Shadowhunters

Shadowhunters (Shadowhunters) — 1. série
Chceš seriál do oblíbených? Tak se přihlas!
Facebook Twitter E-mail
Avatar uživatele
RiverSong

13. února 2016

100 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
67 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 9 lidí

Tak tohle se nepovedlo.

Už po vidění prvních ukázek jsem tomuto dílku moc nadějí nedávala. Ono se to bohužel ukázalo jako správné rozhodnutí. Shadowhunters není vůbec špatná knižní série, která si získala po světě řadu fanoušků. Film, upřímně řečeno, není něco, co bychom opěvovali, ale neurazí. Bohužel, seriál zašlapává do země i to dobré, co scénaristi ponechali na onom zmíněném filmovém zpracování.
S politováním přiznávám, že výběr herců nejspíš nechali na úplných bláznech. Z celé podivné škály "herců" nejvíce selhává hlavní hrdinka. Představitelka Clary, herečka Katherine McNamara, sice kdysi mohla být krásná, ale probůh, cože jí to provedli z vlasy? Protože do tohodle odstínu by snad nikdo, koho znám, dobrovolně nešel... Nemluvě raději o jejích hereckých schopnostech, je to FAIL. Bezkrčník Blonďatý spolu s Brejlákem Idiomanským nebyly vůbec sympatickou volbou. Ostatní, jako třeba mladí Lightwoodovi nebo Magnus, mě vlastně tolik nevadili a zhruba odpovídali mým představám. Možná proto nedávám zase tak špatné hodnocení.
Zpracování není na seriál vyloženě špatné, ale ničím neoslní. Zdá se, že zde se nepovedlo mnoho věcí, které bohužel vrhají na Shadowhunters nelichotivý dojem a stín pochybností nad budoucností seriálu. Raději opouštím tuhle potápějící se loď a snažím se zapomenout...
40%, hodnoceno po 4 dílech. Dál nemohu.

Avatar uživatele
Bersaba

8. února 2016

100 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
86 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 7 lidí

Bye, bye...

Většinou si nedělám pevný názor na seriál už po prvních pár dílech, ale protože jsem rozhodnutá tenhle nedokoukat, páchám tímto vyjímku.
Oproti čtenářům knižní série bych měla mít trochu vyšší práh tolerance, ale ani ten mi nepomáhá. Jsem přesvědčená, že místo tohohle smutného dílka se měli tvůrci pochlapit a natočit další filmy. Protože ve filmu City of Bones fungovalo alespoň něco - výprava, hudba, obsazení se mi taky líbilo mnohem víc, ať už šlo o hlavní postavy (které v seriálu zcela postrádají cosi jako vzájemnou chemii) nebo o vedlejší, možná s výjimkou Valentina (ten filmový byl na mě trochu moc hysterický, přestože Jonathana Rhys Meyerse miluju), logika děje... V seriálu tohle všechno dostává neskutečně na zadek, a když k tomu připočtu sterilní hi-tech prostředí Institutu a vysloveně otravnou představitelku Clary, není prostě zbytí.
Sbohem, netěšio mě.
Procenta jsou za milé opětovné setkání s Alanem Van Sprangem. Ale že to bylo v Černobylu (!), víc jich nedám.

Avatar uživatele
luckily

11. července 2016

100 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
80 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 5 lidí

Shadowhunters

Shlédla jsem dnes devátou epizodu a jelikož si myslím, že už se to nějak významně nezmění, rozhodla jsem se sepsat, co si myslím už teď.

Patřím mezi ty, co četli knižní předlohu. Až na to, že si to ke knižní předloze jenom trochu přičuchlo a potom se to vydalo na svou vlastní cestu. Což není úplně špatně, ale není to taky úplně dobře.

A teď moje myšlenky, které jsem si sepsala v průběhu sledování seriálu.
Často nesmyslné dialogy.
Clary je v seriálu hrozná postava. Ona teda byla strašná už i v knihách, ale seriál tomu dal nový level.
Alec je člověku hned sympatičtější tím, že není z Clary odvařený, jako zbytek světa, očividně.
Katherine McNamara je strašně moc nesympatická a dost toporná.
Jace není vůbec Jace z knih.
Clary je lovcem stínů tak týden a už jí to jde jako po másle, přičemž v knihách má s tréninkem problémy ještě ve čtvrté knize. Dále, když mají všichni nechat všechno být a jít zachraňovat Clary nebo Simona, tak je to v pořádku, ale v momentě, když to potřebuje někdo jiný a vyhlídky na úspěch nejsou zrovna růžové, tak se jí do toho zrovna moc nechce. A scéna, ve které Clary, která je tím lovcem opravdu tak týden a vyhrkne ze sebe větu "My jsme nová generace lovců stínů...", tak u ní jsem opravdu nevěděla, jestli se smát nebo brečet.
Vážně otravná v prvních dílech byla i s tím jejím "musím najít svou mámu"; já to chápu, všichni to chápeme, takže to není potřebné opravdu opakovat v každé druhé větě.
Pouští se do pitomých a nebezpečných situací a pak ji všichni musí chodit zachraňovat.
Velkým plusem je Alec - představitel je skvělý, tak nějak jsem si ho představovala a navíc se mi líbí, že nemá Clary rád
Bohužel nulová chemie mezi představiteli Clary a Jace.
Magnus Bane je v podání Harryho Shuma úžasný.
Seriálová Isabell je ta správná Isabell z knih.
Uprostřed honičky s démony má Clary potřebu si vylévat city... Jakože vážně?
Obecně nejsem velký fanoušek knižní Clary, ale ta seriálová ve mě vzbuzuje opravdu oškivé emoce

I přes ten obří výčet napsaný nahoře, tak pokud se přestanu dívat na Shadowhunters dívat jako na adaptaci knihy, tak se jedná i o celkem povedené dílo. Některým herců sedí jejich role jako hrnec na pr**l. Hudba je skvělá vybraná a děj krásně podtrhuje. Věci, které jsou přidané do děje, nejsou špatné.

Já osobně musím přivřít obě oči a vtloukat si do hlavy, že nejde o adaptaci oblíbenés série; pak se na to dá dívat.

Takže pokud má člověk trochu volného času a hledá něco. co má v sobě nádech nadpřirozena, tak jsou Shadowhunters asi správnou volbou.

Za mě je to teda takových slabších 60%.

Avatar uživatele
Werie

4. února 2016

100 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
75 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 4 lidé

Shadowhunters

Popravdě nevím co si mám myslet. Četla jsem knihy a viděla i film a jen tak mimochodem, ten mě dost zklamal. Myslela jsem si, že v seriálu se tedy budou snažit vyvarovat stejných chyb, které se objevily ve filmu, ale asi jsem se zpletla. Herci mi do rolí vůbec nesedí (možná svým způsobem Alec). A co mě dostalo nejvíc je Valentýn a Černobyl(to teda sorry, ale wtf?). Jako pozitivum vidím upíří motorku, která byla v knize popsána a ve filmu se vůbec neobjevila (nebo aspoň ne jako ta upíří). Každopádně, asi tomu dám ještě šanci, ale moc nadšená nejsem.

Avatar uživatele
lenuliksu

31. března 2016

100 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
100 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 3 lidé

Neočekávané zklamání

Na tento serial jsem netrpelive cekala uz od chvile, kdy se obevilo prvni oznamení, ze se bude tocit serial podle me oblibene knizni serie a bohuzel uz po prvnich minutach uvodniho dilu jsem byla zdesena. Herci se mi zdali podle fotek obsazeni dobre (oproti filmu vyborne) tedy az na Jace, ale behem nekolika dilu jsem si i na jeho oblicej zvykla. Bohuzel, prvni dojem byl znicen ve chvili, kdy zacali "hrat".
Vzhledem k tomu, ze film byl velke zklamani pro hodne lidi, me se ovsem libil, jsem cekala, ze tohle bude alespon o level lepsi, ale opak je pravdou a na serialu me vytaci temer vsem, efekty jsou hrozne kycovite, Jace neni vubec sarkasticky-coz na nem byla jedna z nejlepsich vlastnosti, Clary je tak sebestredna mucednice a vseznalka, az mi temer pripomina Elenu, institut je spis jak sidlo FBI a ne domov potomku andelu a to ani nemluvim o tom, ze dej lita sem a tam, takze sotva vim o co jde, mrzi me i to, ze serial obsahoval minimum hezkych chvil mezi ustredni dvojici a kdyz uz tak to stalo za starou belu.
Abych ovsem rekla i neco pozitivniho, tak Alec je vylozene pastva pro oci a sceny Alec-Magnus si i uzivam. Celkem vydareny je i Simon a dil kdy Claary sla do jineho sveta bez lovcu stinu byl, dle meho celkem vydareny.
Ze serialu jsem celkove dost zklamana a sledovat ho budu jen z lasky ke knizkam.

Avatar uživatele
100 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
67 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 3 lidé

Co s tím ???

