Diskuze k článku Zastoupení LGBTQ v seriálech v roce 2020
avatar uživatele
IP Freely
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
19. 1. 2021 / 19:26:46 (před 3 roky)
off

Bože, ti mají starosti, to je hotovo. :D Těším se na statistiky kolik je v seriálech leváků a kolik praváků.

If you want me, you find me Right here at the bar Just wait until I have finished this jar
avatar uživatele
ShedStories
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
19. 1. 2021 / 19:38:10 (před 3 roky)
off

GLAAD - neviem či mi teraz napadne zbytočnejšia organizácia, ako táto. Neviem či som videl zbytočnejšiu výročnú správu, ako je táto 🤔

,,The freedom and simple beauty is too good to pass up..." Ch. McCandless
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2021 / 19:41:26
avatar uživatele
litllewitch
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
19. 1. 2021 / 20:35:47 (před 3 roky)
off

Organizace pravidelně monitoruje situaci v seriálech, aby osazenstvo v nich reprezentovalo pokud možno aktuální situaci a nebyli tam pořád jenom bílí heterosexuální lidé. Protože proč se na to omezovat, když barev je tolik :).
Ale hlavně je důležité, aby se publikum mělo s kým identifikovat, což by televizní stanice měly samy o sobě brát v potaz kvůli sledovanosti. Bohužel to je většinou naopak, protože minority se dodnes do jisté míry potýkají s útlakem, což vede k nižším mzdám a kratšímu času u televize (pokud ji vůbec mají). Z toho důvodu je pořád problematické zobrazování jiného než heterosexuálního vztahu, či obsazení čistě nebělošského castu. A to je na tom televizní průmysl ještě o něco lépe než ten filmový...

Bored now...
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2021 / 21:07:34 (před 3 roky)
off

Souhlasím s tím, že když dojde na seriály, tak nejsme lesby, ale lesbradoři.. Věrnější fandom než jsou lesby bych hledala asi jenom těžko. Jak jinak si totiž vysvětlit že spousta starších seriálů s LGBT zastoupením má dodneška živý fandom a objevují ho stále nové a nové generace diváků? A totéž platí o herečkách. Pokud se herečce podaří zaskórovat roli lesby, tak má o svou stálou fanouškovskou základnu postaráno pravděpodobně až do doby, než přestane hrát. Lucy Lawless, Katie McGrath nebo třeba Jennifer Beals by mohly vyprávět...
Stabilní a silná fanouškovská základna herců = silná páka ve sledovanosti seriálů = peníze... Prostá a jednoduchá rovnice, kterou však zdá se televize dodneška nepochopili.. O tom, co mi pozrušoval Netflix jsem se už zmiňovala mockrát.. Ale jejich problém když si zabíjejí husu, která snáší zlatá vejce. A ano, všimla jsem si, že nejvíc LGBT postav je u Berlantiho, Murphyho a Shondy (i když zrovna Berlanti mě docela štve, ale budiž, to je můj osobní problém).

Kdo mě v tomhle ale neskonale vytáčí je Dick Wolf. V jeho seriálech aby v hlavních postavách lesbu nebo gaye pohledal. Nejvíc je/bylo v Chicago Fire a to celé tři.. Jedna lesba (Smrt Leslie jsem mu dodneška neodpustila), jeden gay a jedna bisexuálka (kterou ale po dvou sezonách odlifrovali do kšá, aby ji nahradila další nudná heterosexuálka v řadě.. Ach jo). Hlavně že se musím furt dívat na toho debila Caseyho jak si řeší milostný život, který mě absolutně nezajímá.. Jinak v PD nikdo, v LaO: SVU nikdo, v Med pokud mě paměť neklame taky nikdo, (ale skončila jsem v druhé řadě, nevím jak je to dál)... A tak dále...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2021 / 21:11:03
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2021 / 21:08:37 (před 3 roky)
off
ShedStories napsal(a):

GLAAD - neviem či mi teraz napadne zbytočnejšia organizácia, ako táto. Neviem či som videl zbytočnejšiu výročnú správu, ako je táto 🤔

To se ti to kecá, když tobě píšou postavy defacto na tělo. A je fuk jestli jsi macho, co balí jednu babu za druhou, nebo stydlín, co se holku bojí byť jenom oslovit.. Pořád máš tucty seriálů a postav, se kterýma se ztotožníš a ze kterých si můžeš vybírat.... My ne.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
IP Freely
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
19. 1. 2021 / 21:51:11 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

To se ti to kecá, když tobě píšou postavy defacto na tělo. A je fuk jestli jsi macho, co balí jednu babu za druhou, nebo stydlín, co se holku bojí byť jenom oslovit.. Pořád máš tucty seriálů a postav, se kterýma se ztotožníš a ze kterých si můžeš vybírat.... My ne.

Nějak nechápu co ti brání se "ztotožňovat" s "hetero" postavama když to tak potřebuješ. To nemůžemmít hetero postava vlastnosti který jsou ti blízký? Vůbec nevím proč to v seriálech musí bejt zmiňovaný nebo dokonce zdůrazňovaný. Spíš to má spojitost s touhle zkurvenou dobou kdy musí být všechno politicky korektní aby se náhodou někdo necítil urazen.

If you want me, you find me Right here at the bar Just wait until I have finished this jar
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2021 / 21:53:20
avatar uživatele
ShedStories
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
19. 1. 2021 / 21:51:28 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

To se ti to kecá, když tobě píšou postavy defacto na tělo. A je fuk jestli jsi macho, co balí jednu babu za druhou, nebo stydlín, co se holku bojí byť jenom oslovit.. Pořád máš tucty seriálů a postav, se kterýma se ztotožníš a ze kterých si můžeš vybírat.... My ne.

Ale ja nikde netvrdím, že by do seriálov nemali pridávať LGBT postavy. Len je táto správa podľa mňa smiešna. Prečo diktovať alebo vyzývať tvorcov sriálov k tomu, aby do seriálov pridávali LGBT postavy len aby sa splnili nejaké kvóty. Príde mi to ako praktika minulého režimu a paradoxne sa to deje hlavne v USA.

Čo sa týka stotožňovania sa s postavami - nesledujem seriály preto, aby som sa s niekym stotožňoval. Ak si vezmem všetky filmy a seriály, ktoré som videl, dokázal by som sa stotožniť asi s 2 postavami. Ani jedna z nich však nebola zo skriptového seriálu.

,,The freedom and simple beauty is too good to pass up..." Ch. McCandless
avatar uživatele
phoboska
Redaktor | Cool level: 71 | Dean Winchester
19. 1. 2021 / 22:20:33 (před 3 roky)
off
ShedStories napsal(a):

Ale ja nikde netvrdím, že by do seriálov nemali pridávať LGBT postavy. Len je táto správa podľa mňa smiešna. Prečo diktovať alebo vyzývať tvorcov sriálov k tomu, aby do seriálov pridávali LGBT postavy len aby sa splnili nejaké kvóty. Príde mi to ako praktika minulého režimu a paradoxne sa to deje hlavne v USA.

Čo sa týka stotožňovania sa s postavami - nesledujem seriály preto, aby som sa s niekym stotožňoval. Ak si vezmem všetky filmy a seriály, ktoré som videl, dokázal by som sa stotožniť asi s 2 postavami. Ani jedna z nich však nebola zo skriptového seriálu.

Podľa mňa to stotožnenie vôbec nechápeš. Ide o to, aby si na obrazovke videl postavu, ktorá je ako ty. Teraz si predstav, že si LGBTQ a jediné čo vidíš sú hetero postavy, hetero vzťahy a všade biely ľudia, že z toho až oči bolia. A teraz sa pozri ako svet vyzerá. Nie sú tu len hetero ľudia a všetci biely ako krieda. Určite by ti dobre padlo ak by si na obrazovke videl/a postavu, ktorá si prechádza niečím ako ty keď zisťuje kto vlastne je, ako sa s tým vyrovnať atď.

"Welcome to the edge. It's not the end of the world, but you can see it from here." Eliza Cassan
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
19. 1. 2021 / 22:33:16 (před 3 roky)
off

Ještě jednou pro ty v zadní řadě...
NA 👏 REPREZENTACI 👏 ZÁLEŽÍ 👏

Ono se to našim nejbělejším hetero chlapcům z českých luhů, hájů a zapadlých vesniček těžko vysvětluje. Ale představte si, že by ve všech filmech a seriálech hrály jen ženy. Na cokoliv byste se chtěli podívat, nebyl by tam ani jeden muž, i když ve společnosti jsou. Jak byste se cítili? Haha, teď to zní jako fajn představa, že? Není to sice ono, ale dejte si binge Zoufalek, Sexu ve městě, Golden Girls, Girls, Čarodějek, GLOW, The Bold Type, PLL, Ocean's Eight, nový Ghostbusters a pak mi dejte vědět.

