Diskuze k článku Novinka pod lupou: Cursed (Netflix)
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
17. 7. 2020 / 17:15:18 (před 3 roky)
off

Na 100% souhlasím. Já jsem z pilotu zklamaná. K tomu, co je napsané výš mi ještě vadily přechody mezi hranými a animovanými scénami. Několikrát jsem měla pocit, že nejsou dobře sestříhaný a přitom nápad je to hezkej. Asi dám ještě díl, dva, ale mám pocit, že se přes celou sérii neprokoušu.

avatar uživatele
zdenka1104
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
17. 7. 2020 / 17:57:10 (před 3 roky)
off

Nějak se mi ani nechce pouštět do dalšího dílu, ale vždycky dávám šanci aspoň 2-3 dílům, než to úplně zavrhnu. U trůnu mě taky pilot hned neoslovil. TAK TŘEBA :D

avatar uživatele
Jenny17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
17. 7. 2020 / 18:44:29 (před 3 roky)
off

Ajaj tak nevím jestli si to pustím, když to tady čtu. Těšila jsem se ještě uvidím třeba dám šanci...

Jenny
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
17. 7. 2020 / 19:03:14 (před 3 roky)
off

Zatím mám za sebou dva díly a přemýšlím jestli koukat dál

avatar uživatele
petrSF
Uživatel od první verze | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
17. 7. 2020 / 19:41:43 (před 3 roky)
off

Po pilotu vzdávám, hlavní představitelka mi nevadila, ale jinak souhlas s Lupou a natočené to bylo nějak divně.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
17. 7. 2020 / 19:45:32 (před 3 roky)
off

Teď jste mě dost vyděsili.. Na seriál jsem se celkem těšila, ale podle toho, co tady čtu byl dát Netflix pracky pryč od veškerého fantasy.. Ach jo.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
17. 7. 2020 / 19:54:58 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Teď jste mě dost vyděsili.. Na seriál jsem se celkem těšila, ale podle toho, co tady čtu byl dát Netflix pracky pryč od veškerého fantasy.. Ach jo.

Já se těšila jak malá, dítě dokonce už hodinu spí a já místo dalších dílů koukám na Merlin takže asi tak

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
17. 7. 2020 / 20:08:11 (před 3 roky)
off
Deaneira napsal(a):

Já se těšila jak malá, dítě dokonce už hodinu spí a já místo dalších dílů koukám na Merlin takže asi tak

Ajéje :(. Teď jsi mě vyděsila ještě víc a ještě víc utvrdila v tom, že by měl Netflix dát pracky pryč of fantasy, když to neumí. Ale připomíná, že jsem zrovna včera koukala na rozhovor s irským Merlin castem a když Colin nasadí svůj irský přízvuk, tak je mu fáákt houby rozumět... Katie a Eion byli proti tomu profesor Higgins...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
darbak
Redaktor | Cool level: 16 | Number 6
17. 7. 2020 / 20:51:46 (před 3 roky)
off

Wtf, černej Artuš?

Já měl ohledně tohodle seriálu pesimistické očekávání, tak aspoň nejsem zklamán :D

Obsesivní perfekcionista, co má rád ankety a fotočlánky.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
17. 7. 2020 / 22:44:03 (před 3 roky)
off

tak tohle byla jedna velká wtf shitshow... že je každej druhej člověk černoch (no offense) bych bral, byli v přístavu, že jo... stejně tak, že tam kluk hraje na loutnu, která tou dobou byla možná tak ve Španělsku... ok... ale že tam šašek nosí šarlatovou košili střihem z renesance... rytíři mají plátovou zbroj... nářadí je precizně vyrobené jak z 19. století... řádové sestry jsou buď černošky nebo Mexičanky... to je už jiná káva :D každej člověk má meč, mladá holka má koně, kterej stál jako celá chalupa, lidi tam bojují v dlouhých červených kabátech, ve kterých by prostě normální člověk nebojoval, že... ale hlavně, že tam ukřižujou celou vesnici, protože vyrobit kříže, přibít na to člověka, vztyčit kříž, zakopat ho do země a pak ho zapálit a ten oheň udržovat tak dlouho, aby lidský tělo totálně shořelo, to přece nedá vůbec žádnou práci... just sayin.

