Sindibádova dobrodružství

Sindibádova dobrodružství (Adventures of Sinbad, The)
Chceš seriál do oblíbených? Tak se přihlas!
Facebook Twitter E-mail

Zvíře v kleci

Na Sindibáda nalíčí past Rumina a on skončí v jejím zajetí na tajemném místě. Rumina pro něj připraví hru o život – Sindibád je vypuštěn do lesa spolu s Rumininým bývalým nápadníkem Gozem, který je nyní proměněn v divoké zvíře. Na konci hry musí jeden z nich skončit mrtvý...

Sindibádova posádka zakotvila u malého ostrova a chce si po namáhavé plavbě trochu odpočinout. Jdou do hospody, která patří Doubarově staré známé. Těsně před hospodou slyší Sindibád volání o pomoc, ale nikdo jiný to neslyší. Sindibád vyrazí za hlasem, Maeve za ním pro jistotu posílá Dermotta. Sindibád doběhne na pláž, kde stojí stařenka a ukazuje na vnučku, topící se v moři. Sindibád běží do vln, na pláži odhodí meč. Sotva je v moři, promění se stařenka v Harpyji, ale on to nevidí. Pluje až k dívce, ale ta najednou zmizí pod hladinou a místo ní se objeví mocný vodní vír, který Sindibáda pohltí. Z oblohy vše pozoruje Dermott.

Zbytek posádky se zatím dobře baví v hospodě. Tedy kromě Maeve, která je ve spojení s Dermottem a vidí vše, co viděl on. Informuje o tom ostatní, oni však mají určité pochyby. Maeve jde odhodlaně na loď, aby našla Sindibáda a ostatní ji následují. Sindibád se mezitím probírá v Ruminině zajetí. Čeká, že se bude mstít za smrt otce, ale ona mu vyjeví svou lásku a chce, aby si ji Sindibád vzal. Ten se ji snaží zdvořile odmítnout. Rumina ho upozorňuje, že odsud není úniku a jeho posádka ho tu rozhodně nenajde. Sindibád se přesto pokusí o útěk, ale ten se mu nepodaří. Rumina mění taktiku a dává Sindibáda na mučidla.

Zbytek posádky mezitím najde na pláži Sindibádův meč a stopy Harpyje. Vyráží na lodi na moře. Řídí se podle Maevina navigování, ona se řídí podle Dermotta, s nímž je stále ve spojení. Neustále nechává měnit kurz a její postup mezi členy posádky nevyvolává moc důvěry. Doubar soptí vzteky na Ruminu a slibuje, že jí roztrhá na kusy, pokud Sindibádovi ublíží. Rumině se podaří chytit Dermotta a Maeve ztratí spojení. Teď už se plaví úplně naslepo.

Sindibád je mučen. Rumina mu navrhuje, že by mohl být účastníkem její hry. Rumininy stráže přináší dovnitř Dermotta. Rumina vyhrožuje Dermottovou smrtí, pokud Sindibád nebude hrát. Ten tedy souhlasí. Rumina ho provádí po svém paláci a ukazuje mu své bývalé nápadníky, kteří jsou nyní změněni ve zvířata. Toto změnění byl trest za to, že zklamali její lásku. Její poslední nápadník Goz bude druhým aktérem její hry. Sindibád bude vypuštěn do lesa za palácem. Dostane malý náskok, poté bude vypuštěn Goz. Sindibád má za cíl zůstat naživu, Goz má za úkol zabít Sindibáda. Rumina začíná odpočítávat čas Sindibádova náskoku na přesýpacích hodinách. Sotva se Sindibád dostane z paláce, je Goz vypuštěn.

Maeve upozorňuje ostatní, že někde poblíž musí být pevnina. Ostatní nic nevidí a jejich pochybnosti se zhoršují. Firouz však uvidí v dáli pevninu pomocí svého nového vynálezu – magnoskopu. Podle něj je k pobřeží tak dvě hodiny plavby. Po přistání se posádka dostane do lesa, ale záhy jsou chyceni Rumininou stráží.

Sindibád prchá lesem před Gozem. Rumina pozoruje jeho postup ze svého paláce a náramně se baví. Hra je daleko záludnější, než si Sindibád myslel. Po celém lese se skrývají Harpyje, narazí i na černého rytíře, který se ho pokusí zabít mečem. Goz je dobrý běžec, také dobře leze po stromech. Málem Sindibáda chytí v bažinách, kde proti němu Sindibád použije oheň. Při dalším útěku narazí na díru v zemi a dostane nápad. Zakryje díru, jak nejlépe umí a přivolá k ní Goze s tím, že už ho utíkání nebaví a je připraven zemřít. Goz po něm skočí a skončí na dně jámy. Sindibád ho chce dorazit kamenem, ale nedokáže to. Goz ho strhne k sobě, kámen přitom skončí na Gozově noze. Sindibád mu nohu ošetří. Ukazuje se, že Goz je hluboko v hloubi duše pořád člověk a děkuje mu za pomoc. Oba muži spojí své síly a společně se dostanou z jámy. Goz se začíná měnit zpět na člověka i vzhledově.

K Rumině je dopraven zbytek posádky. Jak už nyní víme, Maeve má s Ruminou nesrovnané účty (Rumina proměnila jejího bratra Dermotta v jestřába). Maeve se pomocí svých kouzel zbaví pout a užívá je proti ní. Rumina má ale daleko větší kouzelnou moc a Maeve začne brzy ochabovat. Do paláce se vrací Goz a Sindibád. Goz už je úplně zbaven vlivu kouzla. Sindibád zastaví Ruminu v dalším útoku na Maeve. Rumina slíbí jemu i ostatním, že je všechny zabije a zmizí.

Goz zůstává s ostatními proměněnými nápadníky. Pokud se k nim bude hezky chovat, změní se zpět na lidi a všichni půjdou domů. Zpět na lodi se Sindibád snaží od Maeve zjistit, co má společného s Ruminou. Maeve mu slíbí, že se to jednoho dne dozví...
Hlavní postavy
Vedlejší postavy
Režie
Scénář

INFORMACE K EPIZODĚ

  • Český název
  • Původní název
  • Číslování
  • Premiéra
  • Rok natočení
  • Délka epizody
  • Odkaz na IMDb

NAVIGACE

TOOL BOX

AUTOŘI PROFILU

Sajgon
Malone
HonZajs000