Diskuze k článku Seriálové osudy: SVU, Chicago Fire, Med, P.D.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
10. 5. 2018 / 11:45:55 (před 5 roky)
off

No ak sa mi nevráti Monica tak neviem či CFD budem sledovať aj ďalej :(

avatar uživatele
KeyCe
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
10. 5. 2018 / 12:30:27 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

No ak sa mi nevráti Monica tak neviem či CFD budem sledovať aj ďalej :(

asi tak nějak..snad to tak nebude..a ani bez Herrmanna si to neumím představit :(

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
10. 5. 2018 / 12:46:33 (před 5 roky)
off

Já se těch titulků asi nesetřepu :D. Ale jinak pokud by odešli Spencer a Kinney, tak je fanoušci sežerou a čísla jim poletí tak dolů, že by ještě tvůrci zírali.. Bez Dawsonové to nějak nebude ono, to radši odkrouhnou někoho ze čtveřice Mouch Otis Stella Herrmann (osobně bych se přimlouvala za Hermanna, ta postava mi od druhé sezony neskutečně pije krev). Kdyby se neměl vrátit Eamon, tak bych Bodenovi přála to velké povýšení na hlavu všech chicagských hasičů, ale to se asi nestane...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
10. 5. 2018 / 12:51:56 (před 5 roky)
off

Tak doufám, že se produkce nějak s Monicou domluví. Už nechali Caseyho přijít o jednu životní partnerku. Doufejme, že si to nevezmou na svědomí podruhé. Asi to pro mne nebude impulz pro odpískání sledování seriálu, ale z postav, které mne na seriálu baví, by odešla další, a počet by celkově vzrostl na 3 a to už je více, než je mi milé.

avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
10. 5. 2018 / 12:54:48 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Bez Dawsonové to nějak nebude ono, to radši odkrouhnou někoho ze čtveřice Mouch Otis Stella Herrmann (osobně bych se přimlouvala za Hermanna, ta postava mi od druhé sezony neskutečně pije krev). Kdyby se neměl vrátit Eamon, tak bych Bodenovi přála to velké povýšení na hlavu všech chicagských hasičů, ale to se asi nestane...

No popravdě, tím že Herrmann je takový s prominutím vůl a pije dost lidem krev je mi sympatický. Nějak bych jeho ztrátu v seriálu oželel, ale ...
Chvílema mi připomíná i mě samotného, takže já bych spíš nechal odejít Otise nebo Mouche.

Editováno: 1x | Naposledy: 10. 5. 2018 / 12:55:37
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
10. 5. 2018 / 13:52:05 (před 5 roky)
off
rigor mortis napsal(a):

takže já bych spíš nechal odejít Otise nebo Mouche.

Rovno aj obaja by mohli odísť. Nemám ich nejako veľmi v láske :D ale ak nebude pokračovať Monica a Miranda (Gabby a Stella) tak ma vážne naštvú.
Už mi vzali Shay. Nesmú aj Dawson. Myslím že ani toto by im fanúšikovia neodpustili. Nie len chlapov :D

avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 48 | Sarah Walker
10. 5. 2018 / 15:31:00 (před 5 roky)
off

Mouch je už celkem dlouho úplně neviditelný, asi bych ani nepostřehla, že je pryč. Otis mi od začátku lezl na nervy, ale poslední dobou ho mám celkem ráda, ten by tam mohl ještě chvíli pobýt. Herrmann mě bavil hodně na začátku, když býval často za autoritu, teď je z něj většinou spíše figurka, ale přijít o něj taky ještě nechci. Gabby by byla škoda, snad to Caseymu neudělají. Schizofrenní pocity mám ze Stelly, která se mi sice jako postava docela zamlouvá (zvlášť v téhle sezóně), ale její představitelka mi prostě už od začátku nesedí. Joe, Sylvie a Boden by mi chyběli.

Editováno: 1x | Naposledy: 10. 5. 2018 / 16:27:51
avatar uživatele
JustMyName
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
12. 5. 2018 / 00:34:08 (před 5 roky)
off

Super, že budú ďalšie série :)

Falling is just like flying, except there´s a more permanent destination.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 00:46:01 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Bez Dawsonové to nějak nebude ono, to radši odkrouhnou někoho ze čtveřice Mouch Otis Stella Herrmann (osobně bych se přimlouvala za Hermanna, ta postava mi od druhé sezony neskutečně pije krev). Kdyby se neměl vrátit Eamon, tak bych Bodenovi přála to velké povýšení na hlavu všech chicagských hasičů, ale to se asi nestane...

No, s tím, jak teď dělám titulky k finále bych se nakonec vůbec nezlobila, kdyby Dawsonová odešla.. Ta její miminovská horečka je pěkně otravná :(. Na odkrouohnutí těch ostatních si stojím (obzvláště Stella mi s tou svojí žárlivostí leze na nervy, ale asi se to zase nestane).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 00:53:08 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

No, s tím, jak teď dělám titulky k finále bych se nakonec vůbec nezlobila, kdyby Dawsonová odešla.. Ta její miminovská horečka je pěkně otravná :(. Na odkrouohnutí těch ostatních si stojím (obzvláště Stella mi s tou svojí žárlivostí leze na nervy, ale asi se to zase nestane).

ona nesmie odísť :D keby sa s pekne rozlúči s každým tak ok, ale nie že ona sa poháda hneď s dvoma ľuďmi a to bude koniec jej postavy -_- ale máš pravdu, tá jej posadnutosť dieťaťom je niekedy otravná :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 00:56:11 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

ona nesmie odísť :D keby sa s pekne rozlúči s každým tak ok, ale nie že ona sa poháda hneď s dvoma ľuďmi a to bude koniec jej postavy -_- ale máš pravdu, tá jej posadnutosť dieťaťom je niekedy otravná :D

Jenom někdy? Já mám chuť jí to vymlátit z palice pokaždé, když o tom začne :D. Už když v jednom z minulých dílů naznačovala, že chce zase zkoušet počít, tak jsem se jenom křižovala ať to dělaj mimo záběr, ale ne, oni to musí cpát do děje :(. Fujtajbl :(.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 01:05:47 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Jenom někdy? Já mám chuť jí to vymlátit z palice pokaždé, když o tom začne :D. Už když v jednom z minulých dílů naznačovala, že chce zase zkoušet počít, tak jsem se jenom křižovala ať to dělaj mimo záběr, ale ne, oni to musí cpát do děje :(. Fujtajbl :(.

ako ono by mi to tak nevadilo keby sú viac vyzlečení :D :D ale to že zas vyťahovali Louieho a zase niečo s adopciou ma trochu štvalo :D ako mohla by odisť preč a tam si nájsť nejaké dieťa a potom sa s ním vrátiť k Mattovi a to dieťa by sa tam objavilo tak často ako Hermannove deti :D to by bolo krásne :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 01:08:00 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

ako ono by mi to tak nevadilo keby sú viac vyzlečení :D :D ale to že zas vyťahovali Louieho a zase niečo s adopciou ma trochu štvalo :D ako mohla by odisť preč a tam si nájsť nejaké dieťa a potom sa s ním vrátiť k Mattovi a to dieťa by sa tam objavilo tak často ako Hermannove deti :D to by bolo krásne :D

Ano, ideální scénář :D. Hlavně žádné postelové eskapády dvojice Dawson/Casey, jednou stačilo je na ně hrozný pohled :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 01:10:35 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Ano, ideální scénář :D. Hlavně žádné postelové eskapády dvojice Dawson/Casey, jednou stačilo je na ně hrozný pohled :D.

no som zvedavá ako to dopadne :D ale náhodou je na Gabby pekný pohľad :D a aj na Matta, niekedy.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 01:15:22 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

no som zvedavá ako to dopadne :D ale náhodou je na Gabby pekný pohľad :D a aj na Matta, niekedy.

