIMYM bol skvelý seriál, ktorý i po rapídnej strate kvality vedel zlepšiť náladu či dojať. Z jeho konca mám ale zmiešané pocity, pretože u seriálu s názvom "Ako som spoznal vašu matku" by som čakala väčší význam ženy, ktorá je onou matkou.

Sarcastic? Me? No way!
avatar uživatele
smarinka
Uživatel od první verze | Cool level: 33 | Jack Carter
1. 4. 2014 / 16:37:37 (před 10 roky)
off

Ne, ne a ne. To finále bylo špatný... Barny+Robin se k sobě moc hodili a to, že zabili Matku, když jí Ted konečně našel??? Že mu s ní nechali jen pár let? To mi prostě nepřipadá spravedlivý...

Editováno: 1x | Naposledy: 1. 4. 2014 / 16:38:07
avatar uživatele
gregji
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
1. 4. 2014 / 16:50:00 (před 10 roky)
off

Ze začátku jsem byla ohledně matky ne zrovna nadšená, ale postupem času jsem si ji zamilovala. Navíc podle mě to mělo skončit Lily a Marshall, Barney a Robin a Ted a Tracy. Strašně mě mrzelo, co se jí stalo. No závěr nic moc. Ale tak jako HIMYM bylo, je a bude legen - počkej si - dární !!!!!!

Hi ♥ What says one plate to another? Lunch is on me. :D
avatar uživatele
stepa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
1. 4. 2014 / 16:51:21 (před 10 roky)
off

Vážně bych nečekala že matka umře. Taky jsem si do poslední chvíle sem myslela, že Barneyho dcera bude nakonec Robin, že nakonec děti mít mohla. Opravdu bych nečekala takový konec, čekala sem že matka ,,vydrží´´ a neumře. Nebudu psát to co ostatní, že Robin měla zůstat s Barneym, ale ohledně toho konce myslím, že by bylo lepší kdyby matka přežila a Ted neskončil Robin.

Jinak musím napsat, že vůbec nesouhlasím s názorem, že v posledních sériích ztratil HIMYM kvalitu. Vůbec ne! Sice jsme byli všichni zvyklí na ty starší díly, ale tohle je změna a ten konec byl stejně dobrej jako začátek, jenom byl prostě jinej. Je škoda že skončil :(

avatar uživatele
Poppy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
1. 4. 2014 / 17:10:00 (před 10 roky)
off

Takhle by podle mě sitcom skončit neměl. V reálu by to tak asi dopadlo - partička kamarádů z vejšky se prostě po čase vídat přestane, ale tohle je televize ne opravdový život!

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
1. 4. 2014 / 17:10:15 (před 10 roky)
off

Teď jsem to dokoukal a musím říct, že pocity mám smíšené. To, že matka umře, jsem tak nějak čekal, a docela jsem se i těšil, byl by to perfektní emotivní závěr a všechno by dávalo smysl. Jenže způsob, jakým to Carter a Bays zabili, to jsem opravdu ještě nezažil. Linka s rozvodem R+B byla naprosto nadbytečná a tvůrci do jejich vztahu neměli vůbec rýpat. Pravděpodobně jen kvůli tomu byla Matka odbyta jednou dvěma větami (což v případě takhle sympatické osoby je nanejvýš smutné) a namísto původního finále se příběh posunul někam, kam se vůbec dostat neměl. Seriál měl skončit smrtí Matky, co bylo po tom, mě upřímně vůbec nezajímalo.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
vejdelkova.jana
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 4. 2014 / 17:24:21 (před 10 roky)
off
kamila.t napsal(a):

I když mě poslední dvě série moc nebavily, tak jsem ten konec stejně obrečela :)

Já to ořvala celý :) Bohužel musím říct, že mě to docela zkalamlo. Tak strašně jsem doufala, že Barney a Robin zůstanou spolu. Když se objevilo Barneyho dítě, napadlo mě, že to třeba udělají tak, že "31" zemře, Barney se bude starat o dítě a nakonec skončí s Robin. Ve všech možných scénářích jsem tyhle dva prostě měla spárované. Co se týče matky, hrozně jsem si jí oblíbila a to jak to s ní skončili, no děs. Opravdu jsem doufala v něco jiného. Už bych byla radši kdyby HIMYM mělo přes kopírák stejný konec jako Přátelé (když už se to jednu dobu tak srovnávalo). Asi jsem jedna z mála, ale podle mě snad jeden z nejhorších dílů minimálně deváté série (která se mi zase jednou po šesté, příšerné sedmé a osmé líbila).
Zkrátka-podle mě si takový skvělý seriál zasloužil happy-end :)

edit: http://www.edna.cz/how-i-met-your-mother/fotky/finale-how-i-met-your-mother-last-forever/#comment-28
tohleto je přesně ono :)

