Diskuze k článku Situace, které se mohou stát jen v seriálech
avatar uživatele
Mehal
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 3. 2015 / 17:03:39 (před 9 roky)
off

Ta práce snů je docela reálná..Já s tou svou se k ní docela blížím...též pracuji pár hodin denně a mám průměrně 20 tisic měsíčně..

Mehal
avatar uživatele
Lola_L
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
25. 3. 2015 / 18:05:49 (před 9 roky)
off

WC manuál? Nejen můj otec chodí ve stejný čas každý den
Nemožné spojení: Leonard je milí, chytrý, sarkastický, má dobré zaměstnání, proč by ho penny nemohla mít ráda? Je pravda, že by to možná nevydrželo, a to že jsem byla na Václavském náměstí jen 2x, ale... na takových jako je Leonard je něco sladkého. Navíc je pro někoho těžké několik let odolávat a alespon to nezkusit s člověkem o kterém víte, že vás má rád. Každá holka není "václaváková" nebo jak to mám napsat.

ananas
Editováno: 2x | Naposledy: 26. 3. 2015 / 21:00:40
avatar uživatele
Pavel Láník
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
25. 3. 2015 / 18:25:42 (před 9 roky)
off

Jako souhlasím. V každám seriálu snad co znám - těch komediálních hlavně jsou naprostý kraviny, který si představujete jak byste tak skvěle žili, ale jrealita je něco úplně jinýho. Třeba teď koukám na Zpátky do školy a kdo by prostě něco takovýho nechtěl žít :D Ale nereálný...

Vtipný je, že v článku jsou zrovna takový spíš normální věci. Až na to Barneyho balení holek.

avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 3. 2015 / 18:35:41 (před 9 roky)
off

Ale vždyť o tom seriály jsou! Aby nás odvedly od reality. Upřímně, kdo by se chtěl koukat na typický životní vztah, či příběh bez nápadu? Sorry, ale pro mě je toto zbytečný článek ...

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
Squerago
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
25. 3. 2015 / 18:50:11 (před 9 roky)
off

Divili byste se ale vylucovat kazde rano ve stejnou hodinu se da :D

avatar uživatele
Lucka Lucinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 3. 2015 / 19:05:55 (před 9 roky)
off

Já si taky myslím že od toho seriály jsou aby si člověk odpočinul řešil třeba vztahy v seriálech bavil se tím jak je to nemožné přemýšlel co by dělal na jejich místě ( aspoň já to tak dělám) stejně se můžeme ptát i u akčních filmů proč jim nikdy nedojdou náboje ale od toho ten film nebo seriál není je od toho aby člověk přemýšlel nad něčem jiným než nad věcmi co musí udělat atd ... takže tohle byl podle mě zbytečný článek příště tady můžete řešit proč se vůbec seriály a filmy točí !

Lucka
avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 3. 2015 / 19:39:54 (před 9 roky)
off
Luteka napsal(a):

Ale vždyť o tom seriály jsou! Aby nás odvedly od reality. Upřímně, kdo by se chtěl koukat na typický životní vztah, či příběh bez nápadu? Sorry, ale pro mě je toto zbytečný článek ...

Podepisuju. Většina našeho národa to tak ale asi nevidí, viz sledovanost nováckých takjdečasů nebo celé české kinematografie :(

avatar uživatele
Deni001
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
25. 3. 2015 / 19:43:14 (před 9 roky)
off

Jako s tou prací a takovýma vychytávkama má článek recht, ale narážet na Penny jakožto nemožnou partnerku pro Leonarda mi přijdou dost mimo.. Jistě, postavy jsou tam vyextrémované a ano, člověk vyhledává jistou přitažlivost, ale jen proto že je "pěkná blondýnka" tak nemůže chodit s někým takovým? Lehce sexistický názor :D

avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
25. 3. 2015 / 19:46:42 (před 9 roky)
off
Luteka napsal(a):

Ale vždyť o tom seriály jsou! Aby nás odvedly od reality. Upřímně, kdo by se chtěl koukat na typický životní vztah, či příběh bez nápadu? Sorry, ale pro mě je toto zbytečný článek ...