V druhé epizodě je medvěd, který měl tou dobou být v Anglii už téměř vyhynulý...

Lol, ten Excalibur má drážku... věc, která se na mečích začala dělat až o několik století později...

Double LOL ve třetí epizodě, kdy se polovina děje odehrává v neogotickém klášteře :D

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 3x | Naposledy: 17. 7. 2020 / 23:35:07
avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
17. 7. 2020 / 22:44:14 (před 3 roky)
off
Deaneira napsal(a):

Já se těšila jak malá, dítě dokonce už hodinu spí a já místo dalších dílů koukám na Merlin takže asi tak

Tak toho milujem 😊 inak neviem, videla som asi pol hodinu z pilotu, ťažko sa takto súdi ale hlavná predstaviteľka mi bola viac sympatická ako v 13RW, ale no mám taký pocit že aj 13RW by bol temnejší oproti tomu seriálu, aspoň čo tu čítam 😄
Inak som zvedavá na Merlina, zatiaľ mi nieje sympatický ..

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
17. 7. 2020 / 22:48:18 (před 3 roky)
off

Jako ta móda obsazovat všelijaké etnické menšiny i tam kde to nepůsobí dobře ale jen směšně je dost absurdní. Ten tmavej Artuš je jako pěst na oko. Opravdu Netflix nevidí, jak to vypadá stupidně? Podobná hloupá diverzita je podle mě jen škodlivá. Přitom z trochou kreativity by šlo přijít i s diverzitou chytrou ne tak rušivou.

spike
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
17. 7. 2020 / 22:51:42 (před 3 roky)
off
spike napsal(a):

Jako ta móda obsazovat všelijaké etnické menšiny i tam kde to nepůsobí dobře ale jen směšně je dost absurdní. Ten tmavej Artuš je jako pěst na oko. Opravdu Netflix nevidí, jak to vypadá stupidně? Podobná hloupá diverzita je podle mě jen škodlivá. Přitom z trochou kreativity by šlo přijít i s diverzitou chytrou ne tak rušivou.

cough...elfky ve Witcherovi...cough

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
yuriy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
17. 7. 2020 / 23:40:32 (před 3 roky)
off

Ani som to nedopozeral a to som sa tešil 🤐 odpad

The Order 1908
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
18. 7. 2020 / 00:17:39 (před 3 roky)
off
spike napsal(a):

Jako ta móda obsazovat všelijaké etnické menšiny i tam kde to nepůsobí dobře ale jen směšně...

Třeba se ještě jednou dočkáme Artuše - asiata. To bude panečku diverzita :-)

Ona je vůbec prča, když se násilně "diverzita" do rámce/prostředí/času, kde se jednoznačně nevyskytovala. Např. takové zařazení černochů na dvůr ruské carevny, to byl kousek hodný psychiatrické léčebny. (Jediný potenciální černoch na ruském dvoře byl Puškin, jeho tuším pradědeček pocházel z Afriky, ale Puškin byl na pohled stejný černoch, jako já).

V duchu toho, co napsal genosse Hitler: ..."židovský tisk" k pošpinění vybraných obětí užívá Velké lži (Große Lüge), která při neustálém opakování ulpí na cílené oběti, i přes veškerou snahu uvádět věci na pravou míru. Protože lidé prý tuto velkou lež (údajně narozdíl od drobných lží) nakonec alespoň zčásti uznají za pravdivou. (Zdroj: Adolf Hitler, Mein Kampf, svazek I, k. X.)

Neomarxisté (pardon, liberálové, akceptující Frankfurtskou školu) si zjevně našli osvědčený návod na brainwashing (pardon, na uplatňováni diverzity).

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 1x | Naposledy: 29. 12. 2020 / 14:41:32
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2020 / 00:28:50 (před 3 roky)
off
spike napsal(a):

Jako ta móda obsazovat všelijaké etnické menšiny i tam kde to nepůsobí dobře ale jen směšně je dost absurdní. Ten tmavej Artuš je jako pěst na oko. Opravdu Netflix nevidí, jak to vypadá stupidně? Podobná hloupá diverzita je podle mě jen škodlivá. Přitom z trochou kreativity by šlo přijít i s diverzitou chytrou ne tak rušivou.