Přátelé jsou prostě nejlepší! ♥
Editováno: 1x | Naposledy: 1. 4. 2014 / 19:26:31
avatar uživatele
lizzy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
1. 4. 2014 / 18:02:19 (před 10 roky)
off

Možná kdybych si Cristin Millioti tak neomlíbila, tak by se mi na ten konec dívalo líp. Nemůžu říct, že to byl naprostý propadák, ale spokojená nejsem. jak už bylo několikrát řečeno, bylo by lepší, kdyby celý seriál končil s Tedem a Tracy pod deštníkem, nebo Tracyinou smrtí.

avatar uživatele
trebor
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 4. 2014 / 18:07:37 (před 10 roky)
off
vejdelkova.jana napsal(a):


Zkrátka-podle mě si takový skvělý seriál zasloužil happy-end :)

Súhlasím. Po dopozeraní som mal podobný pocit ako pri GoT (masaker počas svadby) a to pri sitcome nechcem.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
1. 4. 2014 / 18:39:10 (před 10 roky)
off

Dobrá práce s článkem, hezky shrnuto. :)

Ohledně finále HIMYM mám hodně smíšené pocity. Trošku mě překvapilo, jakým směrem se to všechno nakonec vydalo. Mám k tomu pár poznámek, ale HIMYM jsem si za ty roky, nehledě na pár chybek, zamiloval a rozhodně na něj nezapomenu.

avatar uživatele
misyrka
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
1. 4. 2014 / 18:51:17 (před 10 roky)
off

Já tedy ještě finále neviděla.. Ale jestli jsem to pochopila dobře, matka je mrtvá.? Tim padem nevim.. Jestli bych se koukala na How I Met your Father.. Když mám tuhle informaci. Asi by mi to přišlo trochu divný nebo tak..

XOXO Michaela
Editováno: 1x | Naposledy: 1. 4. 2014 / 18:52:00
avatar uživatele
didla
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
1. 4. 2014 / 19:04:22 (před 10 roky)
off

How I Met Your Father se vůbec nebude týkat této partičky...bude to o někom úplně jiném...

avatar uživatele
vejdelkova.jana
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 4. 2014 / 19:05:27 (před 10 roky)
off
misyrka napsal(a):

Já tedy ještě finále neviděla.. Ale jestli jsem to pochopila dobře, matka je mrtvá.? Tim padem nevim.. Jestli bych se koukala na How I Met your Father.. Když mám tuhle informaci. Asi by mi to přišlo trochu divný nebo tak..

Ano, chápeš to dobře.. :/

Přátelé jsou prostě nejlepší! ♥
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
1. 4. 2014 / 19:12:48 (před 10 roky)
off

Tak a mám to za sebou. Co k tomu říct? Popravdě jsem zjistil, že stále ještě nejsem takový cynik jak jsem si o sobě myslel protože mě finále HIMYM neuvěřitelně dojalo a loučení s touto partou v čele s Tedem bylo opravdu těžké. Samotné finále mě nezklamalo protože jsem s happy-endem tak úplně nepočítal protože tento seriál byl a je hlavně o životě a ten není vždycky fér a i přesto, že je mi osudu matky/Tracy hodně líto protože to byla hodně sympatická postava a k Tedovy se skvěle hodila tak si nemyslím, že se jednalo o špatný konec ale jen o velice smutný ale je potřeba si uvědomit, že i to se v životě stává. Celkově se podle mě jednalo o důstojné rozloučení s našimi hrdiny a musím říct, že mě bude HIMYM určitě velice chybět.

spike
avatar uživatele
Natoun
Dlouholetý uživatel | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
1. 4. 2014 / 19:15:18 (před 10 roky)
off

Díky moc za článek, pěkně to všechno shrnul.
Sice jsem koukala už jen ze setrvačnosti, ale ten konec se mi docela líbil. Pořád lepší, než ten Dexterův. :-)

Bring me some pie!
avatar uživatele
Teruska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
1. 4. 2014 / 19:22:02 (před 10 roky)
off

Naprosto souhlasím :(

Nejprve teda článek suprový, řekla bych, že je na tom díle to nejhezčí..

