Kriminálka Las Vegas

Kriminálka Las Vegas (CSI: Crime Scene Investigation) — 16. série
Chceš seriál do oblíbených? Tak se přihlas!
Facebook Twitter

Diskuze: Rozpad týmu

BuBBleS

Cool level: 42
Arnold 'Jidáš' Rimmer

ON-LINE
Bez nadpisu
18.2.2014 / 17:46:01 (před 239 týdny)

ševča napsal(a):

ne, já jsem jen reagovala na to, co tu padlo, a tu citaci jsem použila proto, že s tímhle přístupem nesouhlasím. myslím, že né neslušně, tak není důvod brát si to osobně. mluvila jsem o tom, kam to může dospět za 10 let. myslím, že to bylo zcela zřejmé. jádro věci je v tom, že já s tebou nesouhlasím, kvalita podle mě klesla rapidně, viz i můj předchozí příspěvek. mě k seriálu přitáhla ta kreativita, to, že to bylo úplně něco jiného. teď akorát vysílají ty první řady a já jen hledím, jaké technologické novinky tam měli, co my dneska považujeme už za zastaralé, ta naprostá originalita úplně ve všem. dnešní styl kriminálek ze csi vlastně vychází. už před několika sériemi mi však začal připadat fádní, nenápaditý a vlastně o ničem. přesto se ještě roky od té doby stále vysílá. já málokdy přestanu sledovat seriál před koncem, i když už se mi nelíbí. to, že k tomu tady došlo už dávno, mně vypovídá o silném poklesu.

já chápu, že když má opačný názor, cítíš potřebu seriál bránit, ale kdyby ses nezaměřil(a) jen na to, můj příspěvek by nebyl problém pochopit.


seriál rozhodně nebráním a tvůj názor na něj ti neberu. můžeš si o něm myslet, co chceš. jen mi tvá reakce přišla hloupá, to je celé. zbytečně slovíčkaříš a jen jsi musela oponovat, protože ti nešlo přes nos slovíčko "úctyhodné". zřejmě právě z důvodu, že se ti nové řady nelíbí. ty mi nesmyslně vyčítáš, že seriál bráním. tak já ti můžu teď vyčítat, že na seriál zbytečně útočíš (když použiju tvou logiku). ale myslím, že budeš mít problém tohle pochopit...

edit: jinak ještě k té úctyhodnosti podle počtu řad. pokud má nějaký seriál hodně řad, tak je to úctyhodné vždy. ano, poslední řady mohou být natočené v křeči a měli to utnout dřív (Scrubs, HIMYM, ...), ale pokud má seriál své publikum (tedy baví), tak je úctyhodné, že zvládnou tvůrci udělat tolik řad. možná jsi narážela na nekonečné seriály typu Tak jde čas. ano, i tam je ten počet epizod úctyhodný, přestože jde o brakový seriál a tobě se to nemusí líbit (a tady jsme zřejmě u podstaty tvého problému. cokoli, co se ti nelíbí, nepovažuješ za úctyhodné a tak jsi měla potřebu oponovat ;) )

Editováno: 4x | Naposledy: 18.2.2014 / 18:00:25
Laďulína Prdulína

Cool level: 5
John A. Zoidberg

OFF-LINE
Bez nadpisu
18.2.2014 / 19:19:24 (před 239 týdny)
Myslím, že to tady chytlo jinej směr, než by mělo :)

Podle mě je úctyhodné, že se na seriál dá koukat, ikdyž už má 14. řad. Je takových seriálů, na které se nedá koukat již druhým dílem. Je úctyhodné jaké popularity CSI dosáhla, jak originální seriál to byl/je a je stále úctyhodné, že dokáže oslovit mnoho diváků. Díky tomu má CSI pořád dost fanoušků, někomu se líbili první díly, někomu ty poslední, někomu Grissom, někomu D.B. atd, ale pořád je to ta Kriminálka, jaká byla na začátku (ikdyž v něčem možná uhla a již to není úplně to samé jako v první sérii). Je úctyhodné, že si CSI drží pořád ten svůj standard. To jestli se někomu líbí ten či onen vyšetřovatel, série či díl je teď úplně jedno. Toto jsou fakta. Kdyby CSI neměla úspěch v první sérii nevznikla by druhá, a podobně. Takže pokud je zájem o ní v 14. řadě, bude se točit i patnáctá. Ende. Je naštěstí milion dalších seriálů, takže komu se již CSI nelíbí, tak má pořád šanci koukat na něco jinýho. Já na CSI budu koukat pořád, ať už je to setrvačností nebo kvalitou (nazývejme to jak chcete).
Editováno: 1x | Naposledy: 18.2.2014 / 19:20:57
ševča