Že ti do toho rejpu.. Pokud by se drželi toho že Artuš byl buď sám římský voják nebo potomek římských vojáků, tak klidně mixnutej být mohl. Zapomínáš, že Římani měli provincie úplně všude, včetně Afriky a jejich taktika byla posílat legionáře co nejdál od jejich domova, aby tam náhodou neosnovali vzpoury krmené římským vybavením... Ale to fakt jenom tak na okraj...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2020 / 00:34:13 (před 3 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

tak tohle byla jedna velká wtf shitshow... že je každej druhej člověk černoch (no offense) bych bral, byli v přístavu, že jo... stejně tak, že tam kluk hraje na loutnu, která tou dobou byla možná tak ve Španělsku... ok... ale že tam šašek nosí šarlatovou košili střihem z renesance... rytíři mají plátovou zbroj... nářadí je precizně vyrobené jak z 19. století... řádové sestry jsou buď černošky nebo Mexičanky... to je už jiná káva :D každej člověk má meč, mladá holka má koně, kterej stál jako celá chalupa, lidi tam bojují v dlouhých červených kabátech, ve kterých by prostě normální člověk nebojoval, že... ale hlavně, že tam ukřižujou celou vesnici, protože vyrobit kříže, přibít na to člověka, vztyčit kříž, zakopat ho do země a pak ho zapálit a ten oheň udržovat tak dlouho, aby lidský tělo totálně shořelo, to přece nedá vůbec žádnou práci... just sayin.

V druhé epizodě je medvěd, který měl tou dobou být v Anglii už téměř vyhynulý...

Lol, ten Excalibur má drážku... věc, která se na mečích začala dělat až o několik století později...

Double LOL ve třetí epizodě, kdy se polovina děje odehrává v neogotickém klášteře :D

Jen tak bokem.. Nemá to náhodou být fantasy a ne historickej dokument ;)? Jestli jsi někdy fantasy četl, tak tam si to většinou všichni nacpali jak je jim libo. A legendy o Artušovi nejvíc letěli ve vrcholném a pozdním středověku, tak v dobách, na jejichž vybavení tady nadáváš... Viděl jsi někdy film Excalibur? Tam mají rytíři kulatého stolu rozhodně brnění jak 15 století... Ukázka třeba zde

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
18. 7. 2020 / 00:40:27 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Že ti do toho rejpu.. Pokud by se drželi toho že Artuš byl buď sám římský voják nebo potomek římských vojáků, tak klidně mixnutej být mohl. Zapomínáš, že Římani měli provincie úplně všude, včetně Afriky a jejich taktika byla posílat legionáře co nejdál od jejich domova, aby tam náhodou neosnovali vzpoury krmené římským vybavením... Ale to fakt jenom tak na okraj...

Takovej Kristus, žil (pokud je to skutečná historická postava) na severu Afrického kontinentu. Měl by daleko větší nárok na mix, nebo přímo na černošský původ. Tak doufám, že se v rámci diverzity v něčem dočkáme obsazení jeho role černochem. Nebo to ne? Že by to někoho urazilo a bylo to politicky nekorektní? Hmm, to je ale problém. Tak třeba časem, až si polulace zvykne na větší míru diverzity.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
18. 7. 2020 / 01:01:34 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jen tak bokem.. Nemá to náhodou být fantasy a ne historickej dokument ;)? Jestli jsi někdy fantasy četl, tak tam si to většinou všichni nacpali jak je jim libo. A legendy o Artušovi nejvíc letěli ve vrcholném a pozdním středověku, tak v dobách, na jejichž vybavení tady nadáváš... Viděl jsi někdy film Excalibur? Tam mají rytíři kulatého stolu rozhodně brnění jak 15 století... Ukázka třeba zde

