DISKUZE K ČLÁNKU Doctor je žena!

CrazyGeek

Cool level: 6
Chloe O'Brian

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 17:58:13 (před 5 dny)
Tak. Jak začít? Je to velký, obrovský risk. Určitě se brzo rozběhne vlna hatování a bezdůvodného nadávání. Já se kupodivu těším, co z toho bude a jen je mi líto překladatelů - "Doktorka Kdo" mi po těch letech bude chvíli drhnout na jazyku :)

"WOOP WOOP WOOP WOOP WOOP!"
smarinka

Cool level: 26
Ally McBealová

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:00:52 (před 5 dny)
Nějak to nemůžu rozdýchat... Třeba to nebude špatný... Třeba fakt ne... No uvidíme.
kneznaL

Cool level: 8
Kryton

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:04:41 (před 5 dny)
Neskutečné zklamání :-( Jodie je dobrá, v Broadchurch jsem jí měla ráda. Ale jako Doctora jsem fakt ženu nechtěla. Žádnou. Samozřejmě jí šanci dám, to si určitě zaslouží a třeba se mi to nakonec bude i líbit, ale momentálně z toho vůbec nadšená nejsem :-(
Triiciiie

Cool level: 5
John A. Zoidberg

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:04:57 (před 5 dny)
Myslím že si mohli vybrat i hůř :D Je to sice velká změna ale pokud dostane fakt skvělou storyline, mohla by to být výhra. Capaldi byl třeba výborný doktor ale ten příběh který pro něj napsali byl směšný a to v tom horším slova smyslu.
"Tea. But the strong stuff. Leave the bag in..."
Micuda98

Cool level: 21
Phil Dunphy

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:08:09 (před 5 dny)
Proč není aspoň zrzavá, doktor chtěl být zrzavý. Takže teď bude společník anebo pořád společnice?
Toto je můj osobní názor, který nikomu nevnucuji.
Editováno: 1x | Naposledy: 16.7.2017 / 18:11:13
andromache

Cool level: 20
Zipper

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:10:23 (před 5 dny)

Triiciiie napsal(a):

Capaldi byl třeba výborný doktor


Kdy? Kde? Zrovna jeho Doctor mě neskonale nudil :(. A nebylo to jenom nudnou storyline, ten chlap ho prostě nezvládal.

Jinak jsem ráda, že se zbořilo další tabu, ale dalších soudů se radši zdržím, dokud neuvidím výsledek. Za mě by ideální Doctorkou byla Haley Atwell, ale když ona to odmítla :´(.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’
andromache

Cool level: 20
Zipper

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:20:02 (před 5 dny)

Micuda98 napsal(a):

Proč není aspoň zrzavá, doktor chtěl být zrzavý. Takže teď bude společník anebo pořád společnice?


Nepsal jsi i něco o fantaziích, když to bude společnice :D? Docela by mě zajímalo, jak jsi to myslel :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’
1Anilvap

Cool level: 4
Vince Masuka

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:20:09 (před 5 dny)

Micuda98 napsal(a):

Proč není aspoň zrzavá, doktor chtěl být zrzavý. Takže teď bude společník anebo pořád společnice?

Jo, taky jsem si říkala, že mohla aspoň být zrz. :D A nad společníkem/společnicí jsem taky přemýšlela. Teoreticky by jí měli dát teď spíš společníka, tři ženské v TARDIS (ještě samotná TARDIS) - to už by bylo moc. :D

Triiciiie

Cool level: 5
John A. Zoidberg

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:20:50 (před 5 dny)

andromache napsal(a):

Kdy? Kde? Zrovna jeho Doctor mě neskonale nudil :(. A nebylo to jenom nudnou storyline, ten chlap ho prostě nezvládal.


S09E11 a S09E12, tam si mě dostal. Jinak poslední série byla k pláči :/.