Teď k samotnému dílu... Začátek byl jednoduše LEGENDÁRNÍ, pak to ale zkazili tím, že se Barney a Robin rozešli... tolik námahy a úsilí co museli vynaložit k tomj aby je dali dohromady, celá série věnovaná jejich svatebnímu víkendu, problémům, který nakonec díky kompromisům překonali.. a z předposledního dílu jsem si opravdu myslela, že oni dva spolu zůstanou na pořád.. tohle ani tolik neni o happy-endu, ale o tom, že dva lidi, kteří se k sobě hodí, tak jako Barney a Robin, spolu obvykle zůstanou napořád...po prvním zklamání a neustálým čekání, jakým zázrakem se k sobě vrátí, přišlo zklamání druhý, tím byla smrt matky.. opravdu jsem si jí hrozně oblíbila, pro Teda to byla TA PRAVÁ... no a když by se zdálo, že i tohle zkousnu, tak přišlo poslední a největší zklamání a tím je konec... Robin a Ted ?? WTF??? Vždyť oni dva se k sobě absolutně nehodí.. dokazuje to konec 2. série a taky neustálé odmítání Robin... No prostě jsem čekala konec typu: a tak jsem děti poznal vaši matku. Vážně, už je konec a můžeme jít? A v tom by do místnosti vešla matka..střih a konec...

S láskou Tvá Teruška :)
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 4. 2014 / 19:39:50 (před 10 roky)
off

já už jsem pomalu brečel už u úvodních titulek, ale říkal jsem si že by to spolucestující v metru asi nepochopily :D

Go GOATS
avatar uživatele
Veruuuu
Dlouholetý uživatel | Cool level: 68 | Charlie Harper
1. 4. 2014 / 19:57:47 (před 10 roky)
off
spike napsal(a):

Samotné finále mě nezklamalo protože jsem s happy-endem tak úplně nepočítal protože tento seriál byl a je hlavně o životě a ten není vždycky fér a i přesto, že je mi osudu matky/Tracy hodně líto protože to byla hodně sympatická postava a k Tedovy se skvěle hodila tak si nemyslím, že se jednalo o špatný konec ale jen o velice smutný ale je potřeba si uvědomit, že i to se v životě stává.

Přesně! Konečně někdo, kdo to vnímá podobně. :)

avatar uživatele
Shortyna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
1. 4. 2014 / 20:25:41 (před 10 roky)
off

HIMYM je pre mňa jednou zo srdcoviek. A aj napriek takémuto finále ňou zostane. Predsa len som s touto partičkou strávila veľa rokov.

Pajky, vďaka za pekný rekapitulačný článok. :)

Every day may not be good, but there´s something good in every day.
avatar uživatele
nikol141
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
1. 4. 2014 / 20:45:01 (před 10 roky)
off

Skvělé shrnutí:)

Ohledně HIMYM celkově, sledovala jsem to od první série, díky tomuto seriálu jsem začala sledovat i jiné, srdeční záležitost:))
A finále? Mně osobně se líbilo, i když jak už bylo řečeno, bylo to moc rychlé, namačkané:D A T+R ? Z toho já mám třeba velkou radost:) Prostě vždy jsem si tajně přála, ať skončí spolu...

Step by Step with my Friends go to Cheesecake Factory meet the Walkers and break their Bones!
avatar uživatele
Judita
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 4. 2014 / 21:54:11 (před 10 roky)
off

Až na větu "Lily a Marshall se snaží otěhotnět." super článek (jsem alergická na tenhle typ plurálu).
Finále mě taky naštvalo, neměli dělat Matku tak sympatickou, když s ní provedli na konci tohle. Ale jsem ráda, že nám aspoň řekli její jméno...

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 4. 2014 / 23:37:27 (před 10 roky)
off
Judita napsal(a):

Až na větu "Lily a Marshall se snaží otěhotnět." super článek (jsem alergická na tenhle typ plurálu).
Finále mě taky naštvalo, neměli dělat Matku tak sympatickou, když s ní provedli na konci tohle. Ale jsem ráda, že nám aspoň řekli její jméno...

tak, ale jak by vysvětlily že děti nevěděli jak se potkali? a že celou dobu Teda nepřerušila

Go GOATS
avatar uživatele
DeNi22L
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
2. 4. 2014 / 16:40:03 (před 10 roky)
off

Poslední díl pro mě byl zklamáním. Smrt matky jsem čekala, dokonce i to, že celá 9. série byla o svatbě jen proto aby se zas mohli Borney s Robin rozvést by ještě šlo. Naštvalo mě ovšem zakončení Robin+Ted. Celou dobu se nás seriál snaží přesvědčit o tom, jaký je tenhle pár chyba a stejně je nakonec nechají spolu...