Bohužel musím souhlasit, hlavně sitcomy podle mě od toho jsou. Neměnila bych to.

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
Pavel Láník
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
25. 3. 2015 / 20:09:59 (před 9 roky)
off
Deine napsal(a):

Jako s tou prací a takovýma vychytávkama má článek recht, ale narážet na Penny jakožto nemožnou partnerku pro Leonarda mi přijdou dost mimo.. Jistě, postavy jsou tam vyextrémované a ano, člověk vyhledává jistou přitažlivost, ale jen proto že je "pěkná blondýnka" tak nemůže chodit s někým takovým? Lehce sexistický názor :D

Z vlastní zkušenosti a s tím co vidím ve světě to tak prostě ale je :D

avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 3. 2015 / 20:43:08 (před 9 roky)
off

Jeste existuje takova vec, ktere se rika charisma. A to kdyz clovek ma v realu, tak nemusi byt nejhezci...pravda, ze na platne se to prilis nepozna. Ale z vlastni zkusenosti vim, ze vztah Penny & Leonard neni uplne mimo....

avatar uživatele
Kirsten M. Hansen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
25. 3. 2015 / 21:34:42 (před 9 roky)
off

Já jsem momentálně uzavřena v nekonečné smyčce sledování Řekni, kdo tě zabil, ze které se nemůžu vymanit a tato smyčka je pro mě synonymem pro naprosto absurdní osoby, situace a obecně všechno, ale to je ostatně důvod, proč se na to dívám - v reálu se to nestane a sledovat ty roztomilé nesmyslíky na monitoru je táák uvolňující :)
Takže naprosto souhlasím s tím, že od toho seriály jsou, protože, ruku na srdce, kdo z nás si oddechne a pobaví se třeba u dokumentu o druhé světové?

avatar uživatele
BBQ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
25. 3. 2015 / 21:52:57 (před 9 roky)
off

Řekla bych, že všechny situace, které článek popisuje v reálném životě existovat můžou a i existují. I ty Barneyho balící taktiky. Když narazí na tu správnou (což v NY nebude tak těžké, když vezmeme kolik je tam lidí), tak i ten dědeček zabere. Lidé jsou zvláštní a různorodá zvířata.

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
25. 3. 2015 / 22:00:09 (před 9 roky)
off

Tak já souhlasím s tím, že tohle nemá cenu řešit, zvlášť u sitcomů, které jsou už ze své povahy takto nadnesené. Ale když už se načalo Charleyho zaměstnání v Dva a půl chlapa, tak to mi nepřijde zdaleka tak nereálné, jako to, že je neodolatelným svůdcem žen v té nemožné košili a kraťasech, které nosí snad i do luxusních restaurací. :D

avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
25. 3. 2015 / 23:14:49 (před 9 roky)
off

Myslím, že ženy nejsou tolik ujetý na vzhled. Takže si myslím, že Leonard má šanci. Je milý, chápavý a inteligentní. A ne všechny hezký holky jsou zlatokopky, co chtějí nabalit prachatýho dědu.
A bydlíme v domě s mými rodiči. A funguje to :-)

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 3. 2015 / 23:18:43 (před 9 roky)
off

já bych spíš vyzdvihl absenci ve většině seriálech chodit na WC, třeba bych chtěl vidět Bauera jak 24 hodin nejde na WC a ani se nemusí najíst.

Go GOATS
avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
26. 3. 2015 / 00:38:30 (před 9 roky)
off
Salem napsal(a):

já bych spíš vyzdvihl absenci ve většině seriálech chodit na WC, třeba bych chtěl vidět Bauera jak 24 hodin nejde na WC a ani se nemusí najíst.