Sidenote - docela poser. Při hledání těch seriálů s hlavním ženským obsazením jsem si uvědomila, jak jsou pořád plné chlapů. Zato vím o spoustě filmů a seriálů, kde jsou jen chlapi a žádné ženské. Paráda.

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2021 / 22:55:36 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Ještě jednou pro ty v zadní řadě...
NA 👏 REPREZENTACI 👏 ZÁLEŽÍ 👏

Ono se to našim nejbělejším hetero chlapcům z českých luhů, hájů a zapadlých vesniček těžko vysvětluje. Ale představte si, že by ve všech filmech a seriálech hrály jen ženy. Na cokoliv byste se chtěli podívat, nebyl by tam ani jeden muž, i když ve společnosti jsou. Jak byste se cítili? Haha, teď to zní jako fajn představa, že? Není to sice ono, ale dejte si binge Zoufalek, Sexu ve městě, Golden Girls, Girls, Čarodějek, GLOW, The Bold Type, PLL, Ocean's Eight, nový Ghostbusters a pak mi dejte vědět.

Sidenote - docela poser. Při hledání těch seriálů s hlavním ženským obsazením jsem si uvědomila, jak jsou pořád plné chlapů. Zato vím o spoustě filmů a seriálů, kde jsou jen chlapi a žádné ženské. Paráda.

Děkuju! Líp bych to nenapsala.. Co se zastoupení žen týče, tak ono se bohatě stačí podívat, jaký poprask se strhnul když se za A) objevily nové Ghost Busters kde čtyři hlavní hrdinky jsou ženy a himbo sekretářka muž a za B) co za jekot mezi geeky se spustil, když se oznámilo, že novou regenerací Doctora bude Jodie. Najednou měli chlapci pocit, že jim někdo leze do zelí a hraje si na výhradně jejich písečku..

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
phoboska
Redaktor | Cool level: 71 | Dean Winchester
19. 1. 2021 / 22:57:54 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Ještě jednou pro ty v zadní řadě...
NA 👏 REPREZENTACI 👏 ZÁLEŽÍ 👏

Ono se to našim nejbělejším hetero chlapcům z českých luhů, hájů a zapadlých vesniček těžko vysvětluje.

Toto ma tak rozosmialo 🤣 Ale pravda, ťažko sa to vysvetľuje.

"Welcome to the edge. It's not the end of the world, but you can see it from here." Eliza Cassan
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2021 / 23:00:37 (před 3 roky)
off
migilko napsal(a):

Nějak nechápu co ti brání se "ztotožňovat" s "hetero" postavama když to tak potřebuješ. To nemůžemmít hetero postava vlastnosti který jsou ti blízký? Vůbec nevím proč to v seriálech musí bejt zmiňovaný nebo dokonce zdůrazňovaný. Spíš to má spojitost s touhle zkurvenou dobou kdy musí být všechno politicky korektní aby se náhodou někdo necítil urazen.

Jenomže já se nemůžu ztotožňovat s hetero postvama, když pokaždé, když vidím heteráckou romanci, chce se mi zvracet. To prostě nejde. Jejich problémy se mě fakt netýkají, to mi věř.. Hetero pár se nemusí bát, že mu dá někdo po hubě (nebo hůř) když vezme partnera za ruku, nebo mu dá pusu (a věř mi, že když občas vidím, jak si nějaký takový páreček strká jazyk až do mandlí je mi zle). Tak to prostě není. A navíc, mezi lidma je pořád rozšířený ten blud že co lesba/gay to pedofil, což je totální hovadina. A právě tím, že budou takoví lidé vídat LGBT páry v televizi jim třeba jednoho dne dojde, že je to prostě normální pár tak jako u hetero párů.. Ale prostě dokud bude existovat homofobie, dokud bude homosexualita v x zemích trestná a dokud budou existovat republikáni a jejich voliči (a nebo KDU a jim podobná verbež), tak je prostě nutné tu reprezentaci mít. Chtít ji po českých televizích je asi tak reálné jako chtít po Kim-Čong Unovi aby se vzdal moci v PRK a vypadl někam do exilu, ale na české televize už díky bohům odkázaní nejsme...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2021 / 23:01:58 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Sidenote - docela poser. Při hledání těch seriálů s hlavním ženským obsazením jsem si uvědomila, jak jsou pořád plné chlapů. Zato vím o spoustě filmů a seriálů, kde jsou jen chlapi a žádné ženské. Paráda.

Na to se bohatě stačí podívat třeba na animáky.. Rychlá rota, Želvy Ninja, Šmoulové.. Všude máš jednu holku na milion kluků....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
19. 1. 2021 / 23:13:20 (před 3 roky)
off
„V době destruktivní pandemie a dlouho očekávaného kulturního probuzení a uvědomění si rasové nespravedlnosti, stejně jako přesun k nové politické éře naší země, reprezentace je důležitější než kdy dřív, jelikož se lidé obrací k zábavě, ve které hledají propojení a útěk,“ uvedla ředitelka organizace Sarah Kate Ellis

No, já mám spíš pocit, že se čím dál tím víc lidí od televizní zábavy odvrací.

avatar uživatele
phoboska
Redaktor | Cool level: 71 | Dean Winchester
19. 1. 2021 / 23:16:58 (před 3 roky)
off
andrea168 napsal(a):

No, já mám spíš pocit, že se čím dál tím víc lidí od televizní zábavy odvrací.

Podľa mňa je to myslené ako k zábave ako takej (teda aj Netflix, Hulu, HBOGo atď) nie len TV.

"Welcome to the edge. It's not the end of the world, but you can see it from here." Eliza Cassan
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2021 / 23:17:12 (před 3 roky)
off
andrea168 napsal(a):

No, já mám spíš pocit, že se čím dál tím víc lidí od televizní zábavy odvrací.

Nepletla bych si Česko s USA.. Zatímco u nás bych tomu věřila, ve Státech je tomu naopak. Minimálně v době pandemie, kdy není moc co jiného dělat když je všechno zavřené...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
19. 1. 2021 / 23:52:46 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Ještě jednou pro ty v zadní řadě...
NA 👏 REPREZENTACI 👏 ZÁLEŽÍ 👏

... Při hledání těch seriálů s hlavním ženským obsazením jsem si uvědomila, jak jsou pořád plné chlapů. Zato vím o spoustě filmů a seriálů, kde jsou jen chlapi a žádné ženské. Paráda.

Souhlas a souhlas. Mě vždy dorazí, že pokud náhodou nějaký film či seriál má více ženské obsazení, tak je to hned hodnoceno jako 'plytké, obyčejné, nudné', natož když si někdo dovolí obsadit ženu do dříve mužské role, že jo ... (ehm ehm Terminator Dark Fate). To je hned keců.

A jinak moc díky za článek, zajímavé počtení.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
ShedStories
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
20. 1. 2021 / 00:14:28 (před 3 roky)
off

Myslím, že môj komentár nebol čítaný s porozumením 😄 Pre mňa za mňa nech sa natočí aj milión seriálov o LGBT ľuďoch a nech v nich kľudne nie je ani jedna hetero postava. Príde mi však smiešne určovať kvóty, koľko takých a onakých postáv by malo v seriáloch byť. Keď niečo ja tvorím, tak to chcem mať predsa podľa svojich predstáv. Keď tam budem chciet mať same hetero postavy, tak si tam dám same hetero postavy. Keď budem chciet mať seriál o len o černochoch, tak si nerád nechám diktovať niekym, ze mal by som tam predsa len pridať aj nejakeho belocha a tak ďalej. To je to, čo som tym chcel povedať. Zďaleka som to nemyslel ofenzívne voči žiadnej menšine. Nepáči sa mi jednoducho to diktovanie nejakých kvót zo strany GLAAD. Vzbudzuje to totiž dojem, že sú tam tie postavy pridávané nasilu a v takom prípade to ma skôr kontraproduktívny účinok. To je môj názor a nikoho nenútim aby s ním súhlasil. To by som si celkom protirečil.

