Diskuze k článku Nezapomenutelné seriálové sismance
avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Autor článku | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
1. 7. 2018 / 12:09:27 (před 5 roky)
off

Na tento fotočlánek jsem měl posilu: Gabik.029 a andromache. Děkuji vám za pomoc :)

avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
1. 7. 2018 / 12:13:57 (před 5 roky)
on

Dobrá práce, zajímavý výběr. Nikdy předtím jsem neslyšel slovo sismance :)

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
1. 7. 2018 / 12:21:13 (před 5 roky)
off
Pajky napsal(a):

Nikdy předtím jsem neslyšel slovo sismance :)

Ani já ne :DDDD Zní to jako "cicmat se" :DDDDDDDDDD

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
1. 7. 2018 / 12:37:56 (před 5 roky)
off

Tak velmi mě překvapilo a zároveň potěšilo, že tu je Gossip Girl a Desperate Housewives :-) To jsou moje favoritky :-)

Dobrý výběr, fakt mi tu ani nic nechybí...těší mě, že je tu i OUAT, Friends, Parks and Rec a TVD :-) Dobře jste to vybrali :-)

avatar uživatele
dominik3
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
1. 7. 2018 / 13:06:14 (před 5 roky)
off
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 7. 2018 / 14:16:24 (před 5 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Ani já ne :DDDD Zní to jako "cicmat se" :DDDDDDDDDD

Mno... Co se mě týče, tak dobrá sismance se pozná podle toho, že se ty dvě dají shippovat :D. Takže od toho cicmání se to není tak daleko :D :D :D. A věřte mi, že pár z tady zmíněných dvojic rozhodně nevidím jen jako BFFky :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 7. 2018 / 14:17:06 (před 5 roky)
off

Jediné, co k tomu chybí k dokonalosti je Clone Club z Orphan Black, hrán jednou herečkou, přesto sismance mezi několika ženami. :D

Lena a Kara jsou fajn, ale jakmile je vidím, vzpomenu si na ty jejich šílené fanoušky, je to škoda, že takhle dobré duo má tak příšerné podporovatele.

Emma a Regina, dotáhly to na status nejlepší kamarádky, stále trochu divné, ale ve výsledku dobré, mě se to určitě líbilo.

A Max s Caroline, to už je pro mě klasika, asi nejlepší z těch všech.

U Xeny a Gabi je trošku diskutabilní, zda je to sismance nebo opravdu cicmatse. :D

Asi bych jen dodala partu ze Sexu ve městě, ale není nutno.

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 7. 2018 / 14:17:20 (před 5 roky)
off
Pajky napsal(a):

Dobrá práce, zajímavý výběr. Nikdy předtím jsem neslyšel slovo sismance :)

Jo, trochu jsme to s Argusem vymýšleli na koleně, ale tak když bromance vychází ze slova brother, tak jsme si říkali, že u holek to musí vycházet ze slova sister ergo sismance no :D. Máš snad lepší nápad jak ten mužský protiklad pojmenovat :D? Já teda ne :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 7. 2018 / 14:22:12 (před 5 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Jediné, co k tomu chybí k dokonalosti je Clone Club z Orphan Black, hrán jednou herečkou, přesto sismance mezi několika ženami. :D

Pravda, to nám nějak uteklo :D.

IcePrincess napsal(a):

Lena a Kara jsou fajn, ale jakmile je vidím, vzpomenu si na ty jejich šílené fanoušky, je to škoda, že takhle dobré duo má tak příšerné podporovatele.

Mám chtít vědět podrobnosti :D? Já se třeba počítám k těm, co je shippuje víc, než jen jako BFFky, ale krom toho, že nesnáším Mon-hella se za šíleného či příšerného podporovatele nepovažuju :D.


IcePrincess napsal(a):

U Xeny a Gabi je trošku diskutabilní, zda je to sismance nebo opravdu cicmatse. :D

Ano, holky jsou hodně na hraně :D. Já osobně je řadím do té druhé kategorie (cicmatse :D), ale tak jako jsou mother of all ships pro všechny shippery vyrůstající v devadesátkách, tak jsou to podle mě i mother of all modern sismances ;). Což ale nic nemění na tom, že já je rozhodně vidím za tou hranou, vzhledem k tomu, co si Rob a spol mohli v devadesátkách už dovolit a co ještě ne.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Jenny17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
1. 7. 2018 / 14:31:47 (před 5 roky)
off
Pajky napsal(a):

Dobrá práce, zajímavý výběr. Nikdy předtím jsem neslyšel slovo sismance :)

Super fotočlánek. Přesně koukám na slovo sismance - hmm nevím co to znamená .o),tak jsem ráda,že je nás více a děkuji za vysvětlení.

Jenny
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 7. 2018 / 14:34:25 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Pravda, to nám nějak uteklo :D.



Mám chtít vědět podrobnosti :D? Já se třeba počítám k těm, co je shippuje víc, než jen jako BFFky, ale krom toho, že nesnáším Mon-hella se za šíleného či příšerného podporovatele nepovažuju :D.




Ano, holky jsou hodně na hraně :D. Já osobně je řadím do té druhé kategorie (cicmatse :D), ale tak jako jsou mother of all ships pro všechny shippery vyrůstající v devadesátkách, tak jsou to podle mě i mother of all modern sismances ;). Což ale nic nemění na tom, že já je rozhodně vidím za tou hranou, vzhledem k tomu, co si Rob a spol mohli v devadesátkách už dovolit a co ještě ne.

Ok, dejme to, že Gabi and Xena jsou sismance co dorostla do cicmatse. Přeci jen v prvních sériích mezi nimi opravdu víc nebylo, nebyl na to moc čas.