No, ne že bych to chtěla sledovat, ale máš pravdu :D

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
Trifi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
26. 3. 2015 / 00:50:03 (před 9 roky)
off

Se divím, že se toho žádný Bigbangovec ještě nechytl, ale Howard si rozhodně nevzal matku na ISS. :D Měl ji na přípravném campu v NASA, to je docela rozdíl... :D :)

Magic is coming.
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
26. 3. 2015 / 01:45:26 (před 9 roky)
off

Sú tam veci, ktoré sú pritiahnuté za vlasy. Ale nemyslím si, že by vzťah ako mali Leonard a Penny nemohol existovať, to zase nie je tak nemožné, občas si láska nevyberá. A zase Leonard nie je až taká "príšera" ako Sheldon. To skôr také spojenie, že Sheldon a Penny by nemohlo nikdy existovať.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
26. 3. 2015 / 01:48:17 (před 9 roky)
off
Luteka napsal(a):

Ale vždyť o tom seriály jsou! Aby nás odvedly od reality. Upřímně, kdo by se chtěl koukat na typický životní vztah, či příběh bez nápadu? Sorry, ale pro mě je toto zbytečný článek ...

Musím súhlasiť. Tiež vyhľadávam skôr filmy a seriály preto, že sú nereálne, že môže pracovať fantázia aj potom a nemusím myslieť na každodenné starosti. Neviem prečo náš trh je preplnený práve takými počinmi, kde vykreslujú reálny život. Trošku by sa mohli inšpirovať aj fantáziou.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
26. 3. 2015 / 06:47:09 (před 9 roky)
off

Znam nekolik ceskych "Howardu" co by nejradeji zili s maminkou i manzelkou pod jednou strechou. A nekteri z nich se zlobi, kdyz ty dve maji neco proti tomu, aby s nima bydlela jeste milenka.
A neslozil Charlie nejakou detskou, furt omylanou, odrhovacku? To by pak vydelaval na tantiemach.

avatar uživatele
badaxe
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
26. 3. 2015 / 07:23:21 (před 9 roky)
off

Nevím kdo "článek" psal, ale dost věcí které tam nasmolil je zcela běžných. Třeba pravidelné vyměšování (u mužů) je zvlášť po ránu naprosto normální, takže WC manuál by klidně fungoval. Stejně tak vztah Penny s Howardem je docela běžný, mimochodem, pro dost mizernou servírku v bufáči je vědec se solidním postavením spíše terno a Penny není buhvíjaká kráska na kterou by někde čekal milionář. A pokud jde o Václavák, tam jsem moc hezkých ženských neviděl, spíš araby, dealující černochy a cikány slídící po kapsách kolemjdoucích. I zde je tedy autor poněkud mimo. A ta práce snů, no jednak opravdu spousta lidí vydělává na tom co umí a dokáže prodat (nakonec i teb Sheen měl 700 000 za jednu epizodu) a není nijak nemožné to stihnout, ale hlavní je, že díl ukazuje vždy jen "cosi zajímavého" z delší doby, takže nudné věci jako to co dělá postava mimo tam prostě nejsou, to jestli Charley mimo epizodu komponuje až se z piana kouří se nedá poznat, to že "v záběru" je to jen párkrát je celkem logické, já bych asi nečučel na seriál kde se postava zabývá tím že v každém díle skládá cosi co mne nezajímá na piáno, vy jo? A hlavně z podobných "děl" jdou tantiemy obvykle po leta (je to i v jednom díle vysvětleno na papírovém pohárku), takže v době své odysey s bráchou už ani moc dělat nemusí, pokud si vydělal před tím. Seriál HIMYM jsem přestal sledovat někdy ve 3. řadě, přišel mi až příliš stejný, takže Barneyho metody nemohu posoudit, ale mně přišel spíš jako teplý, než jako nějaký svůdník :-)

avatar uživatele
Maguša
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
26. 3. 2015 / 08:28:39 (před 9 roky)
off
Trifi napsal(a):

Se divím, že se toho žádný Bigbangovec ještě nechytl, ale Howard si rozhodně nevzal matku na ISS. :D Měl ji na přípravném campu v NASA, to je docela rozdíl... :D :)

