Diskuze k článku Revoluce v SARSu: Fox mění historii
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
20. 11. 2015 / 22:13:05 (před 8 roky)
off

Haha... Protože všichni, co na to koukají jinde/jindy než life, tak poctivě nepřetáčí reklamy.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
20. 11. 2015 / 22:13:45 (před 8 roky)
off

Já vážně myslela, že se reklama prodává podle Live+SD čísel... Každopádně se jim to snad vyplatí, nějak.

avatar uživatele
wexzuz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
20. 11. 2015 / 22:15:27 (před 8 roky)
off

Snad krok vpřed. Ale tohle chtělo udělat už pár let dozadu.

Pravopis nebyl nikdy moje silná stránka.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 130 | Gordon Ramsay
20. 11. 2015 / 22:20:20 (před 8 roky)
off

Nevím, jak vy, ale já čtu mezi řádky asi tohle:

Snažíme se, ale naše sledovanost v Live+SD stojí za prd. Takže už ji nebudeme zveřeňovat, abychom mohli vůbec něco kromě Empire prodloužit pro další série.

Tím pádem se mi vrací naděje na prodloužení Scream Queens, Grinder a Grandfathered. Uvidíme.

Z mého pracovního úhlu pohledu to pro mě ale bude oříšek, jak budu muset upravit SARS... Zatím nevím, popřemýšlím.

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
20. 11. 2015 / 22:20:23 (před 8 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Já vážně myslela, že se reklama prodává podle Live+SD čísel... Každopádně se jim to snad vyplatí, nějak.

tady podle toho ne:

Newman and Walden also note that FOX sells about half its ad inventory based on C7 ratings — viewing of commercials within seven days of air, and that they also get revenue from digital viewing on digital platforms Hulu and FOX Now.

None of that is untrue — most ad deals, and therefore decisions made about which shows get renewed and which ones are canceled, aren’t based on same-day ratings anymore.

Nevím, jestli je tohle nejlepší řešení, ale někdo s tím jejich systém už musí něco začít dělat. Tak tohle je každopádně krok ke změně.

Editováno: 1x | Naposledy: 20. 11. 2015 / 22:21:13
avatar uživatele
Remi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
20. 11. 2015 / 22:21:00 (před 8 roky)
off

Pokud je opravdu pravda, že prodávají reklamu až na základě Live+7, tak je to pro mě celkem překvapující zjištění. Jak Fruiko zmínil, kdo se dívá na reklamy, když si pořad natáčí na potom. Reklamy jsou jediný důvod, proč osobně nesleduju už pár let tv, ale vše přehrávám na pc. Chtělo by to nějakého investigativního člověk, aby nám poreferoval, jak to tedy v USA mají s prodejem reklam do TV.

Seriálový a filmový fanatik se zalíbením v scifi a fantasy tvorbě. Jsem ale otevřený jakémukoliv žánru, když mě dokáže něčím zaujmout. Tipy na kvalitní seriál velmi rád uvítám!
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
20. 11. 2015 / 22:24:59 (před 8 roky)
off
SpecialAgent napsal(a):

tady podle toho ne:

Nevím, jestli je tohle nejlepší řešení, ale někdo s tím jejich systém už musí něco začít dělat. Tak tohle je každopádně krok ke změně.

Jasně, to samé je v článku, prostě jsem myslela, že to funguje jinak :)

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
20. 11. 2015 / 22:27:15 (před 8 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Jasně, to samé je v článku, prostě jsem myslela, že to funguje jinak :)

Mně spíš šlo o ten druhý odstavec, že to potvrzuje i někdo jiný, že si to jako nevymysleli sami ve Foxu, akorát na to navazoval, tak aby to dávalo smysl. ;)

avatar uživatele
Adík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
20. 11. 2015 / 23:41:32 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nevím, jak vy, ale já čtu mezi řádky asi tohle:

Snažíme se, ale naše sledovanost v Live+SD stojí za prd. Takže už ji nebudeme zveřeňovat, abychom mohli vůbec něco kromě Empire prodloužit pro další série.

Exactly! Same here.. :D Ale je to určitě krok kupředu. Ty poslední výsledky jsou naprosto otřesné.

Editováno: 1x | Naposledy: 20. 11. 2015 / 23:58:24
avatar uživatele
stonefire
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
20. 11. 2015 / 23:48:08 (před 8 roky)
off

Celý ten byznys je zralý na revoluci, nevím, jestli se nutně změní podíl na zisku mezi reklamou (+PP) a předplatným, ale regionální práva jsou dlouhodobě neudržitelný a roztříštěnost v počtu poskytovatelů obsahu nejspíš taky. Na DVR asi není problém reklamy přeskočit, otázkou je, jak je to na těch online platformách, tam by to mělo jít vyřešit, AdBlocku navzdory. Pokud reklamu na základě +7 dokážou prodat, tak jedině dobře.