,,The freedom and simple beauty is too good to pass up..." Ch. McCandless
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 1. 2021 / 01:01:20 (před 3 roky)
off
ShedStories napsal(a):

Myslím, že môj komentár nebol čítaný s porozumením 😄 Pre mňa za mňa nech sa natočí aj milión seriálov o LGBT ľuďoch a nech v nich kľudne nie je ani jedna hetero postava. Príde mi však smiešne určovať kvóty, koľko takých a onakých postáv by malo v seriáloch byť. Keď niečo ja tvorím, tak to chcem mať predsa podľa svojich predstáv. Keď tam budem chciet mať same hetero postavy, tak si tam dám same hetero postavy. Keď budem chciet mať seriál o len o černochoch, tak si nerád nechám diktovať niekym, ze mal by som tam predsa len pridať aj nejakeho belocha a tak ďalej. To je to, čo som tym chcel povedať. Zďaleka som to nemyslel ofenzívne voči žiadnej menšine. Nepáči sa mi jednoducho to diktovanie nejakých kvót zo strany GLAAD. Vzbudzuje to totiž dojem, že sú tam tie postavy pridávané nasilu a v takom prípade to ma skôr kontraproduktívny účinok. To je môj názor a nikoho nenútim aby s ním súhlasil. To by som si celkom protirečil.

Jako já doufám, že se jednoho dne dočkám toho, že každému bude fuk s kým ta postava spí.. A já nevím, mě to nepřijde jako vnucování, spíš jako pouhopouhá statistika. Až to bude fifty fifty, tak nebude potřeba takové články psát. Plus existuje typ postav, u kterých by se klidně hetero dalo zaměnit za homo (f.e. policajtka má doma manželku místo manžela nebo opačně), ale prostě tvůrci tam furt budou cpát comfortable hetero vztahy, protože si neuvědomují, že psát homo vztahy je stejné jako psát hetero vztahy (okej, možná není, protože žiju v přesvědčení, že homo vztahy jsou láskyplnější a nepůsobí to tak, že se vzali proto, že je do toho někdo nutil)...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
BranoZ
Uživatel od první verze | Cool level: 23 | Denholm
20. 1. 2021 / 08:08:11 (před 3 roky)
off

Len tak čisto štatisticky, nemalo by zastúpenie LGBTQ korešpondovať s ich percentuálnym zastúpením v spoločnosti?

avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
20. 1. 2021 / 08:26:38 (před 3 roky)
off

Kvóty na cokoliv mi taky nejsou sympatické, ale bylo by fajn, kdybychom každý u sebe začali s určitou řekněme osvětou, upřímným zájmem o druhé a učením se toleranci. :)
Konkrétně česká společnost je totiž stále ještě šíleně heteronormativní a já měla teď v lednu pomalu druhé Vánoce z toho, že v necelých třiceti letech mám konečně práci, ve které se mě pomalu už ve dveřích neptají na obvyklé: "A kde dělá přítel/manžel? Kolik máte/plánujete dětí?" atp. ;)
Myslím, že kdybychom (s výjimkou těch hrušek :D) všichni žili podle následujícího, tak by nám bylo fajn - "Never be cruel, never be cowardly. And never ever eat pears! Remember – hate is always foolish and love is always wise. Always try to be nice and never fail to be kind." ;)

avatar uživatele
paliv232
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
20. 1. 2021 / 09:18:28 (před 3 roky)
off

Já naprosto chápu a také souhlasím s tím, že v seriálech by měli být zastoupeni herci různých ras, protože každý člověk by měl mít stejně rovné podmínky na seberealizaci a uplatnění v různých zaměstnáních. To stejné platí pro LGBT herce. Myslím, že to se i děje, např. nejoblíbenější postavy z HIMIM, TBBT nebo Frasiera,hráli herci o kterých je všeobecně známo, že jsou gayové. Lesbička Ellen DeGeneres má jednu z nejpopulárnějších show (nejen) v USA. Lidé je milují a nemají problém s jejich sexuální orientací. Ale mít povinné kvóty na to, kolik LGBT postav se musí objevit v téměř každém seriálu, tak to mi připadá fakt na hlavu. Protože to už není o rovných příležitostech, to je o tom, že nás chce televizní průmysl cíleně a na sílu vychovávat, a to ať si strčí laskavě za klobouk. Nemám nejmenší problém s LGBT, jsem i zastánce toho, aby tyto páry mohly uzavírat sňatky a adoptovat děti. Ale za tento postoj určitě nevděčím nějakým seriálům, skutečnou toleranci nepochytíte z televize, to musí přijít přirozenou životní cestou, protože nějaké násilné kvóty lidi spíš naštvou. Dokážu i pochopit, že se chtějí lidé s odlišnou sexuální orientací ztotožnit s postavou, ale musejí si také uvědomit, že ať se jim to líbí nebo ne, jsou stále menšina. Nejméně 90% světové populace jsou stále heterosexuálové. Je v pořádku, když se někde objeví LGBT postava, ale téměř v každém seriálu? To už by mohli požadovat třeba i indiáni nebo albíni či autisté, že chtějí mít v seriálu někoho, s kým se můžou ztotožnit. Je to stejně hloupé, jako když se objeví herec černé pleti v historickém seriálu z období, kdy je to nesmysl. Pokud už chtějí mít tvůrci černé herce v historickém seriálu, proč nenatočí něco z africké nebo arabské historie? To samé s ženskými postavami, proč nenatočit úplně nový seriál se silnou hrdinkou? Proč ženy tlačit do ikonických mužských postav. To, že dneska scénáristi neumějí napsat pořádný příběh a pořád recyklují staré seriály je zas jiný problém. Já myslím, že novou Doctorku přijali lidi ještě dobře, ale když se uvažuje o ženě do role Bonda, tak to jde úplně proti duchu postavy. Vždyť to má být tvrďácký macho, proboha. Dneska se všichni tak strašně bojí, aby se nikoho nedotkli, že už ta hyperkorektnost dosahuje až obludných rozměrů, a to se bohužel týká dokonce i humoru. Ne nadarmo se proti tomu ohradili už i takoví skvělí komici jako Cleese, Gervais nebo Atkinson. Pokud to některý tvůrce tak cítí, ať klidně točí seriály plné LGBT postav, proč ne. Ale organizace v podobě hlídacího psa a různé kvóty, to je jedině cesta do pekel.

avatar uživatele
LuciaG
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
20. 1. 2021 / 09:34:03 (před 3 roky)
off

Jediné, čo mi prekáža je, keď je cítiť, že daná postava je tam nasilu. Len, aby bolo čo napísať do štatistiky. A je jedno o koho ide, netýka sa to len homosexuálov. U Shondy to bolo zjavné, keď urobila v Greys Anatomy z Callie lesbu. Priznávam, že som si časom zvykla. Arizona bola jasná od začiatku, takže tam si na nič zvykať nebolo treba. Shonda sa všeobecne snaží pretláčať aktuálne "trendy" a mám z toho celého pocit, že to robí veľmi narýchlo, lebo niekedy to v tom deji trčí ako boľavý prst. Naopak v Modern Family bola moja najobľúbenejšia dvojica Mitch a Cam. Celkovo mám rada, keď ľudí v seriáloch vnímam ako postavy s určitými vlastnosťami. Pokiaľ to nie je zrovna niekto, kto sa mi páči, tak mi je jeho sexuálna orientácia úplne ukradnutá.

avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 1. 2021 / 09:48:04 (před 3 roky)
off

Tato doba je chora. Uz nejde o to, ci mas na nieco predpoklady, talent, ale ci mas spravnu farbu, nabozenstvo a orientaciu. Toto umele dosadzovanie postav podla kriterii je hrozne. Pre mna za mna nech je clovek aj zeleny, veri vo vevericky a miluje plysovych medvedov, ale ked raz nevie hrat tak ho neobsadim do hlavnej ulohy. Uz len cakam kedy niekto vyrukuje s tym, ze kacer donald bol gay, mickey mouse cernoch. Chora doba

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
20. 1. 2021 / 11:31:05 (před 3 roky)
off

Já rozumím vám všem, co máte na tohle jiný úhel pohledu, ale prosím, nepleťte si statistiky a kvóty. GLAAD nikomu nediktuje, kolik LGBT postav má kdo kde mít a v jaké barvě pleti mají být zastoupeni. Je to jen každoroční studie za uplynulý rok.