Přesně tak! :D Jako je pravda, že jsem neviděla nejnovější díly, ale pochybuju, že by tam jel znova.... Matku si do vesmíru rozhodně nevzal.
Jinak myslím, že od toho právě sitcomy jsou - a všichni to víme. :D Jako je pěkné, že si s tím dal někdo práci a napsal článek, ale to bychom tu byli kdoví jak dlouho, kdybychom měli zmínit každý sitcom nebo komediální seriál. :D Vezměte si už jen Přátelé a to, že jednou Phoebe vyměnila pokoje Rachel a Monicy, když se nudila (aby toto udělala žena a ke všemu sama? :D). Nebo i to, jak Joey a Chandler měli kuře a kachnu v bytě. Jako….... :D Nebo to, že si Joey a Monica narvali hlavu do krocana. :-D Jako tohle fakt normální není, jenomže proto právě tenhle seriál každý miluje. :D Poslední dobou jsem čím dál tím víc háklivá na seriály, které jsou furt jen o vraždách a korupci a podobných sračkách... Život je sám o sobě někdy pořádná bída, tak ještě abych se tím trápila ve volném čase ne? Teď mám prostě období, kdy se dosyta přejídám sitcomy, protože právě potřebuju tak trochu únik z reality a získat taky trochu nadhledu. ;) Udělat v seriálu nereálnou věc, která je vtipná ale získat si tím srdce mnohých diváků, to chce talent. A aby to nezůstalo jenom u sitcomů… Hart of Dixie je prý komedie/drama – tak toho drama tam je fakt málo, a je to spíše na odlehčení… Je tam tolik nesmyslných situací a tolik nesmyslných tradic a slavností v jednom malém miniaturním městě, kde se zná každý… Ne, to fakt není možné… :D Když k tomu ještě přidám oblečení a líčení žen (tím je seriál tak trochu proslulý) - ne, není to normální… a co? :D Vždyť ani já sebe někdy nepovažuju za normálního člověka. Kdybych chtěla normál, tak se asi nedívám na nic. Protože ten normál už se vymyká i těm zabijáckým seriálům. Budiž sláva všem seriálům, protože správně plní svou úlohu. Pomáhají nám nemyslet a vypnout (některé naopak pomáhají myslet a zapnout mozek) – Zkrátka můžeme si vybírat. :)

Dneska se paří. Faktor pařby je pět. Oh Yeah! (Holly)
avatar uživatele
Veruuuu
Dlouholetý uživatel | Cool level: 68 | Charlie Harper
26. 3. 2015 / 10:36:27 (před 9 roky)
off

K většině jste se už vyjádřili, ale mě teda ještě zaujalo: "Bruneta Robin Scherbatsky v podání herečky Cobie Smulders je tak trochu přelétavá. Klasika, tedy nic překvapivého." Asi je ten článek fakt ProChlapy, protože na mě to opravdu působí jak článek nějakého zabšklého chlapa. Ne díky. :)

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
26. 3. 2015 / 12:51:10 (před 9 roky)
off

Tak tenhle článek se nepovedl...

Vxxx
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
26. 3. 2015 / 12:58:06 (před 9 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Tak tenhle článek se nepovedl...

Proč? Tobě nepřijde zajímavé zjištění, že v sitkomech se dějí věci, které se v reálném životě nestávají? Pro mě to byla překvapivá novinka :-)

Hold the Door!
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
26. 3. 2015 / 13:09:44 (před 9 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Tak tenhle článek se nepovedl...