Knihu The Mortal Instruments neznám, takže jsem nevěděla co od toho mám čekat. Téma je to zajímavé a já mám takové ráda. Postupně se to stupňuje a odhaluje se další střípek do skládačky, takže se člověk musí podívat na další díl, jinak to nejde. Jen mám výhrady k obsazení, tak holka co hraje Clary je taková nemastná neslaná a pořád fňuká, nevím jestli to má tak ve scénáři, ale věřím, že mohli vybrat lépe. Zbytek herců ujde, i když tam toho zatím moc nepředvedli. No, každopádně budu koukat dál a uvidíme co ztoho vyleze. U mě zatím 50/50

Avatar uživatele
MariChan

6. května 2016

100 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
100 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 2 lidé

Jedno velké .. ALE

Jako člověku, který četl knihy, mi tohle zpracování opravdu pije krev. A to s každou odchylkou, kterou zmerčím. Stejně jako film.

Ale.. jedno velké ALE!

Přeci jen, zpracování knih nikdy nejsou 100%, tak bych neměla seriálu tolik křivdit. A pokud přehlédnu "herecké schopnosti" Katherine McNamary a přestanu to neustále srovnávat s knihami, mohu Shadowhunters dát i slušných 60%.
První dva díly jsem zatínala pěsti, ale po celé sérii musím říct, že to nebyl až tak hrozný zážitek.
Jsem zvědavá, jestli se vývoj děje bude i dále vesměs držet knih nebo půjde svou vlastní cestou.

Každopádně pokud si chce člověk seriál užít naplno, nesmí ho vnímat jako zpracování knih (které ho nutí hledat jednu chybu za druhou), ale vnímat ho jako samostatnou jednotku.

Avatar uživatele
denda.cz10

16. ledna 2016

95 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
90 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 21 lidí

Hodně velký otazník

Nejsem sice nějak obeznámena s knihami Mortal Instruments, ale i já poznám, že tohle bylo no....zvláštní. Jsem jedna z těch, kterým se film líbil. Byla jsem unešená Jamiem jako Jacem a Lily Collins byla správná volba (mám tu holku prostě ráda). Na seriál jsem se těšila, ale díky obsazení jsem měla velmi nízké nároky (až na Alana Van Spranga jsem herce viděla poprvé v životě). 1. díl je průměr (nic oslňujícího, ale neurazí), ale 2. díl už je opravdu slabý. Celé je to takové zmatené, člověk si neustále říká "Co? Proč? Jakto?" ale ne v tom dobrém slova smyslu jako u Sherlocka.
Co se herců týče: představitelka Clary je obrovské zklamání, ta holka je neuvěřitelně uječená, otravná a opravdu neumí hrát. Rozhodně souhlasím s názory, že jí nejde věřit ani jediná replika. Jace má zřejmě zácpu 2. stupně a místo toho aby byl povrchně okouzlující jako Jamie Campbell Bower, působí spíš dojmem "Hej teď tam hodim nějakou hlášku ať vypadám děsně cool!", ale pořád lepší než Clary. Simon docela ujde, nicméně mi pořád přijde, že až moc na všechno tlačí, jako kdyby ze sebe musel každou větu dolovat. Isabelle mi v promo videu přišla hrozná, ale za sebe bych řekla že se to čím dál tím víc lepší. No a Alec je skvělý, je správně nepřístupný, ale přesto okouzlující. Společně s Magnusem (který je podle mě nejpovedenější z celého castingu) nejlepší postavy. No a vím, že teď se mnou bude hodně lidí nesouhlasit, ale Alan je prostě.....no Alan. Jsem fanoušek Reign, takže jsem byla velice mile překvapena, že se k nám král Henry vrátil a jemu ty polozloduši prostě sedí.
Podtrženo, sečteno. Rozjezd nic moc, ale třeba se to zlepší. Budu koukat dál už jenom z toho důvodu, že mě velice zajímá vztah Aleca a Magnuse.

Avatar uživatele
Leksi

15. února 2016

93 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
87 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 15 lidí

more than bad...

Tak toto je viac než zlé...Ako veľký fanúšik knižnej predlohy som sa na seriál celkom tešila, i keď po zhliadnutí traileru som začala byť skeptická. A právom. Seriál vyzneje viac než trápne, herecké výkony sú nesmierne slabé, hercom neverím ani to, že sú hercami, nie to stvárnenie ich postáv. Dialógy sú nermiesne hlúpe, postavy sa chovajú nelogicky a ich snaha niečo hrať je až do oči bijúca. Snáď jediná mi prišla sympatická Isabelle, inak hrôza. Kam sa podela odvážna a rozumná Clary? Sexi arogantný Jace? A elegantný a chladne manipulujúci Valentine? S knihou to má pramálo spoločné a celková atmosféra seriálu je proste divná...nereálna, umelá. Nehovoriac o množstve nelogickostí...40% dávam akurát tak za hudbu a celkom fajn kooperáciu tria Jace-Izzy-Alec.
Ďakujem, ale toto nemusím. Dlhú životnosť tomu nedávam. Ja sa radšej vrátim k podstatne lepšiemu filmu :)

Avatar uživatele
Figul

15. ledna 2016

92 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
85 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 13 lidí

Všechno špatně?!

Knihy jsem četla už před pár měsíci a když jsem se dozvěděla o vzniku seriálu, byla jsem nadšená. Říkala jsem si(naivně), že by to mohlo být lepší, než předloha, která mě zaujala, ale za vrchol kvality ji zrovna nepovažuju.
První zklamáni přišlo u oznámení obsazení, herci se mi k postavám vůbec nehodili. Tento pocit bohužel nezmizel ani po prvním díle(snad s výjimkou Aleka). Nejvíce mi neseděla asi hlavní hrdinka, které jsem nevěřila ani slovo a působila na mě strašně nesympaticky a jednoduše. Ostatně to samé bych mohla říct i o celém seriálu.
Na druhou stranu bych řekla, že pokud jste knihy nečetli, tak se u vás tento pocit vůbec nemusí dostavit. Ale těžko říct :D
Každopádně seriál má hodně prostoru ke zlepšení a já budu doufat, že se to podaří a bude díl od dílu lepší.

Avatar uživatele
kika199464

15. ledna 2016

90 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
65 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 20 lidí

nie som sama !!

Ľudia, ja som tak rada, že po prečítaní vašich recenzii nie som jediná, kto tento seriál pozerá/pozeral s neustále zdvihnutým obočím. :D
Áno, patrím medzi tých, ktorí čítali úžasný NY bestseller Mortal Instruments a patrím aj medzi tých, ktorí boli radi, keď sa dozvedeli, že bude aj iná adaptácia ako tá filmová. Už po zhliadnutí "sneake-peaku" na youtube niekedy koncom minulého roka, a po značnom prízvukovaní toho, že TV show Shadowhunters bude ONLY BASED ON novel from Cassandra Clare, som pomaly začala strácať nádej... a po zhliadnutí druhej epizódy som ju zrejme stratila úplne.
Snažila som sa odpútať od toho, že som čitateľ, verte mi, veľmi som sa snažila, no celkový dojem zo seriálu je veľmi slabý. Akoby som pozerala nejakú soap operu.
Niekde som čítala, že Cassandra sa snažila svet lovcov démonov urobiť "timeless" = bez toho, aby sa dalo určiť, či ide o stredovekých alebo novodobých lovcov. Ich svet bol niečím stálym, úplne odlišným od nášho. Mal svoju mytológiu, dejiny, záhadno. V knihe bolo tabu pre Jacea použiť mobil, napríklad. No v seriáli sa nachádza celá "shadowhunterská policajná stanica" plná modernej techniky - obrazoviek, elektornických sledovačov a podobných vecičiek a čitetaľ pozerá že: WHAAT?, o tých potetovaných týpkoch nehovoriac... (koľko jej museli dať, aby im dovolila takto zhovadiť svoju knihu?)
Clary, neustále opakujúca mantru: hľadám svoju matku!, zistí kto je jej otcom, v podstate o ňom vie veľké nič, no chytí hysák, asi len z princípu. A vysvetlil jej vôbec niekto, čo bol ten "Circle?", bolo poriadne vysvetlené, čo sú to runy? Či máme si počkať? A teda hlavná hrdinka je len tínedžerská hysterka, ktorá zrejme rada kričí mená svojich drahých (a nie raz), či už : mama!, Simon! alebo Dot! a tvári sa pritom... neviem ako pomenovať ten face, či neutrálny/milý/zmätený /nevinný ale viem jedno: nedarí sa jej ho zahrať.
Jace sa snaži svojím sexy zvodným hlasom a krásne upravenou prehadzovačkou niečo Clary naznačovať už od začiatku... ale čo, to snáď vie len scenárista.
Simon, ktorý mal byť záchranným kolesom čo sa týka vtipnosti seriálu je tiež akosi mimo misu. Celýýý čas.
Izabela, ktorá mala predstavovať krásnu, ale drsnú bojovníčku, je síce krásna ale je tak milá, až sa jej divák bojí. Nymfomanka?
A fakt jediný kto nevypadáva zo svojej role je Alec, lebo Clary nemá veľmi v láske a priznajme si, že jeho pocity zdieľa väčšina publika.
Takže... v mojom prípade nešlo len o 40, ale o 80 minút strateného času.
Či budem pozerať? Keď už nebudem mať čo pozerať a zo zvedavosti, či ich niečo neosvieti.
A teda 10% aspoň za snahu...

