Diskuze k článku Anketa: Novinka roku 2021 (nominace 9)
avatar uživatele
Janey T
Redaktor | Cool level: 21 | Phil Dunphy
19. 1. 2022 / 13:02:40 (před 2 roky)
off

Neviděla a ani neznám žádný z těchto seriálů. Přesto nakonec hlas putuje Vigil :)

Janey T.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2022 / 13:17:33 (před 2 roky)
off

Dneska jednoznačně Vigil. Sice jsem ten seriál viděla jako jediný, ale i kdyby ne tak můj hlas půjde stejně ponorce.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
darbak
Redaktor | Cool level: 16 | Number 6
19. 1. 2022 / 13:31:53 (před 2 roky)
off

Viděl jsem jen El Inocente, docela mě to bavilo, tak tomu dám hlas. Jinak mám ve Chci vidět i Vigil.

Obsesivní perfekcionista, co má rád ankety a fotočlánky.
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2022 / 13:32:10
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
19. 1. 2022 / 13:31:59 (před 2 roky)
off

Vigil. Nebýt nadbytečné (zbytečně a násilně/výchovně) vložené LGBTQQIP2SAA+++ linky by to byla velmi koukatelná miniserie, v této podobě to část diváků zákonitě otráví.



Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 130 | Gordon Ramsay
19. 1. 2022 / 13:36:44 (před 2 roky)
off

Vigil jsem viděla a bylo to docela solidní. Za mě jde ale hlas El Inocente. Seriál jsem sice ještě neviděla, ale mám ho velmi brzy v plánu a na další Cobenovku se rozhodně těším. Navíc mi bylo jasné, že Vigil můj hlas potřebovat nebude.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2022 / 15:13:50 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Vigil. Nebýt nadbytečné (zbytečně a násilně/výchovně) vložené LGBTQQIP2SAA+++ linky by to byla velmi koukatelná miniserie, v této podobě to část diváků zákonitě otráví.



Jediný, koho to otráví seš tak ty. Jinak se to v ničem neliší od toho, když má doma detektiv/detektivka někoho opačného pohlaví. Já navíc rýpání v soukromí vyšetřovatelů bytostně nesnáším, tak jsem ráda, že se to tady nehrotilo tak moc (byť u Amy ta minulost byla důležitá, kvůli té klaustrofobii).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
19. 1. 2022 / 15:59:39 (před 2 roky)
off
andromache napsal(a):

Jediný, koho to otráví seš tak ty...

To máš pravdu, často si k tomu říkám: "Kde jsou ty časy, kdy byly standardem heteronormativní seriály, kdy nebyl svět "výchovně" zobrazovaný z homonormativního prismatu menšin."

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2022 / 16:09:31 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

To máš pravdu, často si k tomu říkám: "Kde jsou ty časy, kdy byly standardem heteronormativní seriály, kdy nebyl svět "výchovně" zobrazovaný z homonormativního prismatu menšin."

Vidíš a zrovna heteronormativních seriálů mám já už plné zuby. Nebaví mě věčně se dívat na to, jak ženská slintá po chlapovi, který ji ještě ke všemu nechce, když by mohla mít holku, která by se k ní chovala daleko líp :P. Heteronormativní seriály jsou pořád dokolečka dokola to samé. Takže buď ať přestanou rozebírat vztahy úplně, nebo ať je to teda půl na půl. Půl heteráci, půl LGBT...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
19. 1. 2022 / 17:00:41 (před 2 roky)
off
andromache napsal(a):

...Takže buď ať přestanou rozebírat vztahy úplně, nebo ať je to teda půl na půl. Půl heteráci, půl LGBT...

Proč? Copak LGBTQQIP2SAA+++ představuje 50% populace, tedy vlastně "polonormu"?

A jak to vlastně je?

Doporučuji k přečtení platnou Mezinárodní klasifikace nemocí a souvisejících zdravotních problémů (MKN). Link odkazuje na F64-F66 (poruchy pohlavní identity a sexuální preference, poruchy psychické a chování související se sexuálním vývojem a orientací. Je tam zahrnuto téměř celé LGBTQQIP2SAA+++ panoptikum. Je to oficielní dokument WHO, který "kodifikuje systém označování a klasifikace lidských onemocnění, poruch, zdravotních problémů a dalších příznaků, situací či okolností", v jeho platné české verzi.)

