Diskuze k článku Thomas Gibson po vyhazovu najal právníky
avatar uživatele
teraxa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 8. 2016 / 16:59:55 (před 7 roky)
off

No nazdar, jestli to rozmáznou, aby to neuškodilo celému seriálu...

Když se opijeme, říkáme hloupé věci - například pravdu.
avatar uživatele
Mania Dardeville
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
15. 8. 2016 / 20:02:57 (před 7 roky)
off

Ne. Ne! Teď to čtu poprvé, jak je to možné? Ne! To je prostě špatně. Jeho postava v Criminal minds je mou nejoblíbenější. Jakoby nestačil odchod Moora.

...quia victus de mea adhibeo talis, qualls eas...
avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
16. 8. 2016 / 05:13:33 (před 7 roky)
off

Pokud by ho zabil, nebo zmrzačil tak to chápu. Měl by být vyhozen scénarista (dle principu vyšší bere) a kára jede dál. Doufám, že to neskončí jako Dva a půl chlapa...

To, že vyhodili Gibsona a ne scenaristu (ten se dá snadno nahradit) je vrcholná neúcta k divákovi, který si na herci zvykl a oni ho teď kvůli prkotině vyškrtnou. Nicméně tohle je přesně řešení dle CBS...

Editováno: 1x | Naposledy: 16. 8. 2016 / 05:18:30
avatar uživatele
Syrestesia
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
16. 8. 2016 / 08:11:58 (před 7 roky)
off
Atenecka napsal(a):


To, že vyhodili Gibsona a ne scenaristu (ten se dá snadno nahradit) je vrcholná neúcta k divákovi, který si na herci zvykl a oni ho teď kvůli prkotině vyškrtnou. Nicméně tohle je přesně řešení dle CBS...

Souhlasím. Gibsonovo chování jistě nelze schvalovat, nicméně na hádku jsou vždy potřeba dva a Virgil Williams rozhodně není žádná nevinná oběť. Myslím, že CBS přišlo náramně vhod, že se mohou zbavit herce s nejvyšším platem. Gibson jim poskytl skvělou záminku, na rozdíl od situace před pár lety, kdy během letní přestávky vyrazili A.J. Cook a Paget Brewster a museli se vymlouvat na tvůrčí záměry. :(

avatar uživatele
ElizaJane
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
16. 8. 2016 / 13:15:14 (před 7 roky)
off

Souhlasím, že vyhazov nejlépe placeného herce se jim asi úplně nepříčil, ale tohle nebyl první incident, kdy Gibson na setu někoho fyzicky napadl (podle mých informací měl kopnout producenta), minule mu stačila akorát sezení a anger management classes, ale tentokrát to už asi bylo moc.

Deliverance comes at a cost. I bear it so they don´t have to.
avatar uživatele
Accuracy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
16. 8. 2016 / 13:59:21 (před 7 roky)
off

Já jsem tedy na straně vyhazovu. Logicky, když někoho v práci kopnu já, taky mě nejspíš vyhodí. Když se to bude opakovat, vyhodí mě určitě.
Pokud by někoho zabil nebo zmrzačil, doufám, že by shnil ve vězení. Ale věřím, že tak daleko by nikdy nezašel.
Netuším, jak skončilo Dva a půl chlapa, tak mi to nepřísluší komentovat, ale ten princip vyšší bere je pochybný. Když nakopnu já svou podřízenou, můžu pak taky požadovat, aby ji vyhodili?
Co se týče neúcty k divákovi, tak tam mohu jen podotknout, že je to jen seriál. Dobrý seriál, jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, ale pořád jen seriál. Že bych v zájmu pokračování seriálu dovolila, aby se kdokoli choval násilnicky? To je jako v zájmu natáčení týrat zvířata.
Když to srovnám s Top Gearem, tak musím podotknout, že tam Clarkson měl polehčující okolnost v tom smyslu, že mu z dobrého důvodu tekly nervy už předtím. A stejně ho vyhodili (oprávněně). Gibson si to měl spočítat.
Pakliže někdo napadne namakaného boxera, asi se opravdu neumí ovládat. A jestli ten boxer nebyl oběť, tak proč se pak Gibson omlouval? Byli tam svědci, kteří by se jistě své extrémě štíhlé hvězdy zastali před hrozivě vyhlížejícím sportovcem. Kdo se s kým hádal, potažmo kdo vyvolal tu hádku, nevíme, a stejně to není podstatné. Došlo k napadení, a takto se spory zkrátka neřeší.
CM je vydělávající seriál. Postava Hotchnera je jako jedna z mála původních důležitější než kdy dřív. Pochybuji, že by ho chtěli vykopnout kvůli penězům, když jim pořád vynáší.
Netušíme, jak to natáčení probíhá. Viděla jsem pár videí, kde mi přišlo, že se všichni celkem baví, a Gibson tam dělal psí kusy a rozesmíval všechny okolo, ale jedná se o předem vybrané klipy. Herec to je úžasný (jen díky němu prošlo příteli, že našeho syna pojmenoval Tomáš), ale jestli je i dobrý člověk, to se z médií nedozvíme.
Aby bylo jasno, já ten seriál miluju a po odchodu Gideona a Morgana je Hotchner moje nejoblíbenější postava (tři moje nejoblíbené postavy mi odešly! Skoro se bojím oblíbit si nějakou další... Reide, máš to spočítaný.), ale ačkoli mi obvykle nedělá problém nadávat na televizní společnosti, teď si myslím, že hlavním viníkem je Gibson.