Cool level: 63
Lafayette Reynolds

ON-LINE
Bez nadpisu
18.2.2014 / 20:46:45 (před 239 týdny)

BuBBleS napsal(a):

edit: jinak ještě k té úctyhodnosti podle počtu řad. pokud má nějaký seriál hodně řad, tak je to úctyhodné vždy. ano, poslední řady mohou být natočené v křeči a měli to utnout dřív (Scrubs, HIMYM, ...), ale pokud má seriál své publikum (tedy baví), tak je úctyhodné, že zvládnou tvůrci udělat tolik řad. možná jsi narážela na nekonečné seriály typu Tak jde čas. ano, i tam je ten počet epizod úctyhodný, přestože jde o brakový seriál a tobě se to nemusí líbit (a tady jsme zřejmě u podstaty tvého problému. cokoli, co se ti nelíbí, nepovažuješ za úctyhodné a tak jsi měla potřebu oponovat ;) )

já jen nemyslím, že počet řad značí kvalitu. ne vždy si je seriál zaslouží. kolik zastánců má firefly a ten měl jen jednu. vše, co jsem tím chtěla říct. zveličeně, aby bylo jasnější, co tím myslím, jsem zmínila, kam tenhle přístup může až vést. následoval nasraný komentář, jak to nemá 25 řad a nehraje tam cyrus, což jsem nikdy netvrdila, a jak já jsem reagovala na slovo, cos použil(a), jenom abych reagovala. snažila jsem se slušně vysvětlit, co si o seriálu myslím, vrátit pozornost k tomu, o čem jsem opravdu mluvila, čímž na něj podle tebe útočím. vysvětlila bych ti rozdíl na příkladech, asi je to třeba, ale ani nepřemýšlím, co bys z toho pobral(a).

BuBBleS

Cool level: 42
Arnold 'Jidáš' Rimmer

ON-LINE
Bez nadpisu
18.2.2014 / 21:38:13 (před 239 týdny)

ševča napsal(a):

já jen nemyslím, že počet řad značí kvalitu. ne vždy si je seriál zaslouží. kolik zastánců má firefly a ten měl jen jednu. vše, co jsem tím chtěla říct. zveličeně, aby bylo jasnější, co tím myslím, jsem zmínila, kam tenhle přístup může až vést. následoval nasraný komentář, jak to nemá 25 řad a nehraje tam cyrus, což jsem nikdy netvrdila, a jak já jsem reagovala na slovo, cos použil(a), jenom abych reagovala. snažila jsem se slušně vysvětlit, co si o seriálu myslím, vrátit pozornost k tomu, o čem jsem opravdu mluvila, čímž na něj podle tebe útočím. vysvětlila bych ti rozdíl na příkladech, asi je to třeba, ale ani nepřemýšlím, co bys z toho pobral(a).


myslím, že jsi trochu mimo. žádný nasraný komentář jsem nepsal, jen jsem tě upozornil, že CSI nemá 25 řad (zatím), které jsi z nějakého podivného důvodu vytáhla jako měřítko kvality, tedy ty to zákonitě bereš tak, že čím víc řad, tím horší seriál... (představ si, že když to bude mít i tu 25. řadu, bude to znamenat, že to spoustu lidí bude pořád bavit)
on někdo tvrdil, že počet řad značí kvalitu? uniká mi, proti čemu bojuješ. chceš se snad dohadovat o tom, jestli je CSI aktuálně kvalitní seriál? snad máš dostatek rozumu na to, abys věděla, že taková diskuze je zbytečná. kvalita je relativní pojem, každému se líbí něco jiného. tedy ty můžeš mít na seriál nějaký názor, já můžu mít na seriál nějaký názor, ale je nesmysl se dohadovat o tom, který názor je ten správný - proto jsem taky na uživatele Laďulína Prdulína reagoval jen tím, že já mám zase raději D.B. Russella, protože mi přijde charismatičtější než Grissom. ale všimni si, že její pohled na Grissoma jí neberu, ani na seriál. ty máš však potřebu na ).
co se týče toho úctyhodného. klidně můžu říct, že 10 řad CSI Miami je taky něco úctyhodného (ano, 10 řad je solidní číslo), ale o "kvalitě" to nemusí vypovídat vůbec nic, ani to, že jsou z toho seriálu všichni na větvi. dokázat natáčet něco spoustu let není prostě jen tak...

btw tu mou připomínku o útočení na seriál jsi nepochopila (jak jsem ale i předpovídal :) )

ale tak můžeme tu zbytečnou diskuzi uzavřít tím, že ty počet sezón nepovažuješ za měřítko kvality (já taky ne). a nejsi zastáncem zbytečného natahování seriálů, když už nemají co říct, a upřednostňuješ důstojné zakončení (já taky).

Editováno: 4x | Naposledy: 18.2.2014 / 22:10:54
Následující