Takže tohle se progresivistům ještě nepodařilo nátlakem změnit (I když média dělají co mohou v duchu orwellovského Ministerstva pravdy: "Válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla!" )

Takže po několikáté - ať si dělá každý co chce, pokud to není na úkor, nebo proti vůli někoho jiného, ale ať mi to pořád necpe jako normu, platnou pro celou společnost!

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2022 / 17:29:21 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Proč? Copak LGBTQQIP2SAA+++ představuje 50% populace, tedy vlastně "polonormu"?

A jak to vlastně je?

Doporučuji k přečtení platnou Mezinárodní klasifikace nemocí a souvisejících zdravotních problémů (MKN). Link odkazuje na F64-F66 (poruchy pohlavní identity a sexuální preference, poruchy psychické a chování související se sexuálním vývojem a orientací. Je tam zahrnuto téměř celé LGBTQQIP2SAA+++ panoptikum. Je to oficielní dokument WHO, který "kodifikuje systém označování a klasifikace lidských onemocnění, poruch, zdravotních problémů a dalších příznaků, situací či okolností", v jeho platné české verzi.)

Takže tohle se progresivistům ještě nepodařilo nátlakem změnit (I když média dělají co mohou v duchu orwellovského Ministerstva pravdy: "Válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla!" )

Takže po několikáté - ať si dělá každý co chce, pokud to není na úkor, nebo proti vůli někoho jiného, ale ať mi to pořád necpe jako normu, platnou pro celou společnost!

Ale ty furt děláš, jako by ti to někdo nutil.. Na to nečum a máš klid. A mimochodem, homosexualita není brána jako duševní nemoc už skoro padesát let, když už se tady tím chceš ohánět.. Dodneška jsem nepochopila, co ti tak vadí. Mě je taky k zblití, když se musím dívat na olizující se heteráky a že je jich všude plno...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2022 / 17:31:36
avatar uživatele
jesmot
Redaktor | Cool level: 56 | Richard Castle
19. 1. 2022 / 18:27:08 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Doporučuji k přečtení platnou Mezinárodní klasifikace nemocí a souvisejících zdravotních problémů (MKN).

Jen taková drobnost, jestli chceme být přesní, už pár dnů máme v platnosti MKN-11. Ale chápu, český překlad zatím nemáme a jsme v přechodném období. Ale právě některé věci z tebou jmenované sekce se po nějakých třech dekádách mění.

avatar uživatele
kumla
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
19. 1. 2022 / 19:42:21 (před 2 roky)
off

Tady hlasuju pro Nevinu, to se mi moc líbilo.

Kumla
avatar uživatele
lenochod6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
19. 1. 2022 / 20:17:59 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Proč? Copak LGBTQQIP2SAA+++ představuje 50% populace, tedy vlastně "polonormu"?

A jak to vlastně je?

Doporučuji k přečtení platnou Mezinárodní klasifikace nemocí a souvisejících zdravotních problémů (MKN). Link odkazuje na F64-F66 (poruchy pohlavní identity a sexuální preference, poruchy psychické a chování související se sexuálním vývojem a orientací. Je tam zahrnuto téměř celé LGBTQQIP2SAA+++ panoptikum. Je to oficielní dokument WHO, který "kodifikuje systém označování a klasifikace lidských onemocnění, poruch, zdravotních problémů a dalších příznaků, situací či okolností", v jeho platné české verzi.)

Takže tohle se progresivistům ještě nepodařilo nátlakem změnit (I když média dělají co mohou v duchu orwellovského Ministerstva pravdy: "Válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla!" )

Takže po několikáté - ať si dělá každý co chce, pokud to není na úkor, nebo proti vůli někoho jiného, ale ať mi to pořád necpe jako normu, platnou pro celou společnost!

Tak jsem na to klikla a vůbec jsem tam nenašla, že by homosexualita byla nemoc, čteme ten samý dokument? WHO to oddělala ze seznamu v roce 1992, i když už předtím to prohlašovala, že to není nemoc, ale oficiálně to oddělali ze seznamu 1992, takže kde bereš tohle své tvrzení by mě zajímalo. A nemůžeš mě nařknout, že jsem progresivista (i když nic proti nim), protože jsem celkem konzervativní a ještě k tomu katolička, ale i v naši katolické církvi nepovažujeme homosexualitu za nemoc. A to si myslím, že katolická církev není moc uvítací vůči jakémukoliv LBTQ+ hnutí (a vsadím se, že spousta lidí i zde si budou myslet, že je katolická církev homofóbní a má hodně na čem pracovat), ale i tak tohle ví.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2022 / 20:56:58 (před 2 roky)
off
lenochod6 napsal(a):

A to si myslím, že katolická církev není moc uvítací vůči jakémukoliv LBTQ+ hnutí (a vsadím se, že spousta lidí i zde si budou myslet, že je katolická církev homofóbní a má hodně na čem pracovat), ale i tak tohle ví.