Avatar uživatele
Effie.Em.Jay

4. března 2016

90 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
60 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 10 lidí

Proč ne?

Jsem velikou milovnicí knižních sérií z tohoto světa. Věřte mi. Film jsem nesnášela, na seriál se těšila, ale se zdravým rozumem. Přece všichni víme, že obrázková podoba se té knižní nemůže vyrovnat. Seriál je chytrej, propojuje základní sérii s příběhem Tess jemnými nitkami, kterých si všimne jen čtenář a zachovává si určitou úroveň. Nebudu tvrdit, že jsou tu nějaké extra herecké výkony nebo, že bych nevybrala herce líp, ale propána i tu knížku máme rádi kvůli příběhu a ne pro spisovatelský styl, který byl dost na hraně failu. Já tomu dávám šanci a zatím se mi to líbí natolik, abych to hodnotila kladně. Alespoň mám trochu nový příběh. Myslím, že přesná kopie knížky by mě nudila k smrti. :)

Avatar uživatele
liskulka.lida

11. února 2016

90 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
90 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 10 lidí

Zklamání

Zatím můžu říct, že seriál je horší než film. A kdo mi neskutečným způsobem vadí je hlavní hrdinka. Je hysterická, do všeho se vrhá po hlavě. Všichni do teď dělali všechno špatně, teď přijde ona- hvězda- a všichni si z ní mají sednout na zadek. Jakmile to neudělají, jsou špatní.
Tento seriál měl velký potenciál, bohužel většinu z něj tvůrci a hlavně hlavní postava, promrhali. Seriál je podprůměrný a já ho sleduji jen proto, že doufám v lepší díly, než které odvysílali do teď.

Avatar uživatele
caty

19. ledna 2016

90 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
90 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 10 lidí

no thank you.

Dobře, knihy znám jen díky názvu, film jsem neviděla.
Jelikož jsem se nudila, pustila jsem si první díl ale opravdu se žádné milé překvapení nekonalo. Myslím, že to celé kazí hlavně hlavní hrdinka, tedy Clary. Fakt je příšerná, hrát spíš neumí než umí. S ostatními je to trošku lepší, ale nedokážou to zachránit ani při největší snaze.
Pustila jsem si tedy díl druhý, ale to už jsem zatínala zuby při každé chvíli, kdy Clary promluvila a vlastně..cokoliv předvedla. Dokonce jsem měla i chuť začít čárkovat, kolikrát řekla "i have to save my mother" etc.
Druhý díl byl pro mě i dílem posledním, protože volnýho času sice mám dost, ale abych ho plýtvala koukáním na tenhle seriál, tolik zase ne.

Avatar uživatele
ari37

15. ledna 2016

90 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
80 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 10 lidí

Teen serial

Knihy jsem necetl (zatim), film jsem videl. Tohle mi neprijde zase nejake moc jine nez ten film. Herecke vykony nejsou nejake ohromujici, doufam ze se casem zlepsi - odpovidaji asi tak nezkusenym neokoukanym hercum vybiranym podle idolovskyho vzhledu nez podle talentu.
Myslim ze to neni spatne, ale obcas me irituje zcela nerealisticke chovani a dialogy (zvlaste u hlavni hrdinky). Specialne o zachranovani jeji matky a podobne. Tak nejak ji nic z toho co rika neverim a to neni dobre...
Ale treba se to casem zlepsi.

Nekdo tu rikal ze umi lepsi efekty na svym instagramu - no pokud umi tak mu gratuluji protoze se prave stal uzasne dobre placenym hollywodskym specialistou na efekty a navic nepotrebuje software od Lucase, ale staci mu free web. Jaka to kariera.

Obecne nic jsem od toho necekal takze me tam nic nezklamalo mimo tech par vseobecnych veci - a ty doufam behem prvnich par dilu zmizi.

Avatar uživatele
chisko6

4. února 2016

89 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
89 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 9 lidí

Velké zklamání

Knihy jsem četla, takže jsem byla docela zvědavá a natěšená. Bohužel po prvních dvou dílech musím řict, že tohle se moc nepovedlo.
Už když jsem viděla obsazení, byla jsem trochu zklamaná. Pořád jsem ale doufala, že mě třeba herci překvapí. No, nejlepší byl asi Alec a Magnus, ostatní nic moc.
Třeba se to ale zlepší a rozhodně bych chtěla do budoucna dát dalším dílům šanci.

Avatar uživatele
Adelle R.

16. ledna 2016

89 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
78 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 9 lidí

Překvapení. Dobré nebo špatné?

Mám za sebou první dva díly série a první dvě epizody seriálu. První, co vás zarazí, je zvětšený věk Clary, ale to se dá přežít. Výběr herců mě původně děsil, v seriálu mi to ale nepřijde tak strašné. Ještěrku z filmového zpracování sice taky nemám ráda, ale na Jace se hodil daleko víc - že vypustili hlášku o přirozeném blonďákovi, to jim neodpustím. Clary je hysterka, Simon ujde a Izzy se chová jako děv...víme co. Jedině Alec na mě jakž takž zapůsobil a stejně se mi na něm pořád něco nezdá. Tvůrci si ale z knih moc příklad nevzali, skáčou od jednoho k druhému, z Clary možná udělali ještě horší postavu, nevím. Ale čekala jsem něco daleko horšího. Zas tak strašný zážitek to pro mě nebyl, každopádně si pustím pár dalších dílů a uvidím...

Avatar uživatele
Annie97

10. února 2016

88 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
63 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 8 lidí

Velké šance

První díl byl opravdu katastrofický, ale přijde mi, že každým dílem je nedostatků míň a míň. Myslím, že producenti se jen snaží dostat přes část děje, která byla zfilmována. Pevně doufám, že se udrží nějaká ta sledovanost, aby byl důvod točit dál. Co se týče postav, Clary na mě působí moc ufňukaně, ale, budu se opakovat, je to každým dílem lepší. Podle mě se musí představitelka Clary jen otrkat a vžít se do role. Nemá přeci jen dostatek hereckých zkušeností, takže jsem si jistá, že když se seriál udrží, budou její herecké výkony časem uspokojivé. Se zbytkem postav nemám problém. Myslím, že je to velké zlepšení od obsazení ve filmu. Nicméně, děj mě velmi baví, četla jsem všechny knihy a svět Shadowhunters miluju. Těším se na další díly, na zpracování děje, který nebyl ve filmu a na zlepšování hereckých výkonů. Je pravda, že je v ději mnoho změn, které jsou občas velmi komické (mluvím například o Černobylu) a některé nelogické (změna Maureen nebo Luka), ale musíme to brát tak, že příběh nemohli udělat do puntíku stejný, a že některé změny provést museli. Časem si na ně zvykneme 

Avatar uživatele
Melody

28. května 2016

86 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
86 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 7 lidí

Pro masochisty

Jelikož jsem zjevně sebemrskačský sebevrah, ve víru asi 2 týdenní úchylky jménem The Mortal instruments (sakra, fakt mě to chytlo) jsem se odvážila jít do pilotu. Upřímně, asi nejpromarněnějších 40 minut mého života. Nefunguje tu zhola nic - obsazení, prostředí, efekty, dialogy - vypadá to jako parodie na nějakou rychloteen kravinu vycucanou z prstu. Předlohu bych v tom hledala jen stěží. (Ne)herci se snaží hrát, ale nevěřím jim ani nos mezi očima, vše je tak umělé jako jejich pochybný makeup.

Ne, tohle se fakt vůbec nepovedlo (btw. ono se někdy něco Freeformu (ABC) povedlo? :D) Fakt jsem zklamaná, jelikož mám s čím srovnávat .. sice jsem poprvé u filmu div nebrečela smíchy, jelikož absolutně neznalá ničeho jsem ani netušila, jak se která postava jmenuje, film mě navnadil na knihy, které pak dali filmu úplně nový význam. Film sice není žádné veledílo, ale oproti seriálu je to naprostý skvost - a především funguje vztahy a chemie mezi hlavními postavami, takže Lily a Jamie jsou zkrátka moji Jace a Clary :)

Takže pokud toužíte po sebetríznění, vzhůru do tohoto seriálu. Doufám, že jej brzo zruší a snad se dočkáme důstojnější seriálové či filmové adaptace (jsem skromná, asi by mi stačilo i pokračování stávajícího filmu).