Na Gáby jo, ale na Caseyho ani omylem :D. Možná tak když je oblečenej, ale on bez šatů rovná se moje noční můry :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
phoboska
Redaktor | Cool level: 71 | Dean Winchester
12. 5. 2018 / 01:18:16 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Na Gáby jo, ale na Caseyho ani omylem :D. Možná tak když je oblečenej, ale on bez šatů rovná se moje noční můry :D.

Ty sa tu zabávaš a mne zrušili Lucifera....potřebuju obejmout :'(

"Welcome to the edge. It's not the end of the world, but you can see it from here." Eliza Cassan
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 01:19:27 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Na Gáby jo, ale na Caseyho ani omylem :D. Možná tak když je oblečenej, ale on bez šatů rovná se moje noční můry :D.

:D :D stačí sa pozerať len na Gaby potom a problém vyriešený :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 01:25:29 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

:D :D stačí sa pozerať len na Gaby potom a problém vyriešený :D

Když on mi furt leze do záběru :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 01:26:19 (před 5 roky)
off
phoboska napsal(a):

Ty sa tu zabávaš a mne zrušili Lucifera....potřebuju obejmout :'(

Jo, taky mě to štve :(. Zase přijdu o Lauren :(. Jako by nestačilo, že ji krouhli v ChF, oni jí teď ještě musí pro jistotu krouhnout celý seriál :(. A ještě vyhrožují útesem :(.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
phoboska
Redaktor | Cool level: 71 | Dean Winchester
12. 5. 2018 / 01:27:59 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Jo, taky mě to štve :(. Zase přijdu o Lauren :(. Jako by nestačilo, že ji krouhli v ChF, oni jí teď ještě musí pro jistotu krouhnout celý seriál :(. A ještě vyhrožují útesem :(.

No jo, tvorcovia si boli istý, že bude 4. séria a dali cliffhanger a proste nevydalo. Ja ešte stále dúfam a verím v zázrak...ehm, ehm Netflix :D

"Welcome to the edge. It's not the end of the world, but you can see it from here." Eliza Cassan
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 01:28:10 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Když on mi furt leze do záběru :D.

ver mi, že sa to dá odfiltrovať :D niekedy som si ho tam pri nej ani nevšimla :D :D

avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 01:29:08 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Jo, taky mě to štve :(. Zase přijdu o Lauren :(. Jako by nestačilo, že ji krouhli v ChF, oni jí teď ještě musí pro jistotu krouhnout celý seriál :(. A ještě vyhrožují útesem :(.

smrť Shay v CFD bolo najhoršie možné rozhodnutie..

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 01:43:26 (před 5 roky)
off
phoboska napsal(a):

No jo, tvorcovia si boli istý, že bude 4. séria a dali cliffhanger a proste nevydalo. Ja ešte stále dúfam a verím v zázrak...ehm, ehm Netflix :D

Jak si po takové debilní sérii mohli být jistí prodloužením O_O? Tohle mi hlava asi nikdy brát nebude O_o.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 01:45:15 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

ver mi, že sa to dá odfiltrovať :D niekedy som si ho tam pri nej ani nevšimla :D :D

Tak to já si bohužel všímám vždycky :D.

juli napsal(a):

smrť Shay v CFD bolo najhoršie možné rozhodnutie..

Ani mi nemluv. Kelly se bez ní chová jako idiot. Ne že bych měla něco proti Sylvie, docela jsem si na ni i tu její naivitu zvykla, ale Shay byla prostě Shay. A stejně tak považuju za nejhorší možné rozhodnutí, že dali Sarah Shahi dohromady se Severidem místo s Shay :D. To by teprve byla ta pravá podívaná :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
phoboska
Redaktor | Cool level: 71 | Dean Winchester
12. 5. 2018 / 01:48:00 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Jak si po takové debilní sérii mohli být jistí prodloužením O_O? Tohle mi hlava asi nikdy brát nebude O_o.

Neboj, ani moja :D Sami si za to môžu, lebo túto sériu totálne posrali a potom ešte prásknu cliffhanger. Šľak aby ich trafil :D

"Welcome to the edge. It's not the end of the world, but you can see it from here." Eliza Cassan
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 01:49:23 (před 5 roky)
off
phoboska napsal(a):

Neboj, ani moja :D Sami si za to môžu, lebo túto sériu totálne posrali a potom ešte prásknu cliffhanger. Šľak aby ich trafil :D

Šlak je ještě málo :D. Jak někdo psal u článku, Maze na ně :D. Ale maze z první řady, ne tu ufňukanou cácoru, co brečí, že chce zpátky do pekla, protože nerozdejchala andílka...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 09:09:45 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

A stejně tak považuju za nejhorší možné rozhodnutí, že dali Sarah Shahi dohromady se Severidem místo s Shay :D. To by teprve byla ta pravá podívaná :D.

kokos keby spravia toto tak by to bolo dokonalé :D ako veľmi som nenávidela keď Shay bola s Devon -_-

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
12. 5. 2018 / 21:00:14 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

kokos keby spravia toto tak by to bolo dokonalé :D ako veľmi som nenávidela keď Shay bola s Devon -_-

To teda.. Severide o ní správně řekl, že byla Bad news... Ale Sarah asi nechtěla mít na triku další lesbu (co na tom, že pak v PoI přesně u toho skončila že :D).

jinak doufám, že jestli se Dawsonová vrátí v příští sezoně, tak už to bude i s mozkem v hlavě. Teď to vypadá, že si u ní vzal dovolenou a vládu převzaly hormony.. Fujtajbl.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
13. 5. 2018 / 02:15:47 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

To teda.. Severide o ní správně řekl, že byla Bad news...
jinak doufám, že jestli se Dawsonová vrátí v příští sezoně, tak už to bude i s mozkem v hlavě. Teď to vypadá, že si u ní vzal dovolenou a vládu převzaly hormony..

Jo hormony, ty dokážou nejen s lidskou psychikou zamávat. (prásknu vlastní ženu, se kterou je někdy právě kvůli hormonům k nevydržení :-D, a co máme dceru, tak je to někdy i horší než bylo, ale to jí prosím neříkejte. :-D)
Pravda je, že mě vytáčí Gabby, taková jaká je teď, neřízená střela byla vždy, ale ne že by chtěla něco za každou cenu. Každý se vyvíjí, věkem "moudří", ale u Gabby to prostě scénáristi přehání, moc kombinují různé osobnostní typy a prostě to ke GAbby úplně nesedí. Souhlasím s andromache, že pokud se má vrátit, tak s mozkem. Hormonální Gabby ať klidně ze seriálu odejde. Jen bych asi Caseymu nepřál smrt další velice blízké ženy.