Když ovšem ingoruji ten poslední díl, nemůžu říct že se mi po seriálu nebude stýskat. HIMYM, byl jsi legendární. :)

Castiel: Hey, Ass-butt! Dean: Ass-butt? Castiel: He'll be back, and angry, but you got your five minutes Lucifer: Castiel, Did you just Molotov my brother... with Holy Fire? Castiel: Uh... no? Lucifer: No one dicks with Michael but me.
avatar uživatele
Miňonka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
2. 4. 2014 / 21:29:48 (před 10 roky)
off

V článku se mi líbilo, že bylo zmíněno fungování seriálu na setrvačnost. S tím musím souhlasit. Přes to všechno mi HIMYM k srdci přece jen přirostl a neupustila jsem od něj.

avatar uživatele
Judita
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
2. 4. 2014 / 21:43:58 (před 10 roky)
off
Salem napsal(a):

tak, ale jak by vysvětlily že děti nevěděli jak se potkali? a že celou dobu Teda nepřerušila

No jo, já vim, že by to nedávalo tak moc smysl, ale podle mě se tohle ukončení hodilo, kdyby HIMYM skončilo tak maximálně na polovině sezón. A myslim, že to měli upravit, když se to začalo ubíhat jinym směrem. Oni to prostě poslední tři sezóny někam směřovali a pak na to nalepili tenhle konec, co už k tomu ale nepatřil, nemůžu si pomoct.

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
2. 4. 2014 / 23:01:36 (před 10 roky)
off

Smrt matky zamrzela, ale všechny scénáře které mě napadaly končili tím, že Robin a Barney tak či onak skončí spolu, vždyť se k sobě tak hodí! Ale Ted a Robin?! Téma a název seriálu jsou MATKA a oni jí takhle uboze odbijí a nakonec zabijí. A celé ty roky s matkou byly jen čekáním na Robin. Co?! Tak se to celé rovnou mohlo jmenovat "Jak jsem poznal vaši tetu". Doufala jsem, že po tak slaé sérii přijde velkolepé finále...

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
petruska.77
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
3. 4. 2014 / 08:49:04 (před 10 roky)
off

Barney se rozvedl s Robin! Hurá! Lepší zakončení jsem si nemohla přát! :D

Finálový díl se mi líbil, matky mi bylo dokonce líto a HIMYM mi bude chybět :)

PS: super článek! ;)

avatar uživatele
calipsso
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
3. 4. 2014 / 09:48:36 (před 10 roky)
off

No pro mě už poslední 2 série neměly žádný smysl... Už moc tlačili na pilu, překombinované, Ted nejzoufalejší ze všech byl ještě víc zoufalý, Barney ze sebe dělal ještě většího h*upa než kdy byl, Lily mě taky už štvala...ráda jsem měla a mám pouze Robin.. Konec opravdu zakončení střelené komedie..Všeho moc škodí a já jsem ráda že seriál konečně skončil...

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
3. 4. 2014 / 19:26:30 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Barney se rozvedl s Robin! Hurá! Lepší zakončení jsem si nemohla přát! :D

Finálový díl se mi líbil, matky mi bylo dokonce líto a HIMYM mi bude chybět :)

PS: super článek! ;)

Klidně ať se rozvedou, ale když to takhle sfoukli v pár minutách, s tím že jim manželství vydrželo tři roky, tak proč kruci rozpatlali jejich svatbu na celou sérii, ve které se nás snažili přesvědčit, jak se oba změnili, jak jsou si souzeni a jak spolu budou šťastně a navěky? To je jako když celých devět řad Ted vypráví jak poznal MATKU a nakonec se jí během deseti minut zbaví a on šťastně skončí s tetičkou Robin. :/

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
3. 4. 2014 / 19:32:42 (před 10 roky)
off
Dadulinka napsal(a):

Klidně ať se rozvedou, ale když to takhle sfoukli v pár minutách, s tím že jim manželství vydrželo tři roky, tak proč kruci rozpatlali jejich svatbu na celou sérii, ve které se nás snažili přesvědčit, jak se oba změnili, jak jsou si souzeni a jak spolu budou šťastně a navěky? To je jako když celých devět řad Ted vypráví jak poznal MATKU a nakonec se jí během deseti minut zbaví a on šťastně skončí s tetičkou Robin. :/

Tvůrci prostě kompletně popřeli vývoj seriálu jako takového i postav. Proč nám rvali do palic od šesté série Barneyho jako ženicha a Robin jako nevěstu, proč cintali devátou sérii během SVATEBNÍHO VÍKENDU? Takovéto finále mohlo být klidně na konci osmé série nebo ještě dřív. Navíc, zbavit se Matky jednou větou typu "Mamka je už šest let mrtvá, vrať se k Robin", to je ubohé.