No, neházím všechny do je jednoho pytle, je tu plno normálních lidí, kterým se ta kombinace prostě líbí, i mě se líbí, co by ne. No, podrobnosti. Pamatuješ fanoušky Emison? Tak něco takové, jen mnohem horší, protože tihle napadají herce snad víc než fanoušky "protilodě". Rahul Kohli to nazval "fan hooliganism", protože se sám stal obětí té jejich kyberšikany potom, co si v jedné epizodě zahrál Lenin milostný zájem(ještě tu epizodě zemřel a twitter měl zasypaný urážkami a výhružkami ještě předtím, než jí odvysílali). Herec Jimmyho Olsena taky dostává sodu, protože je ted jeho postava s Lenou. Chris Wood je na to asi nejhůř, ten chlap je fakt v pohodě, přesto o něm píšou věci, že někoho znásilnil, že podporuje násilí na ženách, jeho sociální sítě jsou plné "přání" smrti právě od těchto fanoušků. A k tomu všemu jsou ještě úplně vypatlaní a neumí si dát dohromady dvě jednoduché souvislosti a výmýšlí totální kraviny. :D Vypisovat všechno by bylo na dlouho, na tumblr jsou o tom sálodlouhé články, o tom všem, co ti hovada vyvádějí. :D
Plus docela sranda. Herec Winna byl nazván homofobem a bůhvíčím ještě, protože řekl, že Lena a Kara jsou jen kamarádky....což jako, jsou. Může být něco víc, ale momentálně jsou jen kamarádky, jen uvedl zřejmý fakt....a pak se chudák musel omlouvat, aby mu ti kreténi dali pokoj. :D

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 7. 2018 / 14:53:25 (před 5 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Ok, dejme to, že Gabi and Xena jsou sismance co dorostla do cicmatse. Přeci jen v prvních sériích mezi nimi opravdu víc nebylo, nebyl na to moc čas.

Jednak na to nebyl moc čas a jednak tomu já ráda říkám postupný vývoj :D. Jako někdy je láska na první pohled, ale někdy se postupně rozvine, cože případ tady toho vztahu. Plus, tuším Lucy říkala, že se do toho Rob rozhodl jít díky pozitivnímu ohlasu, jaký ty dvě spolu měly a té přirozené chemii :-). A asi nikdy nezapomenu jak Lucy vyprávěla Robovu reakci na to, že je lidi vidí jako víc než jenom kamarádky :D. Pan Burns hadra :D.

IcePrincess napsal(a):

No, neházím všechny do je jednoho pytle, je tu plno normálních lidí, kterým se ta kombinace prostě líbí, i mě se líbí, co by ne. No, podrobnosti. Pamatuješ fanoušky Emison? Tak něco takové, jen mnohem horší, protože tihle napadají herce snad víc než fanoušky "protilodě". Rahul Kohli to nazval "fan hooliganism", protože se sám stal obětí té jejich kyberšikany potom, co si v jedné epizodě zahrál Lenin milostný zájem(ještě tu epizodě zemřel a twitter měl zasypaný urážkami a výhružkami ještě předtím, než jí odvysílali).

Tak kdybych já měla psát výhrůžky každé jednoepizodní milostné romanci, tak se asi upíšu a nedělám nic jiného :D. Tohle je fakt trochu přehnaný.

IcePrincess napsal(a):

Herec Jimmyho Olsena taky dostává sodu, protože je ted jeho postava s Lenou.

Tak zrovna tady je v tom Mehcad nevině. To bych nadávala spíš tvůrcům že je k sobě násilně nacpali a jaksi si zapoměli všimnout, že Lena a James mají prakticky nulovou chemii. Plus James Leně nikdy nevěřil a najednou jsou z nich milenci? WTF jako? Ale jak říkám, tady je v tom Mehcad nevinně, jestli by měl někdo dostávat sodu, tak je to ten idiot, co tuhle romanci vymyslel (a tomu bych klidně nějakou tu šťavnatou výhrůžku i napsala :D).

IcePrincess napsal(a):

Chris Wood je na to asi nejhůř, ten chlap je fakt v pohodě, přesto o něm píšou věci, že někoho znásilnil, že podporuje násilí na ženách, jeho sociální sítě jsou plné "přání" smrti právě od těchto fanoušků.

S Chrisem se asi budeme rozcházet, protože já zastávám názor, že kdyby nechodil s Melissou, tak tam už dávno není. Mon-hell je tak zbytečná postava až to bolí a bojím se, že právě spousta fanoušků to vidí přesně jako já.. Že tu roli dostal přes postel. A holt mu to dávají sežrat...

IcePrincess napsal(a):

Plus docela sranda. Herec Winna byl nazván homofobem a bůhvíčím ještě, protože řekl, že Lena a Kara jsou jen kamarádky....což jako, jsou. Může být něco víc, ale momentálně jsou jen kamarádky, jen uvedl zřejmý fakt....a pak se chudák musel omlouvat, aby mu ti kreténi dali pokoj. :D

Protože se na lesbo tumbrl pohybuju (až donedávna jsem ani nevěděla, že existuje něco jako hetero tumbrl a byla jsem silně v šoku :D), tak zrovna tu aféru ohledně Winna znám.. Akorát jsem nikde nebyla s to najít, co to vlastně řekl, že všechny tak naštval.. A že Melissa nikdy fanynkou Supercorp nebyla vím taky a docela mě to mrzí. Aspoň že máme Katie, které by tahle vztahová odbočka nevadila :D. Nebo se tak teda aspoň tváří no :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 7. 2018 / 15:18:19 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):



Tak zrovna tady je v tom Mehcad nevině. To bych nadávala spíš tvůrcům že je k sobě násilně nacpali a jaksi si zapoměli všimnout, že Lena a James mají prakticky nulovou chemii. Plus James Leně nikdy nevěřil a najednou jsou z nich milenci? WTF jako? Ale jak říkám, tady je v tom Mehcad nevinně, jestli by měl někdo dostávat sodu, tak je to ten idiot, co tuhle romanci vymyslel (a tomu bych klidně nějakou tu šťavnatou výhrůžku i napsala :D).


S Chrisem se asi budeme rozcházet, protože já zastávám názor, že kdyby nechodil s Melissou, tak tam už dávno není. Mon-hell je tak zbytečná postava až to bolí a bojím se, že právě spousta fanoušků to vidí přesně jako já.. Že tu roli dostal přes postel. A holt mu to dávají sežrat...



Protože se na lesbo tumbrl pohybuju (až donedávna jsem ani nevěděla, že existuje něco jako hetero tumbrl a byla jsem silně v šoku :D), tak zrovna tu aféru ohledně Winna znám.. Akorát jsem nikde nebyla s to najít, co to vlastně řekl, že všechny tak naštval.. A že Melissa nikdy fanynkou Supercorp nebyla vím taky a docela mě to mrzí. Aspoň že máme Katie, které by tahle vztahová odbočka nevadila :D. Nebo se tak teda aspoň tváří no :D.

Lena a James jsou docela v pohodě, aspon mě se líbí, nečekala bych to a pro mě to překvapivě funguje, líbí se mi, jak se k němu Lena chová a mě k sobě určitě jdou. Nicméně útočit na herce za něco, na co nemá vliv ani nějak nerozhodl je samo o sobě dost pošahané.