"Tea. But the strong stuff. Leave the bag in..."
Balthazar6

Cool level: 21
Phil Dunphy

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:22:35 (před 5 dny)
No uvidime, jak tohle bude rungovat. Hodnotit muzem az po prvni epizode, ve ktere se ukaze.
„Oko za oko a svět bude slepý..“
Kolombo

Cool level: 10
sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:26:18 (před 5 dny)
Sice jsem fandil Rupertu Grintovi, ale Jodie Whittaker je podle mě skvělá volba. V Broadchurch byla fantastická, v Útoku na věžák možná ještě lepší. Je to obrovský risk s tou změnou pohlaví, nicméně snad se vyplatí.
Non cuspi causa qui non debe cuspire
Drunk_Queen

Cool level: 43
maj. Frank Burns

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:26:55 (před 5 dny)
Tady mě volba hodně překvapila. Že je z Doktora Doktorka mě nijak netrápí, ta představovačka vypadá luxusně a vypadá to, že to Jodie sedí, ale dost mě zarazil ten fakt, že tentokrát je to někdo takhle profláklý. No uvidíme.
Hello, horse. I shall call you Tesco. 28.6.2014 Top Gear Live. 2016 86th Geneva International Motor Show. Jo a... Dáš si toast?
verca.sotek

Cool level: 9
Rajesh Koothrappali

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:30:29 (před 5 dny)
Tak dalo se to čekat, náznaků bylo plno. :) Jen jsem nečekala, že se k tomu BBC opravdu odhodlá.
Pochopitelně bych tam raději viděla někoho jiného, ale i tak jsem s výběrem spokojena. :)
Změna je to veliká, takže je jasné, že se rozjede vlna hatu atd. , protože lidi změny prostě rádi nemají. Zvláště pak když to byl po více jak 50 let muž.

Ale určitě si nemyslím, že by to byla nějká hrůza nebo konec seriálu jak většina lidí píše.

Šanci by jí měl dát každý a hlavně si názor udělat až po tom co ji uvidí v roli Doctora a neodsuzovat ji hned na začátku.

Hlavně,aby měla štěstí na příběhy. :)

BTW: V Broadchurch nebyla vůbec špatná.
Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
Editováno: 1x | Naposledy: 16.7.2017 / 18:33:33
ragelly

Cool level: 102
Doctor Who

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:32:39 (před 5 dny)

Drunk_Queen napsal(a):

Tady mě volba hodně překvapila. Že je z Doktora Doktorka mě nijak netrápí, ta představovačka vypadá luxusně a vypadá to, že to Jodie sedí, ale dost mě zarazil ten fakt, že tentokrát je to někdo takhle profláklý. No uvidíme.

Podle mě Capaldi byl víc profláklý, možná ne v našich končinách, ale ve světě určitě.

Anduska

Cool level: 12
Dale

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:39:52 (před 5 dny)
Nový showrunner, nový/á doktor/ka...v BBC se docela rozjeli :D
Nevěříš?
Tesa.

Cool level: 4
Vince Masuka

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:50:02 (před 5 dny)
Som veľmi zvedavá - risk je to teda poriadny, ale môže sa vyplatiť. Jodie som zatiaľ videla iba v Broadchurch, preto si ju neviem predstaviť v takej tej šialenejšej, trocha bláznivejšej podobe, akú si postava Doctora vyžaduje, ale treba jej dať šancu. Na internete je už dosť hejtov, bez toho, aby ju videli hrať, čo nie je zrovna fér...
Je síce pravda, že ak žena tak som skôr uprednostňovala Mirandu Hart alebo Oliviu Colman, ktoré si práve viem predstaviť aj v dramatickej aj v komediálnej úlohe. Ale uvidíme, som zvedavá hlavne ako to zvládne Chris Chibnall, kam sa posunie príbeh a samozrejme s kým bude nová Doctorka cestovať.
Musím ešte dodať, že mi bude Capaldi veľmi chýbať, vždy je úžasné sledovať herca, ktorý po konkrétnej úlohe veľmi túžil (Capaldi aj Tennant), je síce pravda, že príbehovo mu Moffat trocha uškodil (stojím si za tým, že so Smithom mal odísť aj Moffat), ale Capaldi to hral perfektne! :) Páčila sa mi taká paralela aj s prvým Doctorom a v poslednej časti aj s 10tym.
Editováno: 2x | Naposledy: 17.7.2017 / 21:54:02
Tempy

