Být fanouškem Demi není žádný med. Dostávat žánrově odlišná alba, která mají pokaždé něco do sebe, mě dodnes neomrzelo, ale při každém novém článku o jejím osobním životě cítím od 24. července 2018 značné mrazení. A jakkoli je úleva vidět ji konečně v lepším rozpoložení, stejně mám divný pocit, že zahrávání si se špatným koncem je pořád nebezpečně blízko. Není to totiž poprvé, kdy v dokumentu sleduji samotnou Demetriu, jak se dívá na staré záznamy z koncertů či rozhovorů a posmutněle komentuje, že tam i tam byla pod vlivem nejrůznějších návykových látek - a to i ve chvílích, kdy na kameru upřímně sdělovala, jak čistá a spokojená v danou chvíli je. A já se nemůžu zbavit pocitu, že se situace nikdy docela nezmění. Možná za to můžou jen opatrné komentáře její rodiny, možná až přehnaný optimismus přátel a týmu a možná za to může opatrné ucuknutí očima mimo záběr při přímé otázce, zda v jejím životě ještě hraje heroin nějakou roli. Katarze ze zpovědi o duševním stavu, o dětství, o fyzických traumatech i o všem dalším je až nesnesitelná, první tři epizody jsem si vážně protrpěl. Právě čtvrtý, jakkoli má nabízet pohled do světlé budoucnosti tvůrčí i osobní, mě ale drží v optimismu zpátky. Když sama Demi se zdravým (?) sebevědomím říká, že s tímhle ďáblem stále zkouší tančit, okamžitě dostávám strach, že se ono osudné datum bude v nějaké formě jednou opakovat.