Tak to se budeme dost rozcházet. Chris tu roli dostal ještě předtím, než si s Mellisou začal, mezitím se stihli na chvilku i rozejít, přesto ho tam nechali. A myslím, že i kdyby to tak bylo, je to úplně jedno, protože rozšiřovat takové nechutné věci, které jsou nepravdivé, schválně ho napadat, stalkovat ho, urážet ho, urážet jeho fanoušky, to je přes čáru, i kdyby ojel celý štáb, to k tomu není vůbec adekvátní. A překvapivě ač jsem blbostí vymyšlených na jeho úražku viděla nespočet (dokonce mu dělají i falešné vysoké čelo a urážejí ho proto, i když ho nemá, taky gol), tak něco, že se dostal přes postel k roli, s tím jsem se ještě nesetkala a že jsem toho na jeho účet viděla. Chris se tam dostal přes svůj fame, kdyby se předtím nezviditelnil v deníkách, tak by nejspíše nebyl tak úspěšný, ale Mon-El mi přijde napsaný přesně na jeho míru.
Hele, ani já Mon-Ela nějak nežeru, ta postava je mi sympatická, ale nic extra, přesto nemám potřebu ho chodit urážet a sledovat ho na každém kroku, abych mu mohla vpálit nějakou urážku jen proto, že jsem si vymyslela vztah co není. :D Ten herec to nijak neovlivnuje, jen hraju tu postavu. Pokud je štve nějaká postava, mají jít za těmi, co to vymýšlí, Chris a všichni tam jen dělají svojí práci. Dát sežrat a šikana, to jsou pro mě dvě rozdílné věci.

Mě tak v těhle poměrech krom Kary a záporáků přijde zbytečný úplně každý, abych řekla pravdu, včetně Leny, všichni jsou tam jenom jako support, Kara je prostě sama o sobě dost silná.

Jo, i Mellisa dostala menšího čouda, ale né tak zásadního, protože její postava je součástí jejich shipu.

Katie to má spíše na háku.

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
Editováno: 1x | Naposledy: 1. 7. 2018 / 15:20:32
avatar uživatele
katush
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
1. 7. 2018 / 15:23:03 (před 5 roky)
off

Sledujem 21 z 30, a o zvyšných 9 mám aspoň aké také poňatie ... asi mám mierny addiction problém :D

mám už aj typy na pokračovanie, super práca :)

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 7. 2018 / 15:31:21 (před 5 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Lena a James jsou docela v pohodě, aspon mě se líbí, nečekala bych to a pro mě to překvapivě funguje, líbí se mi, jak se k němu Lena chová a mě k sobě určitě jdou. Nicméně útočit na herce za něco, na co nemá vliv ani nějak nerozhodl je samo o sobě dost pošahané.

Jo, to je ten různý úhel pohledu :D. Já tam tu chemii prostě nevidím a podle mě jim shipname Lames dost sedí (jako že je to pěkně lame vztah nacpaný na sílu :D). Ale tak já jsem za ty roky už zvyklá, že ty holky co shippuju spolu stejně nikdy neskončí (Xena s Gabrielou budiž čestnou vyjímkou), takže jsem se s tím tak nějak naučila žít no :D. Byť dodneška moc nemusím T.J. Thyna, protože Angela skončila s Hodginsem :D. Ale tak to je můj problém, že :D.

IcePrincess napsal(a):

Tak to se budeme dost rozcházet. Chris tu roli dostal ještě předtím, než si s Mellisou začal, mezitím se stihli na chvilku i rozejít, přesto ho tam nechali. A myslím, že i kdyby to tak bylo, je to úplně jedno, protože rozšiřovat takové nechutné věci, které jsou nepravdivé, schválně ho napadat, stalkovat ho, urážet ho, urážet jeho fanoušky, to je přes čáru, i kdyby ojel celý štáb, to k tomu není vůbec adekvátní. A překvapivě ač jsem blbostí vymyšlených na jeho úražku viděla nespočet (dokonce mu dělají i falešné vysoké čelo a urážejí ho proto, i když ho nemá, taky gol), tak něco, že se dostal přes postel k roli, s tím jsem se ještě nesetkala a že jsem toho na jeho účet viděla. Chris se tam dostal přes svůj fame, kdyby se předtím nezviditelnil v deníkách, tak by nejspíše nebyl tak úspěšný, ale Mon-El mi přijde napsaný přesně na jeho míru.
Hele, ani já Mon-Ela nějak nežeru, ta postava je mi sympatická, ale nic extra, přesto nemám potřebu ho chodit urážet a sledovat ho na každém kroku, abych mu mohla vpálit nějakou urážku jen proto, že jsem si vymyslela vztah co není. :D Ten herec to nijak neovlivnuje, jen hraju tu postavu. Pokud je štve nějaká postava, mají jít za těmi, co to vymýšlí, Chris a všichni tam jen dělají svojí práci. Dát sežrat a šikana, to jsou pro mě dvě rozdílné věci.

Jako jo, na začátku asi jo, ale když potom zmizel, tak jsme všichni bouchali šampus radosti :D. Ty spekulace o tom, že tu roli dostal přes postel se objevili až ve chvíli, kdy tam jeho postava začala smrdět podruhé :D. Jakože kdyby nebyl s Melissou, tak se tam nemá nikdy šanci vrátit. Ale abych ho kvůli tomu stalkovala? Pff, když nesnáším postavu, tak s ní většinou nesnáším i herce/herečku co tu postavu hrál/a a rozhodně nebudu ztrácet čas jeho stalkováním. To bych si pošetřila na ty, co mám ráda :D. Ale i tak mě překvapuje, že si to ti lidi vybíjejí na hercích. Asi proto, že oni na rozdíl od těch srabáckých tvůrců fungují na sociálních médiích :D.

IcePrincess napsal(a):

Mě tak v těhle poměrech krom Kary a záporáků přijde zbytečný úplně každý, abych řekla pravdu, včetně Leny, všichni jsou tam jenom jako support, Kara je prostě sama o sobě dost silná.

Jako jo, kdyby na to došlo, tak tam nechám jenom Alex a dejme tomu J´onna, ale to se stejně nikdy nestane no :-).

IcePrincess napsal(a):

Jo, i Mellisa dostala menšího čouda, ale né tak zásadního, protože její postava je součástí jejich shipu.