Cool level: 13
Kenny McKormick

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:51:08 (před 5 dny)
Za mě spokojenost, skvělá herečka, teď aby jí hlavně nezabili nástup pitomými scénáři (ehm, Capaldi)!
pavelbezak123

Cool level: 2
Jake Harper

OFF-LINE
Zajímavé
16.7.2017 / 18:54:16 (před 5 dny)
Bude zajímavé mít za doktora ženu. Díky tomu se scénaristům otevírají nové možnosti.
Mania Dardeville

Cool level: 11
Morgan Guillermo Grimes

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:54:27 (před 5 dny)
Ne! Dobře, snad se s tím smířím, snad dostane nějakého skvělého společníka a ten to vyváží. Doufám, že další Doctor ale bude muž a bude konečně zrzek! :-)
...quia victus de mea adhibeo talis, qualls eas...
Drunk_Queen

Cool level: 43
maj. Frank Burns

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:56:43 (před 5 dny)

ragelly napsal(a):

Podle mě Capaldi byl víc profláklý, možná ne v našich končinách, ale ve světě určitě.

To je asi pravda, že je to spíš mou neznalostí. Sakra, neměla jsem koukat na ten Broadchurch! :D

Hello, horse. I shall call you Tesco. 28.6.2014 Top Gear Live. 2016 86th Geneva International Motor Show. Jo a... Dáš si toast?
Destiny

Cool level: 16
Number 6

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:57:12 (před 5 dny)
No, dalo se to bohužel čekat. Od doby co z Mastera udělali ženkou, tak bylo jasné, že je na řadě Doctor. Nebudu soudit, dokud jí neuvidím. A kdo ví? Třeba bude skvělá Doctorka. Přinese do seriálu trochu čerstvého vzduchu, který tolik potřebuje.
Pajky

Cool level: 82
Reno Raines

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 18:59:57 (před 5 dny)
... těžko se mi to zatím přijímá. Spekulace přinesly tolik zajímavých jmen a nic. Jako obvykle :) Nicméně jsem se psychicky připravil na to, že to bude ženská a vážně počítal s Olivii Colman, tak to po chvíli dokážu akceptovat. Pokud ji teda dají mužského společníka nebo aspoň pár :)
... jinak mě ještě pořád mrzí spíš to, že odchází Capaldi, protože byl super a bude mi tam chybět.
Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
hacker3985

Cool level: 34
John Watson

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 19:01:55 (před 5 dny)
tak na tohle jsem zvědavej
Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
Tempy

Cool level: 13
Kenny McKormick

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 19:10:19 (před 5 dny)

Pajky napsal(a):

... jinak mě ještě pořád mrzí spíš to, že odchází Capaldi, protože byl super a bude mi tam chybět.

Jo, to mě taky pořádně mrzí, hrozně bych mu přála nového showrunnera! :)
Ale chápu, že každý chce začít s čistým listem.

Editováno: 1x | Naposledy: 16.7.2017 / 19:11:10
IcePrincess

Cool level: 13
Kenny McKormick

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 19:19:10 (před 5 dny)
Feminizace tam, feminizace támhle, já to čekala, i když né tak brzy. Já vám nevím, ženský by taky peachovaly, kdyby se z ženské postavy stal muž, takže hejty všehodruhu asi pochopím. Mě osobně to nedrtí, nevadí, ale že bych skákala radostí, to taky ne. Já si dlouho přeju, aby se v té roli objevil Rupert Grint, tak snad příště.