Já si to myslím.. Osobně nemůžu přijít nejenom katolíkům, ale jakémukoli náboženství na jméno (come on lidi, dospějte.. Bůh není a nikdy nebyl). A ano, jejich postoj ke mně, jako k lesbě k tomu hodně přidává... (viz třeba Poláci a jejich zóny)...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2022 / 21:02:51
avatar uživatele
lenochod6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
19. 1. 2022 / 21:11:54 (před 2 roky)
off
andromache napsal(a):

Já si to myslím.. Osobně nemůžu přijít nejenom katolíkům, ale jakémukoli náboženství na jméno (come on lidi, dospějte.. Bůh není a nikdy nebyl). A ano, jejich postoj ke mně, jako k lesbě k tomu hodně přidává... (viz třeba Poláci a jejich zóny)...

Jo jasně, to chápu a prostě, není to ideální a Poláci jsou úplně mimo, to už ani není katolictví, co tam dělají, to už mi občas přijde jako nějaká katolická sekta, ale to je jedno, na takové debaty tady není úplně prostor.
Jen jsem chtěla poukázat na to, že i takoví lidé jako jsou katoličtí kněží ti neřeknou, že homosexualita je nemoc, nebo aspoň osobně jsem nikoho takové nezažila a celkově v katolické církvi se to tak nevnímá. A když i katolická církev si tohle nemyslí, tak jsem chtěla poukázat na to, jak moc divné je, že si to @_-0-_ myslí...

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2022 / 21:35:41 (před 2 roky)
off
lenochod6 napsal(a):

Jo jasně, to chápu a prostě, není to ideální a Poláci jsou úplně mimo, to už ani není katolictví, co tam dělají, to už mi občas přijde jako nějaká katolická sekta, ale to je jedno, na takové debaty tady není úplně prostor.
Jen jsem chtěla poukázat na to, že i takoví lidé jako jsou katoličtí kněží ti neřeknou, že homosexualita je nemoc, nebo aspoň osobně jsem nikoho takové nezažila a celkově v katolické církvi se to tak nevnímá. A když i katolická církev si tohle nemyslí, tak jsem chtěla poukázat na to, jak moc divné je, že si to @_-0-_ myslí...

Taky by mě zajímalo kde to nabral.. Co se Poláků týče, tak ta jejich garnitura by zasluhovala postřílet nebo aspoň vyházet z oken (defenestrace nebyla v Evropě už pěkně dlouho a že by byla potřeba).. Občas si říkám, že je škoda, že Kaczinsky nezařval v tom letadle spolu s bráchou... Byl by klid.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
SapphireVamp
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
19. 1. 2022 / 22:20:28 (před 2 roky)
off

Hlas rozhodně pro Young royals, za mě nejlepší LGBT+ seriál roku 2021.

avatar uživatele
ESESEL
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
20. 1. 2022 / 00:15:39 (před 2 roky)
off
lenochod6 napsal(a):

Tak jsem na to klikla a vůbec jsem tam nenašla, že by homosexualita byla nemoc, čteme ten samý dokument?

Zas buďme fér, to neříká. Říká, že tam najdeš zástupce mnoha písmenek následujících po L, G a B... Na druhou stranu co tím chce říct, to netuším.

_-0-_ napsal(a):

Proč? Copak LGBTQQIP2SAA+++ představuje 50% populace, tedy vlastně "polonormu"?

A jak to vlastně je?

