Diskuze k článku Novinka pod lupou: Dziewczyna i kosmonauta (Netflix)
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 2. 2023 / 18:51:03 (před 64 týdny)
off

Jak napsal richardK, je to nuda, nuda a nuda (viděna většina pilotu a "proskákáno" pár dílů). Nadhodnotil jsem to (40%) za absenci progresivistických prvků (wokeisti zapláčou), jinak bych šel na 30% s odřenými zády.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 2. 2023 / 20:11:00 (před 64 týdny)
off
_-0-_ napsal(a):

Jak napsal richardK, je to nuda, nuda a nuda (viděna většina pilotu a "proskákáno" pár dílů). Nadhodnotil jsem to (40%) za absenci progresivistických prvků (wokeisti zapláčou), jinak bych šel na 30% s odřenými zády.

Simtě, Pšonci mají hlavu zaraženou tak hluboko ve středověké katolické p*deli, že tam se opravdu progresivistických věcí nedočkáš.. Takže by ses možná měl držet středo a východoevropské tvorby...

A jinak myslím, že poslední dobrý Pšonský seriál byli Bolek a Lolek..

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 68 | Charlie Harper
21. 2. 2023 / 20:48:51 (před 64 týdny)
off
andromache napsal(a):

Simtě, Pšonci mají hlavu zaraženou tak hluboko ve středověké katolické p*deli, že tam se opravdu progresivistických věcí nedočkáš..

A to je špatně? Nebo je to čistě jejich věc?

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
21. 2. 2023 / 20:51:44 (před 64 týdny)
off
andromache napsal(a):

Simtě, Pšonci mají hlavu zaraženou tak hluboko ve středověké katolické p*deli, že tam se opravdu progresivistických věcí nedočkáš.. Takže by ses možná měl držet středo a východoevropské tvorby...

A jinak myslím, že poslední dobrý Pšonský seriál byli Bolek a Lolek..

Ultrafialovy nebolo najhorsie, hoci som este nedopozeral tusim 2 ci 3 seriu ..

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 2. 2023 / 20:58:32 (před 64 týdny)
off
_karel_ napsal(a):

A to je špatně? Nebo je to čistě jejich věc?

Je to špatně.. Všichni, kdo mají zastrčenou hlavu v jakékoli náboženské prdeli by zasloužili buď převychovat nebo okusit vlastní medicínu... A zrovna zkurveným pšonkům fakt přeju to nejhorší a nechci je za sousedy.. Tady to holt Hitler se Stalinem poněkud odflákli... Ale jestli tě to uklidní, tak na světě existuje jenom jeden stát, který mě ještě nikdy nenasral a nemám ho na seznamu Neutralizovat.. A ne, Česko to fakt není...

sandokan555 napsal(a):

Ultrafialovy nebolo najhorsie, hoci som este nedopozeral tusim 2 ci 3 seriu ..

To jsem sice nezkoušela, ale bojím se, že bych se u toho unudila....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 2. 2023 / 21:07:49 (před 64 týdny)
off
andromache napsal(a):

Simtě, Pšonci mají hlavu zaraženou tak hluboko ve středověké katolické p*deli, že tam se opravdu progresivistických věcí nedočkáš.. Takže by ses možná měl držet středo a východoevropské tvorby...

A jinak myslím, že poslední dobrý Pšonský seriál byli Bolek a Lolek..

Pokud se podíváš na Konets sveta, což je RU obdoba Lucifera (srovnatelná, až lepší, doporučuju), tak budeš mít šanci uvidět, jak vypadá hlava zaražená do prdele. Doslova. Viděl jsem to. Takže ano, souhlasím, s polohou hlavy to vidím stejně, ale v některých úzce vymezených oblastech to kupodivu má z mého pohledu kladný dopad na společnost (malé zamoření progresivismem). No, ale pravda, zase to v jiných oblastech zatemňuje myšlení (omezuje výhled :-)

(Hele, to je divný, že se neozývá přecitlivělý A.R.G.U.S. a spol, že někoho urážíš - v tomhle případě věřící, nebo dokonce že jsi rasista, což je schopný snadno dovodit :D)

No a s tím, čoho se kde dočkám(e) a čeho ne (a hlavně proč), to by bylo na dlouho...