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
litllewitch
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
20. 1. 2021 / 11:36:26 (před 3 roky)
off

Já bych vám všem chtěla hlavně poděkovat za super slušnou diskuzi bez zbytečných nadávek a výkřiků do tmy. To je fakt bezva!

Bored now...
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
20. 1. 2021 / 12:11:19 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Já rozumím vám všem, co máte na tohle jiný úhel pohledu, ale prosím, nepleťte si statistiky a kvóty. GLAAD nikomu nediktuje, kolik LGBT postav má kdo kde mít a v jaké barvě pleti mají být zastoupeni. Je to jen každoroční studie za uplynulý rok.

Jo, nad tím jsem se taky pousmála. Někteří to asi vnímají jako synonyma. Já si právě taky ten článek četla ještě jednou, abych si potvrdila, že tam nic takového nepadlo. :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 1. 2021 / 13:20:46 (před 3 roky)
off
LuciaG napsal(a):

Jediné, čo mi prekáža je, keď je cítiť, že daná postava je tam nasilu. Len, aby bolo čo napísať do štatistiky. A je jedno o koho ide, netýka sa to len homosexuálov. U Shondy to bolo zjavné, keď urobila v Greys Anatomy z Callie lesbu. Priznávam, že som si časom zvykla.

Jenže Calliope nikdy nebyla lesba.. Existuje i orientace zvaná bisexualita a přesně tu zastupovala Torres. Říkala to ona (B in LGBT means bisexuals (and badass) ) a Alex taky několikrát zdůraznil že "dělá i do chlapů". Bisexual invisibility je další problém, na který by se asi zasluhovalo podívat trochu podrobněji...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 1. 2021 / 13:24:06 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Já rozumím vám všem, co máte na tohle jiný úhel pohledu, ale prosím, nepleťte si statistiky a kvóty. GLAAD nikomu nediktuje, kolik LGBT postav má kdo kde mít a v jaké barvě pleti mají být zastoupeni. Je to jen každoroční studie za uplynulý rok.

Já taky nechápu, kde z toho článku vyšlo, že je to kvóta a ne pouhopouhá statistika.. Když mám někde statisticky 20% leváků, tak to neznamená, že je to kvóta na to, kolik leváků tam musím nacpat.. duh...

PS: Kdyby bylo po mém, tak jsou v seriálech a filmech vždycky dvě lesby na jednoho otravného heteráka (hlavně muže :P). To jsou ty vaše kvóty :P.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
ShedStories
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
20. 1. 2021 / 13:33:15 (před 3 roky)
off

Čo sa týka kvót, tak netvrdím, že GLAAD doslova diktuje tvorcom, čo by mali splniť a ak to nesplnia, tak ich čakajú nejaké postihy. To nie. Z následujúceho úryvku článku však podľa mňa k splneniu istej "kvóty" vyzýva:

,,GLAAD calls on the industry to introduce no less than three new regular or recurring LGBTQ characters living with HIV each year in scripted primetime broadcast or cable shows, or original series on the services tracked in this study"

Keď som si však prečítal aj diskusie k článkom z rokov minulých, tak si myslím, že sa zhodneme na tom, že sa úplne nezhodneme :D Zhodneme sa však minimálne na tomto:
andromache: ,,Jako já doufám, že se jednoho dne dočkám toho, že každému bude fuk s kým ta postava spí..."

A myslím si, že týmto zo svojej strany diskusiu ukončím :)

,,The freedom and simple beauty is too good to pass up..." Ch. McCandless
avatar uživatele
LuciaG
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
20. 1. 2021 / 14:05:35 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jenže Calliope nikdy nebyla lesba.. Existuje i orientace zvaná bisexualita a přesně tu zastupovala Torres. Říkala to ona (B in LGBT means bisexuals (and badass) ) a Alex taky několikrát zdůraznil že "dělá i do chlapů". Bisexual invisibility je další problém, na který by se asi zasluhovalo podívat trochu podrobněji...

No tak BI, viem (však bola vydatá za Georga, spala s Alexom, spávala s Markom, mala s ním dieťa). Ja som na to pozabudla, lebo odkedy začala byť BI, tak mala rande len s 1 chlapom a okrem toho to ešte sem tam spomenula. Ale pointa zostáva. Bolo to vytvorené len kvôli nejakému trendu. Faktom je, že od momentu ako jej upravili orientáciu dostal sa do popredia hlavne jej vzťah a išla z jedného do druhého a z druhého do tretieho a preč. Pochop, že mne nevadí jej orientácia, ale to, že z toho robia veľkú vec. Jednoducho si myslím, že človeka nedefinuje jeho sexuálna orientácia. A podľa mňa ľudia v organizáciách, ktorí si píšu ku každému seriálu čiaročky narobia viac škody ako úžitku. Zbytočne sa okolo toho robí veľké haló.

avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
20. 1. 2021 / 17:22:01 (před 3 roky)
off
LuciaG napsal(a):

Bolo to vytvorené len kvôli nejakému trendu. Faktom je, že od momentu ako jej upravili orientáciu dostal sa do popredia hlavne jej vzťah a išla z jedného do druhého a z druhého do tretieho a preč. Pochop, že mne nevadí jej orientácia, ale to, že z toho robia veľkú vec.

Když tady tedy řešíme přímo GA, tak to je seriál VÝLUČNĚ postaveny na vztazích. Meredith&Dereck, Lexi&Marc, Izzie&Alex ... A takhle bych mohla vypisovat do nekonečna. To, že se mezi nimi objevil i lesbický (a nyní i gay) vztah, je naprosto přirozené a reflektuje to i skladbu společnosti. Ač ani jedna z nás Shondu osobně neznáme, určitě nesouhlasím s tím, že je to 'nějaký trend'. Shonda hodně dlouho otevřeně mluví o reprezentaci v seriálech a je neuvěřitelně inkluzivní a není to náhoda, že se GA drží na obrazovce tak dlouho, jelikož si tam každý najde 'tu svojí' postavu.
Nemyslím si, že se seriál zabývá vztahy Callie více než vztahy ostatních lidí, jen tobě to prostě vadí. Tak si to přiznej a nepiš věty typu 'mě homosexulní vztahy nevadí, ALE ...' jelikož to zní stejně jako, 'nejsem rasista, ALE...'

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 67 | kpt. Benjamin Franklin 'Hawkeye' Pierce
20. 1. 2021 / 17:39:15 (před 3 roky)
off

A nejhorší jsou trpaslíci. Všude vlezou, strašně rychle se množej a v seriálech abys je lupou pohledal.

avatar uživatele
LuciaG
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
20. 1. 2021 / 19:40:07 (před 3 roky)
off
Luteka napsal(a):

Když tady tedy řešíme přímo GA, tak to je seriál VÝLUČNĚ postaveny na vztazích. Meredith&Dereck, Lexi&Marc, Izzie&Alex ... A takhle bych mohla vypisovat do nekonečna. To, že se mezi nimi objevil i lesbický (a nyní i gay) vztah, je naprosto přirozené a reflektuje to i skladbu společnosti. Ač ani jedna z nás Shondu osobně neznáme, určitě nesouhlasím s tím, že je to 'nějaký trend'. Shonda hodně dlouho otevřeně mluví o reprezentaci v seriálech a je neuvěřitelně inkluzivní a není to náhoda, že se GA drží na obrazovce tak dlouho, jelikož si tam každý najde 'tu svojí' postavu.
Nemyslím si, že se seriál zabývá vztahy Callie více než vztahy ostatních lidí, jen tobě to prostě vadí. Tak si to přiznej a nepiš věty typu 'mě homosexulní vztahy nevadí, ALE ...' jelikož to zní stejně jako, 'nejsem rasista, ALE...'

Ja som niekde napísala, že GA bola len o vzťahu Callie a Arizony? Napísala som, že postava Callie začala byť hlavne o jej vzťahu. Kým ostatné postavy sa posúvali aj profesionálne. Ja som jej postavu mala veľmi rada. A niekde som písala aj to, že nemám rada žiadne neprirodzené nasilu vzťahy. Napr. Jo a Jackson sú tiež len preto, že ešte spolu nič nemali a zrovna sú obaja voľní. Okrem toho tak, ako nepoznáme Shondu, tak ty nepoznáš mňa (a ja teba), tak mi to príde dosť cez čiaru, že mi dávaš odporúčania, čo si mám a nemám priznať. Mne homosexuálne páry neprekážajú, ale ono je to aj tak jedno, lebo ja nemám postavy rozdelené podľa sexuálnej orientácie.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
20. 1. 2021 / 23:28:21 (před 3 roky)
off
ragelly - článek napsal(a):

...Musí být prioritou zahrnout různorodé LGBTQ postavy v roce 2021... ...46 % (354) tvoří lidé jiné barvy pleti... ...polovina LGBTQ postav v primetime na kabelovkách jsou lidé jiné barvy pleti... ...Streamovací služby jsou jedinou platformou, kde bílé LGBTQ postavy převyšují nebělošské zástupce LGBTQ. I zde si však poměr polepšil... ...pouze jedna LGBTQ postižená postava...