Editováno: 1x | Naposledy: 13. 5. 2018 / 02:16:55
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
13. 5. 2018 / 13:51:23 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

To teda.. Severide o ní správně řekl, že byla Bad news... Ale Sarah asi nechtěla mít na triku další lesbu (co na tom, že pak v PoI přesně u toho skončila že :D).

jinak doufám, že jestli se Dawsonová vrátí v příští sezoně, tak už to bude i s mozkem v hlavě. Teď to vypadá, že si u ní vzal dovolenou a vládu převzaly hormony.. Fujtajbl.

hej ja som mala v pláne si PoI pozrieť po skúškovom :( teraz si mi to pokazila :D ale nie, náhodou sa na Sarah teším ako na lesbu :D
ale hej, verím, že sa vráti a verím, že konečne prestanú riešiť dieťa a bude to konečne tá badass Gabby ktorú poznáme z prvých sérií :)

rigor mortis napsal(a):

Jen bych asi Caseymu nepřál smrt další velice blízké ženy.

podľa mňa by ju nezabili, len by odišla preč. tak ako Erin v CPD ak to sleduješ.

avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
13. 5. 2018 / 13:53:40 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):


podľa mňa by ju nezabili, len by odišla preč. tak ako Erin v CPD ak to sleduješ.

Je to dost pravděpodobné. A jo, ChPD sleduji, jen u ChM mám mezery, protože nestíhám překládat. Ale do další řady doženu všechny resty. Jo dobře, teď bych mohl chtít slyšet i tu o Sněhurce, nebo Červené Karkulce, ale já to opravdu mám v plánu. :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
13. 5. 2018 / 21:54:18 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

hej ja som mala v pláne si PoI pozrieť po skúškovom :( teraz si mi to pokazila :D ale nie, náhodou sa na Sarah teším ako na lesbu :D
ale hej, verím, že sa vráti a verím, že konečne prestanú riešiť dieťa a bude to konečne tá badass Gabby ktorú poznáme z prvých sérií :)

Moment moment moment.. Co jsem ti jako pokazila :D? Tohle není spoiler ale i kdyby byl, tak je to přece ten nejlepší možný spoiler ne :D :D?

rigor mortis napsal(a):

Jo hormony, ty dokážou nejen s lidskou psychikou zamávat. (prásknu vlastní ženu, se kterou je někdy právě kvůli hormonům k nevydržení :-D, a co máme dceru, tak je to někdy i horší než bylo, ale to jí prosím neříkejte. :-D)

Pokud si to tady sama nepřečte, tak ode mě se nic nedozví, slibuju :D.

rigor mortis napsal(a):

Pravda je, že mě vytáčí Gabby, taková jaká je teď, neřízená střela byla vždy, ale ne že by chtěla něco za každou cenu. Každý se vyvíjí, věkem "moudří", ale u Gabby to prostě scénáristi přehání, moc kombinují různé osobnostní typy a prostě to ke GAbby úplně nesedí. Souhlasím s andromache, že pokud se má vrátit, tak s mozkem. Hormonální Gabby ať klidně ze seriálu odejde. Jen bych asi Caseymu nepřál smrt další velice blízké ženy.

No právě.. Jeden by čekal, že se aspoň trochu zklidní (u Kellyho se to třeba podařilo, tak už z něj není děvkař prvotřídní, jak byl první dvě nebo tři sezony), ale u té Gábiny... Monica musí občas pěkně šílet z toho, jak bipolární dokáže Gáby být.. Hned tohle, hned zas tohle... A jinak si taky myslím, že ji nezabijí, jenom by ji prostě nenápadně odklidili na to Portotiko a s Caseym by si mohla of screen skypovat :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
13. 5. 2018 / 22:04:21 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Moment moment moment.. Co jsem ti jako pokazila :D? Tohle není spoiler ale i kdyby byl, tak je to přece ten nejlepší možný spoiler ne :D :D?

ja som nevedela, že tam hrá lesbu :D ako bolo by to milé zistenie :D keďže si to chcem pozrieť hlavne kvôli nej :D ale máš pravdu, lepší spoiler si mi nemohla dať :D len škoda, že si to chcem pozrieť hneď :D :D :(


andromache napsal(a):

No právě.. Jeden by čekal, že se aspoň trochu zklidní (u Kellyho se to třeba podařilo, tak už z něj není děvkař prvotřídní, jak byl první dvě nebo tři sezony), ale u té Gábiny... Monica musí občas pěkně šílet z toho, jak bipolární dokáže Gáby být.. Hned tohle, hned zas tohle... A jinak si taky myslím, že ji nezabijí, jenom by ji prostě nenápadně odklidili na to Portotiko a s Caseym by si mohla of screen skypovat :D.

ja sa obávam, že presne kvôli tomu ako sa Gabby správa Monica odíde :/ lebo niekedy je to dosť otravné :D ale ak už by mala odísť, snáď bude ešte v prvej časti aby sa so všetkými pekne udobrila a rozlúčila. ale aj tak som názoru, že nesmie odísť. stále verím, že bude len časový posun a ona sa vráti a bude normálna aspoň na pár sérii (ak sa ich dočkáme) :D

avatar uživatele
m.madarasova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
15. 5. 2018 / 13:47:37 (před 5 roky)
off

Ahojte chcela by som zareagovať na vaše komentáre nie som tu stály návštevník, ale diskusia ohľadne poslednej dielu CFD ma celkom zaujala a hlavne koniec .seriál sledujem od začiatku, ak je pravda čo koluje po nete ohľadne Moniky Raymund ,tak ten seriál stratí iskru aj keď ta postava môže niekomu liezť na nervy iný to sledujú hlavne pre ňu, a bolo by škoda ak sa tá postava rozlúči takto. Nikto tu písal že to meni ako pri Pd kde postava zomrie a ide sa ďalej, má pravdu akosi to pokazí celý seriál ak by odišla hlavná ženská postava nemám nič proti Stella, Brett ale jedna je noc citlivá a pri druhej sa neviem akosi rozhodnúť. A čo sa týka deju poslednej časti ani to mali akosi na striedačku najprv ona potom on chceli deti a teraz stoja niekdy zaseknuty aj keď nechce riskovať jej život musí sa na to pozrieť a jej pohľadu a scenáristi to prekombinovali .ohľadne moniky si budeme musieť počkať buď na oficiálne oznámenie alebo na začiatok sezóny. Skôr sa prikláňam k tomu že nás naťahujú ak nie bude to škoda a seriál asi prestanem sledovať .ak si pamätáte priSophii Busch sa to ukázalo skoršie že odíde asi tak2,3 diely pred koncom tu nič. Lucifera som pozerala len kvôli Lauren German a pravda je že to túto sériu pokazili. Chcem este povedať diky ľuďom ktorý si nájdu čas na titulky a korekcie bez nich by sme boli asi na vážkach diky.

avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 17:10:49 (před 5 roky)
off
m.madarasova napsal(a):