Ale Křapaldy mi bude chybět, byl to výborný Doctor.
Tvůrcům palec nahoru za riskantní krok.
Only here to paint color on the sun. Only here to see the fire run.
Editováno: 2x | Naposledy: 16.7.2017 / 19:25:33
Vachisek

Cool level: 10
sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 19:20:04 (před 5 dny)
změna je život, vadit to bude jen muslimům :D
Pain28

Cool level: 13
Kenny McKormick

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 19:56:02 (před 5 dny)
Tak prekvapený som trochu, aj keď sa to dalo čakať. Čo sa týka zmeny z muža na ženu tak myslím, že s tým nebudem mať problém. Uvidím a posúdim po odvysielaných epizodách.

CrazyGeek napsal(a):

Tak. Jak začít? Je to velký, obrovský risk. Určitě se brzo rozběhne vlna hatování a bezdůvodného nadávání. Já se kupodivu těším, co z toho bude a jen je mi líto překladatelů - "Doktorka Kdo" mi po těch letech bude chvíli drhnout na jazyku :)

No prekladatelia to budú mať zaujímavé. :-) Legendárnu hlášku "I am doctor" mať v preklade ako "Jsem doktorka" bude zaujímavé a trochu nezvyk asi.

Editováno: 1x | Naposledy: 16.7.2017 / 19:56:58
milosh

Cool level: 26
Ally McBealová

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 20:20:37 (před 5 dny)
Ale jo, tohle se dalo čekat. Rovnoprávnost musí být všude, dřív nebo později, ale všude. Jodie vypadá v té ukázce moc dobře, tak snad se další řada povede.

A snad budou diváci spravedliví a přistoupí k tomu objektivně - pokud to bude dobré, neodsoudí to jenom kvůli tomu, že doktor je žena. A samozřejmě naopak, pokud to bude stát za pendrek, snad se to nebude v anketách vynášet do nebe jen kvůli tomu, že doktor je žena a to se přeci nesmí kritizovat.
vuvicom

Cool level: 10
sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 21:01:46 (před 5 dny)
Pro mě zklamání, vždycky to byl ten doctor a tak to mělo i zůstat.
Říká se že chybami se člověk učí. To je proč jich dělám tolik. Za chvíli ze mě bude génius.
Tempy

Cool level: 13
Kenny McKormick

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 21:08:39 (před 5 dny)

vuvicom napsal(a):

Pro mě zklamání, vždycky to byl ten doctor a tak to mělo i zůstat.

Jo, v tomhle máme my, co koukáme v angličtině, trochu výhodu. :) Prostě The Doctor! :)

Barulie

Cool level: 7
Manny Bianco

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 22:14:59 (před 5 dny)
Čekala jsem to...ale zrovna ona? :D v Broadchurchi mi byla Jodie hrozně nesympatická a pokaždé, když jsem slyšela její hlas tak se mi zježily všechny vlasy na hlavě :D tak snad nebudu muset koukat na Doctora beze zvuku :D
Shut up, I'm making deductions. It's very exciting.
Marsí

Cool level: 8
Kryton

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 22:22:10 (před 5 dny)
Projíždím novinky na FB a puf! Taková bomba! :) Moc se těším, jsem neuvěřitelně zvědavá na Doktorku ;) Už aby byly Vánoce :D
Matuush

Cool level: 48
Sarah Walker

OFF-LINE
Bez nadpisu
16.7.2017 / 23:41:27 (před 5 dny)
Myslela jsem si, že jsou Britové větší konzervativci a doktorce jsem už moc šancí nedávala. To ale nic nemění na tom, že jsem velmi nadšená! Uvidíme, jak se s tím popere a hlavně, jak se s tím poperou fanoušci, ale věřím, že nás čeká zajímavá 11 série. Možná jsem více zvědavá na scénář, než na samotnou Jodie. :D
Jinak doufám, že tam Pearl zůstane. Nechci si zvykat hned na 2 nové hlavní postavy. :/
Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
andromache