Jop. A hlavne nechápem, prečo taký krátky článok je ako veľký, pričom napr. 10-tisícový od Seraphina ohľadom Billa Cosbyho tu ako bleskovka zapadol o 2 dni. :/ To už radšej niekto mohol spísať napr. Top 10 Ridiculous Power Rangers Monsters. :D Aspoň by sme sa pobavili. :D

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
26. 3. 2015 / 15:53:11 (před 9 roky)
off

Tak to se moc nepovedlo. Většina zmiňovaných situací je více než reálných a argumenty poukazující na opak jsou dosti nesmyslné... :/

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
havlba
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
26. 3. 2015 / 16:46:48 (před 9 roky)
off

Tak nevím, jestli je tenhle článek víc zbytečný, sexistický nebo nesmyslný...

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
26. 3. 2015 / 17:00:21 (před 9 roky)
off

Tohle se moc nepovedlo :) Seriály jsou přeci hlavně proto, abychom vypnuli, tam reálnost nikoho nezajímá.

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 3. 2015 / 17:01:00
avatar uživatele
Hepy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
26. 3. 2015 / 17:01:45 (před 9 roky)
off

Na vaclavaku by krasna blondyna o vedatora zrejme asi nezakopla, to je mozna pravda. Ale v serialu se nepotkali na nekolik sekund nekde venku. Bydli jako sousedi pres chodbu,a tak se vidaji denne. A kdyz se budou casto potkavat, schazet ke spolecnym vecerim, travit spolu cas a budou si rozumet proc by se nemohli dat dohromady. Clanek o nicem tak jak to umi jen v blesku.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
26. 3. 2015 / 17:03:29 (před 9 roky)
off

Víc nereálné mi přijde například to, jak Ra's al Ghul probodl Oliverovu hruď mečem, shodil ho z útesu a brzo nato se z toho vylízal jen s pomocí své vůle žít a aspirinu. :-D

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 3. 2015 / 17:04:30
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
26. 3. 2015 / 17:09:46 (před 9 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Víc nereálné mi přijde například to, jak Ra's al Ghul probodl Oliverovu hruď mečem, shodil ho z útesu a brzo nato se z toho vylízal jen s pomocí své vůle žít a aspirinu. :-D

:D Tak v článku sú iba sitcomy(základ slova znamená, že situácie v seriáli sú založené na bežných denných lapáliách obyčajných ľudí), kde sú tieto situácie hnané do extrémov oproti realite, pričom Arrow je už v základe postavený na niečom nereálnom. :))

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
26. 3. 2015 / 17:48:48 (před 9 roky)
off
inekafe napsal(a):

:D Tak v článku sú iba sitcomy(základ slova znamená, že situácie v seriáli sú založené na bežných denných lapáliách obyčajných ľudí), kde sú tieto situácie hnané do extrémov oproti realite, pričom Arrow je už v základe postavený na niečom nereálnom. :))

Jo, jo. :-) Ale určitě by nebyl od věci článek podobných "šíleností" v dramatech. :-D

Když teď nechám stranou fakt, že samotná myšlenka Arrowa je nereálná, tak je tam dost dalších nepřesností. Například Laurel, která po pár hodinách s trenérem z posilovny zvládne prakticky totéž, co její sestřička za léta u Ligy zabijáků. :-D

avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
26. 3. 2015 / 17:56:20 (před 9 roky)
off

Tak sitkomy špeciálne sú postavené na dosť nereálnych situáciách alebo postavách, takže ten článok je trošku nelogický. Navyše práve tie situácie, ktoré sú v článku nie sú až také neskutočné. Vzťah Leonarda a Penny by mohol fungovať. Keď sa s človekom stretávate dlho a skutočne ho spoznáte tak nie je také ťažké sa doňho zamilovať. Špeciálne keď ten človek má takú povahu ako Leonard. Charlieho príjmy sú pri jeho práci tiež reálne. To čo je fakt postavené na hlavu, je to aby sa nejaká baba stretávala dennodenne so svojimi dvoma bývalími priateľmi. Ale How I met your mother je samostatná kapitola. Tam je okrem mien postáv nereálne prakticky všetko ostatné.