Ahojte chcela by som zareagovať na vaše komentáre nie som tu stály návštevník, ale diskusia ohľadne poslednej dielu CFD ma celkom zaujala a hlavne koniec .seriál sledujem od začiatku, ak je pravda čo koluje po nete ohľadne Moniky Raymund ,tak ten seriál stratí iskru aj keď ta postava môže niekomu liezť na nervy iný to sledujú hlavne pre ňu, a bolo by škoda ak sa tá postava rozlúči takto. Nikto tu písal že to meni ako pri Pd kde postava zomrie a ide sa ďalej, má pravdu akosi to pokazí celý seriál ak by odišla hlavná ženská postava nemám nič proti Stella, Brett ale jedna je noc citlivá a pri druhej sa neviem akosi rozhodnúť. A čo sa týka deju poslednej časti ani to mali akosi na striedačku najprv ona potom on chceli deti a teraz stoja niekdy zaseknuty aj keď nechce riskovať jej život musí sa na to pozrieť a jej pohľadu a scenáristi to prekombinovali .ohľadne moniky si budeme musieť počkať buď na oficiálne oznámenie alebo na začiatok sezóny. Skôr sa prikláňam k tomu že nás naťahujú ak nie bude to škoda a seriál asi prestanem sledovať .ak si pamätáte priSophii Busch sa to ukázalo skoršie že odíde asi tak2,3 diely pred koncom tu nič. Lucifera som pozerala len kvôli Lauren German a pravda je že to túto sériu pokazili. Chcem este povedať diky ľuďom ktorý si nájdu čas na titulky a korekcie bez nich by sme boli asi na vážkach diky.

Bohužiaľ o svojom rozhodnutí Monica imformovala na Twitteri. A keď vravím bohužiaľ, tak to znamená, že odchádza...
Áno, pri Sofii sme to mohli čakať, keďže nám predstavili Hailey skôr.
A aj s Luciferom súhlasím :D začala som to pozerať kvôli Lauren, ale nakoniec som si obľúbila aj iné postavy :) ale ja stále verím, že ho niekto zachráni :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 5. 2018 / 19:39:47 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

Bohužiaľ o svojom rozhodnutí Monica imformovala na Twitteri. A keď vravím bohužiaľ, tak to znamená, že odchádza...
Áno, pri Sofii sme to mohli čakať, keďže nám predstavili Hailey skôr.
A aj s Luciferom súhlasím :D začala som to pozerať kvôli Lauren, ale nakoniec som si obľúbila aj iné postavy :) ale ja stále verím, že ho niekto zachráni :D

Takže je to definitiv? Gábina (Monica) to balí? Chm chm chm.. Ale jinak tahle sezona stojí za prd :(. Zrušili mi Scorpiony, zrušili mi Lucíka (i když napřed se asi budu rozčilovat, že ho v prvé řadě strašně doku*li tím milostným trojúhelníkem a totálně nelogickým chováním postav), zrušili mi Designated Surviovr.. Nějak povážlivě mi ten watchlist řídne.. I když zrovna u Gábiny jsem rozpolcená. Ano na jednu stranu bude chybět, ale na tu druhou opravdu stagnovala a (stejně jako u Shay, kterou potom pro jistotu odkrouhli) tvůrci nějak nevědí co s ní...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 19:57:44 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Takže je to definitiv? Gábina (Monica) to balí? Chm chm chm.. Ale jinak tahle sezona stojí za prd :(. Zrušili mi Scorpiony, zrušili mi Lucíka (i když napřed se asi budu rozčilovat, že ho v prvé řadě strašně doku*li tím milostným trojúhelníkem a totálně nelogickým chováním postav), zrušili mi Designated Surviovr.. Nějak povážlivě mi ten watchlist řídne.. I když zrovna u Gábiny jsem rozpolcená. Ano na jednu stranu bude chybět, ale na tu druhou opravdu stagnovala a (stejně jako u Shay, kterou potom pro jistotu odkrouhli) tvůrci nějak nevědí co s ní...

bohužiaľ áno.. ja som verila že bude pokračovať a bude to tá naša stará dobrá Gabby ktorú poznáme z prvý sérii.. ale tak je vidno, že jej postava nebola práve najlepšie napísaná.. no každopádne mi bude chýbať už len jej tvár :( mne je ľúto čo s jej postavou spravili, pretože ona mala podľa mňa potenciál a ak by ho využili, tak by neodišla..
ani mi nehovor čo všetko mi zrušili.. Designated Survivor, Quantico, Lucifer (ja mám ale stále ešte malú nádej, že to obnovia), The Fosters, Deception, The Crossing, Shades of Blue a ešte aj Scandal skončil..
ak si si všimla, tak v Chicago seriáloch nie je žiadna LGBT+ postava. Teda v CPD bola, ale tiež ju zabili. oni to jednoducho nevedia napísať..

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 5. 2018 / 21:09:18 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

bohužiaľ áno.. ja som verila že bude pokračovať a bude to tá naša stará dobrá Gabby ktorú poznáme z prvý sérii.. ale tak je vidno, že jej postava nebola práve najlepšie napísaná.. no každopádne mi bude chýbať už len jej tvár :( mne je ľúto čo s jej postavou spravili, pretože ona mala podľa mňa potenciál a ak by ho využili, tak by neodišla..
ani mi nehovor čo všetko mi zrušili.. Designated Survivor, Quantico, Lucifer (ja mám ale stále ešte malú nádej, že to obnovia), The Fosters, Deception, The Crossing, Shades of Blue a ešte aj Scandal skončil..
ak si si všimla, tak v Chicago seriáloch nie je žiadna LGBT+ postava. Teda v CPD bola, ale tiež ju zabili. oni to jednoducho nevedia napísať..

No to jsou mi věci.. Jak vidno tak neumí pořádně napsat ani ženskou hrdinku, nějak se jim to skoro vždycky zvrtne v ufňukané pipiny :(. Ach jo. O tom, že neumí napsat LGBT postavu mi ani nemluv, stačilo, jak domrvili Shay. Možná je i lepší, když tam žádná není, nemusíme trpět. A moment, v CPD byl někdo takový? Si nevzpomínám.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 21:29:06 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

No to jsou mi věci.. Jak vidno tak neumí pořádně napsat ani ženskou hrdinku, nějak se jim to skoro vždycky zvrtne v ufňukané pipiny :(. Ach jo. O tom, že neumí napsat LGBT postavu mi ani nemluv, stačilo, jak domrvili Shay. Možná je i lepší, když tam žádná není, nemusíme trpět. A moment, v CPD byl někdo takový? Si nevzpomínám.

a nevymenili scenáristov po nejakej 3/4 sérii? lebo odvtedy je Gabby úplne mimo.
Shay bola celkom zaujímavá postava pokiaľ neprišla Devon -_-
alebo som si to pomýlila? lebo som mala pocit že v CPD niekto taký bol.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 5. 2018 / 21:30:52 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

a nevymenili scenáristov po nejakej 3/4 sérii? lebo odvtedy je Gabby úplne mimo.
Shay bola celkom zaujímavá postava pokiaľ neprišla Devon -_-
alebo som si to pomýlila? lebo som mala pocit že v CPD niekto taký bol.

Myslím že nebyl. To už by můj gaydar zaregistroval. Pokud vím, tak jak v CPD tak v CMED jsou všichni hetero až to hezký není...