Což je podle mě špatně, ale tak co už.

IcePrincess napsal(a):

Katie to má spíše na háku.

A tak to má být :D. Ale pokud vím, tak Katie ani nemá sociální média. A líbilo se mi její zdůvodnění proč. Prý je nemá, protože když se ve tři ráno ožere, tak by mohla vykecat spoilery a mohla by dostat padáka :D. Tak se radši drží od sociálních médií co nejdál :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 7. 2018 / 15:43:33 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Jo, to je ten různý úhel pohledu :D. Já tam tu chemii prostě nevidím a podle mě jim shipname Lames dost sedí (jako že je to pěkně lame vztah nacpaný na sílu :D). Ale tak já jsem za ty roky už zvyklá, že ty holky co shippuju spolu stejně nikdy neskončí (Xena s Gabrielou budiž čestnou vyjímkou), takže jsem se s tím tak nějak naučila žít no :D. Byť dodneška moc nemusím T.J. Thyna, protože Angela skončila s Hodginsem :D. Ale tak to je můj problém, že :D.


Jako jo, na začátku asi jo, ale když potom zmizel, tak jsme všichni bouchali šampus radosti :D. Ty spekulace o tom, že tu roli dostal přes postel se objevili až ve chvíli, kdy tam jeho postava začala smrdět podruhé :D. Jakože kdyby nebyl s Melissou, tak se tam nemá nikdy šanci vrátit. Ale abych ho kvůli tomu stalkovala? Pff, když nesnáším postavu, tak s ní většinou nesnáším i herce/herečku co tu postavu hrál/a a rozhodně nebudu ztrácet čas jeho stalkováním. To bych si pošetřila na ty, co mám ráda :D. Ale i tak mě překvapuje, že si to ti lidi vybíjejí na hercích. Asi proto, že oni na rozdíl od těch srabáckých tvůrců fungují na sociálních médiích :D.

Jako jo, kdyby na to došlo, tak tam nechám jenom Alex a dejme tomu J´onna, ale to se stejně nikdy nestane no :-).

Což je podle mě špatně, ale tak co už.

A tak to má být :D. Ale pokud vím, tak Katie ani nemá sociální média. A líbilo se mi její zdůvodnění proč. Prý je nemá, protože když se ve tři ráno ožere, tak by mohla vykecat spoilery a mohla by dostat padáka :D. Tak se radši drží od sociálních médií co nejdál :D.

Jsem si docela jistá, že je to Guardiancorp, né Lames, to je asi hate ship name. :D Ale tak, je to vkus. Já nejsem proti Kaře a Leně, docela by mi k sobě šly, nadruhou stranu nechci, aby měli ti magoři radost, ačkoliv tím budou trpět i dobří shippeři, co nikomu nic nedělají, je to prostě škoda, že si to takhle sami kazí.

Tady jde spíše o to, že ti lidi fakt nejsou normální a prožívají to víc, než je zdrávo. Jako, čekat na to, až ten herec přidá nějakou fotku, abych mu tam hned mohla napsat, at chcípne? :D

To ví čert, ale ted odešel sám a tvůrcům to přišlo líto, nejspíše proto tam zanechal ten prsten, kdyby Kara něco potřebovala, aby ho tam mohli vrátit, kdyby se herec chtěl vrátit, ale do toho my už nevidíme.

To mě pobavilo, má holt rozum a taky se aspon vyhne těm fanouškovským šarvátkám.

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
Editováno: 2x | Naposledy: 1. 7. 2018 / 15:45:53
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 7. 2018 / 15:55:48 (před 5 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Jsem si docela jistá, že je to Guardiancorp, né Lames, to je asi hate ship name. :D Ale tak, je to vkus. Já nejsem proti Kaře a Leně, docela by mi k sobě šly, nadruhou stranu nechci, aby měli ti magoři radost, ačkoliv tím budou trpět i dobří shippeři, co nikomu nic nedělají, je to prostě škoda, že si to takhle sami kazí.

Ne, Lames jim sedí víc :D :D :D. Jako já s tím už počítám, že se Supercorp dohromady nikdy nedají (od toho existují koneckonců fanfiky žejo :D), ale že kazí i Alex... (jakože ještě mi chybí celá půlka série, ale už mám vyspoilerováno, že Alex a Sam se prostě dohromady nedají ach jo :( ).

IcePrincess napsal(a):

Tady jde spíše o to, že ti lidi fakt nejsou normální a prožívají to víc, než je zdrávo. Jako, čekat na to, až ten herec přidá nějakou fotku, abych mu tam hned mohla napsat, at chcípne? :D

To je tak, když někdo nemá co dělat no :D. Teda jako já taky ne, ale abych to až tak prožívala? Ne díky :D.

IcePrincess napsal(a):

To ví čert, ale ted odešel sám a tvůrcům to přišlo líto, nejspíše proto tam zanechal ten prsten, kdyby Kara něco potřebovala, aby ho tam mohli vrátit, kdyby se herec chtěl vrátit, ale do toho my už nevidíme.

Já doufám, že u toho už zůstane :-). Jinak mu lidi krom Mononukleózy a Mon-hella vymyslí ještě další nelichotivé přezdívky :D :D.

IcePrincess napsal(a):

To mě pobavilo, má holt rozum a taky se aspon vyhne těm fanouškovským šarvátkám.

To teda :D. A občas se mi i stýská po době, kdy sociální média ještě neexistovala :D. (byť fanoušci už si tenkrát na internetu taky dokázali najít prostor jak si zanadávat, ale aspoň nemohli harašit přímo herce).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
1. 7. 2018 / 19:54:25 (před 5 roky)
off

Tak si otevřu fotočlánek a jako první na mě vybafne fotka Supercorp. No, ráda bych, aby se posunuly někam dál, ale spíše to vypadá, že z nich nakonec budou frenemies. (Možná i bez fr.)