Co tedy zpráva m.j. říká? Přednostně by se měly cpát LGBTQIAPK postavy kam to jde, barevní vítězí zastoupením i na poli LGBTQIAPK, streamovací služby by se měly ještě více "polepšit", téměř absentuje zastoupení LGBTQIAPK invalidů.

Jen houšť, vstupme do panoptika :-)

Přidejme v rámci diverzity ještě komunity, které nejsou zastoupeny. Kde jsou zastoupeny polygamní muslimské rodiny, kterých bude celosvětově řádově více, než homosexuálů (ostatně i v imigrantské Evropě, kde jsou v některých zemích tyto svazky dokonce uznávány! - UK, NL, SE, jinde mlčky tolerovány - jsou jich desítky tisíc). A to se nejedná o sexuální deviace.

Kde jsou zastoupeny postavy, žijící v polyandrii? Kde jsou další deviované postavy, které se skrývají pod písmeny (TQIAPK - zejména pod Q - queer) - tedy např. sadisti, masochisti, exhibicionisti, pedofilové, voyéři, fetišisti...

Kdyby si tyhle komunity produkovaly monotematická AV díla samy pro sebe, s jejich problematikou a postavami, tak by to byla jejich věc. Jednoduše bych měl na výběr a nedíval se na ně. Proč ale musí zamořovat veřejný prostor, proč musí být "jejich" postavy násilně implementovány kam to jen jde, proč se mi odevšad cpe do hlavy jejich životní styl? Protože je cílem vymývat mozky a nadřazeným cílem všech těcto "zájmových skupin (BLM, EKO, ME TOO...), rozbíjet po tisíciletí osvědčenou kulturu a strukturu společnosti. Žít a nechat žít, o tom by to mělo být. Ale zjevně není.

andromache napsal(a):

...Jenomže já se nemůžu ztotožňovat s hetero postvama, když pokaždé, když vidím heteráckou romanci, chce se mi zvracet... ...prostě dokud bude existovat homofobie, dokud bude homosexualita v x zemích trestná a dokud budou existovat republikáni a jejich voliči (a nebo KDU a jim podobná verbež), tak je prostě nutné tu reprezentaci mít...

No a takhle je to ve skutečnosti. Typická ukázka. Agresivní soudy členů minorit, které jsou v rámci politické korektnosti schvalovány, nebo akceptovány a proti tomu mlčící (v US připosraně mlčící), nebo zdvořile a opatrně oponující většina - jen tak, aby se někomu neudělalo bebíčko. Mně osobně se chce zvracet, když vidím, jak muž penetruje muže per rectum, nebo se s ním "olizuje". Jenže to obvykle nepíši a když už, tak v náznacích - vůbec ne v takovéto formě, protože je to přinejmenším neslušné. Jak ale říkala moje babička :"Na hrubý pytel hrubá záplata."

Členové různých nátlakových skupin se řídí příslovím quod licet Iovi, non licet bovi, přičemž je jasné, koho považují za bohy (vyvolené, znající jedinou/absolutní pravdu)a koho za voly.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 1. 2021 / 23:41:07 (před 3 roky)
off

_-0-_: Už bys mohl vědět, že já si servítky rozhodně neberu a když mě někdo (něco) sere, tak mu to vytmavím. A ano, trumpovci a KDU jsou pro mě verbež.. Oni neuznávají moje práva, tak já nemusím uznávat ta jejich. Jak píšeš, na hrubý pytel hrubá záplata a já to přesně takhle na ty náboženské vymaštěnce praktikuju... A mimochodem, tebe nikdo nenutí ať se na dva muže co si užívají sex díváš... (Ale zrovna z tohohle je mi taky na nic, za což může moje těžká misandrie, za kterou se ovšem taky nestydím.. všechny milostné vztahy zahrnující muže by měli na obrazovkách zakázat). Mě na druhou stranu cpou heterácké romance všude a nevyhnu se jim pomalu ani na ulici.. někdy si zkus udělat statistiku (když je máš tak rád) kolik za den na ulici potkáš olizujících se heteráků a kolik lesebických/gay párů.. Myslím, že to vyjde výrazně ve prospěch heteropárů :P. Opravdu nepotřebuju vidět vyšetření mandlí jazykem.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 1. 2021 / 00:28:38 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

...když mě někdo (něco) sere, tak mu to vytmavím. A ano, trumpovci a KDU jsou pro mě verbež... ...náboženští vymaštěnci...

Republikáni≠Trumpovci, "náboženští vymaštěnci" tvoří (k mé lítosti) majoritu v euroatlantické civilisaci, KDU také silně nemusím - ale - nijak to nesouvisí s tím, že za to, co jsi napsala by Tě v US glorifikovali a mě za to, co jsem napsal, by vyhodili z práce. Toliko k rovnosti a svobodě slova.

andromache napsal(a):

...Mně na druhou stranu cpou heterácké romance všude a nevyhnu se jim pomalu ani na ulici... ...kolik za den na ulici potkáš olizujících se heteráků a kolik lesebických/gay párů...

No právě. Tak proč mi pořád někdo "výchovně" cpe do většiny AV děl různé sexuální a jiné bizardnosti.

Rozumím tomu, že někdo natočí film/seriál o homosexuálech, nebo jinak zaměřený (třeba o sexu siamských dvojčat) - patrně se na něco málo podívám jako na náhled do jiného světa. Minority jsou ale minoritami, jak sama píšeš, na ulici o ně člověk nezakopává na každém rohu, tak proč jimi musí být všechno promořeno?

Proč ta všudypřítomná indoktrinace? Proč je společnost přetvářena na homonormativní (parafráze na Tempy), ekonormativní a pod.? Proč je nepřípustná argumentace, odporující jediné pravdě "progresivistů"? Proč all humans are equal but some humans are more equal than others?

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 00:29:49 (před 3 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Proč ta všudypřítomná indoktrinace? Proč je společnost přetvářena na homonormativní, ekonormativní a pod.? Proč je nepřípustná argumentace, odporující jediné pravdě "progresivistů"? Proč all humans are equal but some humans are more equal than others?

Jenže ty si furt něco pleteš.. Ona tady není indoktrinace LGBT menšinou. Ono je to o tom, že nás dlouho všichni ignorovali a když už se LGBT postava objevila ve filmu či seriálu, tak to byl akorát tak jedinec hodný hospitalizace nebo smrti. A to jednoho taky otráví, když vidí jak jsou lidi jako já pořád a pořád zabíjeni.. Takže ne, to není LGBT indoktrinace.. To je požadavek na to, aby s náma zacházeli stejně, jako s heterákama.. Což znamená stejné zápletky. I lesba může být superhrdinka/právnička/policajtka/lékařka a může mít zápletku o tom, jak se pere se záporáky/zlosyny/klienty/pacienty a ne o tom, že najednou zjistí, že je lesba a ještě ten díl ji zabijou/zavřou/vyhodí.... O to tady celou dobu jde, ale ty to prostě nejsi s to pochopit a pořád si tady meleš svou o indoktrinaci.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 1. 2021 / 00:50:26 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jenže ty si furt něco pleteš.. Ona tady není indoktrinace LGBT menšinou... ...aby s náma zacházeli stejně, jako s heterákama.. Což znamená stejné zápletky... ...a pořád si tady meleš svou o indoktrinaci.

Je to otázka obtěžující míry (četnosti výskytu těchto postav a problematiky), jejich nadhodnocování až glorifikace (černý rasismus), je to otázka toho, co je předkládáno jako norma. Promiň, ale jen slepý (nebo vírou v "jedinou pravdu" oslepený) by to nezaregistroval.