Doporučuji k přečtení platnou Mezinárodní klasifikace nemocí a souvisejících zdravotních problémů (MKN). Link odkazuje na F64-F66 (poruchy pohlavní identity a sexuální preference, poruchy psychické a chování související se sexuálním vývojem a orientací. Je tam zahrnuto téměř celé LGBTQQIP2SAA+++ panoptikum. Je to oficielní dokument WHO, který "kodifikuje systém označování a klasifikace lidských onemocnění, poruch, zdravotních problémů a dalších příznaků, situací či okolností", v jeho platné české verzi.)[/b]

Co tím chceš říct? Že jsou to poruchy? A v tom vesmíru, kde jsme se všichni po přečtení odkazu plácli do čela a řekli si, že máš pravdu, že jsou to poruchy (zrovna tak z toho lze vyvodit i závěr, že jsou to "další okolnosti", což už teprve netuším, co bychom z toho měli podle tebe vyvozovat...), tak kam dál jako myslíš, že půjde náš myšlenkový pochod? Co je pointa? Protože jestli z toho nějakým způsobem vyvozuješ, že by neměli být (tolik) zobrazovaní v seriálech a dalších médiích, tak a) proč? a b) koukni třeba na F60-F63 - spousta z nich je taky v každém druhém seriálu, tak proč ti vadí zrovna F64-F66?

_-0-_ napsal(a):

Takže po několikáté - ať si dělá každý co chce, pokud to není na úkor, nebo proti vůli někoho jiného, ale ať mi to pořád necpe jako normu, platnou pro celou společnost!

To nikdo nedělá? Nebo co myslíš tím "normu platnou pro celou společnost"? Fakt je, že existujou, tak asi mohou být zobrazovaní, ne? O co jde?

Grab a lollipop on your way out.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
20. 1. 2022 / 00:20:28 (před 2 roky)
off
jesmot napsal(a):

Jen taková drobnost, jestli chceme být přesní, už pár dnů máme v platnosti MKN-11. Ale chápu, český překlad zatím nemáme a jsme v přechodném období. Ale právě některé věci z tebou jmenované sekce se po nějakých třech dekádách mění.

Ano, máš pravdu, jsem zvědavý, jak bude vypadat závazný CZ ofiko překlad.

lenochod6 napsal(a):

...i takoví lidé jako jsou katoličtí kněží ti neřeknou, že homosexualita je nemoc...tak jsem chtěla poukázat na to, jak moc divné je, že si to @_-0-_ myslí...

Napsal jsem:...poruchy pohlavní identity a sexuální preference, poruchy psychické a chování související se sexuálním vývojem a orientací. Je tam zahrnuto téměř celé LGBTQQIP2SAA+++ panoptikum...

Neřešil jsem, co je nemoc a co ne (od toho jsou jiní), jenom jsem poskytl link ukazující, jaká je platná (závazná) kodifikace podle WHO. Homosexualita je jednoznačně deviace (odchylka od normy), stejně, jako např. nanismus. Jestli jsou jednotlivé deviace nemocemi, nebo ne, to je právě jen otázkou kodifikace (a rekodifikace, probíhající pod lobbystickým/woke/sociálním tlakem, jako třeba u homosexuality). Na věcné podstatě to nic nemění. Ostatně - množina LGBTQQIP2SAA+++ zahrnuje čím dále, tím více typů deviací. Nepochybuji, že budou postupně rekodifikovány všechny, nepochybuji, že postupně "obohatí" seriály.

Růže, byť zvaná jinak, voněla by stejně (Shakespeare).

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
20. 1. 2022 / 00:31:15 (před 2 roky)
off
ESESEL napsal(a):

...O co jde?

O četnost a násilnou implementaci, o "woke normativ", odporující realitě.

Analogie: v bolševických seriálech byla drtivá většina postav uvědomělá a loajální vůči režimu, to byl tehdejší normativ, odporující realitě.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
lenochod6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
20. 1. 2022 / 00:45:21 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Ano, máš pravdu, jsem zvědavý, jak bude vypadat závazný CZ ofiko překlad.



Napsal jsem:...poruchy pohlavní identity a sexuální preference, poruchy psychické a chování související se sexuálním vývojem a orientací. Je tam zahrnuto téměř celé LGBTQQIP2SAA+++ panoptikum...

Neřešil jsem, co je nemoc a co ne (od toho jsou jiní), jenom jsem poskytl link ukazující, jaká je platná (závazná) kodifikace podle WHO. Homosexualita je jednoznačně deviace (odchylka od normy), stejně, jako např. nanismus. Jestli jsou jednotlivé deviace nemocemi, nebo ne, to je právě jen otázkou kodifikace (a rekodifikace, probíhající pod lobbystickým/woke/sociálním tlakem, jako třeba u homosexuality). Na věcné podstatě to nic nemění. Ostatně - množina LGBTQQIP2SAA+++ zahrnuje čím dále, tím více typů deviací. Nepochybuji, že budou postupně rekodifikovány všechny, nepochybuji, že postupně "obohatí" seriály.