Ale opět musím pochválit za skvělý fotočlánek. Výběr byl dobrý jako vždy. Hlavně mě potěšila dvojice Bo a Kenzi. Sakra, to už je opravdová sismance, když si pro vás nejka dojde až do Valhally. :D

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
sarhod79
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
1. 7. 2018 / 20:25:49 (před 5 roky)
off

Parádní fotočlánek, díky

"Vím, že nic nevím."
avatar uživatele
Nira
VIP | Cool level: 32 | Debra Morgan
1. 7. 2018 / 22:02:48 (před 5 roky)
off

Název jste vymysleli skvěle, výborný fotočlánek - díky :-)

avatar uživatele
Verity
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
1. 7. 2018 / 22:10:31 (před 5 roky)
off

Článek super, ale to 'sismance' je teda fakt strašný slovo. :DD Koukala jsem, že kromě toho se používá na označení těhle BFF vztahů taky ještě 'womance', ale to není o nic lepší. :DD

Always be yourself. Unless you can be a dragon... then always be a dragon.
avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
1. 7. 2018 / 22:27:47 (před 5 roky)
off

Vážně tu chybí Sex ve městě? Já teda ten seriál nikdy neviděl (jsem absolutně jiná cílovka), ale spolu s Friends to byla moje první asociace na sismanci - když mi došlo, co to slovo znamená. Jo, a "cicmat se" pobavilo :)

avatar uživatele
Khaleesi01
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
2. 7. 2018 / 12:49:59 (před 5 roky)
off

Super fotočlánek. :) Pěkný název, zajímavý výběr. Tohle se povedlo. :)

Khaleesi
avatar uživatele
Olivia Caroline Jones
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
2. 7. 2018 / 14:04:37 (před 5 roky)
off

skvělý výběr, za sebe musím vypíchnout zejména Friends, PLL, 2BG, Gossip Girl, OUaT, UnREAL a Grey’s
akorát teda už zmíněný Sex ve městě tu chybí neskutečně! :D a za sebe bych ještě přidala Kat, Jane a Sutton z The Bold Type a Robin s Lily z HIMYM (Lily by byla ráda i za to “cicmat se” :D) :-)

Is it bad that I'd rather watch Friends than actually have them?
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
2. 7. 2018 / 14:08:54 (před 5 roky)
off
Olivia Caroline Jones napsal(a):

skvělý výběr, za sebe musím vypíchnout zejména Friends, PLL, 2BG, Gossip Girl, OUaT, UnREAL a Grey’s
akorát teda už zmíněný Sex ve městě tu chybí neskutečně! :D a za sebe bych ještě přidala Kat, Jane a Sutton z The Bold Type a Robin s Lily z HIMYM (Lily by byla ráda i za to “cicmat se” :D) :-)

Jo, Sutton, Jane a Kat bych sem dala teď už taky :D. Sex ve městě jde tak mimo mě, že mě ani nenapadlo, že by tam měl být :D. A jo, ta Lily mě s tím neskutečně bavila :D. Ten running joke na Willow byl neskutečněj :D....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
2. 7. 2018 / 20:59:02 (před 5 roky)
off

Opäť výborná práca bro! A samozrejme aj dámy ;) Opäť skvelý fotočlánek, väčšinu tých sismance, geniálne slovo, som videl, ale niektoré adeptky ma ani nenapadli :DDD WE, Chasing Life, takže super výber, šak si mal aj pomoc na to ;)

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
3. 7. 2018 / 06:54:14 (před 5 roky)
on

povedený :D

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
Anduska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
3. 7. 2018 / 08:53:43 (před 5 roky)
off

Pěkný, pěkný :))

Nevěříš?
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
3. 7. 2018 / 12:35:52 (před 5 roky)
off

Povedený článek, našla jsem tam všechny svoje oblíbenkyně. Jinak zajímavý slovo sismance(jako název pro nějakýho broučka, nebo červíka:D).

avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
3. 7. 2018 / 21:14:07 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Ne, Lames jim sedí víc :D :D :D. Jako já s tím už počítám, že se Supercorp dohromady nikdy nedají (od toho existují koneckonců fanfiky žejo :D), ale že kazí i Alex... (jakože ještě mi chybí celá půlka série, ale už mám vyspoilerováno, že Alex a Sam se prostě dohromady nedají ach jo :( ).

Třeba dají, teda pokud z Leny nebude záporák (ale stále nějak nevím, jak by to chtěli udělat) já taky svojí Snowbarry nevzdávám, ačkoliv myslím, že Cait je pro Barryho až moc dobrá.
Sanvers, to je ted těžké. Na jednu stranu, fanoušci to chtějí, nadruhou, ti spisovatelé jsou magoři, které prostě baví lidi takhle týrat.


andromache napsal(a):


To je tak, když někdo nemá co dělat no :D. Teda jako já taky ne, ale abych to až tak prožívala? Ne díky :D.

Jn, nejhorší je, že tolikrát není jen virtuální, teda pokud mi jistí lidé nekecali, i to je možné. :D



andromache napsal(a):

Já doufám, že u toho už zůstane :-). Jinak mu lidi krom Mononukleózy a Mon-hella vymyslí ještě další nelichotivé přezdívky :D :D.

To by ho právě nemělo zastavit, jeho sociální sítě stejnak bejt nenechají, já už by ho tam nechala jen proto, že je sere. :D Pardon.



andromache napsal(a):

To teda :D. A občas se mi i stýská po době, kdy sociální média ještě neexistovala :D. (byť fanoušci už si tenkrát na internetu taky dokázali najít prostor jak si zanadávat, ale aspoň nemohli harašit přímo herce).

Mi povídej, tehdy se seriály sledovali nejlíp! Riziko spoilerů nulové, když se nějaká dvojce líbila, tak se líbila, nedělo se žádné boro okolo toho, že někdo má radši něco jiné. Herci byli v cajku, fanoušci prostě neměli takovou moc a nevznikaly zbytečné spory. + Ten adrenalin doběhnout domů přesně včas, či si to pustit nahrané na VHS. :D

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
avatar uživatele
Empty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
3. 7. 2018 / 23:53:05 (před 5 roky)
off

S Leslie & Gabby jste mi udělali radost, milé překvapení. :)

avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
4. 7. 2018 / 10:34:44 (před 5 roky)
off

Myslím si, že Lorelai Gilmore a Rory Gilmore tam nepatří .-) jsou to matka a dcera... Jen koukám, že když sem neviděla posledních pár sérii Bylo nebylo, tak se tam dost změnilo .-)

avatar uživatele
Destinytte
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
4. 7. 2018 / 14:40:16 (před 5 roky)
off
avatar uživatele
Lixandra
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
5. 7. 2018 / 20:54:12 (před 5 roky)
off

Děkuji za fotočlánek. :-) Potěšily Jane a Maura, Tracy a Andy a nakonec Nikita s Alex.

