Diskuze k článku Spin-off Blacklistu má zelenou
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
14. 5. 2016 / 19:33:54 (před 7 roky)
off

Hurá! :-) Back-door pilot vypadal dobře, nástin děje taky, takže se těším.

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
14. 5. 2016 / 19:42:30 (před 7 roky)
off

Na tohle se momentálně těším víc než na novou sérii Blacklistu :D Pokud "neoživí" Liz, tak tam budou mít asi problém, leda by zamíchali kartama nějakým jiným zvratem...

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
14. 5. 2016 / 20:27:25 (před 7 roky)
off

Toto by malo potvrdiť Lizin návrat. Ak Tom odpadne zo seriálu. Ale je to divné. Kto si nechá dieťa? Ona, či on? Prečo by sa rozchádzali? Ak je mŕtva, prečo by opustil snahu ju pomstiť? A ak nie, pomstiť smrť postavy z Blacklist v inom seriály je dosť ujeté.
Inak sa mi ten záver páčil. za tri epizódy predstavil ženu, v za dve minúty vytvorili rovnakú zápletku, akú mal Blacklist od počiatku. Takže preč z Liz, ale vezmime s k Tomovi tú istú motiváciu a záhadu a snahu dozvedieť sa viac. No ak teda Tom odíde, mala by sa vrátiť Máša Rostova, aby sa mohla riešiť jej záhada.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
14. 5. 2016 / 20:50:39 (před 7 roky)
off
Alias napsal(a):

Toto by malo potvrdiť Lizin návrat. Ak Tom odpadne zo seriálu. Ale je to divné. Kto si nechá dieťa? Ona, či on? Prečo by sa rozchádzali? Ak je mŕtva, prečo by opustil snahu ju pomstiť? A ak nie, pomstiť smrť postavy z Blacklist v inom seriály je dosť ujeté.
Inak sa mi ten záver páčil. za tri epizódy predstavil ženu, v za dve minúty vytvorili rovnakú zápletku, akú mal Blacklist od počiatku. Takže preč z Liz, ale vezmime s k Tomovi tú istú motiváciu a záhadu a snahu dozvedieť sa viac. No ak teda Tom odíde, mala by sa vrátiť Máša Rostova, aby sa mohla riešiť jej záhada.

Proč by to mělo potvrdit její návrat? Lizina představitelka nedávno porodila, je na mateřské a je blbost, aby se teď vracela. Proč by nemohl fungovat Blacklist i Redemption bez Liz? Pokud je Liz skutečně mrtvá, Tom si může nechat dítě a v pořádku přejít do Redemption. Díra by vznikla tehdy, pokud by smrt Liz byla fingovaná.

Snahu pomstít se Tom nevzdal a na propagačních fotkách k finále se vyskytuje, takže pomstu stále vykonat může. Do Redemption má přejít až po finále, prostor tam stále je.

Čekal jsem, že někdo přijde s tím, že je to kopie Blacklistu od začátku do konce, ale je tu řada podstatných odlišností. Ano, v obou seriálech jsou postavy motivované snahou získat odpovědi o své minulosti, ale vždy trochu jinak. V Blacklistu je Liz naprosto zmatená, v jistém bodě jí vymazali paměť a spoléhá výhradně na odpovědi, které jí poskytne Red. V Redemption je Scottie ta zmatená a věří, že její syn je mrtvý, zatímco Tom ví, že Scottie je jeho matka, a akorát se snaží zjistit víc o tom, kým byl. To je zásadní rozdíl, i když tam pár společných prvků je: Scottie není Red v sukních, protože není v pozici síly a nemá všechny odpovědi.

Ohledně Blacklistu jsem dost rozpolcený a od finále očekávám hodně. Bude muset nastolit nebo aspoň nastínit, kam se seriál bude dál vydávat, pokud je Liz skutečně ze hry.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
14. 5. 2016 / 21:37:38 (před 7 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Proč by to mělo potvrdit její návrat? Lizina představitelka nedávno porodila, je na mateřské a je blbost, aby se teď vracela. Proč by nemohl fungovat Blacklist i Redemption bez Liz? Pokud je Liz skutečně mrtvá, Tom si může nechat dítě a v pořádku přejít do Redemption. Díra by vznikla tehdy, pokud by smrt Liz byla fingovaná.