EDIT po 1. sérii: Jako správný sebevrah nemám ráda předsudky a vlastně ani hodnocení jen na základě traileru či pilotu, tak jsem se pustila do "sebevražedné mise" a sledovala dál. Do 4. dílu to byl děs běs, potom se už konečně začalo něco dít a začala to být aspoň sranda. Jo, sledovat Daniela (Jace) a jeho ksichty je fakt strašný (a kdy si uvědomím, že po celou knihu i film to je má nejoblíběnější postava, je to k pláči), Izzy se ze začátku chová a vypadá spíš jak malá prostitutka, Alec je po chvíli neskutečně otravný (a o Clary se ani nezmiňuju, to je kapitola sama pro sebe). Z jakéhokoliv knižně alespoň trochu zajímavého nápadu udělali klišé + připočteme - li obvykle se vyskytující klišé, je toho prostě příliš - vše se děje na 18náctiny, Clary chytí do ruky LED mečík a jde zabíjet démony .. wtf?! A Valentýn v Černobylu (!) .. really?! Celé další díly jsou vykrádačky pozdějších dílů knih, především 5. dílu - opravdu nechápu, co tím scénáristi sledovali a o čem chtějí točit další série, ale budiž. Buď jsem si zvykla, nebo postava Simona, Magnuse a Aleca není až tak šíleně obsazená. Ke konci jsem se docela dobře bavila a pro nezaujatého diváka to může být fajn kulisa třeba k žehlení prádla, takže zvyšuji na 40%. Jo, a fakt mi vadí absence jakékoli hlubší chemie mezi představiteli Clary a Jace, je to suché. Velké zklamání.

Avatar uživatele
Lenka Judinová

23. ledna 2016

86 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
71 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 7 lidí

Dajte McNamaru preč!

Celú sériu šiestich kníh som dočítala cez letné prázdniny a ako oznámili, že na svet príde aj seriál od nadšenia som skákala. Film Mortal Instruments ma absolútne nebavil, či už hercami (hlavne hercami) alebo vývojom príbehu. Tak som dúfala, že seriálom si napravia meno. Prvá "podpásovka" prišla s menami hercov. Jedno veľké sklamanie, ale stále tam bola nádej, že ma prekvapia.
Prvé dva diely sú za mnou a čo vravím? Veru, nič moc. Tak po poriadku. Herecké obsadenie: Clary, zle zle a ešte raz zle. Herečka je otravná, ujačaná, nevie hrať a ukázať poriadne emócie. Už od prvého momentu jej neverím ani nos medzi očami. Ale aspoň má poriadné ryšavé vlasy ako aj Clary v knihách. Jace, je určite lepší ako Clary, ale príde mi že sa snaží možno až príliš? Niečo poviem, nech som "cool" a hotovo. Whatever he's selling, I'm not buying. Izzy, herečka je krásna, možno až príliš. Ale jej hranie nie je až také zlé, takže má bod k dobru. Najlepšie hodnotím jednoznačne Magnusa a Aleca. Magnus je presne to čo som si vždy pri čítaní kníh predstavovala. Strela do čierneho a Alec je skvelý, neprístupný a pritom očarujúci.
Samotný dej je podľa mňa príliš rýchly, nedomyslený. Snažia sa toho napchať čo najviac do jednej epizódy ale niekedy je lepšie spomaliť. Začiatok teda veľmi neohúril, tak som zvedavá ako ďalej. Pozerať budem pozerať, už len kvôli vzťahu Magnusa a Aleca ale veľmi dúfam, že sa na scéne ukáže aj Sebastian a príbeh sa možno zlepší. Uvidíme zatiaľ dávam slabých 40%.

Avatar uživatele
eliska krejci

15. ledna 2016

86 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
100 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 7 lidí

Rozpolcená

Knižní sérii miluji. Je svižná a chytlavá. I ten film se mi líbil ( většině lidí ne, což moc nechápu ). Od seriálu jsem si hodně slibovala, díky neomezené délce stopáže mohli děj z knihy zpracovat mnohem detailněji a více se věnovat každé z postav. A popravdě jsem ze seriálu mírně zklamaná, není podle mě ani zdaleka tak kvalitní. Hlavní hrdinka není žádné herecké eso a ani Jaceho vystupování mi zrovna nesedlo ( a Valentina po... úplně ). Dost váhám, čekala jsem o dost víc. A tak jedinými aspoň trochu sympatickými postavami zůstávají Simon, Isabelle a Magnus.

Avatar uživatele
Sparkles 001

28. ledna 2016

85 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
69 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 13 lidí

Má cenu koukat dál?

Jsem docela fanynka knížek Mortal Instruments, viděla jsem dokonce i film a docela mě do půlky i bavil, ano konec byl hodně přitažený za vlasy,ale hlášky které tam padnout měli tam byli.Celkově film šel docela časově s knížkou(krom toho konce) Ale seriál? nejdřív jsem si říkala jó třeba to bude boží. No ale všichni víme jak to dopadlo. Podle mě tam dosadili tu herečku jen proto že je přirozená zrzka, jiný důvod prostě nevidím. Herecký výkon vlastně žádnej, když tam v prvním díle omdlela zlomila se jako prkno a tedka pořád:"musím zachránit svou mámu", "musím zachránit Simona". Jace se mi libí vzhledově a hraním je jen o kapku lepší než Clary. Každopádně ten seriál nejde časově po sobě tak jak by měl, v tom filmu to alepson dávalo smysl ale tady? Prostě jsem hodně zklamaná a koukám na to jen kvůli Alecovi a možná i kvůli Izzy a Magnusovi.

Avatar uživatele
reallyreallychildish

13. ledna 2016

83 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
70 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 23 lidí

Sestup do pekla je snadný...

...a tomuhle se povedl vážně velmi rychle. Uznávám, že lidé, kteří znají a milují knižní předlohy, jsou často neobjektivní vůči filmovým/televizním zpracováním, protože přece jen každý z nás má jinou představivost a vážně není možné, aby se tvůrci trefili každému do vkusu, ale tady je vážně skoro všechno špatně. Bohužel.
Když pominu pro mě nesnesitelnou hlavní představitelku, jejíž herecké umění mi přijde vážně groteskní (a to jsem ten typ, co obvykle herecký um moc posoudit neumí, ovšem tady je to tak do očí bijící, že to vidím i já), u všech ostatních by se možná nějaký potenciál dal najít a časem bych si dané herce mohla s postavami ztotožnit. Snad bych mohla i odhlédnout od toho, že některé postavy mají oproti předloze pozměněný charakter apod. (ehm, Luke, ehm, Valentýn). Ano, to se stává, a pokud to v rámci "nového" příběhu funguje, jsem ochotná se s tím smířit.
Čeho je ale vážně velká škoda, je nevyužití potenciálu knižní mytologie. Asi jsem prostě čekala nějaké důkladnější představení toho světa, než jedinou větu "All the stories are real." To se prostě jen narychlo odbylo a nevíme skoro nic.
Celkově se mi zdálo, že tam spousta věcí moc nefunguje, vtipy mi nepřišly vtipné a jako celek mi to nesedlo. Jak už jsem psala výše, možná jsem moc kritická jakožto fanoušek knih, na druhou stranu tady z toho mám vážně pocit, že se autoři snaží jen vytřískat prachy ze jména a zbytek si dělají podle sebe.
Viděla jsem dva díly a víc jich vážně nedám, no protože jsem hodná duše, hodnotím 30%.

Avatar uživatele
Peťulli

25. března 2016

83 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 6 lidí

It is not as bad as they told me.

Jak na to tak koukám, tak vidím v podstatě samé kritiky hlavní hrdinky. Katherine, sice není úplně nejlepší, ale každý jednou začínal. Díl od dílu se zlepšuje, a tak jako každý kámen musí být nejprve dlouhou dobu opracováván, aby z něj byl diamant, uvidíme, co se z naší milé Clary vylíhne. Neberte to špatně, nikomu neberu právo na svůj názor, ale právě čtete ten můj, tak co?

Seriál má dobrý hudební podklad, a nejenom McNamara, ale všichni herci se díl za dílem zlepšují. Je to ojedinělé téma. Seriál má potenciál, tak uvidíme jestli ho využije naplno, a nebo ne.

První série se mi zdá celkem taková zrychlená. Jakoby hned do prvního dílu chtěli nacpat úplně všechno. V podstatě tam nacpali celou první knížku. Čekala jsem, že to bude trochu pomalejší, přece jen jde o seriál. Trochu jsem se bála, aby to nebylo z důvodu, že tvůrci si myslí, že se Lovci stínů druhé série nedočkají. Ale opak se stal pravdou, a my se můžeme těšit na druhou sérii tohohle seriálu. Knížky jsem četla všechny, a viděla jsem i film. Jsem jedna z těch, kterým se film líbil. Úplně jsem si zamilovala Lily v roli Clary, a potom se mi horko-těžko zvykalo na Katherine. No není tak špatná jak se povídá. No ale znáte to. Jeden začne šířit pomluvu, a druhý už jen čeká u každého dílu, kde zase ta "uječená kráva" udělá další jejich takzvaný přešlap.

Uvidíme co nás potká ve druhé sérii. Třeba tvůrci zpomalí. O zrychlení ani nepřemýšlím, protože nevím co by jsme viděli v díle 2x02. :D

Seriál jsem si oblíbila, a tak budu jako obvykle vyčnívat, a dám víc než průměr ;)

Avatar uživatele
Triiciiie

23. ledna 2016

82 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
82 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 17 lidí

Já mám sen...