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
26. 3. 2015 / 18:15:08 (před 9 roky)
off

Ja by som skôr povedala, že keďže sme tu zvyknutí na skvelé články od tunajších redaktorov, tak takýto "prvoplánový" nápad celkom nedotiahnutý do úspešného konca, je právom terčom jemnej kritiky.. :D

avatar uživatele
TeaSmajl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
26. 3. 2015 / 20:14:23 (před 9 roky)
off
Veruuuu napsal(a):

K většině jste se už vyjádřili, ale mě teda ještě zaujalo: "Bruneta Robin Scherbatsky v podání herečky Cobie Smulders je tak trochu přelétavá. Klasika, tedy nic překvapivého." Asi je ten článek fakt ProChlapy, protože na mě to opravdu působí jak článek nějakého zabšklého chlapa. Ne díky. :)

Naprostý souhlas :-)

S láskou Tea
avatar uživatele
pedolka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
27. 3. 2015 / 06:32:59 (před 9 roky)
off

Souhlas, ale na druhou stránku kdo by chtěl koukát nareálné životní situace, vždyť je to "většinou" nezajímavá nuda ;)

Nikdy neříkej že to nejde, protože příjdu já a já nevím že to nejde a udělám to
avatar uživatele
monika.t.cr
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
27. 3. 2015 / 07:51:50 (před 9 roky)
off

Mně přijde docela nereálnej vztah Sheldona a Amy. Reálná Amy byho už dávno kopla někam a nenechala by si to všechno líbit. Je to, sakra, chytrá holka, ne?

avatar uživatele
mikik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
27. 3. 2015 / 11:25:52 (před 9 roky)
off

Sorry trochu me miji smysl clanku. Uz proto, ze autorovi tady spousta lidi vysvetlilo jak se myli. Skoda, temat je jiste hodne pro dobry i vesely clanek :-)

Mikik
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 3. 2015 / 15:16:36 (před 9 roky)
off

Souhlasím s názorama v diskuzi, nejenže to nejsou všechno uplně nereálné situace, ale přijde mi blbost tohle vůbec řešit :)

A když už teda článek na takovéhle téma, tak se mělo zaměřit alespoň na dramata. Mě v tomhle případě napadá takové Pretty Little Liars, které je ale taková nesmyslná blbost, že se na to prostě musím furt dívat :D

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
Shadris
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
30. 3. 2015 / 12:59:45 (před 9 roky)
off
Lucius napsal(a):

A když už teda článek na takovéhle téma, tak se mělo zaměřit alespoň na dramata. Mě v tomhle případě napadá takové Pretty Little Liars, které je ale taková nesmyslná blbost, že se na to prostě musím furt dívat :D

A co teprve The Vampire Diaries :D :D A nevím co všechno...neřeším jestli by se to mohlo/nemohlo stát, je jasné, že většina dramat o nadpřirozenu, sci-fi apod. se realitě příliš neblíží, ale když už se začne do neskutečných akrobatických pozic lámat i realita vesmíru toho seriálu samotného, tak jak ho vytvořili, to teprve začíná kolotoč nesmyslů :D

Zpětně ke zdejší diskusi - souhlasím s tím, že článek postrádá hlubší hodnoty, co mi opravdu vadí (krom těch dokonale mimojdoucích názorů autora), je to, že tahle nádhera je hlavním článkem!? :D Tak teda děkujeme.

Editováno: 1x | Naposledy: 30. 3. 2015 / 13:00:40
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
30. 3. 2015 / 21:52:18 (před 9 roky)
off
Shadris napsal(a):

A co teprve The Vampire Diaries :D :D A nevím co všechno...neřeším jestli by se to mohlo/nemohlo stát, je jasné, že většina dramat o nadpřirozenu, sci-fi apod. se realitě příliš neblíží, ale když už se začne do neskutečných akrobatických pozic lámat i realita vesmíru toho seriálu samotného, tak jak ho vytvořili, to teprve začíná kolotoč nesmyslů :D

Tak to už je ale úplně jiný typ seriálů, tvd apod s tím nemá co dělat ;) PLL jsem uvedla právě proto, že to nadpřirozeno není ;)

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.