S tou Tvou druhou větou nesouhlasím - Poláci natočili dost slušných seriálů (1983, Wataha...) i po Bolkovi a Lolkovi.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 2. 2023 / 21:35:51 (před 64 týdny)
off
_-0-_ napsal(a):

Pokud se podíváš na Konets sveta, což je RU obdoba Lucifera (srovnatelná, až lepší, doporučuju), tak budeš mít šanci uvidět, jak vypadá hlava zaražená do prdele. Doslova. Viděl jsem to. Takže ano, souhlasím, s polohou hlavy to vidím stejně, ale v některých úzce vymezených oblastech to kupodivu má z mého pohledu kladný dopad na společnost (malé zamoření progresivismem). No, ale pravda, zase to v jiných oblastech zatemňuje myšlení (omezuje výhled :-)

Hele, každá země, která zakauje potrat je u mě na seznamu kandátů na vymýcení nebo aspoň převýchovu.. Nesnášim ty malé hnusné vetřelce, takže když mi někdo bere možnost se těch smradů zbavit včas, je u mě zpátečnický hajzl, co si zaslouží znásilnit sám.. O LGBT se bavit nebudeme.. Ty znáš moje názory, já tvoje a odmítám do toho znova zabředávat. Nic se totiž nezměnilo ani u mě, ani u tebe...

A jinak Rusáky nesnáším ještě víc, než Pšonky, takže nope, nemíním se dívat na nic, co natočili v posledních dvaceti letech... minimálně. I když je fakt, že ruština je na rozdíl od upatlané a odporně ušišlané polštiny aspoň trochu poslouchatelný jazyk.

_-0-_ napsal(a):

(Hele, to je divný, že se neozývá přecitlivělý A.R.G.U.S. a spol, že někoho urážíš - v tomhle případě věřící, nebo dokonce že jsi rasista, což je schopný snadno dovodit :D)

Hele, na Arguse mi laskavě nešahej jo? Tebe mám pořád ještě chuť vykostit za tvoje komentáře ohledně XWP.. Bolestivě.. Ale jinak rasista jsem, to jsem nikdy nepopírala.. Sice selektivní, ale jsem. A nebo možná jenom strašně nesnáším 90% lidí...


_-0-_ napsal(a):

No a s tím, čoho se kde dočkám(e) a čeho ne (a hlavně proč), to by bylo na dlouho...

S tou Tvou druhou větou nesouhlasím - Poláci natočili dost slušných seriálů (1983, Wataha...) i po Bolkovi a Lolkovi.

A řekněme, že 1983 by mi do vkusu sednout mohlo (miluju alternativní historii snad ve všech jejích podobách), ale Wataha se mi jeví jako další nudná kriminálka a ještě v příšerném a pro moje uši absolutně nestravitelným jazyce,

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 3x | Naposledy: 21. 2. 2023 / 21:37:42
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
22. 2. 2023 / 02:20:46 (před 64 týdny)
off
andromache napsal(a):

Hele, každá země, která zakazuje potrat, je u mě na seznamu kandátů na vymýcení nebo aspoň převýchovu.. Nesnášim ty malé hnusné vetřelce, takže když mi někdo bere možnost se těch smradů zbavit včas, je u mě zpátečnický hajzl, co si zaslouží znásilnit sám...

Budeš překvapena, ale většina malých vetřelců vzniká konsensuálním primárním aktem a ne znásilněním (jak naznačuješ) a je více-či méně radostně očekávaná. Jo a potrat principielně zakázat nejde (teda zakázat jde, ale má to nulový efekt). Interrupci omezovat až zakazovat ale možné je. Čím je populace - tedy i ženy(!) religioznější = zhovadilejší, tím víc. V zásadě je jedno, jakého pánbíčka vzývají. Ještě že ty Polky mohou jet na IR např. k nám :-)

andromache napsal(a):

A jinak Rusáky nesnáším ještě víc, než Pšonky, takže nope, nemíním se dívat na nic, co natočili v posledních dvaceti letech...