Cool level: 20
Zipper

OFF-LINE
Bez nadpisu
17.7.2017 / 00:06:45 (před 4 dny)

Matuush napsal(a):

Jinak doufám, že tam Pearl zůstane. Nechci si zvykat hned na 2 nové hlavní postavy. :/


Snad ale bude mít rozum a do nové Doctorky se nezabouchne :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’
Pajky

Cool level: 82
Reno Raines

OFF-LINE
Bez nadpisu
17.7.2017 / 00:08:10 (před 4 dny)

Matuush napsal(a):

Jinak doufám, že tam Pearl zůstane. Nechci si zvykat hned na 2 nové hlavní postavy. :/


A jak by se to asi mohlo stát? její příběh byl uzavřen...

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
Editováno: 1x | Naposledy: 17.7.2017 / 00:28:02
marsi_who

Cool level: 8
Kryton

OFF-LINE
Bez nadpisu
17.7.2017 / 02:02:05 (před 4 dny)

vuvicom napsal(a):

Pro mě zklamání, vždycky to byl ten doctor a tak to mělo i zůstat.


Do roku 2014 sme mali Mastera muža... až kým nám Missy nevyrazila dych tým, aká je úžasná! (teda aspoň mne) Tiež som si to v prvej sekunde nevedel predstaviť a takmer vôbec nie v podaní tejto herečky (ktorá je mimochodom skvelá, lenže podľa Brodchurchu sa ťažko hodnotí ako si poradí s týmto), ale radšej si počkám než tu budem hovoriť, aké je to zlé rozhodnutie, keďže sme zatiaľ nič nevideli. :) Len aby ste všetci, čo ste dnes tak sklamaní o pár rokov neplakali, keď bude odchádzať.

Never trust a hug. It's just a way of hiding your face.
Editováno: 1x | Naposledy: 17.7.2017 / 02:02:44
chisko6

Cool level: 5
John A. Zoidberg

OFF-LINE
Bez nadpisu
17.7.2017 / 13:53:51 (před 4 dny)
Mám trochu smíšené pocity. Bude to nezvyk po tolika letech, co byl doctor muž. Zároveň se ale nesmírně těším. Jodie jsem v Broadchurch měla ráda a myslím, že jako doctor(ka) bude (snad) skvělá. Ale příště už by to opravdu chtělo někoho zrzavého.
lestat192

Cool level: 3
Alexandr 'Lexa' Bůček

OFF-LINE
Bez nadpisu
17.7.2017 / 14:20:08 (před 4 dny)
Byl jsem hodně zvědavý koho vyberou jako dalšího. Konkrétní odhad jsem neměl, ale nějaké oblíbence mezi vybranými ano. Je škoda, že spoustu lidí Jodie Whittaker hejtí už teď. A to ani nevíme jaký bude mít kostým ani jak bude Doctora hrát.

Za sebe jsem dost zvědavý a těším se.
Mammon23

Cool level: 9
Rajesh Koothrappali

OFF-LINE
...
17.7.2017 / 20:11:14 (před 4 dny)
Já jsem spokojen že je to žena tajně jsem doufal a vyšlo to a myslím si že by to mohlo seriálu pomoct.
verca.sotek

Cool level: 9
Rajesh Koothrappali

OFF-LINE
Bez nadpisu
17.7.2017 / 21:37:24 (před 4 dny)

marsi_who napsal(a):

Len aby ste všetci, čo ste dnes tak sklamaní o pár rokov neplakali, keď bude odchádzať.