A víš, že ani nevím? Možné to je. Ale až tak do podrobna jsem to nezkoumala.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 21:37:44 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Myslím že nebyl. To už by můj gaydar zaregistroval. Pokud vím, tak jak v CPD tak v CMED jsou všichni hetero až to hezký není...

A víš, že ani nevím? Možné to je. Ale až tak do podrobna jsem to nezkoumala.

mne by to nevadilo, že sú všetci hetero keby tam nie je vo vzťahu každý s každým -_- to je tak otravné. neviem, či v MED je vôbec niekto, kto je nezadaný alebo nemal niečo s kolegom -_- v CPD tieto vzťahy trochu skrotili, ale aj tak sa mi to nepáči.

to mi len tak napadlo, pretože to čo spravili z Gabby je hrozné

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 5. 2018 / 21:39:36 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

mne by to nevadilo, že sú všetci hetero keby tam nie je vo vzťahu každý s každým -_- to je tak otravné. neviem, či v MED je vôbec niekto, kto je nezadaný alebo nemal niečo s kolegom -_- v CPD tieto vzťahy trochu skrotili, ale aj tak sa mi to nepáči.

to mi len tak napadlo, pretože to čo spravili z Gabby je hrozné

Jako možné vysvětlení toho chování by to určitě bylo. Škoda, že Monica to asi neprozradí, aby si případně nezavřela vrátka pro buď plnohodnotný návrat nebo aspoň pro hostovačky. A jinak vztahy na pracovišti ani neřeším. Je to jeden z důvodů, proč tak nesnáším oba Halsteady :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 21:43:10 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako možné vysvětlení toho chování by to určitě bylo. Škoda, že Monica to asi neprozradí, aby si případně nezavřela vrátka pro buď plnohodnotný návrat nebo aspoň pro hostovačky. A jinak vztahy na pracovišti ani neřeším. Je to jeden z důvodů, proč tak nesnáším oba Halsteady :D.

ja verím, že sa aspoň v prvej časti ešte dočkáme nejakého vysvetlenia alebo uzatvorenia. a že raz sa rozhodne vrátiť.
ja som vždy shippovala Erin a Jaya, ale inak ich nemám rada :D mne tie vzťahy niekedy veľmi narúšajú dej :D preto ma to štve

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 5. 2018 / 21:53:12 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

ja verím, že sa aspoň v prvej časti ešte dočkáme nejakého vysvetlenia alebo uzatvorenia. a že raz sa rozhodne vrátiť.
ja som vždy shippovala Erin a Jaya, ale inak ich nemám rada :D mne tie vzťahy niekedy veľmi narúšajú dej :D preto ma to štve

Nezbývá, než se jenom modlit, aby do toho šli všichni zaintersovaní. Ale stejně mě bude zajímat, jak z toho vybruslí. Protože nechat Caseyho s Dawsonovou rozvést, když jí řekl, že ji miluje celou svou osobností? To se mi zdá jako hodně přitažené za vlasy.

Tak zrovna ty dva jsem vždycky jako pár hrozně nesnášela.. Prostě Halstead je debil a jenom Erin stahoval s sebou.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 21:58:49 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Nezbývá, než se jenom modlit, aby do toho šli všichni zaintersovaní. Ale stejně mě bude zajímat, jak z toho vybruslí. Protože nechat Caseyho s Dawsonovou rozvést, když jí řekl, že ji miluje celou svou osobností? To se mi zdá jako hodně přitažené za vlasy.

Tak zrovna ty dva jsem vždycky jako pár hrozně nesnášela.. Prostě Halstead je debil a jenom Erin stahoval s sebou.

to sme presne dnes riešili v našej skupine o CFD. že sakra čo spravia s nimi. rozviesť ich je hlúposť, ale hlúposť je aj aby zostali spolu keď Monica pokračovať nebude.. preto si niektoré baby mysleli, či si Monica nerobí iba srandu z tým odchodom. každopádne uvidíme na jeseň :D

ja som vždy milovala Erin (áno, moja slabosť pre herečky a ženské hrdinky je zjavná :D ) a mne s ním prišla šťastná. i keď je pravda, že ju sťahoval dolu. čo je dôvod prečo som ho mnohokrát mala chuť zabiť :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 5. 2018 / 22:03:47 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

to sme presne dnes riešili v našej skupine o CFD. že sakra čo spravia s nimi. rozviesť ich je hlúposť, ale hlúposť je aj aby zostali spolu keď Monica pokračovať nebude.. preto si niektoré baby mysleli, či si Monica nerobí iba srandu z tým odchodom. každopádne uvidíme na jeseň :D

Jako je docela dobře možné, že Monica trolluje (jakože když už nás nevytrolovali s cliffem jako vloni, kdy se nevědělo kdo umře (jakože neumřel nikdo, takže to celé přišlo vniveč a bylo to v podstatě úplně zbytečné) ), ale pravdu díš. Dokud nebude první díl sedmičky, jeden neví, čemu věřit.

juli napsal(a):

ja som vždy milovala Erin (áno, moja slabosť pre herečky a ženské hrdinky je zjavná :D ) a mne s ním prišla šťastná. i keď je pravda, že ju sťahoval dolu. čo je dôvod prečo som ho mnohokrát mala chuť zabiť :D

Právě proto, že já jsem pro ni měla taky vždycky slabost (aneb já mám pro změnu slabost pro holky s lehce nakřáplým hlasem ehm), tak jsem jí někoho jako je Halstead nepřála. A úplně si u mě pod sebou podřezal větev, když nerespektoval její přání a stejně tajně udělal test DNA toho potenciálního otce.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 22:08:46 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako je docela dobře možné, že Monica trolluje (jakože když už nás nevytrolovali s cliffem jako vloni, kdy se nevědělo kdo umře (jakože neumřel nikdo, takže to celé přišlo vniveč a bylo to v podstatě úplně zbytečné) ), ale pravdu díš. Dokud nebude první díl sedmičky, jeden neví, čemu věřit.

Právě proto, že já jsem pro ni měla taky vždycky slabost (aneb já mám pro změnu slabost pro holky s lehce nakřáplým hlasem ehm), tak jsem jí někoho jako je Halstead nepřála. A úplně si u mě pod sebou podřezal větev, když nerespektoval její přání a stejně tajně udělal test DNA toho potenciálního otce.

ako ja si ale moc nemyslím, že by mMnica trollovala. mne sa to na ňu nehodí podľa toho čo ju sledujem na Twitteri. to ani nespomínaj. to bol taký fail. ja som dúfala, že niekto tam umre. aspoň Mouch mohol :D

och jej hlas ♥ rozhovory s ňou si stále dokážem púšťať :D zachrípnutý hlas je k žene len bonus :D
to s tým DNA bol jeden z momentov, kedy som ho chcela zabiť. to vtedy pokazil úplne

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 5. 2018 / 22:14:17 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

ako ja si ale moc nemyslím, že by mMnica trollovala. mne sa to na ňu nehodí podľa toho čo ju sledujem na Twitteri. to ani nespomínaj. to bol taký fail. ja som dúfala, že niekto tam umre. aspoň Mouch mohol :D