Každopádně, podle mě mělo finále vypadat třeba jako něco ve stylu Friends nebo IT Crowd. Zopakování těch nejohranějších fórků, vytknutí některých nejdůležitějších momentů a hlášek typu Legen-dary, Suit up, True Story apod., pak přenesení do budoucna (2030) a věta "a takhle jsem děti potkal vaši matku", ta by se tam pak mohla objevit a pronést něco ve stylu "Tak už vám to tatínek řekl? Tak honem na telku..." nebo něco takového, milostné objetí, zakoukané pohledy... Pak by se to vrátilo jen o málo zpět do minulosti (třeba 2029), kde by se Všichni, tj. Ted, Barney, Robin, Lily, Marshall, potomci - jak Marshalla a Lily, tak Tedovi a samozřejmě Tracy sešli v tom jejich bytě, který procházel celým seriálem a pronesli by třeba "Ale nebylo to tak zlé, ne? Strávili jsme tu pěkné chvíle apod." Pak by odcházeli do baru, záběr na celý byt a při odchodu by zhasli by světlo... Konec, že by brečel i chlap. Takhle bych to napsal a třeba jako dvojdíl, ale neudělat z toho to, co z toho oni udělali!

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
kutikk
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
4. 4. 2014 / 08:04:24 (před 10 roky)
off

Já musím říct, že se mi závěr líbil, bylo to hodně realistický. Už jsem přesycená šťastných konců typu vzali se a tím vlastně spolu byli až do konce života.... Robin a Barney se mi k sobě moc nelíbili, ale také nechápu proč tedy byla jejich svatba roztažená do celé série a přitom to byla nejhorší série ze všech. Musim říct, že jsem seriál měla ráda, ale po téhle sérii se nemám chuť ani k němu vracet.

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 4. 2014 / 08:04:51
avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
4. 4. 2014 / 11:12:16 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

Tvůrci prostě kompletně popřeli vývoj seriálu jako takového i postav. Proč nám rvali do palic od šesté série Barneyho jako ženicha a Robin jako nevěstu, proč cintali devátou sérii během SVATEBNÍHO VÍKENDU? Takovéto finále mohlo být klidně na konci osmé série nebo ještě dřív. Navíc, zbavit se Matky jednou větou typu "Mamka je už šest let mrtvá, vrať se k Robin", to je ubohé.

Každopádně, podle mě mělo finále vypadat třeba jako něco ve stylu Friends nebo IT Crowd. Zopakování těch nejohranějších fórků, vytknutí některých nejdůležitějších momentů a hlášek typu Legen-dary, Suit up, True Story apod., pak přenesení do budoucna (2030) a věta "a takhle jsem děti potkal vaši matku", ta by se tam pak mohla objevit a pronést něco ve stylu "Tak už vám to tatínek řekl? Tak honem na telku..." nebo něco takového, milostné objetí, zakoukané pohledy... Pak by se to vrátilo jen o málo zpět do minulosti (třeba 2029), kde by se Všichni, tj. Ted, Barney, Robin, Lily, Marshall, potomci - jak Marshalla a Lily, tak Tedovi a samozřejmě Tracy sešli v tom jejich bytě, který procházel celým seriálem a pronesli by třeba "Ale nebylo to tak zlé, ne? Strávili jsme tu pěkné chvíle apod." Pak by odcházeli do baru, záběr na celý byt a při odchodu by zhasli by světlo... Konec, že by brečel i chlap. Takhle bych to napsal a třeba jako dvojdíl, ale neudělat z toho to, co z toho oni udělali!

Proč jsi na tom nespolupracoval ty? Tenhle tvůj konec zní líp! :)
Na to že šlo o sitcom ten závěr strašně zvorali a u té věty "Máma už je šest let mrtvá, jdi za Robin", jsem tomu těch prvních pár vteřin nechtěla věřit, znělo to jako špatný vtip...