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
21. 11. 2015 / 00:16:13 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nevím, jak vy, ale já čtu mezi řádky asi tohle:

Snažíme se, ale naše sledovanost v Live+SD stojí za prd. Takže už ji nebudeme zveřeňovat, abychom mohli vůbec něco kromě Empire prodloužit pro další série.

Tím pádem se mi vrací naděje na prodloužení Scream Queens, Grinder a Grandfathered. Uvidíme.

Z mého pracovního úhlu pohledu to pro mě ale bude oříšek, jak budu muset upravit SARS... Zatím nevím, popřemýšlím.

Ale tak Nielsen snad bude čísla zveřejňovat i dál, takže nejde o to něco zakrýt. Spíš, že prostě osud seriálu nerozhodne live sledovanost, jak je tomu zvykem. Aspoň tak to chápu, ta čísla by měla být k dispozici nadále.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 130 | Gordon Ramsay
21. 11. 2015 / 00:18:13 (před 8 roky)
off
SpecialAgent napsal(a):

Ale tak Nielsen snad bude čísla zveřejňovat i dál, takže nejde o to něco zakrýt. Spíš, že prostě osud seriálu nerozhodne live sledovanost, jak je tomu zvykem. Aspoň tak to chápu, ta čísla by měla být k dispozici nadále.

Tak já myslím, že to Nielsen právě zveřejňovat nebude, když si to Fox nezaplatí.

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
21. 11. 2015 / 07:42:50 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Tak já myslím, že to Nielsen právě zveřejňovat nebude, když si to Fox nezaplatí.

Já myslím, že co sledujete Nielson, nezávisí na tom, co si Fox rozhodne, jestli to bude brát v potaz nebo ne. Co jsem tak pročítala ty články v angličtině a komentáře atd., většinou lidé čekají, že je Nielsen bude zveřejňovat dál. No, ale to vlastně brzy zjistíme.

avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
21. 11. 2015 / 07:45:32 (před 8 roky)
off
stonefire napsal(a):

Na DVR asi není problém reklamy přeskočit, otázkou je, jak je to na těch online platformách, tam by to mělo jít vyřešit, AdBlocku navzdory. Pokud reklamu na základě +7 dokážou prodat, tak jedině dobře.

Na Hulu+ preskocit nejdou a musis si to vytrpet. Je to ale k dispozici jiz na druhy den po odvysilani.

Na webech jako cbs a cw taktez s reklamou. Ad block jsem nezkousela ale nevim jestli by to slo. Precejen ty reklamy jsou duvod proc se na to lze koukat.

Spis jde fakt o to, kdo je ochotny se koukat i pres reklamy, tedy tak nateseny na epizody ze mu to nevadi nebo si pocka.

Jinak palec nahoru pro FOX. Souhlasim ze uz to meli zavest pred par lety a vsude.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 117 | Neal Caffrey
21. 11. 2015 / 08:10:31 (před 8 roky)
off
Illyria napsal(a):

Na Hulu+ preskocit nejdou a musis si to vytrpet. Je to ale k dispozici jiz na druhy den po odvysilani.

Na webech jako cbs a cw taktez s reklamou. Ad block jsem nezkousela ale nevim jestli by to slo. Precejen ty reklamy jsou duvod proc se na to lze koukat.

Spis jde fakt o to, kdo je ochotny se koukat i pres reklamy, tedy tak nateseny na epizody ze mu to nevadi nebo si pocka.

Jinak palec nahoru pro FOX. Souhlasim ze uz to meli zavest pred par lety a vsude.

Jasně na webu skipnout nejdou, ale taky jich je o dost míň a o dost míň placený. Ale jestli někoho ukecají, aby jim zaplatil za přetočenou reklamu, tak to maj super. Ale obávám se, že jim to inzerenti dřív nebo později dají sežrat. Nikdo nebude platit za něco, co pro něj nemá efekt.

To už rovnou můžou pak do sledovanosti počítat stažení z torrentů a chrochtat si jak jsou úspěšný (což v případě produkt placementu, vyšší šance prodat globální práva a merchaidaisingu může být nakonec i pravda - ale dokud hlavní zdroj příjmů bude reklama, tak asi ne).

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
21. 11. 2015 / 10:11:21 (před 8 roky)
off

Jasne, ale je to krok ke zmene. Protoze casy, kdy si uctuji za reklamu silene penize jsou ty tam.

Je na case vymyslet jine reseni. Ale je dobre, ze jim to konecne dochazi...