Diskuze k článku Hra o trůny je nejsledovanějším seriálem v historii HBO
avatar uživatele
Leslie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
6. 6. 2014 / 17:55:26 (před 9 roky)
off

Mám za to, že popularita ještě chvíli stoupat bude. :-) Zaslouženě. Ačkoli mě jako čtenářku rozčilují nepochopitelné zásahy do děje, jelikož jsou pak "jen diváci" ochuzeni o spoustu úžasných scén, které v seriálu zaplácnou nějakou blbostí.
Lokace natáčení v nejteplejším místě Evropy je jasné Dorne. Ale nelíbí se mi Missandei a Daario Naharis jako hlavní postavy, nejspíše to znamená, že budeme trpět víc Kalísí.
A taky jsem zvědavá, co chtějí napřesrok dělat s postavami, u kterých mají dějovou linii z knih téměř ukončenou, např. Sansa.

avatar uživatele
Ragnarok8
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
6. 6. 2014 / 18:10:25 (před 9 roky)
off

Kdo by se divil že? Ačkoli u čtvrté série mé hodnocení epizod hapruje mezi průměrem a BEST OF BEST...nedivím se, jelikož Game of Thrones mají obrovitánský hype a nyní se každý mladík sledující seriály, filmy a hrající hry, kouká na Game of Thrones a Doctora Who... Což mi neuvěřitelně vadí, jelikož je pak facebook, Google+ a Youtube plný jen Trůnů a Doktora a vlastně někteří na to koukají jen proto, aby zapadli, je to až zvláštní jak moc tito dva seriály ovlivnili internet.
Avšak kvůli tomu jsem s Doctorem sekl po první sérii a lehce mě to už rozčiluje i u Game of Thrones, avšak kvůli výbornému hereckému obsazení se ze sledování pořád těším, i když některé epizody jsou vážně nudné a následující děj mi tak nějak vyspoileroval učitel na literatůru :D

avatar uživatele
Firox
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
6. 6. 2014 / 18:36:55 (před 9 roky)
off

Doktora Who jsem ještě neviděl ani jeden díl a ani moc neznám lidí, kteří by na to koukali (v mém okolí)

avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
6. 6. 2014 / 18:38:12 (před 9 roky)
off

Podle mě obrovsky pomáhá reklamní masáž, která je obrovská, když jde o seriál. V tomhle to mají propracovaný špičkově. Hra o trůny je de facto značka na trhu. Tím se moc seriálů pochlubit nemůže.

avatar uživatele
pRo.lama
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
6. 6. 2014 / 18:39:56 (před 9 roky)
off

@Leslie: Keby som si prečítal knihu, tak by som asi seriál moc nepozeral. Lebo by som vedel čo príde a čo môžem očakávať, čiže tým pádom by úplne opadlo nadšenie a to celkové "ohúrenie". Som rád, že som knihy nečítal. ;)

@Carljack: Nikto ťa nenúti pozerať seriály, ktoré pozerajú iní. Ja som napr. nevidel ani jeden diel zo seriálu Doctor Who a vôbec ma to netrápi a ani osobne nepoznám nikoho kto by to v okolí pozeral. ;)

Inak posledná časť GoT bola bombastická. Ten záver bol super. Keby táto scéna bola na konci série, tak to by bolo brutálne. :D

avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
6. 6. 2014 / 19:06:34 (před 9 roky)
off

Já znám jen jednoho člověka co sleduje Doctora Who :D 4.řada trůnů je super takže se vůbec nedivím té sledovanosti. Někdy mě štve, že jsem četl knížky, jenže kdybych je nečet tak na 100% vím že bych si našel na netu co se bude s postavama dít, takže jsem nakonec víc spokojený že jsem je přečet :D A i tak mám někdy šoky. Třeba Oberyn. V knize jsem ho skoro ani nepostřehl, ale v seriálu jsem si ho oblíbil a tak to bylo pro mě o dost víc šokující :)

avatar uživatele
Ragnarok8
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
6. 6. 2014 / 19:07:59 (před 9 roky)
off
pRo.lama napsal(a):