Taky to tak vidím, přece jen, když nastupoval Capaldi tak všichn hned je moc starý, nehodí se tam atd. A teď? Všichni brečí a přejí si, aby neodcházel. ;)

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
Nira

Cool level: 18
Kocour

ON-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 06:25:09 (před 3 dny)

milosh napsal(a):

A snad budou diváci spravedliví a přistoupí k tomu objektivně - pokud to bude dobré, neodsoudí to jenom kvůli tomu, že doktor je žena. A samozřejmě naopak, pokud to bude stát za pendrek, snad se to nebude v anketách vynášet do nebe jen kvůli tomu, že doktor je žena a to se přeci nesmí kritizovat.

Souhlasím. A jsem na to zvědavá :-)

Alias

Cool level: 7
Manny Bianco

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 11:30:18 (před 3 dny)
Toto mi teda príde divné. A než ma niekto obviní zo šovinizmu, už som tu písal, že mám rád aj seriály so ženskými hrdinkami.
Ale doktor nikdy neprejavil tendencie náklonnosti k rovnakému pohlaviu. Mení sa im aj sexualita? Alebo zostane na dievčatá, ako doktor + Rose Tyler?
Naozaj to pôsobí ako nátlak korektnosti súčasnej doby, než ako nejaký prirodzený vývoj. Nejde o to, že by to nemohlo byť dobré so ženou. Krotitelia duchov bol zlý film, lebo to bol zlý film, zlý scenár, trápne vtipy, nemalo to nič s tým, že starú partu nahradili ženy. Ale všetci sa hneď na kritiku filmu pozerali ako na kritiku žien.
Tu to ale nedáva akosi zmysel príbehovo. Či bolo niekde predtým povedané, že regeneráciou menia ja pohlavia? To si nepamätám. Ale keď doktor vravel, že ako sú vyvinutí ako rasa a nad bežnými pojmami - nuž, keď sme boli na Galifrey, tak to tak nikdy nepôsobilo. Ostatní páni času boli neraz zbabelí, malicherní, sebeckí, neempatickí. Takže keď novej spoločníčke minule vysvetľoval, že sú nad pojmami ako pohlavie (čím sa zrejme už pripravovali na prechod), tak to pôsobilo prázdne. Ani pri Jackovi Harknessovi si nespomínam, že by nejak komentoval jeho všesexualitu s tým, že aj oni to majú podobné.
Áno, regeneráciou sa menia črty chovania a maniere, ale vždy mali pamäť na to čo zažili. Ako bude Jody spomínať na Rose?
Tesa.

Cool level: 4
Vince Masuka

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 17:12:32 (před 3 dny)

Alias napsal(a):

Tu to ale nedáva akosi zmysel príbehovo. Či bolo niekde predtým povedané, že regeneráciou menia ja pohlavia? To si nepamätám


Myslím, že prvá zmienka o tom, že by sa Doctor mohol regenerovať na ženu bola pri 11tom Doctorovi - keď sa regeneroval (z Tennanta na Smitha), chytil si vlasy a rozmýšľal či je dievča, potom si uvedomil, že nie je :D ale reálne tú možnosť regenerácie skrz pohlavie ukázali až pri Master/Missy.

andromache

Cool level: 20
Zipper

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 17:33:07 (před 3 dny)
Pro všechny, kteří mají problém s novou regenerací Doctora byla zřízena speciální helpline :D :D.
I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’
Destiny

Cool level: 16
Number 6

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 18:01:20 (před 3 dny)

andromache napsal(a):

Pro všechny, kteří mají problém s novou regenerací Doctora byla zřízena speciální helpline :D :D.


Tak tohle se povedlo :D

Destinytte

Cool level: 12
Dale

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 18:18:56 (před 3 dny)
Já jsem byla asi hodinu v šoku, ale pak jsem to rozdýchala. :D Herečku neznám a jsem zvědavá, jestli se mi zalíbí. Zatím jsem měla ráda všechny doktory z nových sérií, jen na Capaldiho jsem si moc nezvykla, neoblíbila si ho...
Jo a jsem fakt smutná, že doktor zas není zrzek! :( :D
hacker3985

Cool level: 34
John Watson

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 19:52:12 (před 3 dny)

andromache napsal(a):

Pro všechny, kteří mají problém s novou regenerací Doctora byla zřízena speciální helpline :D :D.