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
Editováno: 1x | Naposledy: 4. 4. 2014 / 17:41:30
avatar uživatele
Mehal
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
13. 4. 2014 / 23:16:25 (před 10 roky)
off

Viděl jsem akorát jednu epizodu...a nezaujalo mě to..

Mehal
avatar uživatele
Teruska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
14. 4. 2014 / 11:19:28 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

Tvůrci prostě kompletně popřeli vývoj seriálu jako takového i postav. Proč nám rvali do palic od šesté série Barneyho jako ženicha a Robin jako nevěstu, proč cintali devátou sérii během SVATEBNÍHO VÍKENDU? Takovéto finále mohlo být klidně na konci osmé série nebo ještě dřív. Navíc, zbavit se Matky jednou větou typu "Mamka je už šest let mrtvá, vrať se k Robin", to je ubohé.

Každopádně, podle mě mělo finále vypadat třeba jako něco ve stylu Friends nebo IT Crowd. Zopakování těch nejohranějších fórků, vytknutí některých nejdůležitějších momentů a hlášek typu Legen-dary, Suit up, True Story apod., pak přenesení do budoucna (2030) a věta "a takhle jsem děti potkal vaši matku", ta by se tam pak mohla objevit a pronést něco ve stylu "Tak už vám to tatínek řekl? Tak honem na telku..." nebo něco takového, milostné objetí, zakoukané pohledy... Pak by se to vrátilo jen o málo zpět do minulosti (třeba 2029), kde by se Všichni, tj. Ted, Barney, Robin, Lily, Marshall, potomci - jak Marshalla a Lily, tak Tedovi a samozřejmě Tracy sešli v tom jejich bytě, který procházel celým seriálem a pronesli by třeba "Ale nebylo to tak zlé, ne? Strávili jsme tu pěkné chvíle apod." Pak by odcházeli do baru, záběr na celý byt a při odchodu by zhasli by světlo... Konec, že by brečel i chlap. Takhle bych to napsal a třeba jako dvojdíl, ale neudělat z toho to, co z toho oni udělali!

než jsem ten díl pustila, měla jsem v hlavně vidinu přesně takového konce.. úplně přesně jsem viděla to co píšeš -> záběr na rok 2030 - "A tak jsem děti poznal vaši matku" a děti na to "jo? to je vše ? už si skončil ? no díky bohu!" do toho vstoupí matka, nějaká krásná radostná a romantická scéna a konec... to by bylo skvělý.. rozhodně by to byla víc komedie než to co z toho udělali.. smrt kohokoliv mi do sitcomu moc nesedí.. působí to tak moc depresivně.. u sitcomu se má člověk zasmát a né brečet, protože někdo zemřel...

S láskou Tvá Teruška :)
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 130 | Gordon Ramsay
25. 2. 2017 / 12:50:42 (před 7 roky)
on

Tak, dokoukáno. Skvělý článek :)

Za mě jde o výborný sitcom. Možná je to tím, že jsem nesledovala v průběhu let, ale takto maratonem jsem se bavila od začátku do konce, neviděla jsem žádný výrazný pokles kvality. Líbily se mi moc i ty pozdější série. Devátá byla naprosto úžasná, už když tento koncept jediného víkendu oznámili, byla jsem natěšená, co z toho vyleze, a nakonec tuto řadu považuju asi za nejlepší z celého seriálu, opravdu mě moc zaujala. Možná taky proto, že už tu byla Matka a viděli jsme, jak se s ní celá parta seznámila, nevím. Každopádně devítka za mě super.

Závěr, ehm. Přidávám se k většině. Kdyby to skončilo dílem 9x22, bylo by to perfektní. Ale takhle mě to zklamalo. Ta svatba byla perfektní a oběma jsem to přála. Když pak hned na začátku řekli, že se rozvedli a Robin už v průběhu let s nimi v partě nebyla, tak to v mých očích prostě zkazili. Stejně jako když měl Barney dítě s někým jiným. Scéna v porodnici sice byla dojemná, ale nebylo to správné. A samotný závěr, kdy Matka zemřela a modrý roh a celý ten rozhovor s dětmi, prostě nebyl správný.

Ve výsledku ale dávám seriálu 90 %, protože jsem se opravdu bavila od začátku do 9x22. Stejně jako u Scrubs ignoruju 9. řadu, tady budu ignorovat poslední díl. A budu mít na HIMYM výborné vzpomínky.