23. 10. 2015

Yahoo na Community prodělal desítky milionů

Yahoo na Community prodělal desítky milionů

Fanoušci komedie Community (Zpátky do školy) se nové série nedočkají a vysvětlení je prosté. Většina stanicí nebo studií se snaží skrývat špatná čísla, jak je to jen možné, tentokrát to ale nevyšlo. Yahoo Screen, společnost, která s velkou slávou pro fanoušky natočila šestou sérii, prodělala na Community a pár dalších původních seriálech 42 milionů dolarů.

„Došli jsme k závěru, že z našeho původního programového obsahu nemáme možnost ani po čase vydělat peníze,“ přiznal Ken Goldman, ředitel Yahoo. „Konkrétně myslím Community, Sin City Saints a další. Rozhodli jsme se proto tyto odepsat. Pomůže nám to do budoucna, jelikož nebudeme mít výdaje, které nás takto zasáhnou.“

Zpráva není výpovědí o tom, jakou kvalitu šestá série měla. Spíše je to důkaz toho, že uspět v tak soutěživém poli online streamování je těžké, kor se seriálem, který na klasické stanici neměl početnou diváckou základnu. Yahoo Screen spoléhal na reklamu k zaplacení účtů, ale faktem je, že zadavatelé reklamy neměli zájem o to, aby házeli peníze směrem k pořadu, který téměř nikdo nesledoval v televizi a který se nyní přesouvá na místo, o kterém většina lidí ani netušila, že existuje.

Jak ale už v srpnu řekl Joel McHale – neočekávejte další Community, pokud tedy nejste nechutně bohatí miliardáři, kteří si nové díly zaplatí.

Líbilo se? Tak to dej vědět světu! 
ragelly

Eva Zálešáková

Autorka se dá charakterizovat jako stoprocentní seriálový maniak a skoro stejně závislá je i na SerialZone. Když nedejbože nekouká na seriály, vezme do ruky digitální zrcadlovku nebo se začte do amerického Elle.
Poslední komentáře2zobraz všechny 2 příspěvky
Salem

Salem

Tak pokud se to dobře bude prodávat do televize tak se to stejnak zaplatí, jenom je otázka za jak dlouho.
před 8 roky
Pascal

Pascal

Vsak oni dopredu vedeli, ze Community bude stratove, islo im skor o prilakanie ludi na ich video...
před 8 roky
Další články k tématu