@Leslie: Keby som si prečítal knihu, tak by som asi seriál moc nepozeral. Lebo by som vedel čo príde a čo môžem očakávať, čiže tým pádom by úplne opadlo nadšenie a to celkové "ohúrenie". Som rád, že som knihy nečítal. ;)

@Carljack: Nikto ťa nenúti pozerať seriály, ktoré pozerajú iní. Ja som napr. nevidel ani jeden diel zo seriálu Doctor Who a vôbec ma to netrápi a ani osobne nepoznám nikoho kto by to v okolí pozeral. ;)

Inak posledná časť GoT bola bombastická. Ten záver bol super. Keby táto scéna bola na konci série, tak to by bolo brutálne. :D

SAKRA!!! Takže jen já jsem obklopen samými články co mi vyskakují na sockách a lidmi, kteří o tom básní? Sakra... tak to jdeme mazat :D

avatar uživatele
jelpetty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
6. 6. 2014 / 19:58:18 (před 9 roky)
off

Sledovanosti u GoT se nedivím... seriál je fajn, dějové linky jsou fajn a postavy jsou skvělé, skvěle zahrané... Jinak já osobně sleduji i Doctora Who, a na oba seriály se koukám ne proto, že je to cool a sledují to všichni, ale proto, že jsem si je opravdu oblíbila... nicméně pravdou taky je, že kdyby nebyly tak mediálně propírané, že bych o ně možná přišla...

For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness.
avatar uživatele
Yellow
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
6. 6. 2014 / 20:14:58 (před 9 roky)
off

Kdo by se divil? Je to jeden z nejlepsich serialu na svete a me to porad bavi.
Rozhodne tusim, ze GoT bude dlouho na vrcholu trunit.

Mňau. Pac a pusu, pac a pusu ...jo, jsem kočkař
avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
6. 6. 2014 / 20:20:31 (před 9 roky)
off

Předem bych chtěl poznamenat, že trůny mam rád a je to po Breaking Bad můj neoblíbenější seriál, ale už mi taky začíná trochu vadit, že ať vlezu kamkoli všude jsou jenom trůny a jako druhá věc je to, že u seriálů se stoupající tendencí bejvá zvykem, že 4 série je vrchol a potom už se jenom veze (třeba u Dextera to tak bylo). Ale na druhou stranu se taky přidam tady k Leslie, že mě trošku zklamalo, že Daario a Missandei budou hlavní postavy protože, přesně jak bylo řečeno to patrně bude znamenat víc Daenerys. A to i bez toho, že nějak nevim jak chtějí tvůrci potom pokračovat protože podobně jako u Sansy, linka Daenerys jede hrozně rychle oproti knížce a za chvíli už nebudou mít co s ní. ;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
Firox
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
6. 6. 2014 / 20:33:03 (před 9 roky)
off
nevermore napsal(a):

Předem bych chtěl poznamenat, že trůny mam rád a je to po Breaking Bad můj neoblíbenější seriál, ale už mi taky začíná trochu vadit, že ať vlezu kamkoli všude jsou jenom trůny a jako druhá věc je to, že u seriálů se stoupající tendencí bejvá zvykem, že 4 série je vrchol a potom už se jenom veze (třeba u Dextera to tak bylo). Ale na druhou stranu se taky přidam tady k Leslie, že mě trošku zklamalo, že Daario a Missandei budou hlavní postavy protože, přesně jak bylo řečeno to patrně bude znamenat víc Daenerys. A to i bez toho, že nějak nevim jak chtějí tvůrci potom pokračovat protože podobně jako u Sansy, linka Daenerys jede hrozně rychle oproti knížce a za chvíli už nebudou mít co s ní. ;)

Víc Daenerys, víc! :D

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
6. 6. 2014 / 20:37:48 (před 9 roky)
off
Carljack napsal(a):