Btw., měla bys používat celou "zkratku" (LGBTQIAPK), abys zacházela stejně se všemi, patřícími do vaší komunity :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
F.Valek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 1. 2021 / 05:11:28 (před 3 roky)
off

Za rok 2020 jsem viděl tolik seriálů, kde byly zástupy LGBTQ+ lidí, lidí různých ras a etnik a byla to parádní sezóna, i když poznamenaná koronavirem... Paradoxně se mi víc líbí asi postavy bez přesnějšího vyhranění, kde nevíte, co přesně čekat, třeba takový Payton Hobart z The Politician, ze kterého šly brutální gay vibes... :D Ale to není zrovna novinka 2020. Jinak musím říct, že paráda, servírujte mi to sem - samozřejmě ne jen LGBTQ+ tématiku, ale prostě milé seriály plné tolerance a všehochuti :D Jinak asi nikdy nezapomenu na pár Jamie a Dani z Bly Manor. :3 Jinak Never Have I Evver mile překvapilo. :3

This ain't for the best, my reputation's never been worse... You must like me for me.
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
21. 1. 2021 / 08:36:17 (před 3 roky)
off
F.Valek napsal(a):

Za rok 2020 jsem viděl tolik seriálů, kde byly zástupy LGBTQ+ lidí, lidí různých ras a etnik a byla to parádní sezóna, i když poznamenaná koronavirem... Paradoxně se mi víc líbí asi postavy bez přesnějšího vyhranění, kde nevíte, co přesně čekat, třeba takový Payton Hobart z The Politician, ze kterého šly brutální gay vibes... :D Ale to není zrovna novinka 2020. Jinak musím říct, že paráda, servírujte mi to sem - samozřejmě ne jen LGBTQ+ tématiku, ale prostě milé seriály plné tolerance a všehochuti :D Jinak asi nikdy nezapomenu na pár Jamie a Dani z Bly Manor. :3 Jinak Never Have I Evver mile překvapilo. :3

Taky jsem viděla minulý rok spoustu seriálů, kde bylo spoustu LGBT+ charakterů a zápletek a musím říct, že se situace postupně zlepšuje, ale co mi vadí víc je, že tyhle postavy nebývají tak dobře napsaný a jak zde píšou jiní, působí to dojmem, že jsou tam přidaní "na sílu". Takže za mě bych si přála vic kreativní scénáristy/tky a produkční, aby to stálo za to.

avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
21. 1. 2021 / 09:38:12 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Ještě jednou pro ty v zadní řadě...
NA 👏 REPREZENTACI 👏 ZÁLEŽÍ 👏

Já odběhnu trochu stranou do českých luhů a hájů. Třeba u rodičů své manželky vidím velký posun v tom, jak mluví o romech jenom díky tomu, že se Zdeněk Godla přes Most dostal do Ordinace v růžové zahradě. Zastoupení menšin a začleňování je do AV děl přece nejjednodušším způsobem ukazuje, že jsou to stejně normální lidi jako většinová populace. Teď doma koukáme na ER, kde je HIV+ postava. A věřím tomu, že tenhle seriál udělal pro myšlení lidí v USA obrovský skok z "nedotýkat se ani v atom bordelu" na aspoň elementární toleranci.

Pokud bude zastoupení menšin stejné jako v celkové populaci, jak potom dosáhnout toho, že všem bude jedno kdo s kým spí?

EDIT: K, přestaň si plést Godlu z Mostu s Godlou z Kladenský branky :D

Non cuspi causa qui non debe cuspire
Editováno: 2x | Naposledy: 21. 1. 2021 / 09:45:18
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
21. 1. 2021 / 10:46:20 (před 3 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Btw., měla bys používat celou "zkratku" (LGBTQIAPK), abys zacházela stejně se všemi, patřícími do vaší komunity :-)

To, že sis vygooglil všechna písmenka, co zahrnuje LGBT zkratka, ještě z tebe nedělá experta. Taky ti nikdo neříká, jak správně trollit. Laskavě se nepleť do věcí, o kterých nemáš ani páru (nehledě na tvé ignorantské zahrnutí deviantů do LGBT komunity) a přestaň se nad nás povyšovat.

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
21. 1. 2021 / 10:55:11 (před 3 roky)
off
Kolombo napsal(a):

Já odběhnu trochu stranou do českých luhů a hájů. Třeba u rodičů své manželky vidím velký posun v tom, jak mluví o romech jenom díky tomu, že se Zdeněk Godla přes Most dostal do Ordinace v růžové zahradě. Zastoupení menšin a začleňování je do AV děl přece nejjednodušším způsobem ukazuje, že jsou to stejně normální lidi jako většinová populace. Teď doma koukáme na ER, kde je HIV+ postava. A věřím tomu, že tenhle seriál udělal pro myšlení lidí v USA obrovský skok z "nedotýkat se ani v atom bordelu" na aspoň elementární toleranci.

Pokud bude zastoupení menšin stejné jako v celkové populaci, jak potom dosáhnout toho, že všem bude jedno kdo s kým spí?

EDIT: K, přestaň si plést Godlu z Mostu s Godlou z Kladenský branky :D

Ona ta narážka nebyla úplně na všechny, spíše na ty... pomalejší. ;D
Jinak děkuji, o tohle přesně jde. Je to benefiční pro obě strany. Heterosexuální diváci mají šanci poznat nás a my máme šanci vidět reprezentované sami sebe a pocit většího začlenění. Ne všechny postavy jsou samozřejmě lichotivé a oblíbené, ale tohle je problém/záměr napříč celého spektra postav a někdy (často) chyba scénáře.

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 11:41:40 (před 3 roky)
off
Kolombo napsal(a):

Já odběhnu trochu stranou do českých luhů a hájů. Třeba u rodičů své manželky vidím velký posun v tom, jak mluví o romech jenom díky tomu, že se Zdeněk Godla přes Most dostal do Ordinace v růžové zahradě. Zastoupení menšin a začleňování je do AV děl přece nejjednodušším způsobem ukazuje, že jsou to stejně normální lidi jako většinová populace. Teď doma koukáme na ER, kde je HIV+ postava. A věřím tomu, že tenhle seriál udělal pro myšlení lidí v USA obrovský skok z "nedotýkat se ani v atom bordelu" na aspoň elementární toleranci.

Pokud bude zastoupení menšin stejné jako v celkové populaci, jak potom dosáhnout toho, že všem bude jedno kdo s kým spí?

EDIT: K, přestaň si plést Godlu z Mostu s Godlou z Kladenský branky :D

To máš na mysli Jeanie Bouletouvou, která se nakazila od nevěrného manžela co? Jojo, ta s tím dost bojovala a myslím,že po té fóbii, co se rozletěla po státech po epidemii AIDS v 80 letech to byl jeden z prvních seriálů, který se toho nebál. A ER pak měla i jednu lesbickou postavu (s dost těžkým coming-outem, aspoň v mých očích), ale tam si hádám dojdeš :-).

S tím Godlou A a Godlou B jsi mě neskonale pobavil :D. Taky sebou vždycky trochu škubnu, když vidím, že v brance Kladna chytá právě Godla :D :D. Ale jinak jsi to krásně shrnul s tím začleňováním a tím, že na reprezentaci záleží.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 11:43:41 (před 3 roky)
off
foruska napsal(a):

Taky jsem viděla minulý rok spoustu seriálů, kde bylo spoustu LGBT+ charakterů a zápletek a musím říct, že se situace postupně zlepšuje, ale co mi vadí víc je, že tyhle postavy nebývají tak dobře napsaný a jak zde píšou jiní, působí to dojmem, že jsou tam přidaní "na sílu". Takže za mě bych si přála vic kreativní scénáristy/tky a produkční, aby to stálo za to.

No právě.. Vždyť by bohatě stačilo změnit jenom to, koho má ta postava doma, ale jinak ji psát stejně jako heteráka.. Ne všichni gayové jsou afektování klučíci, co se líčí a ne všechny lesby jsou mužatky (namátkou mě napadá třeba Leslie Shay z Fire, která lesba byla, ale mužatka ani náhodou). Jinak příběhy máme všichni stejné. A vlastnosti taky.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
21. 1. 2021 / 12:42:41 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

No právě.. Vždyť by bohatě stačilo změnit jenom to, koho má ta postava doma, ale jinak ji psát stejně jako heteráka.. Ne všichni gayové jsou afektování klučíci, co se líčí a ne všechny lesby jsou mužatky (namátkou mě napadá třeba Leslie Shay z Fire, která lesba byla, ale mužatka ani náhodou). Jinak příběhy máme všichni stejné. A vlastnosti taky.