That's all.
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
8. 7. 2018 / 04:35:09 (před 5 roky)
off

Díky za fotočlánek. Říkala jsem si jo, super!, ale přece jen bromance jsou pro mne zajímavější v seriálech, když ale čtu ty příspěvky v diskuzi, tak asi svůj názor přehodnotím;-)

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
12. 7. 2018 / 21:36:55 (před 5 roky)
off

A kde jsou Alicia a Kalinda z TGW? (Tedy z doby, kdy Julianně ještě nehráblo.)
Taky Kate a Lanie z Castla by se tam hodily.

Sex ve městě sem patří určitě. A u Gilmorek je to těžké Lor s Rory měly víc kamarádský než rodinný vztah, ale stejně tak by si zmínku zasloužily dvojice Lorelai+Sookie a Rory+Lane (sakra, já se na to snad začnu znovu koukat od začátku).


A když jsem zmínila Juliannu Margulies, tak jsem měla ráda společné scény Susan Lewisové a Carol Hathawayové v Pohotovosti. Ne že by byly přímo nejlepší kamarádky, ale měla jsem je pohromadě ráda.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
13. 7. 2018 / 00:16:29 (před 5 roky)
off
Nevada napsal(a):

A kde jsou Alicia a Kalinda z TGW? (Tedy z doby, kdy Julianně ještě nehráblo.)
Taky Kate a Lanie z Castla by se tam hodily.

Sex ve městě sem patří určitě. A u Gilmorek je to těžké Lor s Rory měly víc kamarádský než rodinný vztah, ale stejně tak by si zmínku zasloužily dvojice Lorelai+Sookie a Rory+Lane (sakra, já se na to snad začnu znovu koukat od začátku).

Jak tady tak čtu ty komentáře, tak asi vážně začneme připravovat další díl :D.


Nevada napsal(a):

A když jsem zmínila Juliannu Margulies, tak jsem měla ráda společné scény Susan Lewisové a Carol Hathawayové v Pohotovosti. Ne že by byly přímo nejlepší kamarádky, ale měla jsem je pohromadě ráda.

No já nevím.. Když přijde na ER, tak bych viděla jako sismanci spíš Kerry s Abby nebo Abby a Neelu.. Ale Susan a Carol podle mě moc interakce ani neměly...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Matěj Kašpar
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
14. 7. 2018 / 16:18:29 (před 5 roky)
off

Buffy a Willow mají nádherný vztah. Je pravda, že v komiksovém pokračování mají celkem problémy, jelikož Buffy zničí na nějaký čas magii a to Willow těžce nese. Každopádně poté se to opět vrátí do pořádku. Jejich přátelství má silné základy. Jde sice o ženy, ale ještě k nim patří skvělý Xander. Moji favoriti. :)

Matěj
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 7. 2018 / 00:59:06 (před 5 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Lena a Kara jsou fajn, ale jakmile je vidím, vzpomenu si na ty jejich šílené fanoušky, je to škoda, že takhle dobré duo má tak příšerné podporovatele

Jo ti fanoušci jsou podle mě naprostý hovada, a kdybych byl tvůrce Supergirl tak bych schválně udělal se Supergirl a Leny největší antagonistky v celém seriálu, které by si po čase začali jít drsně po krku, a nakonec by mezi nimi došlo k epickému souboji, ve kterém by Lena prohrála a skončila mrtvá. A proč? Abych přesně tyto pseudofanoušky naštval. Vždy když tvůrci podlehnou podobným "fanouškům" tak to dopadne hrozně špatně. Stačí se podívat na osud TVD nebo na to když v seriálu Arrow dali dohromady Olivera a Felicity.
Snad se Chris ještě v seriálu objeví, protože nechat se takto odradit bandou fanatických magorů je docela škoda.

Matěj Kašpar napsal(a):

Buffy a Willow mají nádherný vztah. Je pravda, že v komiksovém pokračování mají celkem problémy, jelikož Buffy zničí na nějaký čas magii a to Willow těžce nese. Každopádně poté se to opět vrátí do pořádku. Jejich přátelství má silné základy. Jde sice o ženy, ale ještě k nim patří skvělý Xander. Moji favoriti. :)

Buffy a Willow jsou hodně super. Bez ní by na tom Buffy byla o dost hůř a její boj se zlem by byl o dost těžší nemít za nejlepší kamarádu pořádně silnou čarodějku.


Jinak moc povedený článek.

spike
Editováno: 3x | Naposledy: 16. 7. 2018 / 01:09:20
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 7. 2018 / 01:48:23 (před 5 roky)
off
spike napsal(a):

Jo ti fanoušci jsou podle mě naprostý hovada, a kdybych byl tvůrce Supergirl tak bych schválně udělal se Supergirl a Leny největší antagonistky v celém seriálu, které by si po čase začali jít drsně po krku, a nakonec by mezi nimi došlo k epickému souboji, ve kterém by Lena prohrála a skončila mrtvá. A proč? Abych přesně tyto pseudofanoušky naštval. Vždy když tvůrci podlehnou podobným "fanouškům" tak to dopadne hrozně špatně. Stačí se podívat na osud TVD nebo na to když v seriálu Arrow dali dohromady Olivera a Felicity.
Snad se Chris ještě v seriálu objeví, protože nechat se takto odradit bandou fanatických magorů je docela škoda.

Probohy jenom to ne :D. A to platí jak na tu část, kdy by si šly Supercorp po krku (ale to bych ještě přežila, snad), tak hlavně na tu část s Mononukleózou.. Toho chlapa nemůžu ani cítit (protože Mon-hell je idiot a co se tam objevil, je z Kary najednou ufňukaná fiflena.. o jejím porozchodovém traumatu ani nemluvě.. to si nemohla vzít příklad ze své sestry? Tu sice taky rozchod s Maggie zasáhl, ale nevšimla jsem si, že by ji to nějak vyřadilo z provozu, na rozdíl od Kary), takže doufám, že dal seriálu bye bye natrvalo...


spike napsal(a):

Buffy a Willow jsou hodně super. Bez ní by na tom Buffy byla o dost hůř a její boj se zlem by byl o dost těžší nemít za nejlepší kamarádu pořádně silnou čarodějku.