Růže, byť zvaná jinak, voněla by stejně (Shakespeare).

OK, omlouvám se, protože tím pádem jsem vůbec nepochopila, co tím chceš říci a navázala na něco, co jsi neřekl. Asi furt nechápu, co jsi tím chtěl dokázat, ale nevadí no. Já jsem jenom chtěla poukázat na to, že mi to nedávalo smysl a že si myslím, že prostě debatovat nad tím, že v seriálu je LBTQ+ vztah je nadbytečné a zbytečné, protože část LBTQ+ zástupců jsou v nějaké WHO odchylce je prostě divné, protože seriály zobrazují, co chce tvůrce říci a ne, co my si jako diváci myslíme a myslím si, že těm tvůrcům je celkem jedno, že pár lidí to otráví od seriálu a nebudou to sledovat kvůli tomu, že je tam LBTQ+ vztah, protože většina lidí to nebude řešit, kdo to bude řešit, tak na ty to asi nebylo mířeno ten seriál.
Asi jenom přilévám olej do ohně a tím, že už je pozdě, tak ani nevím, jestli v tenhle moment vůbec dávám smysl, jen prostě nechápu, proč řešíme něco, co reálně kolem nás je, tak proč by to nemohlo být v seriálu, ať už si o tom myslíme, co chceme, zobrazuje to něco, co pro někoho někde na světě je realita.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
20. 1. 2022 / 01:47:53 (před 2 roky)
off
lenochod6 napsal(a):

...jen prostě nechápu, proč řešíme něco, co reálně kolem nás je, tak proč by to nemohlo být v seriálu, ať už si o tom myslíme, co chceme, zobrazuje to něco, co pro někoho někde na světě je realita.

Musím zopakovat - protože se z toho dělá normativ pro celou lidskou společnost přes to, že jsou v ní adorované deviace zastoupeny minoritně (omlouvám se za ten slovník, ale musel bych moc přemýšlet, jak to napsat kulturně), protože je to okrajová realita, se kterou se většinová populace v běžném životě běžně nesetkává, protože někteří z nás jsou citliví na brainwashing a některým z nás to navíc připadá nechutné.

Sranda je, jak postupně dochází na stále méně četné deviace, transsexuálové, kterých je v populaci zanedbatelně už mají v seriálové tvorbě nezastupitelné místo, v budoucnu se můžeme těšit třeba na zoofily, koprofily a pod. - těch je ještě méně, ale nevadí :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
lenochod6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
20. 1. 2022 / 02:32:59 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Musím zopakovat - protože se z toho dělá normativ pro celou lidskou společnost přes to, že jsou v ní adorované deviace zastoupeny minoritně (omlouvám se za ten slovník, ale musel bych moc přemýšlet, jak to napsat kulturně), protože je to okrajová realita, se kterou se většinová populace v běžném životě běžně nesetkává, protože někteří z nás jsou citliví na brainwashing a některým z nás to navíc připadá nechutné.

Sranda je, jak postupně dochází na stále méně četné deviace, transsexuálové, kterých je v populaci zanedbatelně už mají v seriálové tvorbě nezastupitelné místo, v budoucnu se můžeme těšit třeba na zoofily, koprofily a pod. - těch je ještě méně, ale nevadí :-)

OK, tak to mi snad přijde ještě horší, tohle vysvětlení. Asi nechci slyšet radši další vysvětlení.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 1. 2022 / 03:55:37 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Musím zopakovat - protože se z toho dělá normativ pro celou lidskou společnost přes to, že jsou v ní adorované deviace zastoupeny minoritně (omlouvám se za ten slovník, ale musel bych moc přemýšlet, jak to napsat kulturně), protože je to okrajová realita, se kterou se většinová populace v běžném životě běžně nesetkává, protože někteří z nás jsou citliví na brainwashing a některým z nás to navíc připadá nechutné.