Ono je to asi občas těžký. Jsou prostě scénáristi, kteří nemají problém napsat dobrý postavy a začlenit jejich zápletky do příběhu tak, aby to bavilo i lidi, který nejsou v LGBT+ zběhlý a pak je tu druhá strana mince. Dneska je prostě velkej tlak na to, aby všechny skupiny i rasy byly začleněný do skoro každýho příběhu, když to tam není, tak se ozývají skupiny, který jsou přehlížený a tak je tam přidávájí produkční i tam, kde nebyli prvoplánově zamýšlený, aby jejich projekt nebyl hejtovanej za diskriminaci. V takových případech buď napíšou vedlejší zápletku, na který to jde prostě vždycky poznat, jen aby splnili "kvóty" :D, ale mají klid, že splnili, co se očekává, a nebo se na to vykašlou a celkově riskují, že na tom jejich seriál z hlediska sledovanosti pohoří. Proto je dneska důležitý, aby tyhle lidi jejich práce bavila a buď se s tím poprali a vymýšleli kvalitní postavy, nebo aby byli schopný přenechat to těm, co do toho víc vídí a pomůžou jim to napsat. Jen to prostě není jenom černobílý.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 13:02:57 (před 3 roky)
off
foruska napsal(a):

Ono je to asi občas těžký. Jsou prostě scénáristi, kteří nemají problém napsat dobrý postavy a začlenit jejich zápletky do příběhu tak, aby to bavilo i lidi, který nejsou v LGBT+ zběhlý a pak je tu druhá strana mince. Dneska je prostě velkej tlak na to, aby všechny skupiny i rasy byly začleněný do skoro každýho příběhu, když to tam není, tak se ozývají skupiny, který jsou přehlížený a tak je tam přidávájí produkční i tam, kde nebyli prvoplánově zamýšlený, aby jejich projekt nebyl hejtovanej za diskriminaci. V takových případech buď napíšou vedlejší zápletku, na který to jde prostě vždycky poznat, jen aby splnili "kvóty" :D, ale mají klid, že splnili, co se očekává, a nebo se na to vykašlou a celkově riskují, že na tom jejich seriál z hlediska sledovanosti pohoří. Proto je dneska důležitý, aby tyhle lidi jejich práce bavila a buď se s tím poprali a vymýšleli kvalitní postavy, nebo aby byli schopný přenechat to těm, co do toho víc vídí a pomůžou jim to napsat. Jen to prostě není jenom černobílý.

jako já nevím, ale já si prostě pořád trvám na tom, že když u normálně napsané postavy změní akorát orientaci, tak se vůbec nic nestane.Proč by ten ubručený mrzutý detektiv nemohl mít místo problémů s babama problémy s chlapama? Proč by ta princeznička z redakce ženského časopisu nemohla řešit místo problémů s tím, že nemůže sehnat slušného chlapa to, že všechny slušné holky jsou už rozebraný? V podstatě to zas takový rozdíl není a nevyžaduje to zas až tolik kreativity.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
21. 1. 2021 / 13:11:41 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

jako já nevím, ale já si prostě pořád trvám na tom, že když u normálně napsané postavy změní akorát orientaci, tak se vůbec nic nestane.Proč by ten ubručený mrzutý detektiv nemohl mít místo problémů s babama problémy s chlapama? Proč by ta princeznička z redakce ženského časopisu nemohla řešit místo problémů s tím, že nemůže sehnat slušného chlapa to, že všechny slušné holky jsou už rozebraný? V podstatě to zas takový rozdíl není a nevyžaduje to zas až tolik kreativity.

Z tohohle pohledu to těžký není. Jde spíš o to jestli to tak ten člověk chce psát, nebo jestli to tak musí psát. V tom je rozdíl. Tyhle postavy prostě musí scénáristy bavit psát a když to tak je, jde to na celkovém dojmu hned poznat.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 13:26:11 (před 3 roky)
off
foruska napsal(a):

Z tohohle pohledu to těžký není. Jde spíš o to jestli to tak ten člověk chce psát, nebo jestli to tak musí psát. V tom je rozdíl. Tyhle postavy prostě musí scénáristy bavit psát a když to tak je, jde to na celkovém dojmu hned poznat.

S tím jak v poslední době vypadají seriály mám dojem, že scénáristy nebaví psát vůbec nic a tak jenom recyklují furt dokolečka to samé... Blecht :(

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
21. 1. 2021 / 13:43:08 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

S tím jak v poslední době vypadají seriály mám dojem, že scénáristy nebaví psát vůbec nic a tak jenom recyklují furt dokolečka to samé... Blecht :(

To máš pravdu. Ze všech rebootů co nás čekaj mám docela strach :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 13:44:28 (před 3 roky)
off
foruska napsal(a):

To máš pravdu. Ze všech rebootů co nás čekaj mám docela strach :D

No právě.. A když už se dělají rebooty revivaly, tak by neměl snad sakra být až taklový problém někde prostě změnit orientaci ne? U nových Čarodějek jim to teda problém nedělalo...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
21. 1. 2021 / 13:48:44 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

No právě.. A když už se dělají rebooty revivaly, tak by neměl snad sakra být až taklový problém někde prostě změnit orientaci ne? U nových Čarodějek jim to teda problém nedělalo...

To určitě problém nebude. Já jsem ale těžkej pesimista když jde o reboot. Podle mě se nic pořádně nechytne.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 1. 2021 / 14:29:05 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

To, že sis vygooglil všechna písmenka, co zahrnuje LGBT zkratka, ještě z tebe nedělá experta. Taky ti nikdo neříká, jak správně trollit. Laskavě se nepleť do věcí, o kterých nemáš ani páru (nehledě na tvé ignorantské zahrnutí deviantů do LGBT komunity) a přestaň se nad nás povyšovat.

Tak jsem si teď skutečně zagooglil a našel jsem, že by ta zkratka měla být LGBTTTQQIAA, což je ještě humornější. Sexuálních deviací je tam zahrnuto více, než jsem tušil.

Nenapsala jsi jedinou konkrétní věc, jediný fakt, jenom "argumentuješ" ad hominem. Je mi líto, ale to je typické pro zaslepené vyznavače "jediné správné pravdy".

To heslo, které tady opakuji dokola (žít a nechat žít) není vůbec hloupé. Mám-li považovat to, co je zahrnuto pod LGBTTTQQIAA za komunitu (minoritní), tak prosím, aby jejich členové/sympatizanti považovali heterosexuální svět za komunitu také (i když majoritní). Má-li to být my a oni (což odpovídá reakcím a vymezením těch všech LGB... a pod.), tak každé komunitě přísluší její prostor. Stejně, jako by vám vadilo, kdyby se majorita nasáčkovala do toho vašeho, tak majoritě vadí to samé od vás.

Odhaduji, že jsou všechna hnutí většinové společnosti "na háku" (lhostejná) do chvíle, než se spustí projevy nátlaku - ať již brachiálního, nebo mediálního za účelem obsadit/dobýt co největší prostor na úkor ostatních. O to celou tu dobu jde.

Ano, části populace se podaří vymýt mozek a klekne si na kolena (doslova), část, která chápe o co jde se tomu bude bránit a většina bude držet hubu a krok, stejně, jako za bolševiků, nebo nácků.

Osobně jsem výrazně citlivý na okrajování osobních svobod, kterému se tak výrazně daří v posledních letech. Nejvíce dostává na prdel (méně vulgárně to formulovat nejde) svoboda slova.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 15:27:14 (před 3 roky)
off
foruska napsal(a):

To určitě problém nebude. Já jsem ale těžkej pesimista když jde o reboot. Podle mě se nic pořádně nechytne.

Celkem v to i doufám :-). I když třeba takový reboot MacGyvera dopadl líp než jsem čekala a rozhodně je to hodně koukatelný seriál.. Zatímco Čarodějky jsem vzdala, ten jejich Světlonoš se nedá s Leem vůbec srovnat.. Blecht. A jsem fakr ráda, že reboot Xeny uložili k ledu.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
F.Valek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 1. 2021 / 17:50:28 (před 3 roky)
off
foruska napsal(a):

Taky jsem viděla minulý rok spoustu seriálů, kde bylo spoustu LGBT+ charakterů a zápletek a musím říct, že se situace postupně zlepšuje, ale co mi vadí víc je, že tyhle postavy nebývají tak dobře napsaný a jak zde píšou jiní, působí to dojmem, že jsou tam přidaní "na sílu". Takže za mě bych si přála vic kreativní scénáristy/tky a produkční, aby to stálo za to.