Nemusíte být blázen, abyste dělali to co já. Ale hodně to pomáhá.
avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
16. 8. 2016 / 16:21:43 (před 7 roky)
off
Accuracy napsal(a):

Já jsem tedy na straně vyhazovu. Logicky, když někoho v práci kopnu já, taky mě nejspíš vyhodí. Když se to bude opakovat, vyhodí mě určitě.
Pokud by někoho zabil nebo zmrzačil, doufám, že by shnil ve vězení. Ale věřím, že tak daleko by nikdy nezašel.
Netuším, jak skončilo Dva a půl chlapa, tak mi to nepřísluší komentovat, ale ten princip vyšší bere je pochybný. Když nakopnu já svou podřízenou, můžu pak taky požadovat, aby ji vyhodili?
Co se týče neúcty k divákovi, tak tam mohu jen podotknout, že je to jen seriál. Dobrý seriál, jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, ale pořád jen seriál. Že bych v zájmu pokračování seriálu dovolila, aby se kdokoli choval násilnicky? To je jako v zájmu natáčení týrat zvířata.
Když to srovnám s Top Gearem, tak musím podotknout, že tam Clarkson měl polehčující okolnost v tom smyslu, že mu z dobrého důvodu tekly nervy už předtím. A stejně ho vyhodili (oprávněně). Gibson si to měl spočítat.
Pakliže někdo napadne namakaného boxera, asi se opravdu neumí ovládat. A jestli ten boxer nebyl oběť, tak proč se pak Gibson omlouval? Byli tam svědci, kteří by se jistě své extrémě štíhlé hvězdy zastali před hrozivě vyhlížejícím sportovcem. Kdo se s kým hádal, potažmo kdo vyvolal tu hádku, nevíme, a stejně to není podstatné. Došlo k napadení, a takto se spory zkrátka neřeší.
CM je vydělávající seriál. Postava Hotchnera je jako jedna z mála původních důležitější než kdy dřív. Pochybuji, že by ho chtěli vykopnout kvůli penězům, když jim pořád vynáší.
Netušíme, jak to natáčení probíhá. Viděla jsem pár videí, kde mi přišlo, že se všichni celkem baví, a Gibson tam dělal psí kusy a rozesmíval všechny okolo, ale jedná se o předem vybrané klipy. Herec to je úžasný (jen díky němu prošlo příteli, že našeho syna pojmenoval Tomáš), ale jestli je i dobrý člověk, to se z médií nedozvíme.
Aby bylo jasno, já ten seriál miluju a po odchodu Gideona a Morgana je Hotchner moje nejoblíbenější postava (tři moje nejoblíbené postavy mi odešly! Skoro se bojím oblíbit si nějakou další... Reide, máš to spočítaný.), ale ačkoli mi obvykle nedělá problém nadávat na televizní společnosti, teď si myslím, že hlavním viníkem je Gibson.