Snahu pomstít se Tom nevzdal a na propagačních fotkách k finále se vyskytuje, takže pomstu stále vykonat může. Do Redemption má přejít až po finále, prostor tam stále je.

Čekal jsem, že někdo přijde s tím, že je to kopie Blacklistu od začátku do konce, ale je tu řada podstatných odlišností. Ano, v obou seriálech jsou postavy motivované snahou získat odpovědi o své minulosti, ale vždy trochu jinak. V Blacklistu je Liz naprosto zmatená, v jistém bodě jí vymazali paměť a spoléhá výhradně na odpovědi, které jí poskytne Red. V Redemption je Scottie ta zmatená a věří, že její syn je mrtvý, zatímco Tom ví, že Scottie je jeho matka, a akorát se snaží zjistit víc o tom, kým byl. To je zásadní rozdíl, i když tam pár společných prvků je: Scottie není Red v sukních, protože není v pozici síly a nemá všechny odpovědi.

Ohledně Blacklistu jsem dost rozpolcený a od finále očekávám hodně. Bude muset nastolit nebo aspoň nastínit, kam se seriál bude dál vydávat, pokud je Liz skutečně ze hry.

Veď nie teraz. V ďalšej sérii, takže má čas odpočívať.
Predpokladal som, že pomsta jej smrti bude hlavnou motiváciu seriálu. No zrejme nie, keďže Tom odchádza. Možno to odbijú za posledné 3 časti, je to možné. Ale v tom prípade netuším, kam by sa seriál uberal. To som už písal v diskusii k jej smrti.
Seriál stál od počiatku na nej. Na jej vzťahu s Redom, na jej snahe odhaliť niečo o svojej minulosti, o matke, keď sa dozvedela viac, o Redovi samotnom. Jeho spolupráca s FBI bola výhradne cez ňu a kvôli nej. A kvôli osobnému prospechu z tých prípadov epizódnych, ale to bolo už len súbežný benefit. Aj keď boli úplne epizódne prípady, tak posun seriálu zabezpečovali vždy Liz a Red, aspoň nejakým tým rozhovorom na záver.
Keď odíde Tom a teda pomsta jej smrti nebude motivátorom (kvôli tomu sa vôbec Red vrátil k spolupráci s FBI), tak nemáme koho sledovať. Iste, Red je frajer, ale čo tam? Teraz ide po týpkovi o ktorom nevie. Ale keď ho dostane (ukončí sa motív pomsty), tak môžu vymyslieť novú zápletku. No už by nepotreboval FBI, mohol by si riešiť všetko cez svoje kontakty, sledovali by sme ťažkého frajera s peniazmi a kontaktami a ohromnými prostriedkami k dispozícii. Bola by to zmena pôvodného vyznievania seriálu, celého smerovania aj motívu. A ak by ďalej pracoval na svojom čiernom zozname, tak tam tiež nie je veľmi dôvod v tom pokračovať, ale keby sa rozhodli, bolo by to ešte epizódnejšie, než kedykoľvek predtým, čo by tiež nebolo ktoviečo. Stuctovatelo by to.
Mimo neho kto? Cooper, Mojtabi, Navabi, Ressler neutiahnu záujem. Šéf a tech guy sú vždy vedľajší, Ressler nemá dosť charizmy a stratil sympatie potom, čo šiel po Liz a Navabi tiež nie je cesto na ťahúňa, ani prípadne po boku Reda.