Ano, někdy to tak je, někdy to tak asi jen nepůsobí, ale přijde mi, že existují skutečně postavy, co tam jsou tak jako našroubované, jen aby to mělo nějaký LGBT prvek... ale pak jsou postavy, kde je to velmi přirozené, třeba právě u hlavních postav, to spíš ty vedlejší jsou takové nepřirozené, ostatně "gay kamarád a bi-curious kamarádka" jsou už archetypální výbava každé hlavní ženské postavy moderního seriálu :D

This ain't for the best, my reputation's never been worse... You must like me for me.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 18:09:51 (před 3 roky)
off
F.Valek napsal(a):

Ano, někdy to tak je, někdy to tak asi jen nepůsobí, ale přijde mi, že existují skutečně postavy, co tam jsou tak jako našroubované, jen aby to mělo nějaký LGBT prvek... ale pak jsou postavy, kde je to velmi přirozené, třeba právě u hlavních postav, to spíš ty vedlejší jsou takové nepřirozené, ostatně "gay kamarád a bi-curious kamarádka" jsou už archetypální výbava každé hlavní ženské postavy moderního seriálu :D

Ano, někdy je nejlepší, když to není plánované, ale herci/herečky spolu mají tak dokonalou chemii, že je prostě hřích z nich pár neudělat.. To se stalo v Buffy v případě Willow a Tary.. Alyson a Amber spolu tak zajiskřily, že z nich nakonec Joss udělal pár (pro tentokrát o tom konci pomlčím). Totéž se stalo u Xeny i když tam to na plnou hubu říct nemohli, protože devadesátá léta. Takže nejlepší je, když to takhle vyplyne z přirozené chemie mezi herci. Ale občas mají tvůrci tendence tuhle přirozenou chemii prostě zvysoka ignorovat a tlačit tyhle postavy do zbytečných hetero vztahů s protějšky, se kterými nemají chemie co by se za nehet vešlo (ehm Supercorp, ehm Rizzles, ehm SwanQueen)...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
21. 1. 2021 / 22:07:54 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Takže nejlepší je, když to takhle vyplyne z přirozené chemie mezi herci.

Oprav mě, jestli se pletu... Root & Shaw? ❤

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 22:10:21 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Oprav mě, jestli se pletu... Root & Shaw? ❤

Pravda, tam si toho všimli asi taky a tak z nich udělali pár :-). Ale tak chápeš co jsem tím chtěla říct že :)?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
F.Valek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 1. 2021 / 22:21:11 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Ano, někdy je nejlepší, když to není plánované, ale herci/herečky spolu mají tak dokonalou chemii, že je prostě hřích z nich pár neudělat.. To se stalo v Buffy v případě Willow a Tary.. Alyson a Amber spolu tak zajiskřily, že z nich nakonec Joss udělal pár (pro tentokrát o tom konci pomlčím). Totéž se stalo u Xeny i když tam to na plnou hubu říct nemohli, protože devadesátá léta. Takže nejlepší je, když to takhle vyplyne z přirozené chemie mezi herci. Ale občas mají tvůrci tendence tuhle přirozenou chemii prostě zvysoka ignorovat a tlačit tyhle postavy do zbytečných hetero vztahů s protějšky, se kterými nemají chemie co by se za nehet vešlo (ehm Supercorp, ehm Rizzles, ehm SwanQueen)...

Oh, tak takových párů mám desítky :D A někdy bohužel i naopak... Alex a Kelly ehm... :D

This ain't for the best, my reputation's never been worse... You must like me for me.
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
21. 1. 2021 / 22:22:52 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Pravda, tam si toho všimli asi taky a tak z nich udělali pár :-). Ale tak chápeš co jsem tím chtěla říct že :)?

Samozřejmě ;) jen mě hned ty dvě napadly, když jsem si to přečetla :)

F.Valek napsal(a):

A někdy bohužel i naopak... Alex a Kelly ehm... :D

Vraťte nám Maggie 😭😭

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 1. 2021 / 22:23:22
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 1. 2021 / 22:28:23 (před 3 roky)
off
F.Valek napsal(a):

Oh, tak takových párů mám desítky :D A někdy bohužel i naopak... Alex a Kelly ehm... :D

Ano bohužel.. Tam fakt jako nevím, kdo přišel na to, že ty dvě mají nějakou chemii O_o.

Matuush napsal(a):

Vraťte nám Maggie 😭😭

Já bych radši, kdyby se vrátila Sam :D. To je tak nevyužitý potenciál až mě to dodneška skoro fyzicky bolí...

Matuush napsal(a):

Samozřejmě ;) jen mě hned ty dvě napadly, když jsem si to přečetla :)

Tak jasně, každá máme ten svůj příběh :). U mě v tomhle asi povedou Lucy a Renée, jenom je bohužel škoda, že na pravou míru se to uvedlo až po seriálu :(.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 67 | kpt. Benjamin Franklin 'Hawkeye' Pierce
22. 1. 2021 / 17:32:13 (před 3 roky)
off

Zajímavá diskuse, taková militantní. :D

avatar uživatele
IP Freely
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
24. 1. 2021 / 12:55:00 (před 3 roky)
off
_karel_ napsal(a):

Zajímavá diskuse, taková militantní. :D

No čumím jak se to tady rozjelo. :D Jakožto jeden z heterosexuální menšiny na tomto webu bych se měl stydět. Jsem rád že jsem diskuzi přestal sledovat už na začátku. Ty zvratky co tu zazněly radši nekomentovat.

If you want me, you find me Right here at the bar Just wait until I have finished this jar
Editováno: 1x | Naposledy: 24. 1. 2021 / 13:20:44
avatar uživatele
Arby
Uživatel od první verze | Cool level: 1 | Luke Dunphy
26. 1. 2021 / 10:17:25 (před 3 roky)
off

Dřív řešil případ Colombo a bylo na co koukat. Dnes je to tým všech barev, k tomu gay, lesba a hybrid a nuda jak prase. Díky za Costnera a jeho seriál Yellowstone, kde na všechny LGBT a MeeToo zvratky kašle a seriál je opravdu pecka. I díky tomu.

arby
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 130 | Gordon Ramsay
28. 1. 2021 / 18:41:55 (před 3 roky)
off

Nominace na GLAAD ceny (televizní kategorie):

**Outstanding Drama Series**
9-1-1: Lone Star (FOX)
Killing Eve (BBC America)
P–Valley (Starz)
Ratched (Netflix)
Star Trek: Discovery (CBS All Access)
Supergirl (The CW)
The Umbrella Academy (Netflix)
Vida (Starz)
The Wilds (Amazon)
Wynonna Earp (Syfy)

**Outstanding Comedy Series**
Big Mouth (Netflix)
Dead to Me (Netflix)
Everything’s Gonna Be Okay (Freeform)
Harley Quinn (HBO Max)
Love, Victor (Hulu)
Saved by the Bell (Peacock)
Schitt’s Creek (Pop)
Sex Education (Netflix)
Superstore (NBC)
Twenties (BET)

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
28. 1. 2021 / 19:58:04 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nominace na GLAAD ceny (televizní kategorie):

**Outstanding Drama Series**
9-1-1: Lone Star (FOX)
Killing Eve (BBC America)
P–Valley (Starz)
Ratched (Netflix)
Star Trek: Discovery (CBS All Access)
Supergirl (The CW)
The Umbrella Academy (Netflix)
Vida (Starz)
The Wilds (Amazon)
Wynonna Earp (Syfy)

**Outstanding Comedy Series**
Big Mouth (Netflix)
Dead to Me (Netflix)
Everything’s Gonna Be Okay (Freeform)
Harley Quinn (HBO Max)
Love, Victor (Hulu)
Saved by the Bell (Peacock)
Schitt’s Creek (Pop)
Sex Education (Netflix)
Superstore (NBC)
Twenties (BET)

Přemýšlím za co to má Supergirl, když Kelly a Alex jsou furt v pozadí na úkor otravného Williama a jeho násilném strkání ke Kaře...O tom, jak hnusně a queerbaitingově se chovají z hlediska Supercorpu ani nemluvím.. Takže jediné co mě napadá je pozitivní reprezentace trans lidí, protože Nia je jediná, která tam nedostává soustavně na prdel.... U 9-1-1 Lone star mě mrzí, že si v té záplavě nenašli čas taky na jednu lesbu, to soustředění na chlapy se mi fakt nelíbí... (a Hen v původní 9-1-1 taky nedostává moc prostoru :( ).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.