Já bych řekla, že Willowin přínos nebyl jenom v tom, že byla pekelně silná čarodějka (aneb pobavila mě spekulace na téma Co by se stalo, kdyby se Willow utkala s Glory když byla ve své plné síle a reakce jednoho týpka: totální destrukce světa :D), ale i v tom, že Buffy měla prostě to zázemí. Však si vzpomeň na The Wish, ve kterém bylo ukázané, co by se stalo, kdyby Buffy nikdy nepřijela do Sunnydale.. Nejenom, že by se rozpoutalo fakt peklo, ale Buffy sama byla úplně jiná. Cyničtější, do všeho šla rovnou po hlavě a nikdo jí nekryl záda. Proto ji tam Master taky tak snadno zabil... Aneb každý bojovník se zlem prostě potřebuje oporu (nechci psát sidekicka, protože jsem ten výraz nikdy neměla ráda a přesně to bagatelizuje tu úlohu, který takový companion má).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 7. 2018 / 01:48:38
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
16. 7. 2018 / 10:56:55 (před 5 roky)
off
spike napsal(a):

Jo ti fanoušci jsou podle mě naprostý hovada, a kdybych byl tvůrce Supergirl tak bych schválně udělal se Supergirl a Leny největší antagonistky v celém seriálu, které by si po čase začali jít drsně po krku, a nakonec by mezi nimi došlo k epickému souboji, ve kterém by Lena prohrála a skončila mrtvá. A proč? Abych přesně tyto pseudofanoušky naštval. Vždy když tvůrci podlehnou podobným "fanouškům" tak to dopadne hrozně špatně. Stačí se podívat na osud TVD nebo na to když v seriálu Arrow dali dohromady Olivera a Felicity.
Snad se Chris ještě v seriálu objeví, protože nechat se takto odradit bandou fanatických magorů je docela škoda.

Něco takového by bylo dost na místě, sklidili by, co sami zaseli, ale tady jde o ratingy, tvůrcům jde o sledovanost, proto se tohle nejspíše nikdy nestane a kdyby, tak určitě ne tak, že by se nenáviděly, ale spíše by byly každá na jiné straně a skrze to by jsme viděli, jak jim na sobě záleží a zrovna tohle by třeba SC fanoušci brali, byly by jako Profesor Xavier a Magneto, či Kapitán Amerika a Iron Man.

Fanservice no, takové to řešení, co leží celá léta v šuplíku pro případ, že by sledovanost začala padat a oni si chtěli ještě zarobit. Tak to vytáhnou, blbě napíšou a pak všude tvrdí, jak to vždycky strašně plánovali a že to tak mělo být, zníčili tak i Teen Wolf, kde to dává nulový smysl, pro se daná dvojice dala dohromady, když předtím to byl jen jednostranný crush.
Já mám Lenu ráda takovou, jaká je, ale tenhle naschvál by byl na místě. Tvůrci poslední dobou až moc poslouchají fanoušky a dávají jim přesně, co chtějí, protože pokud to nedostanou, seriál nebude mít sledovanost. Celkově mám pocit, že ty největší tábory fanoušků řídí ty seriály víc jak samotní tvůrci nebo ředitelé stanic.

Ale nezapomemnu, jak ti fanoušci o postavě Leny tvrdili, že je lesbička a tak se to rozšířilo, že to bylo bráno za fakt, i nějaké články na netu to uvedly, přitom to z tvůrců vůbec nevypadlo, to si prostě vymysleli fanoušci. A pak, když se na jednu epizodu objevil Rahul Kohli a ukázalo se, že Lena nejspíše na holky nebude (plus si začala s Jamesem), tak se do těch tvůrců obuli, jaký jsou homofobové, že dávají lesbičku dohromady s chlapem...No nepochopíš, jak u blbejch na dvorečku.

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
Editováno: 2x | Naposledy: 16. 7. 2018 / 11:01:51
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 7. 2018 / 11:52:42 (před 5 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Něco takového by bylo dost na místě, sklidili by, co sami zaseli, ale tady jde o ratingy, tvůrcům jde o sledovanost, proto se tohle nejspíše nikdy nestane a kdyby, tak určitě ne tak, že by se nenáviděly, ale spíše by byly každá na jiné straně a skrze to by jsme viděli, jak jim na sobě záleží a zrovna tohle by třeba SC fanoušci brali, byly by jako Profesor Xavier a Magneto, či Kapitán Amerika a Iron Man.

Fanservice no, takové to řešení, co leží celá léta v šuplíku pro případ, že by sledovanost začala padat a oni si chtěli ještě zarobit. Tak to vytáhnou, blbě napíšou a pak všude tvrdí, jak to vždycky strašně plánovali a že to tak mělo být, zníčili tak i Teen Wolf, kde to dává nulový smysl, pro se daná dvojice dala dohromady, když předtím to byl jen jednostranný crush.
Já mám Lenu ráda takovou, jaká je, ale tenhle naschvál by byl na místě. Tvůrci poslední dobou až moc poslouchají fanoušky a dávají jim přesně, co chtějí, protože pokud to nedostanou, seriál nebude mít sledovanost. Celkově mám pocit, že ty největší tábory fanoušků řídí ty seriály víc jak samotní tvůrci nebo ředitelé stanic.

Ale nezapomemnu, jak ti fanoušci o postavě Leny tvrdili, že je lesbička a tak se to rozšířilo, že to bylo bráno za fakt, i nějaké články na netu to uvedly, přitom to z tvůrců vůbec nevypadlo, to si prostě vymysleli fanoušci. A pak, když se na jednu epizodu objevil Rahul Kohli a ukázalo se, že Lena nejspíše na holky nebude (plus si začala s Jamesem), tak se do těch tvůrců obuli, jaký jsou homofobové, že dávají lesbičku dohromady s chlapem...No nepochopíš, jak u blbejch na dvorečku.

Takové dementní osoby bych nechal zavřít na psychiatrii, protože to nejsou normální lidi. Nemám vůbec nic proti různým menšinám, ale tímto chováním této komunitě jen strašně škodí. Problém je, že díky jejich omezenosti jim to nikdy nedojde.

spike
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
17. 7. 2018 / 09:29:59 (před 5 roky)
off
spike napsal(a):

Takové dementní osoby bych nechal zavřít na psychiatrii, protože to nejsou normální lidi. Nemám vůbec nic proti různým menšinám, ale tímto chováním této komunitě jen strašně škodí. Problém je, že díky jejich omezenosti jim to nikdy nedojde.