Pěkny :D

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
Alias

Cool level: 7
Manny Bianco

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 20:33:28 (před 3 dny)

Tesa. napsal(a):

Myslím, že prvá zmienka o tom, že by sa Doctor mohol regenerovať na ženu bola pri 11tom Doctorovi - keď sa regeneroval (z Tennanta na Smitha), chytil si vlasy a rozmýšľal či je dievča, potom si uvedomil, že nie je :D ale reálne tú možnosť regenerácie skrz pohlavie ukázali až pri Master/Missy.

Hej, ale to som skôr bral ako také to táranie dve na tri od mladého doktora, ktorý stále táral.
Po príbehovej stránke a mytológie sveta to proste nesedí.

Nira

Cool level: 18
Kocour

ON-LINE
Bez nadpisu
18.7.2017 / 21:02:07 (před 3 dny)

andromache napsal(a):

Pro všechny, kteří mají problém s novou regenerací Doctora byla zřízena speciální helpline :D :D.

Hodně povedené :-D

andromache

Cool level: 20
Zipper

OFF-LINE
Bez nadpisu
19.7.2017 / 00:49:55 (předevčírem)
Jen si říkám, že je pro některé škoda, že je ta helpline jen fiktivní :D.
I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’
Tesa.

Cool level: 4
Vince Masuka

OFF-LINE
Bez nadpisu
19.7.2017 / 09:50:51 (předevčírem)

Alias napsal(a):

Hej, ale to som skôr bral ako také to táranie dve na tri od mladého doktora, ktorý stále táral.
Po príbehovej stránke a mytológie sveta to proste nesedí.


Áno, to zo strany 11-teho bola iba vec scenáru, ale Missy už bola jasný zámer toho, že v budúcnosti otvárajú priestor aj pre túto možnosť... Ja si na druhej strane hovorím - prečo nie? - otvára to nové dejové pole. Dôležité pre mňa je skôr kam sa posunie príbeh.

Alias

Cool level: 7
Manny Bianco

OFF-LINE
Bez nadpisu
19.7.2017 / 12:25:42 (předevčírem)

Tesa. napsal(a):

Áno, to zo strany 11-teho bola iba vec scenáru, ale Missy už bola jasný zámer toho, že v budúcnosti otvárajú priestor aj pre túto možnosť... Ja si na druhej strane hovorím - prečo nie? - otvára to nové dejové pole. Dôležité pre mňa je skôr kam sa posunie príbeh.

Príbeh sa nemá kam posunúť. Nesunie sa nikdy. A to mám tento seriál naozaj rád a sledujem ho poctivo.
Vždy sa len točí dookola. Zničíme Dalekov, hop a sú tu zas. A zas. A zas. Zničíme Kyberľudí a sú tu znova a znova a znova. Zbavíme sa Majstra a je tu zas a zas.
Mne sa páčili prvé série tento novej éry. Keď sa objavovali pravidelne/ nepravidelne tie isté postavy a vo veľkom finále viaceré postavy prispeli k porazeniu nepriateľa.
Potom zmenili tvorcu a už to nemalo ten pocit kontinuitného deja, ale čistej epizódnosti. S klasickou previazanosťou, že sa niečo stane na začiatku a o pár epizód sa k tomu vrátime na pripomenutie a potom sa k tomu vrátime vo finále.
Lásku mal s Rose, to sme si už odbili. K jeho dcére sme sa nikdy viac nevrátili. Staré postavy sú nedostupné/ stratené/ zabudnuté. Takže príbeh sa nemá vôbec kam posunúť. Len nová doktorka bude liečiť staré neduhy vesmíru s novým spoločníkom a na záver zachránia celý vesmír.

verca.sotek

Cool level: 9
Rajesh Koothrappali

OFF-LINE
Bez nadpisu
19.7.2017 / 21:23:42 (předevčírem)

Alias napsal(a):

Zničíme Dalekov, hop a sú tu zas. A zas. A zas.