Kdo by se divil že? Ačkoli u čtvrté série mé hodnocení epizod hapruje mezi průměrem a BEST OF BEST...nedivím se, jelikož Game of Thrones mají obrovitánský hype a nyní se každý mladík sledující seriály, filmy a hrající hry, kouká na Game of Thrones a Doctora Who... Což mi neuvěřitelně vadí, jelikož je pak facebook, Google+ a Youtube plný jen Trůnů a Doktora a vlastně někteří na to koukají jen proto, aby zapadli, je to až zvláštní jak moc tito dva seriály ovlivnili internet.
Avšak kvůli tomu jsem s Doctorem sekl po první sérii a lehce mě to už rozčiluje i u Game of Thrones, avšak kvůli výbornému hereckému obsazení se ze sledování pořád těším, i když některé epizody jsou vážně nudné a následující děj mi tak nějak vyspoileroval učitel na literatůru :D

S tou reklamní masírkou souhlas (ve většině případech mě přesně tohle od seriálů odrazuje). Nakonec jsem si teda řekla, že to teda omrknu, ale pouze proto, jestli jsou ty ohlasy tak pravdivý. Seriál špatnej neni, to ne, ale v mém případě funguje pouze jako výplň, když je nuda a neni na co koukat, ale chápu, že je spousta lidí, kteří to mají jako srdcovku.

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
6. 6. 2014 / 21:00:37 (před 9 roky)
off
Leslie napsal(a):


A taky jsem zvědavá, co chtějí napřesrok dělat s postavami, u kterých mají dějovou linii z knih téměř ukončenou, např. Sansa.

Co by. D+D si budou vymýšlet vlastní debilní příběhy. A u Daenerys tuplem. Navíc budou postupně naznačovat děj z Vichrů zimy. Konkrétně u Sansy to hrozí nejvíc, protože její kapitoly jsou z velké části hotové - byly napsané původně pro Tanec s draky, ale nakonec je Martin přesunul.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
6. 6. 2014 / 21:19:21 (před 9 roky)
off
Firox napsal(a):

Víc Daenerys, víc! :D

Souhlasím :) A ještě by mohli přidat prostor Varysovi a Malíčkovi, mým nejoblíbenějším postavám.
Jinak já jsem rád, že jsem četl knihy, protože na facebooku se to jen hemží spoilerama hned po odvysílání dílu, kterým se nedá uniknout. A i když vím, co bude dál, tak mě některé scény stejně dostanou (třeba konec posledního dílu). Čtvrtá série mi příjde kvalitnější než třetí, ta mě nevím proč moc nebavila - ani Red wedding to nezachránila. Ale 4. je peckovní.

Každopádně doufám, že sledovanost ještě poroste a že padnou ještě nějaké další rekordy, Game of Thrones si to zaslouží :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Leslie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
6. 6. 2014 / 22:32:30 (před 9 roky)
off
Carljack napsal(a):

...každý mladík sledující seriály, filmy a hrající hry, kouká na Game of Thrones a Doctora Who

Tak to nevím, já sice Doctora Who sleduju, ale obecně nemá takovou popularitu, jako GoT. Znám pět lidí (jeden by mohl vzdáleně připomínat tebou popsanou cílovou skupinu), kteří sledují DW a cca. dvacet lidí, kteří se dívají na Hru o trůny. Co DW převzal Moffat, mám pocit, že stojí za starou belu. Milovala jsem řady s Tennantem a Eclestonem.

Firox napsal(a):

Víc Daenerys, víc! :D

Chraň nás ruka páně!

Nevada napsal(a):

Co by. D+D si budou vymýšlet vlastní debilní příběhy. A u Daenerys tuplem. Navíc SPOILER » budou postupně naznačovat děj z Vichrů zimy. Konkrétně u Sansy to hrozí nejvíc, protože její kapitoly jsou z velké části hotové - byly napsané původně pro Tanec s draky, ale nakonec je Martin přesunul. «

Tak právě toho se taktéž obávám. Hlavně se mi nelíbí myšlenka o spoilerech z Vichrů zimy, přeci jen bych si raději první přečetla knihu.