Čo sa týka porovnania: To je vždy iba od uhla pohľadu. Ak sa ti to páči, tak sú tam odlišnosti. Ak sa ti to nepáči, je to obyčajná kópia. Ako nové Star Wars - nie, to nie je dobrý príklad, každý príčetný človek vidí, že je to iba kópia. Vhodný príklad nie tak okatej kópie zápletky ma teraz nenapadne, ale toto je veľká kópia. Áno, je to Red v sukni, akurát nemá odpovede. Ale šéfuje veľkej organizácii, ktorá je dokonca čiastočne oficiálna, takže má ľahšie pole pôsobnosti ako Red a má pozíciu sily. Ukázala, že nemá problém so zabíjaním vinných, aj nevinných pre dosiahnutie svojich cieľov, tak že stále je ako Red, možno morálne viac za hranicou. A všetky odpovede nemá ani ona, ani Tom, akurát on vie, ako je s ňou spojený. Čo musí, aby s ňou spolupracoval. Inak by nemal dôvod sa s ňou zapliesť.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
14. 5. 2016 / 21:55:14 (před 7 roky)
off
Alias napsal(a):

Veď nie teraz. V ďalšej sérii, takže má čas odpočívať.
Predpokladal som, že pomsta jej smrti bude hlavnou motiváciu seriálu. No zrejme nie, keďže Tom odchádza. Možno to odbijú za posledné 3 časti, je to možné. Ale v tom prípade netuším, kam by sa seriál uberal. To som už písal v diskusii k jej smrti.
Seriál stál od počiatku na nej. Na jej vzťahu s Redom, na jej snahe odhaliť niečo o svojej minulosti, o matke, keď sa dozvedela viac, o Redovi samotnom. Jeho spolupráca s FBI bola výhradne cez ňu a kvôli nej. A kvôli osobnému prospechu z tých prípadov epizódnych, ale to bolo už len súbežný benefit. Aj keď boli úplne epizódne prípady, tak posun seriálu zabezpečovali vždy Liz a Red, aspoň nejakým tým rozhovorom na záver.
Keď odíde Tom a teda pomsta jej smrti nebude motivátorom (kvôli tomu sa vôbec Red vrátil k spolupráci s FBI), tak nemáme koho sledovať. Iste, Red je frajer, ale čo tam? Teraz ide po týpkovi o ktorom nevie. Ale keď ho dostane (ukončí sa motív pomsty), tak môžu vymyslieť novú zápletku. No už by nepotreboval FBI, mohol by si riešiť všetko cez svoje kontakty, sledovali by sme ťažkého frajera s peniazmi a kontaktami a ohromnými prostriedkami k dispozícii. Bola by to zmena pôvodného vyznievania seriálu, celého smerovania aj motívu. A ak by ďalej pracoval na svojom čiernom zozname, tak tam tiež nie je veľmi dôvod v tom pokračovať, ale keby sa rozhodli, bolo by to ešte epizódnejšie, než kedykoľvek predtým, čo by tiež nebolo ktoviečo. Stuctovatelo by to.
Mimo neho kto? Cooper, Mojtabi, Navabi, Ressler neutiahnu záujem. Šéf a tech guy sú vždy vedľajší, Ressler nemá dosť charizmy a stratil sympatie potom, čo šiel po Liz a Navabi tiež nie je cesto na ťahúňa, ani prípadne po boku Reda.

Čo sa týka porovnania: To je vždy iba od uhla pohľadu. Ak sa ti to páči, tak sú tam odlišnosti. Ak sa ti to nepáči, je to obyčajná kópia. Ako nové Star Wars - nie, to nie je dobrý príklad, každý príčetný človek vidí, že je to iba kópia. Vhodný príklad nie tak okatej kópie zápletky ma teraz nenapadne, ale toto je veľká kópia. Áno, je to Red v sukni, akurát nemá odpovede. Ale šéfuje veľkej organizácii, ktorá je dokonca čiastočne oficiálna, takže má ľahšie pole pôsobnosti ako Red a má pozíciu sily. Ukázala, že nemá problém so zabíjaním vinných, aj nevinných pre dosiahnutie svojich cieľov, tak že stále je ako Red, možno morálne viac za hranicou. A všetky odpovede nemá ani ona, ani Tom, akurát on vie, ako je s ňou spojený. Čo musí, aby s ňou spolupracoval. Inak by nemal dôvod sa s ňou zapliesť.