Nechci kecat, ale mám pocit, že je to nějak dané, že se Dalekové musí objevit v každé sérii. :)

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
Tesa.

Cool level: 4
Vince Masuka

OFF-LINE
Bez nadpisu
19.7.2017 / 22:02:37 (předevčírem)

Alias napsal(a):

Príbeh sa nemá kam posunúť. Nesunie sa nikdy.


No ja som to tým posunutím príbehu myslela tak všeobecne :D čo nás čaká, kto sa objaví, aké problémy sa budú riešiť a podobne.

Tesa.

Cool level: 4
Vince Masuka

OFF-LINE
Bez nadpisu
19.7.2017 / 22:10:52 (předevčírem)

verca.sotek napsal(a):

Nechci kecat, ale mám pocit, že je to nějak dané, že se Dalekové musí objevit v každé sérii. :)


Toto ma veľmi zaujalo, lebo som o tom pred tým nepočula :) tak som to zisťovala a vraj kolovala "legenda", že Terry Nation - otec Dalekov mal podpísanú zmluvu, podľa ktorej sa v každej sérii museli objaviť Dalekovia, inak by BBC stratila práva ich v seriály používať. Ale Steven Moffat toto tvrdenie poprel a vlastne ani v 6tej sérii sa Dalekovia neobjavili. Tak snáď som sa správne dočítala :)

Alias

Cool level: 7
Manny Bianco

OFF-LINE
Bez nadpisu
19.7.2017 / 22:21:30 (předevčírem)

Tesa. napsal(a):

No ja som to tým posunutím príbehu myslela tak všeobecne :D čo nás čaká, kto sa objaví, aké problémy sa budú riešiť a podobne.

Práveže by to bola príjemná zmena, keby sme sa pohli od tých skokov. Večne im to nevydrží ťahať sledovanosť.

Tesa. napsal(a):

Toto ma veľmi zaujalo, lebo som o tom pred tým nepočula :) tak som to zisťovala a vraj kolovala "legenda", že Terry Nation - otec Dalekov mal podpísanú zmluvu, podľa ktorej sa v každej sérii museli objaviť Dalekovia, inak by BBC stratila práva ich v seriály používať. Ale Steven Moffat toto tvrdenie poprel a vlastne ani v 6tej sérii sa Dalekovia neobjavili. Tak snáď som sa správne dočítala :)

Dalekovia sú v pohode, ale v predošlých sériách už toho bolo moc.
Ktovie ako to tam majú. Napr. o pojmy sa spoločnosti bijú. DC komiks mal postavu Kapitán Marvel. Meno mohol používať, ale nie ako názov komiksu, lebo to mal skôr Marvel. A tak keď táto postava v Marvely zomrela, tak v priebehu neskorších rokov ju na chvíľu oživili a potom iná prevzala toto meno, aby ho mohli použiť priebežne na nadpis a nestratil tak práva.Vieme ako prišli o X_menov.
Ale na postavu ako tákú by mal mať práva BBC v tomto prípade, keď to produkujú od začiatku. Produkujú to sami, tak to musia vlastniť. A tvorcov tiež menili, takže skôr by som si typol, že ich tam chcú pretláčať, lebo si myslia, že keď to raz zaujalo, tak to musí zaujať stále.

Netrpíme sprostá slova.

V diskuzi netolerujeme nic, co odporuje platným zákonům ČR, tedy žádný warez a podobně!

Jeden vykřičník a jeden otazník je až dost. Nemusíš jich udělat deset za sebou. To samé platí o smailících.

Čeština má nějaká pravidla, tak by bylo fajn je dodržovat.

CAPS LOCK je zlo.