Já už chtěla na začátku šestky jásat, že konečně našli koule a zabili Caseyho a ono houby houby zlatá rybko :(. Ale ano, Mouche si klidně mohli odvézt v pytli.. Stejně tam už v podstatě ani není. A když už ne v pytli, tak aspoň do toho důchodu jít mohl.. Ach jo.

juli napsal(a):

och jej hlas ♥ rozhovory s ňou si stále dokážem púšťať :D zachrípnutý hlas je k žene len bonus :D
to s tým DNA bol jeden z momentov, kedy som ho chcela zabiť. to vtedy pokazil úplne

Cha, another girl with voice kink :D. Me likey :D. A přesně, v tu chvíli jsem ho začala upřímně nenávidět a přála jim rozchod.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 22:23:55 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Já už chtěla na začátku šestky jásat, že konečně našli koule a zabili Caseyho a ono houby houby zlatá rybko :(. Ale ano, Mouche si klidně mohli odvézt v pytli.. Stejně tam už v podstatě ani není. A když už ne v pytli, tak aspoň do toho důchodu jít mohl.. Ach jo.

ja som Caseyho mala celkom rada vždy a myslím, že keby skončí, tak stratia väčšinu divákov a 7 sa nedočkáme :D ja som celkom dúfala, že po tejto sérii pôjde do dôchodku a že Ottis sa nevráti, ale že budem mať stále problémy.. nevydalo :D

andromache napsal(a):

Cha, another girl with voice kink :D. Me likey :D. A přesně, v tu chvíli jsem ho začala upřímně nenávidět a přála jim rozchod.

on mal veľa momentov, pri ktorých som chcela aby skončil, ale najviac ma naštvalo na konci, že ju chcel požiadať o ruku a vedeli, že Sophia chce odísť. akože načo? :D

avatar uživatele
m.madarasova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
16. 5. 2018 / 07:13:48 (před 5 roky)
off

No asi je to definitívne že odchádza ale asi scenáristi to nečakali ,dúfam že jej spravia nejaké vhodné ukončenie, tento je úplne na nič

avatar uživatele
tamkanova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
16. 5. 2018 / 15:13:51 (před 5 roky)
off

Že odchází Dawson, jsem nesmírně ráda, v poslední pár serií se k Mattovi chovala jako naprostaá p.... pořád jenom já, já, já... a Matt se přizpůsoboval, protože ji neskutečně miluje.... Teď když odtáhne, tak se mu konečně uleví a má naději na normální vztah a třeba i vlastní rodinu...


když už tak odsuzujete Jaye... a to, že udělal DNA test otce- neotce... tak asi zapomínáte jaká Bunny byla a jak vždy chtěla Erin stáhnout dolu a Erin chudinka si vždy myslela, že se matka polepšila a chtěla jí dát šanci...
Jay byl pouze realista a chtěl v tom mít jasno, aby mohl Erin ochránit před ní a dalším zklamáním stejně jako to vždy dělal Voight... kdyby to udělal Voight tak by to bylo v pohodě, protože by se to očekávalo... jako to, že i on by mohl být jejím potencionálním otcem...

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 5. 2018 / 17:32:40 (před 5 roky)
off
tamkanova napsal(a):

když už tak odsuzujete Jaye... a to, že udělal DNA test otce- neotce... tak asi zapomínáte jaká Bunny byla a jak vždy chtěla Erin stáhnout dolu a Erin chudinka si vždy myslela, že se matka polepšila a chtěla jí dát šanci...
Jay byl pouze realista a chtěl v tom mít jasno, aby mohl Erin ochránit před ní a dalším zklamáním stejně jako to vždy dělal Voight... kdyby to udělal Voight tak by to bylo v pohodě, protože by se to očekávalo... jako to, že i on by mohl být jejím potencionálním otcem...

Jenže zrovna tady bylo jasně vidět, že Bunny nic nešila ani se nesnažila v tomto případě Erin potopit.. Bylo vidět, že i ona sama si celou tu dobu myslela, že on je ten pravý otec. Nebo by mu posílala ty fotky Erin jen tak pro nic za nic? A pokud si pamatuju, tak to byla rána i pro ni, když ty testy DNA prokázali opak. Jay tady krásně rozbil sny oběma. U Bunny je mi to jedno, ale u Erin se to prostě nedělá. Když někomu řeknu nerejpej se v tom, tak očekávám, že to dodrží a ne že půjde proti mě. A to je to, co mě na něm štvalo. Že si jako přivandrovalec, co znal Erin pár let myslel, že může jít proti ní.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
17. 5. 2018 / 02:13:10 (před 5 roky)
off
tamkanova napsal(a):

když už tak odsuzujete Jaye... a to, že udělal DNA test otce- neotce... tak asi zapomínáte jaká Bunny byla a jak vždy chtěla Erin stáhnout dolu a Erin chudinka si vždy myslela, že se matka polepšila a chtěla jí dát šanci...
Jay byl pouze realista a chtěl v tom mít jasno, aby mohl Erin ochránit před ní a dalším zklamáním stejně jako to vždy dělal Voight... kdyby to udělal Voight tak by to bylo v pohodě, protože by se to očekávalo... jako to, že i on by mohl být jejím potencionálním otcem...

áno, je pravda, že Bunny ju sťahovala dolu, viď to ako sa k nej zachovala po smrti Nadii. a ja by som nesúhlasila ani keby to spraví Voight alebo ktokoľvek iný.
presne ako píše tuto:

andromache napsal(a):

Jenže zrovna tady bylo jasně vidět, že Bunny nic nešila ani se nesnažila v tomto případě Erin potopit.. Bylo vidět, že i ona sama si celou tu dobu myslela, že on je ten pravý otec. Nebo by mu posílala ty fotky Erin jen tak pro nic za nic? A pokud si pamatuju, tak to byla rána i pro ni, když ty testy DNA prokázali opak. Jay tady krásně rozbil sny oběma. U Bunny je mi to jedno, ale u Erin se to prostě nedělá. Když někomu řeknu nerejpej se v tom, tak očekávám, že to dodrží a ne že půjde proti mě. A to je to, co mě na něm štvalo. Že si jako přivandrovalec, co znal Erin pár let myslel, že může jít proti ní.

Jay mal rešpektovať jej rozhodnutie.. Erin keby chce, tak si testy DNA dá spraviť sama, ale ona jednoducho chcela veriť, že je to jej otec. takže to Jay vtedy veľmi pokazil a najviac som nepochopila prečo ju chcel požiadať o ruku na konci 4

avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
17. 5. 2018 / 23:23:39 (před 5 roky)
off

Pfuuu, člověk (no dobře no, tak humanoid) je dva dny pryč, nedostane se k serialzone a děvčata tu rozjela takovou debatu. :) Tolik nových příspěvků, že ani nevím, který jsem četl poslední. :) Takhle si to budu muset projet celé od znova zítra po práci. To mě asi žena přetrhne. :)

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 5. 2018 / 00:53:20 (před 5 roky)
off
rigor mortis napsal(a):

Pfuuu, člověk (no dobře no, tak humanoid) je dva dny pryč, nedostane se k serialzone a děvčata tu rozjela takovou debatu. :) Tolik nových příspěvků, že ani nevím, který jsem četl poslední. :) Takhle si to budu muset projet celé od znova zítra po práci. To mě asi žena přetrhne. :)