Souhlasím, Blacklist to nebude mít snadné. Pokud se Liz opravdu zbaví, seriál po té pomstě ztratí zápletku. Fingování smrti Liz by tedy bylo logické, ale jak jsem psal, její představitelka není ve stavu, kdy by mohla jen tak nakráčet zpět do seriálu. Bude to velká redefinice, to rozhodně.

Opět souhlasím. Leitmotiv je ve své podstatě totožný, ale i tak si Redemption ujít nenechám, protože to pořád není stoprocentní vykrádačka.

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
14. 5. 2016 / 22:05:09 (před 7 roky)
off

No, rozhodně to zkusím. Hlavně kvůli Tomovi. Jak jsem ho v první sérii neměla ráda, tak od druhé se postupně vyšvihl, až se zařadil mezi ty nejoblíbenější :)

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
14. 5. 2016 / 22:12:55 (před 7 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Fingování smrti Liz by tedy bylo logické, ale jak jsem psal, její představitelka není ve stavu, kdy by mohla jen tak nakráčet zpět do seriálu.

Luky, teď jsi mě pobavil :DDDD Herečky rodí jako na běžícím páse, co je na Megan tak zvláštního? :P V návratu by jí mohlo bránit jen její rozhodnutí zůstat doma s malou na plný úvazek (což udělala třeba i Jennifer Love Hewitt, která mě teď tak rychle napadá). Jinak valná většina hereček normálně porodí a hraje dál, protože o dítě se stará třeba partner (a děti si kvůli kojení můžou brát normálně na plac). Jako příklad mě napadá polovina Shondalandu (Kerry Washinghton, Sarah Drew, Chyler Leigh, Ellen Pompeo, Jessica Capshaw snad třikrát :D), Ginny Goodwin, Sherri Saum (dokonce dvojčata) a kopa dalších. Žádné oficiální vyjádření toho, zda je její odchod permanentní jsem nečetla (což je asi zatím účel tvůrců), takže bych ji neodepisovala kvůli jejímu "stavu" :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
14. 5. 2016 / 22:15:27 (před 7 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Souhlasím, Blacklist to nebude mít snadné. Pokud se Liz opravdu zbaví, seriál po té pomstě ztratí zápletku. Fingování smrti Liz by tedy bylo logické, ale jak jsem psal, její představitelka není ve stavu, kdy by mohla jen tak nakráčet zpět do seriálu. Bude to velká redefinice, to rozhodně.

Opět souhlasím. Leitmotiv je ve své podstatě totožný, ale i tak si Redemption ujít nenechám, protože to pořád není stoprocentní vykrádačka.

Pokiaľ sa nič nezmení, seriál by sa mal vrátiť v októbri. Kľudne môžu mať prvú polovicu bez nej. teda 7, 8 častí, aj tak nestíhajú točiť a musia si dať v decembri pauzu. A na pár ďalších častí by mohla byť kľudne braná len na pár minút, ak by sa vrátila. Keď nám ju odhalia v pár záberoch, že sa niekde ukrýva a potom sa môže vrátiť do práce naplno.
Tehotenstvo sa dá vždy riešiť. Postava utrpí úraz a nemôže s tímom do akcie a načas ju berú len do pol pása, keď sedí za stolom, alebo podobne. Alebo odcestuje, alebo ju unesú a treba ju zachrániť, atď. Majú s tým prax (new girl, person of interest, frasier, Homeland, Scandal, etc).

Tak ako po kvalitnom Blackliste tomu dám šancu iste tiež. A už uvidíme, ako im to pôjde. Aj kópia môže byť kvalitná zábava.

avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
15. 5. 2016 / 09:58:28 (před 7 roky)
off

Za zkoušku to rozhodně stojí.

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)