...že nějaká dobrá duše jednou kvalitně zadaptuje Shadowhunters, protože na to co se doteď hraje ať už v kině nebo v televizi se nemůže koukat snad ani ta největší fanynka Upířích deníků a jim podobných fantasy seriálíků. První tří knihy jsem četla když mi bylo asi 15 a tak Vám můžu říct, že se jedná o* naprostý výsměch nejen celému žánru ale hlavně původní látce.
Moje teorie je, že si scénáristé, místo přečtení všech knih ty knihy rozpočítaly a každý si přečetl pár náhodných částí a pak z toho slepily seriál s jistotou, že ty teenagerky* přeci budou sledovat cokoliv v čem jsou upíři a atraktivní siláci co zachraňují svět a nevinnou, mladou hrdinku, ve které se všechny ty holky vidí. Kéž by ale odklonění se od knih bylo tou jedinou vadou na kráse.
Z filmu jsem viděla celkově tak tříčtvrtinu, z toho půlku celou a ten zbytek jsem proskákala jen aby se neřeklo, a byla jsem z něj hodně zklamaná. Když jsem viděla trailer na seriál, tak mi bylo jasný, že to nebude žádná výhra, ale nikdo nemůže být tak levý*, aby podělal* úplně všechno, že. A teď si představte, že ten film je minimálně o dvě třídy víš než seriál. Z pilotu jsem statečně přetrpěla celý dvě minuty.
Někdo měl výborný nápad, že za hlavní hrdinku dosadí slečnu, co vypadá jako leklá ryba s parukou a z toho atraktivního siláka udělají začínajícího kulturistu bez krku. Všichni si budou dělat dočasná tetování tužkou se svítícím krystalem, formaci ke sledování démona přeberou letícím husám a ulice bude vypadat jako z papundeklu. Dvě minuty stačí a uděláte si obrázek o to jak asi vypadá těch zbylých 43. Dál bych se tu klidně mohla rozepsat o všech těch "malých odchylkách" od kniha ale 1. už jsem dnes tímto tématem ztratila dost času a za 2. Vám nechci nic vyspoilovat, protože pokud máte o tuhle látku opravdu zájem, hned v pondělí si skočíte do knihovny a pujčíte si Město z kostí.

*Snažila jsem se nepoužít žádné sprosté slovo, ačkoliv jsem jich na mysli měla hned několik.

Avatar uživatele
Wajny

15. ledna 2016

80 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 10 lidí

Jsem zvědavá na pokračování.....

Jsem velký fanda celé knižní série - Nástroje smrti. Když jsem se dozvěděla, že bude seriál, byla jsem nadšená. Z filmu jsem totiž nebyla moc nadšená - nelíbil se mi představitel Jace. U seriálu mám opačný problém - nelíbí se mi představitelka Clary - zdá se mi moc mladá, naivní, rozmazlená a moc roztomilá. S ostatními představiteli jsem spokojená - hodně se mi líbí Alec, kterého jsem si přesně takhle v knize představovala.
Myslím, že nikdo nemůže počítat s tím, že seriál bude přesně podle knižní předlohy - hlavně si myslím, že každý si v knize představoval někoho jiného a scény, tak pro každého můžou vypadat odlišně.
Po prvním dílu jsem se seriálem spokojená, ani mi nevadí změny, které nejsou nějak ohromné (Luke, Mauren). V jediné, co doufám v dalších dílech bude, že Clary se trošičku „obrní“ a nebude taková „křehká“.
Po druhém díle musím svoje hodnocení snížit, představitelka Clary (McNamara) se nezlepšila - zlatá Lili Collins.

Avatar uživatele
Miyu

28. ledna 2016

80 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
80 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 5 lidí

Démoni mají rádi blondýny.

Knihy jsem sice nečetla, ale viděla jsem film, který mě docela zaujal a byla jsem nadšená z toho, že seriál vyjde. Bohužel, spolu s pilotem se snesla vlna negativním komentářů a já po traileru moc nevěděla, jestli to stojí za to a stále to odkládala. Nakonec jsem na doporučení kamarádky řekla, že tomu dám šanci. Po prvních minutách seriálu jsem věděla, že mi hlavní hrdinka Clary vůbec nepřiroste k srdci a nebudu ji mít ráda - pro mě typické vyobrazení uječené teenky, která potřebuje zachraňovat. Jace měl nejspíše být něco jako lamač dívčích srdcí, působil ale spíše dojmem 'na tohle jsem moc hustý a drsný'. Co mě potěšilo, stejně, jako spousty jiných lidí, byla Isabelle s Alecem a Magnus. Přijde mi, že tihle a další troška herců si svojí roli opravdu užívají.

Seriál mi zatím přijde docela zmatený, některé části jsou trošku nevysvětlené a tudíž se divák musí zamyslet, co tím chtěl vlastně autor seriálu naznačit a dokázat.. Nicméně, po třech epizodách ještě nechci seriál pouštět k ledu, doufám, že dostane nějaký hezký rozjezd a příjemně nás všechny překvapí.

Avatar uživatele
Exie

14. ledna 2016

79 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
63 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 19 lidí

Není to tak špatné, jak si každý myslí.

Každý má bezesporu odlišný názor na adaptaci z knižní předlohy, či filmu. Ti, kteří zejména dávají přednost knize a nejsou moc objektivní vůči filmovým/televizním zpracováním z důvodu změn,odlišností,odchylkám,apod. S tímto se bohužel nedá nic dělat a je pochopitelné, že lidé jsou z tohoto prostého důvodu otrávení.
Knihu jsem každopádně nečetl,avšak viděl jsem filmovou adaptaci, s kterou jsem byl nadmíru spokojený. Co se týče seriálů a zejména Pilotu, tak jsem spokojen. Přijemná atmosféra s slušným tempem, hudba je pronikavá, moderní a celkově velice slušný výběr.
Pokud je seriál podle knižní adaptace, tak v dané míře požaduji, aby to nebyla nemastná, okoukaná, očtená kopírka knihy.
S hereckým obsazením si nelámu hlavu, očekával jsem víc. Zda jsem spokojen/nespokojen, nevadí mi.
Uvidíme, jak se to vyvine dál, ale pro odreagování/oddychovku to může být pro mnohé z vás dobrý výběr.

Avatar uživatele
peitho

16. ledna 2016

77 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
62 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 13 lidí

fajn oddechovka

Zjišťuju, že jsem asi divná, protože mě představitelka hlavní role nevadila a Jace je rozhodně lepší, než ve filmovém zpracování. Knihy jsem zatím nečetla, ale asi to napravím. Zatím po pilotu pro mě super oddychovka, která je fajn, když to neberete příliš vážně. Určitě si pustím i další díly a uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.

Avatar uživatele
channina

15. ledna 2016

77 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
77 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 13 lidí

Že by komedie?

Mno, četla jsem všech šest knih, viděla jsem film a teď i dva díly seriálu. Knihy byly oddechovka, četly se dobře. Pak jsem viděla film a byla jsem poměrně zděšená. Ale to, co předvedli s těmi dvěma díly seriálu, je vážně něco. Nečíst knihy, tak se v tom světě kapku ztrácím, nemluvě o tom, že dialogy jsou děsně stupidní, hlavní hrdinka strašně afektovaná a Izzy bych praštila. To, co provedli s Lukem a Hodgem nepobírám, když se objevil Valentýn v Černobylu, musela jsem se smát, už jsem jenom čekala, že bude mít dvě hlavy. A Institut? To má být co?
Ironicky se mi nejvíc líbili Alec a Magnus, kterých jsem se po přečtení obsazení nejvíc bála. Takže asi tak.
Pokud jste mysleli, že první díl je nic moc... druhý je bohužel ještě horší. Ale ještě pár si jich pustím, páč jako komedie by to celkem šlo :D

Avatar uživatele
Timi

16. ledna 2016

75 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
67 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 12 lidí

Dvakrát hurá pre tvorcov seriálu, ktorí pravdepodobne čítali len anotáciu knihy a zoznam postáv...

Séria kníh patrí medzi moje obľúbené, preto každé jedno spracovanie si pozriem. Už film nebol nejako bohvie ako dobrý, ale toto bolo ešte horšie.
Keby som nečítala knihy, tak by som bola poriadne zmätená, lebo vysvetľovanie bolo hrozné. Herecké obsadenie nekomentujem, ale ich výkon bol skratka tragický - až na Simona, ktorého výrazy na jeho tvári boli fakt úžasné (vždy som dostala záchvat smiechu, tie si všímajte, stoja za to) a Valentina, ktorého šialený kráľ z Reign (Alan van Sprang) skvelo zahral. Efekty boli desné. A dej, no ten sa tak odlišoval od knihy ako sa len mohlo. Nielenže (skoro) všetky postavy boli úplne iné (Luke ako černoch a policajt, to vážne?), ale aj plno pridali. Zmenili miesta (rozpadnutá nemocnica v New York a Černobyl majú teda sakramentsky ďaleko) a také veci, ktoré nemali, pretože tie neskôr budú naozaj dôležité. Oni proste kašlali na všetko a všetky udalosti si vytvorili po svojom. To ma tak vytočilo. Ale priznávam, že som sa niekedy na tom veľmi dobre zabávala (aj preto to "vysoké" hodnotenie :D) No smutné je, že som sa nesmiala na hláškach, ktoré z knihy zostali, pretože Dominic Sherwood ich povedal ako polomŕtvy. Táto séria je jedna z najvtipnejších (vďaka autorke a postavám ako Jace a Simon) a oni to takto pokazia.
Aby som toľko nekritizovala, tak vám poviem, že úvod, kde naháňali démona a išli do klubu Pandemonium, bol veľmi dobrý. A niekedy aj výber pesničky dokázal zlepšiť scénu :)
Budem to pozerať aj ďalej, pretože chcem vedieť, ako pohrali s niektorými udalostiami a informáciami z kníh. To bude zábava :D

Avatar uživatele
Cara-wolf

5. února 2016

75 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
75 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 8 lidí

Co to je?!