Tak ať se zapojí do diskuse taky :D. Třeba přidá nějaký osvěžující pohled na ženskou pod vlivem hormonů, co my víme :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
tamkanova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
18. 5. 2018 / 19:31:06 (před 5 roky)
off

Když se tak rády navazite do Halsteada a k tomu co udelal.... tak kdyz to stocime jinam, treba k Burgess, ktera se od zacatku chova jako naivni blka a krava.... Svoji snazivosti zabila informatorku a pak jak nejvetsi chudinka sla proti Uptonce, aby i ona podrazila sveho informatora.... totalni policejni selhani, za to bych ji vyrazila z rozvedky a z PD vubec, uplne postava na nic

avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
20. 5. 2018 / 12:39:51 (před 5 roky)
off
tamkanova napsal(a):

Když se tak rády navazite do Halsteada a k tomu co udelal.... tak kdyz to stocime jinam, treba k Burgess, ktera se od zacatku chova jako naivni blka a krava.... Svoji snazivosti zabila informatorku a pak jak nejvetsi chudinka sla proti Uptonce, aby i ona podrazila sveho informatora.... totalni policejni selhani, za to bych ji vyrazila z rozvedky a z PD vubec, uplne postava na nic

za prvé ono je to ťažké porovnať najmä z toho dôvodu, že čo urobil Jay bolo osobné a čo urobila Kim bolo profesionálne :D ale tak ja samozrejme s tým čo Kim vtedy spravila nesúhlasím, ale podľa mňa ľudia z Inteligence spravili horšie veci ako toto, takže nevidím dôvod, prečo by ju mali vyhodiť. a ja mám Kim náhodou celkom rada :)

avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
20. 5. 2018 / 13:42:06 (před 5 roky)
off

Tak jsem dočetl, celou diskuzi. A že to dalo práci. Co se Gabby týče, poslední díl jsem ještě neviděl (možná se k tomu dostanu večer), takže těžko říct co na to budu říkat. Každopádně je možné, že se Monica jen snaží donutit scénáristy k tomu, aby ji trochu poslouchali a dali postavě trochu prostoru, aby nevypadala jak totální ...ehm... Dokud nebude první díl 7. řady těžko říci, co je a není pravda.

Mouch - už jen jeho přezdívka naprosto vystihuje nevýraznost jeho postavy. Ať z něj udělají nějakého odp(b)oráře někde hezky v kanclíku a netahají ho do akce.

Ottis - Z naivního mladíčka, tak trošku nerda se pomalu ale jistě mění v dospělého člověka, bojovníka, co se lehce nechce vzdát. Podle mého názoru má ještě potenciál se rozvinout, a tak by mohl ještě jednu sérii zůstat a ukázat, co umí.

ChPD:
Halstead - frajírek, podobně jako jeho bratřík. Myslí si, že jejich vysněná princezna jim vše odpustí a se vším s nimi bude souhlasit. Měli by z pubertálních kluků konečně dospět v muže, pak mají u svých princezen alespoň šanci.

Erin - Erin byla silná osobnost, trochu nevyrovnaná, ale bojovala s tím, to čím si prošla a co dokázala ji hnalo dopředu. Škoda, že odešla raději bych viděl odejít třeba Kevina nebo Jaye.

Burgess - Jo občas se chová jako slepička. Dobře, skoro pořád. Na druhou stranu dře a snaží se. Ne vždy ji to vyjde, což je jedině dobře, má potenciál něco dokázat, tak se nechme překvapit. Je to ještě relativně mladá holka, životem nepolíbená, celou dobu se soustředila na postup v rámci policie a teď tak nějak hledá sama sebe. Opět postava, co by měla dostat tak sérii na to, aby ukázala co umí, potenciál tam je.

Kevin - Já nevím, co si o něm myslet. Přijde mi takový nevýrazný, druhé housle v rozvědce. Ze začátku jsem mu docela fandil, ale poslední dobou mi přijde že jako postava upadá.

No to je tak nějak vše, co mě v tuhle chvíli napadá. Jdu od PC, nebo mě žena zabije.

avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
20. 5. 2018 / 21:30:46 (před 5 roky)
off

Z Gabby spravili strašne emocionálnu hysterickú ženu, ktorá túži po dieťati a odmieta čokoľvek iné. A to podľa mňa vadilo aj herečke. Gabby bola skvelá postava v prvých sériách a teraz mi prišlo, že tá postava stagnovala na mieste.
A keď to už napísala na Twitter, čo ona v poslednej dobe nepísala veľa, tak ja si moc nemyslím, že sa ona vráti. Tiež to komentoval aj Derek Haas (scenárista) a ja sa radšej vyrovnám s tým, že tam moja obľúbená postava už nebude, ako čakať do septembra s nádejou a potom byť smutná :D ako ak by pokračovala, tak som najšťastnejšia, ale to mi nepríde reálne :D
(Tu by sa zišiel pohľad na túto tému ženy, čo má dieťa :D nechce sa tvoja žena zapojiť?)

Mouch tam už dávno nemá čo robiť. Nech odíde do dôchodku a žije si svoj život s Trudy a ak ho nechcú úplne odstaviť, tak nech ich príde na stanicu raz za sériu pozrieť. Proste on mi niekedy tak lezie na nervy už len tým, že tam je.

Otis má ešte potenciál, len mne príde stále ako dieťa trochu :D nie som s jeho postavou úplne stotožnená.

Jay aj Will si myslia, že ak ženu požiadajú o ruku, tak im zrazu všetko odpustí a budú šťastní. Lenže tak to nefunguje. A ak Natalie prijme jeho žiadosť o ruku, tak bude riadne sprostá, lebo potom čo jej urobil, nech to ani neskúsi :D

Erin bola dokonalá osoba podľa mňa. Mala svoje pády, ale vždy sa vrátila späť. Ale ja chápem, že odišla, tiež by som asi nedokázala pracovať s agresívnym človekom...

Kim je zaujímavá postava, ale tiež čo robí, je niekedy otravné. Ja mám občas pocit, že nevedia poriadne napísať ženské postavy :D

Kevin je postava na ktorej strašne propagujú "black lives matter". Nie som rasista alebo niečo také, ale toto je môj názor.

avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
21. 5. 2018 / 00:15:58 (před 5 roky)
off
juli napsal(a):

Z Gabby spravili strašne emocionálnu hysterickú ženu, ktorá túži po dieťati a odmieta čokoľvek iné. A to podľa mňa vadilo aj herečke. Gabby bola skvelá postava v prvých sériách a teraz mi prišlo, že tá postava stagnovala na mieste.

(Tu by sa zišiel pohľad na túto tému ženy, čo má dieťa :D nechce sa tvoja žena zapojiť?)

Ne, nechtěla. Už nápad konzultovat s ní vlastní překlady mne uvrhl do horoucích pekel. Sic mi ta konzultace pomáhá v kvalitě, ale pak tím dost trpí dcerka, které zabráni do překladu nemůžeme věnivat tolik pozornosti, kterou zasluhuje. To ať raději překládá jen jeden z nás a druhý se věnuje dceři (zatím je v této roli žena, je však dost možné, že já budu ten, kdo se bude věnovat malé a žena překladům).

juli napsal(a):


Otis má ešte potenciál, len mne príde stále ako dieťa trochu :D nie som s jeho postavou úplne stotožnená.