Možná by ses divil, kolik máš kolem sebe gayů a leseb. Ale protože znají tvoje názory, tak nemají potřebu ti něco takového říkat. A nevím, kde furt bereš ten brainwashing.. To, že se nám po letech heteronormativního shitu konečně dostává taky nějakého toho zastoupení bereš jako brainwashing jo.. Přijde mi, že kdyby celou dobu byli v televizi jenom blonďáci a najednou se tam objevili černovlasí, tak to budeš taky brát jako brainwashing, protože najednou se tam objevuje někdo, kdo není jako ti, kdo se tam objevovali doposud... A tohle říkám schválně, protože stejně jako barva vlasů, tak i sexualita je prostě dána geneticky...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
20. 1. 2022 / 13:33:38 (před 2 roky)
off
andromache napsal(a):

Možná by ses divil, kolik máš kolem sebe gayů a leseb. Ale protože znají tvoje názory, tak nemají potřebu ti něco takového říkat. A nevím, kde furt bereš ten brainwashing.. To, že se nám po letech heteronormativního shitu konečně dostává taky nějakého toho zastoupení bereš jako brainwashing jo.. Přijde mi, že kdyby celou dobu byli v televizi jenom blonďáci a najednou se tam objevili černovlasí, tak to budeš taky brát jako brainwashing, protože najednou se tam objevuje někdo, kdo není jako ti, kdo se tam objevovali doposud... A tohle říkám schválně, protože stejně jako barva vlasů, tak i sexualita je prostě dána geneticky...

Řekl bych, že se z této debaty stala pro většinu otravná výměna písmen, takže se předem omlouvám, že zareaguji.

1) Se svým okolím jsem na dané tema téměř nikdy nekomunikoval (nebylo proč - sexuální život známých je mi zcela ukradený. Protože mi jej necpou, tak není předmětem diskusí.

2) Výrazná četnost problematiky, neodpovídající jejímu zastoupení v mezilidských vztazích, pozitivní interpretace deviace a většinové rozdělení úloh (zjednodušeně) na good guy (homosexuál, černoch...) a bad guy (heterosexuál, běloch...) ve spojení s cancel culture jednoznačně svědčí o dramaticky silné probíhající kampani.

3) Genetická determinace sexuální orientace nebyla nikdy prokázána, naopak, např. existenci "homosexuálního genu" vyvracejí studie jednobuněčných dvojčat (najdi si to).

Brainwashing není v tom, že: "...se tam objevuje někdo, kdo není jako ti, kdo se tam objevovali doposud...", ale opakuji - v četnosti a v interpretaci, případně latentní adoraci.

Do seriálů již pronikli transsexuálové, a tak se vážně ptám - proč nejsou zastoupeny role zoofilů, koprofilů a mnoha dalších, když se nejedná o deviace, které by byly z pohledu zákona posuzované jako trestnými činy? Proč za ně LGBTQQIP2SAA+++ nebojuje? Jsou snad považování za méněcené?

Nejsem sám, koho otravuje, když je do téměř všeho dobrovolně povinně (sociální tlaky) nacpané něco, co se v běžném světě vyskytuje řádově méně.

Ten orwellovský princip funguje - každou populaci je možné dostatečně intenzivní a dlouhodobě probíhající kampaní indoktrinovat.

Zkušenosti s tím jsou, jak z éry komunistů, tak i z éry nácků. S výsledky jsou také zkušenosti (bohužel zjevně nesdělitelné).

Ještě jednou se omlouvám všem, které jsem otravoval, budiž mi omluvou, že celý život odmítám držet hubu a krok, přijímat za své očividné nepravdy a přizpůsobovat se "mlčící většině".

Začínáme se "točit v kruhu", tema je pravděpodobně (pro tentokrát :-) vyčerpané.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 1. 2022 / 17:01:58 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Začínáme se "točit v kruhu", tema je pravděpodobně (pro tentokrát :-) vyčerpané.

Ano, tvůj názor je všeobecně znám a nezměníš ho (stejně jako my v opačném případě), takže bych opravdu ocenila, kdybys dal pokoj a přestal se na tohle téma vyjadřovat. Neřekneme si už nic nového. Prostě to vyignoruj.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Hanichka
VIP | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
20. 1. 2022 / 21:20:23 (před 2 roky)
on

V zájmu svýho duševního zdraví nečtu předchozí debatu, stačilo mi vidět kousek a to fakt nedávám. Radši vracím k seriálům, povedlo se mi dnes dokoukat Vigil, tak si můžu stanovit pořadí:

1. Serpent - na tom se mi líbilo snad všechno, herecké výkony, retro zasazení, pátrání, pro mě v TOP10 roku
2. Vigil - zajímavé
3. El Inocente - líbilo se provedení, ale ve srovnání s předchozími tomu něco chybělo
4. Sexify - taky fajn, ale drásala mě polština, to znělo fakt zvláštně; nejsem zvyklá
5. Young Royals - mám potřebu zmínit, že vztah hlavního hrdiny super, jenom jinak je to pro mě naprosto nezábavné rich teens drama