Na tento seriál jsem se skutečně těšila, neboť jsem četla knížky a moc se mi líbily. Dokonce i film se mi líbil, ale toto? Obsazení hlavní hrdinky- strašné! Alec a Magnus jsou ztvárněni dobře (asi tak jsem si je představovala).
Jinak mě nic moc nenadchlo spíše naopak. Na tento seriál bych se možná koukala před pěti čtyřmi lety a ani tehdy by mě nenadchlo. Proto jsem se rozhodla tento seriál brát tak, že z knížek vzali jména a možná obsah (pokud vůbec, protože přes druhý díl jsem se nedostala).

Avatar uživatele
Pepka

4. února 2016

75 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
75 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 8 lidí

I film byl lepší...

Když jsem se si přečetla, že se chystá další zpracování Shadowhunters, začala jsem doufat a myslím, že to byla největší chyba.
Upřímě nedokážu jinak říct co je na seriálu špatně, kromě toho, že asi všechno. Nejvíc bych ale asi zdůraznila výkon hlavní hrdinky, kterou po třech epizodách ze srdce nesnáším. Její "pro svojí matku udělám vše" a "všichni kolem umírají" fňuky (promiňte mi to slovo) jenom přibívají na četnosti a nutí mě ze srdce si přát, ať už je konec. To, že je Alec takový jaký je, pro mě není žádným překvapením, především protože jeho postava ani v knize nedosahovala valných kvalit.
A i když byl film velkým zklamáním, v celku mě rozhodně zaujal více.
Pak už se jenom ptám, proč si vždycky přece jen pustím další díl.

Avatar uživatele
kokoska25

26. července 2016

75 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 4 lidé

Proč ne...

Musím přiznat, že mě seriál velmi překvapil. Než jsem viděla první díl tohoto seriálu, přečetla jsem všechny knížky, podle kterých byl natočen a musím říct, že mě seriál vůbec nezklamal. Bylo hezké vidět, že to bylo pojato jinak než v knížkách a ve filmu.
Samozřejmě mám malé výhrady, třebaže autoři seriálu opomenuli to, že bílá barva se podle Casandry Clare používá při pohřbu, ale to není zas až tak velký prohřešek :-).
Dle mého názoru je seriál velmi zdařilý a doufám že bude i nadále pokračovat.

Avatar uživatele
misulka78

18. ledna 2016

75 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
75 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 4 lidé

No... no.

Knihu jsem četla, ale musím uznat, že mě moc nebavila, tak jsem si řekla, že dám šanci seriálu. Ale to jsem doufala, že ti herci BUDOU UMĚT HRÁT. Viz. Clary. Hezky se na ní kouká, ale její neustále překvapení mi tak trochu leze krkem. Izzy je skvělá. Jace ujde. Simon... kde toho našli? A proč mu dali ty hrozné brýle? Ale musím uznat, že to docela odsejpalo. Uvidíme, co z toho bude.

Avatar uživatele
Dejna_91

15. ledna 2016

73 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
64 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 11 lidí

Ukázky jsou stejně špatný jako seriál

Jako první jsem viděla film, který mě poměrně zaujal a proto jsem si přečetla i knihy. Takže narozdíl od ostatních film se mi líbil. Už v trailerech jsem si říkala vypadá to tragicky. Ale jako fakt fuj. Efekty děs běs, ale nejhorší je hlavní představitelka. Snažila jsem se to brát hodně nenáročně, být tolerantní. Ale prostě neumí hrát. Ostatní mi přišli v rámci možností celkem v pohodě. Plus za vkusný soundtrack. Edit: druhý díl je lepší než první, ale pořád nic moc.

Avatar uživatele
PHochmannova

23. února 2016

71 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
57 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 7 lidí

Horor

Drůza a děs. Seriál mě sice hodně zajímal, ale čekala jsem ho tak o 60% lepší.
Mám neskutečný odpor k hlavní hrdince. Všichni jí chválí za něco, k čemu se dokopávala půl hodiny.
Zbytečně na všechny útočí, dělá "hustou" a je uječená.
Navíc, Jace a Clary? Čekala bych mezi nimi nějakou magii, napětí, jiskření. Ale už ve druhém díle to vypadá, že se málem políbí a vše jde moc rychle.

30% dávám jen za některé herecké výkony a možná za hudbu a efekty.

Avatar uživatele
EmmiaPalmer

23. ledna 2016

71 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
86 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 7 lidí

Hunters?

Kniha i film byly celkem dobré, ale seriál? Kde navíc je hlavní hrdinkou naprosto zrzavá holka, která vypadá jako "slečinka", která se bojí umazat si ručičky...
Doufejme, že alespoň něco zvládnou ti ostatní. Nebylo by na škodu pokračovat s dějovou linkou tam, kde skončil film/kniha.
Pokud vás zaujalo téma tohoto seriálu, rozhodně Vám doporučuji se podívat spíše na film...

Avatar uživatele
IcePrincess

20. ledna 2016

70 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 10 lidí

Dobrá broskvovina.

Film s vrchní obočařkou Lily Pidloočkou Obecnou (omluvte toto přirovnání, ale slovy nedokáži popsat, jakou mám na tuto herečku alergii) jsem neviděla, ani knížku nečetla, nicméně jsem si řekla, že mi neuškodí oddechnout si u nějake blbinky, protože aspoň nebudu mít tendence seriál srážet v porovnání s originálem (to jsem si aspoň myslela) a takovou Violettu považuji za krásně nevinnou zábavu, takže jsem do sledování Shitohunters nešla s velkým očekáváním.
Katherine McNamara se umí se oblékat, ale její hraní se rovná levelu Kristen Stewart improvizuje ve tmě. Jsem ráda, že nejsem jediná, komu tato herečka hned nesedla. Ta holka neumí říct jednu větu, aby člověk nepoznal, že je to jen naučená fráze. Její mimika působí hrozně otravně, ovšem je to blaho oproti tomu, jak protivný má hlas. Nechápu, jak se k té roli dostala, ale mám tušení, že to bylo díky tomu, že byla ochotná si obarvit vlasy na ten nejhorší odstín zrzavé.
Další věc je, že seriál se snaží jako ten typ seriálu kde je akce, tajemno, napětí v takovém množství , že se do toho člověk zažere, ale ty snahy o fantasy, které chtějí tím prostředím proměnit i v lehké sci-ffi, to je snad ten nejubožejší pokus, jaký jsem kdy viděla. Tady je všechno hrozně úměle vyvolané.

Dále tu máme tu citlivého hosánka a radoby vtipného nagelovance, což je v takovýchto teen seroších pomalu alfa a omega. Kupodivu mi se mi z pohledu na ně nevařila krev.
Jen mě celkem rozesmálo, jak všichni superfrajeři mají na sobě víc make-upu než slečny, které jim stojí po boku.

Pak je tu výraznějši Isabella, která pro mě jako jediná nebyla taková katastrofa, ale mě i docela sympatická postava.

Co více říct, já se tím dál nehodlám mučit, pro mě to prostě není. Někdo v tom uvidí jakésy kouzlo, já bohužel né. Dejte mi klidně, že můj názor ultra nekvalitní a striktně s ním nesouhlasíme, ale já nějakým hlubším bádáním opravdu nebudu ztrácet čas, holt mi vychvalování něčeho co se mi hnusí moc nejde, nejsem politik. Peace.:-)

Já se vrátím ke svým seriálovým jistotám u který vím, ze mě baví, než čekat, zda se tento seriál zlepší.

20% dávám z čistého soucitu nad tím, jakou tomu dělali megareklamu a pak vybalili tento blivajs.

Avatar uživatele
Veja96

13. ledna 2016

67 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
75 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 12 lidí

...