Spíš než dítě, bych použil slovo nerd, ve svém okolí mám hodně lidí jeho typu, ne vždy jsou dětinští.

juli napsal(a):


Jay aj Will si myslia, že ak ženu požiadajú o ruku, tak im zrazu všetko odpustí a budú šťastní. Lenže tak to nefunguje. A ak Natalie prijme jeho žiadosť o ruku, tak bude riadne sprostá, lebo potom čo jej urobil, nech to ani neskúsi :D

Naprosto souhlasím, v tomhle směru jsou bratři Halsteadové stejní.

juli napsal(a):


Kevin je postava na ktorej strašne propagujú "black lvives matter". Nie som rasista alebo niečo také, ale toto je môj názor.

Tady opět souhlasím, zase jde o jakousi rasovou, etickou, náboženskou a jánevímjakouzrovnateďmyslísoudruzizUSA korektnost. Škoda že USAni jsou tím posedlí už jen z principu, že když to neudělají, tak je někdo zdaného etnika může žalovat a oni přijdou o prachy, tedy dolary. Nejsem rasista, nikdy jsem nebyl, ale jsou věci, které mi vadí a tohle je případ tzv. pozitivní diskriminace. A to je problém. Do seriálu, nebo filmu prostě takovéhle věci nepatří.

Což mne přivádí k případu nedávno vydané hry Kingdom Come: Deliverence, kdy se najde osoba, která dokáže aplikovat diskriminační principy na to, že ve hře zasazené do období husitských válek v Evropě, nelze hrát za postavu ženy - válečnice (to se ještě dá pochopit), ale nelze ani hrát za černocha (v husitské době byla Evropa jistě plná černých protestantů). Kde je sakra selský rozum?

Editováno: 5x | Naposledy: 21. 5. 2018 / 00:21:08
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 5. 2018 / 09:11:23 (před 5 roky)
off
rigor mortis napsal(a):

Tady opět souhlasím, zase jde o jakousi rasovou, etickou, náboženskou a jánevímjakouzrovnateďmyslísoudruzizUSA korektnost. Škoda že USAni jsou tím posedlí už jen z principu, že když to neudělají, tak je někdo zdaného etnika může žalovat a oni přijdou o prachy, tedy dolary. Nejsem rasista, nikdy jsem nebyl, ale jsou věci, které mi vadí a tohle je případ tzv. pozitivní diskriminace. A to je problém. Do seriálu, nebo filmu prostě takovéhle věci nepatří.

Presne toto som tým myslela, najhoršie je, že niekedy sa tam tá postava takých spôsobom nehodí, že to nie je možné. Nech tam sú z každej rasy, aby sa nepovedalo, ale nech to tam neriešia takým spôsobom ako to oni robia. Pretože je to nesmierne otravné.

avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 5. 2018 / 12:56:28 (před 5 roky)
off

Tak jsem viděl první polovinu závěrečného dílu a je mi z té Gabby tak trošku šoufl, tedy spíš z toho jak se chová. To už hraničí s tím, abych ji polopaticky (pořádnou lopatou) vysvětlil, že se chová jako totální ...ehm... nebudu sprostý.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 5. 2018 / 12:56:46
avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 48 | Sarah Walker
23. 5. 2018 / 15:54:40 (před 5 roky)
off

Tak ono puzení mít dítě může být neskutečně silné (natolik, že přehluší všechny ostatní aspekty života, to není Gabby první ani poslední), zklamání, pokud se nedaří otěhotnět, je zdrcující a klidně může nabourat partnerské vztahy. Chování Gabby pro mě není nereálné a z jistého hlediska je i pochopitelné. Že se na druhé straně chová sobecky a vzhledem ke Caseymu necitlivě a bezohledně, je taky pravda. Prostě se soustředí jen na sebe a má klapky na očích. Navíc to docela koresponduje s její umanutostí a určitou radikálností, takže scénáristi se podle mě zase tak nezbláznili. Jen to dost urychlili a vyhrotili.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 5. 2018 / 18:21:04 (před 5 roky)
off
rigor mortis napsal(a):

Tak jsem viděl první polovinu závěrečného dílu a je mi z té Gabby tak trošku šoufl, tedy spíš z toho jak se chová. To už hraničí s tím, abych ji polopaticky (pořádnou lopatou) vysvětlil, že se chová jako totální ...ehm... nebudu sprostý.

Můžu ti říct, že u překladu jsem to cítila úplně stejně :D. Včetně té lopaty :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 5. 2018 / 20:31:29 (před 5 roky)
off
Litocha napsal(a):

Tak ono puzení mít dítě může být neskutečně silné (natolik, že přehluší všechny ostatní aspekty života, to není Gabby první ani poslední), zklamání, pokud se nedaří otěhotnět, je zdrcující a klidně může nabourat partnerské vztahy. Chování Gabby pro mě není nereálné a z jistého hlediska je i pochopitelné. Že se na druhé straně chová sobecky a vzhledem ke Caseymu necitlivě a bezohledně, je taky pravda. Prostě se soustředí jen na sebe a má klapky na očích. Navíc to docela koresponduje s její umanutostí a určitou radikálností, takže scénáristi se podle mě zase tak nezbláznili. Jen to dost urychlili a vyhrotili.

Rozumím. Tohle všechno jsou poměrně pochopitelné argumenty, na základě prosté lidské psychologie a fyziologie. V tomhle případě podle mne jde jen o zbytečné vyhrocování dramatické situace. Takovýhle seriál by si zasluhoval lepší promyšlenost celého konceptu, však možností, jak situaci řešit je více a také by mohly korespondovat s Gabbyinou umanutostí. Přijde mi to prostě moc.

avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 48 | Sarah Walker
23. 5. 2018 / 20:43:15 (před 5 roky)
off
rigor mortis napsal(a):

Rozumím. Tohle všechno jsou poměrně pochopitelné argumenty, na základě prosté lidské psychologie a fyziologie. V tomhle případě podle mne jde jen o zbytečné vyhrocování dramatické situace. Takovýhle seriál by si zasluhoval lepší promyšlenost celého konceptu, však možností, jak situaci řešit je více a také by mohly korespondovat s Gabbyinou umanutostí. Přijde mi to prostě moc.

Souhlasím. Navíc teď mají tvůrci jen několik málo možností, jak pokračovat - a to se ještě okleští podle toho, jestli se postava Gabby do seriálu vrátí.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 5. 2018 / 20:47:19
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
23. 5. 2018 / 22:09:46 (před 5 roky)
off
Litocha napsal(a):

Souhlasím. Navíc teď mají tvůrci jen několik málo možností, jak pokračovat - a to se ještě okleští podle toho, jestli se postava Gabby do seriálu vrátí.

Ktorá sa pravdepodobne nevráti, pretože to písala na twitter. I keď sa stále špekuluje, či náhodou len nenaťahujú.
Ono jej postava mala potenciál silnej, nezávislej ženy, ktorá by sledovanosti pomohla pri všetkých hnutiach (#equality), ale vybrali sa tou cestou, ktorá podľa môjho názoru do takého seriálu veľmi nepatrí.