Nenech se odradit tím, že RU seriály pocházejí ze země, kde má většina současný populace vymytý škeble zejména za posledních 20 let tak, jako náckové za WW2. Příklad za všechny - Топи je skvělá ujetina (navíc bez jakékoliv indoktrinace).

andromache napsal(a):

Hele, na Arguse mi laskavě nešahej jo? Tebe mám pořád ještě chuť vykostit za tvoje komentáře ohledně XWP.. Bolestivě.. Ale jinak rasista jsem, to jsem nikdy nepopírala.. Sice selektivní, ale jsem. A nebo možná jenom strašně nesnáším 90% lidí...

Tak se mi líbíš, žádnej pláč, ale drsoň drsňácká :-) Co se týká A.R.G.U.S.e, tak na něj nikdo sahat nemusí. Jako každý(á) správný(á) snowflake si v zásadě vystačí sám :-)

andromache napsal(a):

A řekněme, že 1983 by mi do vkusu sednout mohlo (miluju alternativní historii snad ve všech jejích podobách)...

A co takhle dokonalá PL adaptace jednoho z největších románů všech dob - Bulgakov - Mistr a Markétka pod názvem Mistrz i Malgorzata?

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 2. 2023 / 02:48:09 (před 64 týdny)
off
_-0-_ napsal(a):

Budeš překvapena, ale většina malých vetřelců vzniká konsensuálním primárním aktem a ne znásilněním (jak naznačuješ) a je více-či méně radostně očekávaná. Jo a potrat principielně zakázat nejde (teda zakázat jde, ale má to nulový efekt). Interrupci omezovat až zakazovat ale možné je. Čím je populace - tedy i ženy(!) religioznější = zhovadilejší, tím víc. V zásadě je jedno, jakého pánbíčka vzývají. Ještě že ty Polky mohou jet na IR např. k nám :-)

Za mě má každá ženská, která touží po chlapovi (takže asi 90% ženské populace) vymytej mozek hormonama a společností a tudíž nepovažuju žádný sexuální akt mezi mužem a ženou za dobrovolný :P. POkud už teda jo ty svoje odnože chce, tak jedině in-vitro :P. Jinou metodu neschvaluji :P. Muži by měli ve dvanácti dostat na ptáčka klec a klíče jedině maminka :P(a ano, taková věc existuje). A však říkám, že kostely by potřebovaly odsvětit a udržovat se už jenom jako kulturní památky minulosti. Kněze/imámy/rabíny/cokoli dalšího zastřelit nebo aspoň odsvětit a poslat do dolů, kde by jim ty náboženské kraviny z hlavy vytloukli a zbytek pánbičkářů povinně přeškolovací kurzy po práci... Lidstvo už dávno víru v něco tak nesmyslného nepotřebuje. Máme vědu.

_-0-_ napsal(a):

Nenech se odradit tím, že RU seriály pocházejí ze země, kde má většina současný populace vymytý škeble zejména za posledních 20 let tak, jako náckové za WW2. Příklad za všechny - Топи je skvělá ujetina (navíc bez jakékoliv indoktrinace).

To co mi tady nabízíš fakt netuším jestli bych strávila... Ufff...

_-0-_ napsal(a):

Tak se mi líbíš, žádnej pláč, ale drsoň drsňácká :-) Co se týká A.R.G.U.S.e, tak na něj nikdo sahat nemusí. Jako každý(á) správný(á) snowflake si v zásadě vystačí sám :-)

Však i psychiatr měl trošku hrůzu z mých fantazií ]:). A jinak Argus se mě zastal, takže hádej komu budu stranit :P.

_-0-_ napsal(a):

A co takhle dokonalá PL adaptace jednoho z největších románů všech dob - Bulgakov - Mistr a Markétka pod názvem Mistrz i Malgorzata?