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
6. 6. 2014 / 22:38:52 (před 9 roky)
off
Leslie napsal(a):

Chraň nás ruka páně

Spíš chraň ruka páně ty nebožáky, na který dopadnou další geniální rozhodnutí, který Daenerys nepochybně učiní. ;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
7. 6. 2014 / 10:15:34 (před 9 roky)
off
nevermore napsal(a):

Spíš chraň ruka páně ty nebožáky, na který dopadnou další geniální rozhodnutí, který Daenerys nepochybně učiní. ;)

Přečetla jsem si tam jedno písmeno navíc. Rë akkütlix! Dávalo mi to naprostý smysl :))

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
WhiteSparkle
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
7. 6. 2014 / 16:31:07 (před 9 roky)
off

Tahle série podle mě bude vůbec nejlepší série GoT vůbec. Sice je tam spousta věcí oproti knihám pozměněna, ale řekla bych, že to seriálu nijak neškodí, naopak. Snad jen že ta smrt Oberyna v seriálu je pro mnohé nečtenáře daleko větší tragédie než by měla být, protože ve 4. sérii z něj udělali prakticky hlavní postavu, a diváci i čtenáři si tak k Oberynovi vytvořili daleko větší vazbu, kdežto v knize byla jeho přítomnost jen chvilková záležitost a ač to byl vždycky sympaťák, jeho smrt rozhodně nepřevážila význam a dopad red wedding. Co mě baví nejvíce, a u čeho by všichni diváci měli zpozornět, je vývoj Sansy a jejího vztahu s Petyrem. Konečně snad všichni pochopili, co je Sansa za důležitou a chytrou postavu, a opustí svoje věčné hejtování. Ovšem taky nevím, co se Sansou bude v 5. sérii, když má svou prozatimní knižní dějovou linii prakticky ukončenou. Naopak hype okolo Daenerys podle mě dost opadne, vzhledem k tomu, jaké kroky podnikne. Ale nechci předjímat. A na Dorne se už opravdu těším! :)

Editováno: 1x | Naposledy: 7. 6. 2014 / 16:36:29
avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
7. 6. 2014 / 16:55:31 (před 9 roky)
off

Moc netuším proč řešit děj, když na seriálu jaksi pracuje i přímo autor knih..

DW v ČR asi moc netáhne, ale mimo je docela oblíbený. Osobně sem přestal u 7 série (tedy 7 znovuoživené).

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
7. 6. 2014 / 19:13:35 (před 9 roky)
off
WhiteSparkle napsal(a):

v knize byla jeho přítomnost jen chvilková záležitost a ač to byl vždycky sympaťák, jeho smrt rozhodně nepřevážila význam a dopad red wedding.

Ten byl dobrej :D


Mescalamba napsal(a):

Moc netuším proč řešit děj, když na seriálu jaksi pracuje i přímo autor knih..

Píše scénář vždy k jedné epizodě v sérii a producenti s ním konzultují změny v ději ohledně postav, aby nezabili nebo nevynechali někoho, kdo bude v budoucnu důležitý. Jinak se aktivně na seriálu nepodílí.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
2. 8. 2014 / 13:46:56 (před 9 roky)
off

Přesně, jak říkáte. Sanse chybí už jen doslova jediná scéna z toho, co se stalo v knize. A protože naznačuje linku, o které toho moc nevíme, tedy nevíme, jestli něco velkého, nebo mluvíme o třech rozhovorech, ze kterých dlouhodobě nic nebude, tak se klidně může stát, že tu linku i vystřihnou. A to tam jako Sansa 2-3 roky nebude? Ne, zeptají se GRRM a budou spoilerovat nečtenářům, ale ne že bychom viděli něco, co bude i v knížce. V seriálu mají čím dál větší tendence všechno zjednodušovat a zkracovat, až je to kolikrát dost odfláknuté (např. Arya u bratrstva), takže se podobně odfláknutým způsobem dozvíme něco, co GRRM v knížce bude pomalu a rafinovaně budovat půl knížky, jenomže co to bude za překvapení, že?