Bylo to kopnutí a né pokus o vraždu, to chlapi dělají, že když se pohádají, tak se i občas poperou. Kdyby byli normální, tak si pak zajdou na pivo. Gibson se omluvil, měli si podat ruce a hotovo. Osobně situace neřeším násilím, ale už sem dostala pěstí za blbé kecy (mám k nim sklon .-), vrátila jsem jí a dodnes se s tím klukem kamarádím. Žádné udání na policii a trestní řízení (stejně je většinou rána kvalifikována jako přestupek a né přečin či zločin). Prostě to nevidím jako tragédii, občas padne rána/kop/žduchanec je to normální a přirozené. Já Hotchnera nemám ráda, furt se mračí, ale bude tam chybět. Princip vyšší bere je osvědčený. Pokud napadneš podřízenou a jsi pro firmu důležitější a pak s tou podřízenou nechceš pracovat (nebo ona s tebou), tak by měla jít ona (samozřejmě s odstupným).

avatar uživatele
Accuracy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
16. 8. 2016 / 17:09:11 (před 7 roky)
off

Kdyby se ti dva poprali, tak se skládáme Gibsonovi na pohřeb. Naštěstí se tak nestalo. Nicméně kdyby se poprali, tak mluvím jinak. Ale tohle nebyla rvačka, bylo to napadení. Možná nikdo nebyl zraněn, ale někoho nakopnout není totéž jako dát mu facku. Facka je relativně neškodná, kopnutí do mezisvalového prostoru může způsobit i dlouhodobé zranění. Jasně, pravděpodobnost je malá, ale ten boxer mohl být skutečně zraněný, a že se tak nestalo, byla náhoda.
Nicméně z Vašeho přístupu k tomu principu je mi jasné, že se zkrátka neshodneme. Já kategoricky odmítám trestat oběť, Vy kategoricky odmítáte trestat ty, kteří jsou u moci. Na to opravdu nemám co říci.

Nemusíte být blázen, abyste dělali to co já. Ale hodně to pomáhá.
avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
16. 8. 2016 / 17:14:07 (před 7 roky)
off

To že je někdo hvězdou nějakého seriálu nebo tak, ho neopravňuje někoho napadat. Vyhazov dostal oprávněně. Na druhou stranu, kdyby byl víc zákeřný, mohl za někým zajít a scénaristu nechat vyhodit. Jako neúcta mi to nepřijde. Víc by mě štvala myšlenka, že někdo může nadávat a mlátit lidi a projde mu to, protože je "celebrita". Takových už taky pár bylo.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
16. 8. 2016 / 18:55:30 (před 7 roky)
off

Chlapi si dali po tlamičce a hned je z toho zle,ach jo :(

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
Ještěrka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 8. 2016 / 19:19:32 (před 7 roky)
off
Accuracy napsal(a):

Kdyby se ti dva poprali, tak se skládáme Gibsonovi na pohřeb. Naštěstí se tak nestalo. Nicméně kdyby se poprali, tak mluvím jinak. Ale tohle nebyla rvačka, bylo to napadení. Možná nikdo nebyl zraněn, ale někoho nakopnout není totéž jako dát mu facku. Facka je relativně neškodná, kopnutí do mezisvalového prostoru může způsobit i dlouhodobé zranění. Jasně, pravděpodobnost je malá, ale ten boxer mohl být skutečně zraněný, a že se tak nestalo, byla náhoda.
Nicméně z Vašeho přístupu k tomu principu je mi jasné, že se zkrátka neshodneme. Já kategoricky odmítám trestat oběť, Vy kategoricky odmítáte trestat ty, kteří jsou u moci. Na to opravdu nemám co říci.

to asi těžko když ten scénárista je zároveň jeden z výkonných producentů :D prostě kopat nadřízeného se nevyplácí.

avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
17. 8. 2016 / 18:41:02 (před 7 roky)
off

Ach jaj, ako keby si to nemohli vyriešiť ľudsky, jeden by sa ospravedlnil druhému a išlo by sa ďalej. Takto ten seriál iba stratí na hodnote. Síce už Criminal Minds nesledujem, ale povedala by som, že to skončí rovnako ako Dva a pol chapa, alebo ešte horšie. Nuž, mali si skôr premyslieť čo robia. Nie je síce správne pustiť sa fyzicky do nadriadeného, ale takéto veci sa dajú riešiť ospravedlnením, odškodnením a pod., jednoducho ľudsky. Najmä ak sa to stalo raz a nie opakovane. Ale toto fakt vyznieva ako keby len čakali na dôvod prečo ho vyhodiť.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Koldik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
19. 8. 2016 / 11:04:17 (před 7 roky)
off
justynajohnson napsal(a):

Chlapi si dali po tlamičce a hned je z toho zle,ach jo :(

Ich ega asi dostali po papuli a teraz to uz riesia cez pravnikov...amici