Já bych je dala spíše do pastáku, aby se naučili, jak se mají k lidem chovat. Některým ne, ale znám takové, co jsou v klidu, i já sama sebe považuji za Supercorp fanouška, mě se ty dvě prostě líbí (ale i "Karamel" je fajn, absolutně proti nim nic nemám), ale ti fanoušci mi to prostě neskutečně kazí tím, jak se chovají, proto se od nich distancuji jak to je jen možné. :D
A víš co je nejhorší? Že se tam neprojevují jen na netu, i na conech a různých setkání se tak chovají, sice si to nedovolí k hercům, ale když tam třeba někdo přijde s tričkem, na kterém je něco ve stylu, že podporuje Karamel, tak je to docela shitstorm a perla je, že jsou to většinou pubertačky, Karamel fanoušci jsou už většinou přes 20+ lidi. Celkově ta obsese už přesahuje veškeré hranice.

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
Editováno: 1x | Naposledy: 17. 7. 2018 / 09:30:29
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
18. 7. 2018 / 11:33:49 (před 5 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Já bych je dala spíše do pastáku, aby se naučili, jak se mají k lidem chovat. Některým ne, ale znám takové, co jsou v klidu, i já sama sebe považuji za Supercorp fanouška, mě se ty dvě prostě líbí (ale i "Karamel" je fajn, absolutně proti nim nic nemám), ale ti fanoušci mi to prostě neskutečně kazí tím, jak se chovají, proto se od nich distancuji jak to je jen možné. :D
A víš co je nejhorší? Že se tam neprojevují jen na netu, i na conech a různých setkání se tak chovají, sice si to nedovolí k hercům, ale když tam třeba někdo přijde s tričkem, na kterém je něco ve stylu, že podporuje Karamel, tak je to docela shitstorm a perla je, že jsou to většinou, Karamel fanoušci jsou už většinou přes 20+ lidi. Celkově ta obsese už přesahuje veškeré hranice.

Tak to jsme na tom stejně. Od takových "fanoušku" je nutné se distancovat. Kara a Lena jako kamarádky mi ani trochu nevadí. Dělat z nich ale na sílu něco víc je podle mě chyba. Já se hlásím k týmu "Karamel".

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2018 / 13:39:47 (před 5 roky)
off
spike napsal(a):

Tak to jsme na tom stejně. Od takových "fanoušku" je nutné se distancovat. Kara a Lena jako kamarádky mi ani trochu nevadí. Dělat z nich ale na sílu něco víc je podle mě chyba. Já se hlásím k týmu "Karamel".

To není na sílu mladej ;). Shippování tady je snad už od dob Kirka a Spocka z původního Startreku někde v šedesátých letech ;). Akorát by mě teda zajímalo, jak to dělali tenkrát bez internetu... Co můžu říct já a co si pamatuju, tak shippování pro mě začalo Xenou a od té doby se mi tahle posedlost rozjela exponenciální řadou :D. Byť teda na rozdíl od křiklounek z USA neshippuju každou dvojici (třeba takové rizzlesky vidím dodneška jako sismanci a ne jako cicmanci, ale to už záleží na úhlu pohledu)... A někdy si toho všimnou i tvůrci.. Viz třeba Person of Interest... Původní plán taky nebyl dát Root a Shaw dohromady, ale pak to mezi nima začalo jiskřit, Amy a Sarah si sedly a tvůrci viděli a hlavně využili onen potenciál...

Ale jinak se to prostě liší generace od generaci no.... Taky nesouhlasím s harašením herců, ale občasná tvůrcovská slepota mě taky dokáže pořádně zvednout ze židle. Jsem ale z té generace, která je na podobné věci zvyklá a je mi naprosto jasné, že jediné, co mi zbude jsou tak maximálně oči pro pláč a fanfiky.... Aspoň že tam se můžeme vyjádřit a vyřádit podle libosti (a že jsou tam někdy dvojice, že mi nad tím zůstává rozum stát O_o).

A co se mě týče, tak Karamel chemii teda nemají ani trochu. A ne, není to tak že bych jako lesba nebyla schopná vidět chemii mezi heteráky, jsem, ale prostě zrovna tady mi přijde, že Supercorp jsou a budou na tom vždycky po stránce společné chemie líp než Karamel a Lames... Takže mi tuhle skoro vypálilo sítnici sledovat Lames morning after ehm :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
18. 7. 2018 / 18:30:44 (před 5 roky)
off
spike napsal(a):

Tak to jsme na tom stejně. Od takových "fanoušku" je nutné se distancovat. Kara a Lena jako kamarádky mi ani trochu nevadí. Dělat z nich ale na sílu něco víc je podle mě chyba. Já se hlásím k týmu "Karamel".

Podle mě by více než kamarádky být asi neměly, byt si myslím, že jim to spolu opravdu sluší a potenciál mají.
Já se hlasím k oběma.

andromache napsal(a):




To není na sílu mladej ;). Shippování tady je snad už od dob Kirka a Spocka z původního Startreku někde v šedesátých letech ;). Akorát by mě teda zajímalo, jak to dělali tenkrát bez internetu... Co můžu říct já a co si pamatuju, tak shippování pro mě začalo Xenou a od té doby se mi tahle posedlost rozjela exponenciální řadou :D. Byť teda na rozdíl od křiklounek z USA neshippuju každou dvojici (třeba takové rizzlesky vidím dodneška jako sismanci a ne jako cicmanci, ale to už záleží na úhlu pohledu)... A někdy si toho všimnou i tvůrci.. Viz třeba Person of Interest... Původní plán taky nebyl dát Root a Shaw dohromady, ale pak to mezi nima začalo jiskřit, Amy a Sarah si sedly a tvůrci viděli a hlavně využili onen potenciál...

Tož, shippování non-canon párů je v pohodě, proti tomu ani popel, taky tam mám své (třeba již můj zminovaný Snowbarry, Rip Canary, Bamon, Sterek, Destiel, Blaine a Liv), ale jde spíše o to, že ty postavy k sobě nacpou, aby nejuřvanější skupinu potěšili. Když mají herci zajímavou chemii a na základě toho se rozhodnou je dát dohromady, v pohodě, ale třeba u Stydie (ti nikdy neměli chemii btw), Emison, Delena, je to především hlavně o tom, že si to většina vyřvala než, že by to bylo taková krásná shoda náhod, že zrovna tihle herci mají dobrou chemii a že zrovna je dáme dohromady a budeme jim dávat scény šité fanouškům na míru, to už je fanservice. :D

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
Editováno: 1x | Naposledy: 18. 7. 2018 / 18:31:32