Nejprve jsem byla nadšená, že se pokoušejí o napravení toho, co bylo napácháno ve filmu. Už v prvních chvílích, však přišlo sklamání.
Vždyť proboha, institut byl téměř opuštěné místo a ne nějaká centrála, kde je rušno. Ze Simona udělali zpívajícího blbečka. Herec, který hraje Valentýna si nedal moc práce, aby vypadal, že je v tom ponořený.
Nejvtipnější jsou pro mě snad mizející runy. To mě opravdu pobavilo. Přehlédněme fakt, že vypadají jako by je někdo namaloval pastelkou.
Taky je dosti patetické hned zasadit mezi Clary a Jace to fyzické napětí, které mezi nimi je. Je to laciné a čtenáři, kteří četli ví, že na začátku mezi nimi sice nebyla přímo nenávist, ale že by se měli v lásce, se říct nedá.
I přes tohle všechno jsem bohužel měkota a dám seriálu šanci. Ještě by se mohl stát zázrak a ti lidé tam nahoře by se mohli vzpamatovat...Nepravděpodobné, ale stále doufám :D

Avatar uživatele
petr_k_cz

24. ledna 2016

67 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
67 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 9 lidí

Zklamání

Knižní sérii jsem nečetl, takže do porovnávání se pouštět nebudu, ale pokud jde čistě o seriál, tak jsem dost zklamaný. Herecké obsazení je mizerné, hlavně postava Clary v podání Katherine McNamara mi přijde extrémně nesympatická a její volba musela probíhat stylem "dáme tam hezkou mladou zrzku a bude z toho super seriál".
Celkově mě začíná unavovat ten zajetý styl seriálů, kdy obyčejná holka (většinou v 18-ti) zjistí, že není obyčejná, potká záhadného kluka a bude zmítána vnitřním bojem jestli si vybrat jeho nebo svého dlouholetého kamaráda, který ji tajně miluje, a někde na pozadí poběží nějaký příběh, aby se neřeklo.... a je úplně jedno jestli je to upírka, lovkyně démonů nebo Brenda z Beverly Hills. Ale chápu, že takhle přitáhnout i diváky, který by jinak tenhle žánr netáhl. Mě to ale bohužel spíš odradí.

Avatar uživatele
Katusloveyou

28. října 2016

67 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
33 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 3 lidé

Překvapení

Jsem jedna z těch, která před shlédnutím seriálu četla knihy - jsou to také jedny z mých oblíbených. Filmem jsem byla velmi zklamaná - nesympatičtí herci, pro mě nezajímavé zpracování atd. a proto jsem se původně chtěla vyhnout i seriálu. Avšak pak jsem si prohlédla obsazení a všimla si pro mě starých dobrých známých tváří - Doma a Harryho. Tak jsem se tedy rozhodla stáhnout si prvních pár dílů a zkusit, jestli mě to zaujme, nebo ne.

Zaujalo. Co překvapilo i mě samotnou, bylo, že se mi dost líbí i to, na co většina lidí, která četla knižní předlohy nadává - aneb fakt, že si seriál ke knihám pouze "přičuchl" a pak se vydal svou vlastní cestou. I když ano, v některých věcech bych si přála, aby se knih drželi - např. to, jak uvedli Meliorna... nejsem si jistá, že pokud se budou v dalším pokračování držet knih, ho dokážu nenávidět, tak jak bych měla. Ale na druhou stranu se mi poměrně líbila celá zápletka s Lydií (i když ano, přiznávám, stálo mě to hodně nervů).

Něco málo k postavám/hercům:
-Clary: Naprostá většina sledujících ji, jak jsem zjistila, nemůže vystát. A ano... herečka mi nepřipadá jako jedna z nejlepších, ale podle mě by to mohlo být i mnohem horší (Avšak jestli je tu jedna věc, kvůli které asi rozbiji obrazovku, tak je to, to jak pokaždé stojí s pootevřenou pusou. Ano já chápu, že to má působit sexy či co, ale PROSÍM tohle NE. Nenávidím to i v reálu, ale na té obrazovce je to snad ještě horší.). Pro ty co četli knihy - musíte si uvědomit, že Clary je tak trochu nepříjemná (či jak to nazvat), i tam - hlavně ze začátku. Jen si říkám, že by tvůrci mohli Clary do druhé série aspoň maličko více zrealizovat, v seriálu občas působí jako postavička z nějakého Simonova komiksu.
-Jace: Ach ano... Dominica jsem si oblíbila již dávno před seriálem - jeho cover k písničce "Plane" jsem slyšela opravdu hodněkrát a jeho podání Christiana ve VA bylo také skvělé. Občas má sice slabší momenty, ale myslím si, že jako herec je většinou poměrně uvěření-hodný. Líbí se mi také fakt, že se tvůrci rozhodli nechat ho "vyměknout" mnohem dříve, než v knihách. Jen by občas opravdu mohl trochu více myslet na Aleca... A ano, většina lidí si myslí, že Jamie (z filmu) se na roli Jace hodí mnohem lépe, ale... já si nikdy opravdu nedokázala představit Jace s úplně dlouhými vlasy i přes to, že je tak popisován, takže tady tvůrce opět chválím (plus - Jamie mi nikdy nebyl úplně sympatický).
-Simon: No... u Simona se moje pocity vůči němu střídají opravdu z minuty na minutu a to jak v knihách, tak i tady. Ale zas si myslím, že Alberto se se svou úlohou vypořádává poměrně slušně - musíme vzít v potaz fakt, že je to vlastně ne-herec. Jen opravdu doufám v tvůrce, aby zničili jeho snahu o Clary co nejdříve... s tím už začíná být opravdu, opravdu, opravdu otravný. Snad se to změní příchodem Mayi (i když se na ní vůbec netěším).
-Isabella: Tady mohu jen sklopit oči k zemi a červenat se. Tohle je totiž přesně ta Izzy, která se zjevuje v mojí hlavě během čtení. Také se mi líbí, že její vztah s Clary je mnohem otevřenější než v knihách.
-Alec: Opět to samé, co u Izzy. Lightwoodovi prostě zmákli vý-teč-ně. Sice mě mrzí, že Matt nemá modré oči, ale co naděláme. Matt je nejenže velmi sympatický (ano, ano... nebudeme si lhát), ale i jako herec prokazuje své kvality. A ano, vždy jsem měla ráda Alecovu povahu celkově...
-Magnus: Má oblíbená postava. Co víc dodat? Harry je prostě profesionál, opovažuji se říci, že nejlepší herec na place. Tady opět tvůrci měli velmi šťastnou ruku. Ještě ke všemu jeho šatník... sice to není nic, co bych si na sebe někdy vzala, ale je to přesně to, co to být má.
-Luke: Skvělý ochranitelský otec/neotec. Sice to není přímo ten brýlatý "starší Simon" jak by měl podle knih působit, ale mě to nevadí.
-Jocelyn: Uvidíme, jak se k ní tvůrci zachovají... Zatím mě zaujalo hlavně její mladší já.
-Valentýn: Zatím dobré. Tvůrcům se daří - nenávidím ho.

Když to vezmu kolem a kolem, opravdu to není tak zlé. Sice má seriál spoustu nedokonalostí, ale když uvědomím, jak špatný rozpočet na první sérii měli - vyrovnali se s tím velmi dobře. Zatím je mé hodnocení 80% (dobře, z velké části kvůli provedení našeho úžasného shipu - Malec!) a opravdu doufám, že po další sérii to tak zůstane, seriál bude jen stoupat a nenechají tento skvělý námět zničit a zetlít v propadlišti dějin. Uvidíme...

Avatar uživatele
Nicole98

17. července 2016

67 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
33 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 3 lidé

Malec

Popravdě prvníma 3 dílama se musí člověk prokousat a v 4dílu konečně začne být něco zábavného. Magnus. Magnus je snad nejlepší postava. Celá postava má šmrnc co mě nutí se koukat na celý seriál. On a Alec je jediný důvod proč koukat ale že to stojí za to. Nějak překousnout Clary a Jace a dostanete se k těm lepším jako Izzy nebo Simon. Takže doporučuji jen kvůli užsnýmu výkonu Harryho v podobě Magnuse který dokáže pobavit a totálně vykoleného Aleca (zezačátku ta postava nic moc ale díky Magnusovi se Alec posunul a opravdu paráda) Izzy a Simona. Takže pro mě bude jen +když seriál získá více fanouškou to znamená více scén Malec a jsem šťastná :D

Avatar uživatele
Patricius

14. ledna 2016

65 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
60 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 20 lidí

Pozor: Vyvoláva dávenie, nevoľnosť a nechuť k životu...

Neviem čo k tomu viac dodať. Samozrejme čítal som knihy, ale vždy keď idem pozerať niečo podľa knižnej predlohy, tak to beriem s rezervou, ale toto? Herecké výkony tak chabé, že ja zahrám lepší výkon u lekárky keď potrebujem aby ma vypísala na PN. Dialógy snáď písal pologramotný scenárista, ktorý mal predtým na starosti seriál Báječní a bohatí. Efekty viem lepšie robiť s fotkami na Instagrame a... a... a... Nejdem sa rozčuľovať, škoda reči, to mám za to, že sa na niečo teším a potom to spacká niekto, kto chce zhrábnuť prachy iba na mene knihy a seriálu venuje minimum. Nechápem ako toto prešlo.
Rada pre tých, ktorí sa tešili, čítali knihy alebo len dostali nápad pozrieť si niečo z tohto žánru: Nie, nerob to! Pre tvoje vlastné dobro. Nie!
10% dávam len preto, že som si povedal, že tento rok budem menej negatívny (pravdovravný) a oceňujem nápad natočiť seriál podľa nejakej knihy (no nie tento a nie takto)

Avatar uživatele
calla

13. ledna 2016

60 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
45 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 20 lidí

kdeže..