Fantasy nefantasy, pokud mám seriál, co se má odehrávat někdy v 5.-6. století, fakt čekám moc, když chci, aby se tam neobjevovaly lomené oblouky, herci si nacvičili aspoň základy šermu a každej druhej nevlastnil koně (že vesnice je v lese, nikdo tam nemá ani jedno hospodářské zvíře a pole je daleko, takže z čeho do háje doteď žili nikoho taky úplně netrápilo)? :D Nebo kdyby tam někdo vytáhl mobilní telefon, taky bys to obhajovala, že "to je přeci fantasy"? ;)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
18. 7. 2020 / 01:24:49 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Že ti do toho rejpu.. Pokud by se drželi toho že Artuš byl buď sám římský voják nebo potomek římských vojáků, tak klidně mixnutej být mohl. Zapomínáš, že Římani měli provincie úplně všude, včetně Afriky a jejich taktika byla posílat legionáře co nejdál od jejich domova, aby tam náhodou neosnovali vzpoury krmené římským vybavením... Ale to fakt jenom tak na okraj...

No v tom případě ho mohl hrát třeba hispánec nebo někdo jako Jon Bernthal. To bych dokázal pochopit.

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2020 / 01:31:13 (před 3 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Takovej Kristus, žil (pokud je to skutečná historická postava) na severu Afrického kontinentu. Měl by daleko větší nárok na mix, nebo přímo na černošský původ. Tak doufám, že se v rámci diverzity v něčem dočkáme obsazení jeho role černochem. Nebo to ne? Že by to někoho urazilo a bylo to politicky nekorektní? Hmm, to je ale problém. Tak třeba časem, až si polulace zvykne na větší míru diverzity.

Tak zrovna Ježíš byl Žid, kdy Židé jsou semitského původu a ti jsou tmavší. Něco jako jsou obyvatelé Arábie a jim geograficky přidružených zemí (SAE, Jemen.. Představu si udělej). TO že je teď všude bílej jak čerstvě padlý sníh bude asi tím, že křesťané ho časem vybělili až do nějakého severského typu... Takže ano, Ježíš rozhodně nebyl běloch.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2020 / 01:32:26 (před 3 roky)
off
spike napsal(a):

No v tom případě ho mohl hrát třeba hispánec nebo někdo jako Jon Bernthal. To bych dokázal pochopit.

Já myslím, že klidně i Núbijec :-).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2020 / 01:37:52 (před 3 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Fantasy nefantasy, pokud mám seriál, co se má odehrávat někdy v 5.-6. století, fakt čekám moc, když chci, aby se tam neobjevovaly lomené oblouky, herci si nacvičili aspoň základy šermu a každej druhej nevlastnil koně (že vesnice je v lese, nikdo tam nemá ani jedno hospodářské zvíře a pole je daleko, takže z čeho do háje doteď žili nikoho taky úplně netrápilo)? :D Nebo kdyby tam někdo vytáhl mobilní telefon, taky bys to obhajovala, že "to je přeci fantasy"? ;)

Ty ses asi nedíval moc na ten příklad z filmového Excaliburu, co jsem tu dávala, že? Protože se nemůžu zbavit dojmu, že všechny pozdější seriály a filmy z Artušovských legend si ho berou tak trochu za vzor. Částečně ho má i Artuš Merlinovi. A ano, já vím, že lomené oblouky patří ke gotice, ale mám pocit, že tady se už moc nimráš v detailech. A jinak ne, kdyby tam někdo vytáhnul mobil, tak se nebudu ohánět tím, že je to fantasy :D. Mobil patří tak maximálně do urban fantasy a to teda Cursed fakt není :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 18. 7. 2020 / 01:38:48
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
18. 7. 2020 / 01:39:32 (před 3 roky)
off

Neseriálově: Nejskvěleji zpracované artušovské tema je v pytonovském Holy Grailu. Tam se mohl člověk smát až se za břicho popadal, ale ne vysmívat neschopnosti tvůrců, protože to není fantasy. Crused ale fantasy je (respektive se o to pokouší).

Seriálově: Každé skutečné fantasy má ale nějaký rámec a pravidla (prostředí, období, jazyk, znalosti, příšery... - zkrátka vlastní svět), do kterého je zasazeno. Uvěřitelnost příběhu je dána tím, jestli rámec respektuje. Ten artušovského světa je daný (legendou a předchozími zpracováními), takže se nedivím, že jeho nablblé porušování nese Seraphine313 s nelibostí. Ostatně já také...