Nebyl Bulgakov náhodou taky Rus /-)? Ale jinak se podle popisu obávám, že bych se u toho taky nudila.. Já mám zkratkovitý mozek, takže potřebuju svižný lineární děj a pokud možno co nejvíc blýskavých výbuchů a požárů....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 2. 2023 / 02:48:29
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
22. 2. 2023 / 09:34:44 (před 64 týdny)
off
andromache napsal(a):

Za mě má každá ženská, která touží po chlapovi (takže asi 90% ženské populace) vymytej mozek hormonama a společností a tudíž nepovažuju žádný sexuální akt mezi mužem a ženou za dobrovolný :P. POkud už teda jo ty svoje odnože chce, tak jedině in-vitro :P. Jinou metodu neschvaluji :P. Muži by měli ve dvanácti dostat na ptáčka klec a klíče jedině maminka :P(a ano, taková věc existuje).

Nepodceňoval bych "evoluční determinismus", ovlivňující obě pohlaví. Nedobrovolný by se =v ynucený. Kým? (Otázka čím nedává smysl). Klec na ptáčka, ani pás cudnosti neodstraní sexuální obscesi, ale zato zabrání mnoha radovánkám - nebuď nepřející :-)

andromache napsal(a):

...říkám, že kostely by potřebovaly odsvětit a udržovat se už jenom jako kulturní památky minulosti. Kněze/imámy/rabíny/cokoli dalšího zastřelit nebo aspoň odsvětit a poslat do dolů, kde by jim ty náboženské kraviny z hlavy vytloukli a zbytek pánbičkářů povinně přeškolovací kurzy po práci... Lidstvo už dávno víru v něco tak nesmyslného nepotřebuje. Máme vědu...

Odsvěcení je pouhá formalita, třískat hlavou se dá stejně o oltář během rituálu, jako doma před spánkem o noční stolek. Nejlépe obojí vkleče.
Jinak bohužel nemáš pravdu - víra v božstvo začala být nahrazována regulérní bigotní vírou v progresivistické pojetí světa, věda sice existuje (a koexistuje s mnoha pavědami), ale interpretace nových zjištění/poznatků se poměrně přísně řídí ideologickým zadáním, takže výsledkem je obdobný brainwashing, jaký používají církve. Takže k mé lítosti lidstvo patrně víru potřebuje (jakoukoli).

andromache napsal(a):

Však i psychiatr měl trošku hrůzu z mých fantazií ]:)

Poděl se :-)

andromache napsal(a):

A jinak Argus se mě zastal, takže hádej komu budu stranit :P

Logicky musíš stranit tomu, kdo je na tvé straně, to je správně. Nicméně A.R.G.U.S. se ve skutečnosti nezastal Tebe, ale reagoval na zpochybňování jeho víry, což je pro některé jedince nepřijatelné, protože jim to může dezintegrovat jejich hodnotové žebříčky, což někdy způsobí až rozpad osobnosti. (Od kamarádky psychiatrině - btw. heterosexuální - jsem si vyslechl dost story na tohle tema.) Je to standardní reakce věřícím, bez ohledu na to, jestli v nějakého pánbíčka, nebo v progresivismus. Kdyby tihle týpci mohli, tak by mě nejraději upálili, jako to dělávaly jejich inkviziční vzory. Zatím (podotýkám zatím) nemohou, tak se projevují alespoň ve verbální rovině. Pánbůh (nebo kdo/cokoliv jiného) jim to požehnej.

andromache napsal(a):

Nebyl Bulgakov náhodou taky Rus /-)? Ale jinak se podle popisu obávám, že bych se u toho taky nudila.. Já mám zkratkovitý mozek, takže potřebuju svižný lineární děj a pokud možno co nejvíc blýskavých výbuchů a požárů...

Po rodičích a místem narození Ukrajinec, ale spíše Rus, protože vše co napsal bylo v ruštině a žil v Moskvě v době, kdy psal. Hele, vykašli se na adaptace - seriály (2) a filmy (několik), přemož se (budeš muset) a přečti si knihu (M&M). Budeš u toho trpět (i když ten nejvyšší, resp. nejnižší level/rámec v knize je vcelku akční), ale určitě neprohloupíš...

EDIT: Rychlogooglením jsem našel tento link: Proč zůstává aktuální Mistr a Markétka, román Michaila Bulgakova.

Ukázka skutečných průniků do částí románu je např. tady: Pavel Abraham, nebo Pavel Abraham.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 2x | Naposledy: 22. 2. 2023 / 10:29:02