Nerozumiem prečo to nazvali Shadowhunters, keď z knižnej série ponechali len mená postáv a lokalitu. Cassandre museli veľmi štedro zaplatiť, že dovolila, aby pod toto nacapili jej meno.
Herci na fotkách nevyzerali tak katastrofálne, ale už pri prvých scénach im chýba akákoľvek charizma.
Z Inštitútu sa stala centrála Shieldu a to je len jedna z vecí, ktorá sa nezhoduje s knižnou predlohou, ktorú zjavne scenáristi odhodili do koša v momente, ako ju chytili do rúk. Čo urobili s Lukom a Valentínom ma najviac pobavilo, nehovoriac o tom, že zabudli na všetku skvelú mytológiu sveta, ktorú Cassandra vo svojich knihách vytvorila.
Videla som len prvú časť, ale som fanúšikom kníh a toľko zmien, čo tam porobili mi bohate stačilo, aby ma to odradilo od ďalších častí.
Pre vlastné dobro sa pokúsim na týchto 40 minút zabudnúť a budem predstierať, že existuje len film, lebo to je jediné pozitívum, ktoré som na tom našla.

Avatar uživatele
hlupec

15. ledna 2016

60 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
70 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 10 lidí

Nedokoukala jsem ani pilot

A to se mi snad ještě u žádného seriálu nestalo. Tady jsou jen trapné herecké výkony, vesměs nezajímavé obsazení, absolutně směšné efekty (ne vážně, to si z nás jako dělají pr....). Jediné, co bych zmínila jako klad je celkem sympatická hlavní hrdinka a občas vtipný nejlepší kámoš.

Takže radím: nekoukejte se na to:) Pokud se na to kouknete, mějte očekávání tak nízká, aby vás to mohlo jen mile překvapit;)

Avatar uživatele
justynajohnson

4. února 2016

58 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 12 lidí

Shadow

Něco takového jde prostě samo,samo se to poslouchá,samo se na to kouká a úsměv na tváři nezmizí celých 42 minut.
Už po pár minutách prvního dílu jsem věděla,že mám o jeden seriál ve watchlistu navíc,protože takovéhle téma miluji ve všech podobách.
Dneska večer dám další dva díly a budu čekat na další,už ted vím,že to bude nekonečné,ale ráda si počkám.

Avatar uživatele
Simiik13

19. února 2016

56 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
67 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 9 lidí

a huge mistake

Po mém zhlédnutí prvního dílu jsem se ani nechtěla dívat na další. Přiznám se, že šanci jsem tomu dala ješttě následující díl, ale už od pohledu několika minut bylo jasné, že tenhle seriál asi nebude to pravé ořechové. Otázkou jen zůstává; kam se poděli kvalitní herci a režisér? Tohle rozhodně někdo pěkně zbabral. A to jsem se těšila, že možná dojde k něčemu lepšímu než onen film Mortal insruments: Město z kostí. Chyba...tohle je ještě 5x horší. Hercům nevěřím ani nos mezi očima a některé situace v seriálu byly až smešné. Asi už zbývá jen číst knihy a řídit se vlastní fantazií, dokud někdo nenatočí pořadný seriál, nebo film.

Avatar uživatele
Adriana3442

18. ledna 2016

50 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
75 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 8 lidí

Tak na tohle jsem už stará

Jak říká nadpis, na tohle už jsem stará. Míra pubertálního chování je neúnosná. Kolik je tomu, kdo napsal scénář? Měla jsem z toho stejný pocit jako z The 100. Vůbec jsou si tyhle seriály takové podobné. Pochopitelně ne příběhem. Ale! Hlavní hrdinku nemůžu vystát, neumí hrát, každá její replika je hrozná pitomost a jestli bude ještě víc koulet očima, asi jí vypadnou. Jak uvedla denda.cz10, Jace opravdu vypadá na zácpu a to trvající tak měsíc, nechtěla jsem takhle vykrádat jiný názor, ale když ono je to tak výstižné. Obecně, chování postav nedává úplně smysl. Nebo mi unikl. Děj taky nemá úplně smysl, všechno je zmatené.
No pro mě to mělo pouze jedno plus a to nejlepšího kamaráda, ten mi jediný připadal trošku normální a i vtipný. Ale jedno plus to nezachrání a v téhle cestě pokračovat nebudu, po 2. dílu končím.

Avatar uživatele
Kirsten M. Hansen

5. února 2016

50 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 6 lidí

Cesta do p****e je pro lovce stínů snadná...

Původně jsem se téhle "minireklamě" chtěla vyhnout, ale netuším, jak bych svůj dojem ze seriálu shrnula do pár vět, takže vkládám svou """"""vysoce pochvalnou"""""" recenzi na první tři díly.
http://shadowhunters.wgz.cz/rubriky/homepage/recenze-na-prvni-dva-dily-od
http://shadowhunters.wgz.cz/rubriky/homepage/recenze-na-treti-dil

Avatar uživatele
PipiDP

18. ledna 2016

50 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
75 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 4 lidé

Tak nevím

No vůbec nevím co si myslet. Zkusila jsem se kouknout na první dva díly ještě jednou a co nejvíc se odprostit od toho, že jsem četla knížky. Ale.... Opravdu nevím jestli se chci dívat dál. Možná je to tím, že jsem to četla, ale jak čtu tak asi ne. Je to zamotané, možná bych bez knížek byla ještě zmatenější. Film se mi líbil, ale taky zkrátka nevím. Postavy mi nesedí, navíc jsou úplně jiné než v knize. Pořád mám pocit, že mi něco chybí. Nějaké pozadí, které je zmíněn v náznacích a v předloze nejsou. Jsem z toho celého zmatená a trošku rozčarovaná. Po dalším díle se asi rozhodnu, zda seriál sledovat dál.

Avatar uživatele
enilor

25. května 2016

50 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 2 lidé

Škoda, že Clarisse není těch patnáct...

Je to dost schíza. Předem přiznávám, že jsem dala 70%, ale asi jen proto, že mám moc ráda původní příběh. Vždycky říkám, že na seriálu musí být něco hodně špatně, když nesnášíte hlavního hrdinu (v tomto případě hrdinku). Herecké výkony totálně mizerné (asi až na Shuma, ačkoli ten si vypomáhal gesty a chováním kapitána Sparowa). Dokoukala jsem to a obávám se, že prubnu i pokračování. Navzdory tomu, že mi oči neustále nevěřícně lítaly ke stropu. K dost nadsazenému hodnocení pomohl kromě sympatií k předloze ještě povedený hudební podkres.

Avatar uživatele
Dadulinka

14. března 2016

50 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
50 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 2 lidé

Ehm... Ehm...

Tak nevím, jestli jsem oprávněna vynášet soudy po prvních dvou epkách, ale na další už mě nikdo koukat nedonutí. Film měl náboj, dobré obsazení a slušné triky. Seriál oproti tomu nudí, triky béčkové, rekvizity laciné a herci jsou nesympatičtí. Kde sebrali tu ufňukanou, podivně zrzavou (No vážně, co to je za odstín zrzavé? Pantene 366 - Fake Fox?), otravnou a ničím nezajímavou nanynku, to by mě teda zajímalo.
Některé herecké výkony byly na facku, plastové mečíky podsvícené led diodama taky nic moc a celkově velké zklamání.

Avatar uživatele
sarhod79

14. února 2016

40 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
0 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 5 lidí

Jde to

Poprvé se dívam na seriál,typu upíři, víly atd. trailer jsem viděla a zadoufala, že by to konečně nemusel být krvák.Nemám to podle čeho srovnávat, knihu jsem nečetla, film se mi moc nelíbil. Zatím jsem viděla všechny díly, ač to má jeden díl 45 minut, mě to uteče za chvilku, má to spád, postavy jsou podle mě vcelku normální. Těším se na další díly.

Avatar uživatele
tereza.dandova7

25. listopadu 2015

24 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
47 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 17 lidí

Před-recenze

Krátce.
Snad to nezkazí, protože je šíleně moc věcí, které se na tomto zkazit dají.
Doufejme, že dodrží, co slíbili a autorka knihy bude hlídat, kde a co je dobře/špatně, ne jako u filmu, že se vyjádřila až po dokončení a vypuštění filmu.

Avatar uživatele
Lucka Lucinka

16. ledna 2016

14 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
57 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřilo se 7 lidí

Novinka

Ještě jsem si na to neudělala pořádný názor uvidím jak se to bude vyvíjet dál knížky jsme nečetla takže ani nevím jak by to dějově mělo být ale upřímně mě šílené vadí herečka v hlavní roli no uvidíme

Avatar uživatele
Natalinka123

27. srpna 2016

0 % lidí si myslí, že se jedná o kvalitní názor
0 % lidí s názorem souhlasí
Vyjádřili se 3 lidé

Líbí se mi to.

Jsem asi divná, ale líbí se mi to. Knihy jsem četla všechny a jsem velká fanynka světa Shadowhunters. Věřím, že výkony herců se postupem času zlepší.

Preacher