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2020 / 01:44:43 (před 3 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Neseriálově: Nejskvěleji zpracované artušovské tema je v pytonovském Holy Grailu. Tam se mohl člověk smát až se za břicho popadal, ale ne vysmívat neschopnosti tvůrců, protože to není fantasy. Crused ale fantasy je (respektive se o to pokouší).

Seriálově: Každé skutečné fantasy má ale nějaký rámec a pravidla (prostředí, období, jazyk, znalosti, příšery... - zkrátka vlastní svět), do kterého je zasazeno. Uvěřitelnost příběhu je dána tím, jestli rámec respektuje. Ten artušovského světa je daný (legendou a předchozími zpracováními), takže se nedivím, že jeho nablblé porušování nese Seraphine313 s nelibostí. Ostatně já také...

Když to bereš, takhle, tak to ti museli z toho zpracování od Guye Ritchieho asi taky vstávat vlasy hrůzou na hlavě co? A já jsem Cursed ještě neviděla, ale jestli se tu bavíme o předchozích zpracováních, tak pro mě vždycky bude vzorem Excalibur, kde prostě měli plátové brnění :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
18. 7. 2020 / 01:54:05 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Tak zrovna Ježíš byl Žid, kdy Židé jsou semitského původu a ti jsou tmavší. Něco jako jsou obyvatelé Arábie a jim geograficky přidružených zemí (SAE, Jemen.. Představu si udělej). TO že je teď všude bílej jak čerstvě padlý sníh bude asi tím, že křesťané ho časem vybělili až do nějakého severského typu... Takže ano, Ježíš rozhodně nebyl běloch.

Nepochybně byl (byl-li) snědý, ale v rámci protlačované diverzity (a ne autentičnosti, která se patrně brzy stane zakázaným slovem) by měl být v nějakém dalším zpracování křesťanských mýtů obsazený černochem, stejně, jako by další černoši měli být obsazeni do role apoštolů. Nakonec také všichni, které zmiňuje Starý zákon. Chybí poselství křesťanům, že jim víru přinesli černoši. Nebo je to (zatím) pro neomarxisty příliš příliš odvážné zpracování?

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
18. 7. 2020 / 01:56:01 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Když to bereš, takhle, tak to ti museli z toho zpracování od Guye Ritchieho asi taky vstávat vlasy hrůzou na hlavě co?...

Ano, ale podstatně méně.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 7. 2020 / 02:03:09 (před 3 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Ano, ale podstatně méně.

Mě teda vstávaly solidně... Nějak to nebylo ono.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
18. 7. 2020 / 06:59:47 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Mě teda vstávaly solidně... Nějak to nebylo ono.

Neseriálově: Od dětství mám moc rád knížku Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše od Marka Twaina, který patrně netušil, že napsal skvělou poloparodii/kombinaci Sci-Fi a fantasy. Zpracování se také nepovedla, předloha byla oopakovaně natočena se značně tristními výsledky...

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
20. 7. 2020 / 04:56:26 (před 3 roky)
off

Budu asi jediný komu se to líbilo, protože je velké fantasy sucho. Černý Artuš mi nevadí. Za to přepálený král mi rval oči. A opět tu máme červené fanatiky. Největší klišé. Označil bych to za trošku lehčí průměr. Připomenu vám největší slátaninu Beowulfa, kterou před pár lety vysílali. Tohle je proti tomu zlatý grál. :D A takový Witcher byl pro mě větší zklamání.

avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
20. 7. 2020 / 13:37:56 (před 3 roky)
off

Hodnotenie po 5 častiach:
Nimue nič extra, ale ani nič katastrofálne a na Merlina si stále zvykám, nieje zlý ale stále ho chudáka vidím občas ako Flokiho 😄 čo sa týka efektov tak to je na zaplakanie občas, po tej scéne s vlkmi som si myslela že to prestanem pozerať ale dala som tomu šancu, stále sa mi efekty nepáčia, na tom by mali zapracovať. Artuš mi nesedí, proste.. prečo? To teraz musí byť v každom seriály herec každej pleti? Mám rada rozmanitosť ale to je ako keby sme dali Andyho Warhola do filmu čierneho a tvárili sa že je to ok 🤔

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”